Şimdi Ara

14 aylık yeni Peugeot araçta vernik atması! (Üstatlar içeri) [Resimler güncellendi] (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
145
Cevap
1
Favori
22.044
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    B segmenti aracimda dahi boyle bir olay yok camlar gup kapaniyor.tekrar kapamaya bas ne bi ses ne bi gicirti.meganda nerdeyse az daha kastirip sistem cami parçaliycak.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam soyulmalar taş vurukları Kaynaklı bence. Ancak taş çarpmasında dahi boyanın bu kadar soyulması kesinlikle bir boyama hatası. Küçük bir bölgede vernik atabilir ancak bu kadar geniş alana yayılması hata sonucu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar tekrardan merhaba, bugün Peugeot yetkili servisiyle görüştüm. Boya ustası geldi baktı. İstenirse garanti kapsamında kaputun tamamının da boyanabileceği gibi, değer kaybını önlemek veya en aza indirgemek için verniği soyulan o bölgenin lokal boyanarak kaputun tamamına vernik atılmasının en makul seçenek olduğuna karar verildi.

    Bu arada uzun ömürlü en kaliteli kaput bandını bu taş çarpmalarına karşı önererek 500 lira gibi çok yüksek bir fiyat çektiler bant için.

    Kaputun tamamını boyatmayacağıma ve şikayetim dışında kalan kaputun diğer kısımlarındaki mevcut taş izleri kalacağına göre şimdilik kaput bandına sıcak bakmıyorum.

    Sizce lokal metalik boya + kaputun tamamına vernik mantıklı mı?

    EDIT: Akşam saatlerinde sanayide tecrübeli bir kaporta/boyacıya gittim beyler zira yetkili servisin yanıtı beni pek tatmin etmemiştir. Ustanın dediğine göre kaputun tamamının boyanmasının en doğrusu olduğu söylendi ve garantiden hallediyorlarsa yaptır dedi. Kendisine özel olarak 300 liraya yapacaklarını ancak garantiye giriyorsa ücretsiz yaptırtmamı söyledi.

    Herkese tekrardan teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 17 Haziran 2015; 19:22:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar, bugün aracı aldığım şehirdeki bir "diğer (rakip)" yetkili servis ile bu konuyu görüştüm. İlgili kişi boyada fabrikasyon hata olduğunu düşündüğü söyledi ancak boyama veya başka konularda yardımcı olmayacağını, aracı aldığım bayi ile iade/boya konusunda muhatap olmam gerektiğini söyledi. Aracın yenisinin verilmesinin mümkün olduğunu söyledi ama büyük ihtimal aracı aldığım bayi, bu söylemde bulunan aynı şehirdeki bayinin rakibi olduğu için o kızgınlık ve beni başından savma maksadıyla beni sepetlediğini düşünüyorum.

    Benim bildiğim bu servis ağı kurullarına aykırı bir yaklaşım. Yani ben aracı nereden alırsam alayım aynı otomobil firmasının yetkili "herhangi" bir servisinden yardım veya garanti talebinde bulunabilirim diye biliyorum. Sizce bu durumda bir yanlışlık yok mu?
  • Aynı şey bugün benim başıma geldi. Aynı araç yine kırmızı 208. Alttaki beyaz boya izi iki ay önce taş çarpması sonucu oluşmuştu. Bugün arabayı yıkamaya verince fındık büyüklüğündeki bu görüntü oluştu.
     14 aylık yeni Peugeot araçta vernik atması! (Üstatlar içeri) [Resimler güncellendi]

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    mahkemeye başvurmadığınız sürece daima bu muameleyi görürsünüz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 90 model 626 var kaput tavan bagaj orjinal her hafta basınçlı suyla yıkanır çok şükür...
  • Genelde bu tür sorunlar peugeot ve citroende oluyor. Kullandıkları boya ve vernikten kaynaklanıyor anlaşılan.
  • aracın boyasının kaliteli olmadığı belli de servisin bunu ücretsiz boyarız demesi bile iyi bir şey. yukarıda mesajlarda skoda için garanti kapsamına almadıklarından bahsedilmiş.
  • Arkadaşlar bende 1 ay önce kırmızı renk 2016 208 aldım ve bende de aynı sorun var ve can sıkıcı bir durum. Bende ön kaput sağ direk de taş sekmesi ve vernik atması var servise gittiğimde taş sekmesinden kaynaklandığını ve kaput boyaması için 270 tl istediler. Dışarda araştırmaya başladığımda çoğu kişi araçta vernik sırununun olduğunu ve taş sekmesinden verniğin bu kadar atmamaması gerektiğini, verniğin boya ya tutunmadığını fabrika kusurunun olduğunu söylediler. Servisteki arkadaşlara başka taş sekmesini gösterip burada neden vernik atmamış dedim hatta babamın aracını getirdim alın bu arabada da taş sekmesi var 4 yıldır neden vernik atmıyor dediğimde kem küm ettiler. Ne yapacağımı bilemiyorum arabadan soğudum resmen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Resimler bunlar

     14 aylık yeni Peugeot araçta vernik atması! (Üstatlar içeri) [Resimler güncellendi]

     14 aylık yeni Peugeot araçta vernik atması! (Üstatlar içeri) [Resimler güncellendi]

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cihan akbaş

    Arkadaşlar bende 1 ay önce kırmızı renk 2016 208 aldım ve bende de aynı sorun var ve can sıkıcı bir durum. Bende ön kaput sağ direk de taş sekmesi ve vernik atması var servise gittiğimde taş sekmesinden kaynaklandığını ve kaput boyaması için 270 tl istediler. Dışarda araştırmaya başladığımda çoğu kişi araçta vernik sırununun olduğunu ve taş sekmesinden verniğin bu kadar atmamaması gerektiğini, verniğin boya ya tutunmadığını fabrika kusurunun olduğunu söylediler. Servisteki arkadaşlara başka taş sekmesini gösterip burada neden vernik atmamış dedim hatta babamın aracını getirdim alın bu arabada da taş sekmesi var 4 yıldır neden vernik atmıyor dediğimde kem küm ettiler. Ne yapacağımı bilemiyorum arabadan soğudum resmen

    Peugeot malının arkasında durmayan ve sorunların üzerine yatan bir firma. Geri çağırmaların bile çoğunu yabancı forumlardan öğrendim. Yani arayıp haber bile vermediler. Boyatırsanız kaputu satarken Türk milletinin bamteline dokunmuş olursunuz malesef. Ben boyatmadım. Karar sizin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 27 Şubat 2017; 21:16:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben olsam uğraşa uğrasa boyattırırdım. Olmuyorsa, yetkili servise aynı sorun üzerine 3 kere talep açtırıp soluğu doğrudan tüketici hakları mahkemesine iletirdim. Biraz meşaketli bi süreç olur ama 90% lehinize sonuç çıkar bence.

    Bu vernik gittikçe daha çok soyularak kötü bir görünüme kavuşacak. Heleki basınçlı suyla yıkama yapınca gözle görülür açılmalar olur. Sonrasında güneş yanığı araçlar gibi görünümü olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 208 kırmızı renk boyada kronik bir sorun sanırım, can sıkıcı.



    Aksi fena olur diğer puglarda duymadım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Aktif iriyıl bayisinden aldım aracı. Bir iki yere şikayet etmem üzerine halkla ilişkiler müdürü aradı ve çağırdılar ama teknik ekinin bakması üzerine taş sekmesinden kaynaklandığını söyleyip geçiştirdiler. Bende boyatmamayı düşündüm ama elimle bile hafif tırnakladıkça vernik çıtır çıtır sökülüyo. Boyatmaktansa kaput filmi çektiriyim dedim ama kimse önermiyo. Reklam sektöründe çalışıyorum bu gün şeffaf folyo kaplayıp sonuca bakıyım derim ama güzel görüntü vermedi. Komple folyo kaplatsam bidaha muayene kıl tüy 1700 lere gelicek. Servis dışında bir ustaya yaptırsam adam gibi bu seferde garanti bozulacak. Ne yapacağımı şaşırdım. Gördükçe arabayı parçalayasım geliyo. Bu akşam peugeot türkiye yi arayıp sikayette bulundum bunlardanda olumlu cevap alamazsam mecbur boyatıcam. Kaput zaten vahim halde şuan. Direkteki vernik atması ilerlerse kötü olur bu yüzden biraz hızlı çözüm bulmalıyım diye düşünüyorum. Birde bu seramik kaplama olayı var yarın bi gün başka parçalarda vernik atmasını önlemek için yapılır mı ne derece sağlıklı olur bilen arkadaşlar yardımcı olırsa sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bı şekilde sorun yaşayıp fransayla iletişim kuran kimse varmıdır acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cihan akbaş

    Bı şekilde sorun yaşayıp fransayla iletişim kuran kimse varmıdır acaba?

    Ben Peugeot Türkiye ile telefon görüşmesi yaptım. Kem küm ettiler. Bursa'daki rakip 2. bayiye de götürüp sordum. Fabrikasyon kusur dediler. Ama benimkinde bariz 2 adet oyuk derecesinde taş vuruğu vardı. Üzerine basınçlı yıkama toplasanız yılda 1 veya 2 kez yaptırmışımdır. Boyanırsa değer kaybı boyama masrafının 3-4 katı olacaktı. Kısacası iki ucu pis değnek olduğundan sürüncemede kaldı benimki. Sallamazlar ama hakkımı helal etmiyorum bunlara. Siz girişimleriniz ile ilgili sonucu buradan paylaşırsanız memnun olurum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 27 Şubat 2017; 22:24:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Birebir aynı arabaya ciddi olarak bakıyordum ama sizin ve bugün fotoğraf atan arkadaşın aracını gördükten sonra skoda fabia'ya kaydım. Hâlbuki iç ve dış tasarım olarak çok beğeniyordum. Ayrıca kırmızı rengide çok güzel ama sıfır arabada böyle bir sorunun olması kabul edilemez bir şey. Size de geçmiş olsun.
  • Ciddi sıkıntı verici durum.Yani bedavada boyasa değer kaybı oluyor.Firmanın bunu boyamasının yanında değer kaybınıda ödemesi gerekir.

    Bu kırmızı renk sıkıntılı.Neyini eksik yapıyorlar bilmiyorum.1 serisinde tamponda bu sorunu yaşayan bir arkadaş vardı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: icemy

    Ciddi sıkıntı verici durum.Yani bedavada boyasa değer kaybı oluyor.Firmanın bunu boyamasının yanında değer kaybınıda ödemesi gerekir.

    Bu kırmızı renk sıkıntılı.Neyini eksik yapıyorlar bilmiyorum.1 serisinde tamponda bu sorunu yaşayan bir arkadaş vardı.

    Evet hocam hatta kendisini buraya çağırmış olayım. :)

    Muhtemelen verniği çok ince atıyorlar. Mukavemet sıfır. Metalik gümüş gri en optimum seçim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 27 Şubat 2017; 23:24:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.