Şimdi Ara

14 aylık yeni Peugeot araçta vernik atması! (Üstatlar içeri) [Resimler güncellendi] (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
145
Cevap
1
Favori
22.044
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur


    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bir kaç boya işi yapan yetkili servislerden rapor alın.

    Rapor ile bayiye başvurun ve iade istediğinizi belirtin.

    Kabul etmezlerse tüketici hakem heyetine gidin ve aynı zamanda savcılığa suç duyurusunda bulunun, ayıplı mal satıldığı ve kanunlara uyulmadığı gerekçesiyle, en azından kamu davası açılır.

    Buradan da bir şey çıkmazsa, yani yerel mahkemeler de olumsuz olursa AİHM'ye gidersiniz ve bu sürede hem arabayı kullanmaya devam eder, hem de mahkeme sonuçlanana kadar ki olan yıpranma payları vs... derken firmanın anasını ağlatırsınız.

    Hocam valla hukuki bir yol haritası çizmişsiniz sağolun. Lâkin firma elbetteki 'iade' talebini kabul etmeyip otomatikman tüketici mahkemesi kararını beklemeyi isteyecektir. Ha, iş bu raddeye gelmeden firma garantiden boyama teklif ederlerse de kabul etmeyi düşünüyorum. Tabi tüm kaputu değilde lokal boya teklif de edebilirler. Orada da bir uzlaşma sağlarsak 'ok' demeyi düşünüyorum. Mantıklı değil mi sizce?

    Sıfır İphone alacaksın, arka kapağı renk atacak ve sana oje ile boyamayı teklif edecekler gibi bir şey bu.

    Kaldı ki İphone'de 20 kat daha pahalı bir şeyden bahsediyoruz.

    İlla boyatacaksanız da, firmaya değer kaybı davası açın en azından oradan zararınız çıksın.

    Veya mevcut arabanızı sıfır fiyatına sizden alsınlar, sizden tekrar gidip sıfır araba alın, bir çok anlaşma yapılabilir. Siz müşterisiniz haklısınız, çekinmeyin bir şeyden.

    Haklısınız bende aynı kanaatteyim. Boyama halinde tahmini değer kaybı kaç lira olur? Ona göre ücretsiz bakım veya ek hizmet/ürün talep edebilir miyim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 13 Haziran 2015; 15:45:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur


    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bir kaç boya işi yapan yetkili servislerden rapor alın.

    Rapor ile bayiye başvurun ve iade istediğinizi belirtin.

    Kabul etmezlerse tüketici hakem heyetine gidin ve aynı zamanda savcılığa suç duyurusunda bulunun, ayıplı mal satıldığı ve kanunlara uyulmadığı gerekçesiyle, en azından kamu davası açılır.

    Buradan da bir şey çıkmazsa, yani yerel mahkemeler de olumsuz olursa AİHM'ye gidersiniz ve bu sürede hem arabayı kullanmaya devam eder, hem de mahkeme sonuçlanana kadar ki olan yıpranma payları vs... derken firmanın anasını ağlatırsınız.

    Hocam valla hukuki bir yol haritası çizmişsiniz sağolun. Lâkin firma elbetteki 'iade' talebini kabul etmeyip otomatikman tüketici mahkemesi kararını beklemeyi isteyecektir. Ha, iş bu raddeye gelmeden firma garantiden boyama teklif ederlerse de kabul etmeyi düşünüyorum. Tabi tüm kaputu değilde lokal boya teklif de edebilirler. Orada da bir uzlaşma sağlarsak 'ok' demeyi düşünüyorum. Mantıklı değil mi sizce?

    Sıfır İphone alacaksın, arka kapağı renk atacak ve sana oje ile boyamayı teklif edecekler gibi bir şey bu.

    Kaldı ki İphone'de 20 kat daha pahalı bir şeyden bahsediyoruz.

    İlla boyatacaksanız da, firmaya değer kaybı davası açın en azından oradan zararınız çıksın.

    Veya mevcut arabanızı sıfır fiyatına sizden alsınlar, sizden tekrar gidip sıfır araba alın, bir çok anlaşma yapılabilir. Siz müşterisiniz haklısınız, çekinmeyin bir şeyden.

    Haklısınız bende aynı kanaatteyim. Boyama halinde tahmini değer kaybı kaç lira olur? Ona göre ücretsiz bakım veya ek hizmet/ürün talep edebilir miyim?

    Benim için değer kaybı olmaz ama piyasa tarla satıp gelip şehirde araba al sat işi yapanlarla dolu olduğu için ve yine bu adamların piyasaya yöne vermesi sebebiyle sorun olur. Ayrıca kaputta boya var demeniz, satma süresini de uzatacaktır.

    Firma size boyayalım biz hallederiz hiç sorun olmaz der, boyattıktan 5-6 ay sonra aynı firmaya takasta aracı vermeye kalkın 3000TL sırf bu yüzden çizik atarlar.

    Bana 3 yıl üst üste bedava yıllık bakım verseler bile kabul etmem ama sizi bilmem.

    Hocam teşekkürler, tahminim öyle ki servis buna "taş sıçraması/çarpması (mıcır vb.) neden olmuş ve haliyle yıkamanında etkisiyle vernik soyulmuş" diyecektir, emin değilim ama sanıyorum böyle bir savunma yapacaklar. Elbetteki aracın diğer yerlerindeki taş sıçrama izlerinin etrafında niye soyulma yok dediğimde kem-küm edeceklerdir, ve üzeri tarla gibi taş sıçramasına maruz kalmış birçok yeni hatta eski araçta vernik atması olmadığı hususunuda ört-bas edeceklerdir. Dış etmenlerden kaynaklı deyip kendini savunacaklardır. Garantiden boyamayı kabul etseler bile kesinlikle değer kaybı tazminatı veya bakım/ürün hediyesine yanaşmayacaklarını tahmin ediyorum. Gelişmeleri buradan ana mesajı da güncelleyerek bildiriceğim. Bayi-şehir bilgisini PM yoluyla isteyenlere iletebilirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur


    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bir kaç boya işi yapan yetkili servislerden rapor alın.

    Rapor ile bayiye başvurun ve iade istediğinizi belirtin.

    Kabul etmezlerse tüketici hakem heyetine gidin ve aynı zamanda savcılığa suç duyurusunda bulunun, ayıplı mal satıldığı ve kanunlara uyulmadığı gerekçesiyle, en azından kamu davası açılır.

    Buradan da bir şey çıkmazsa, yani yerel mahkemeler de olumsuz olursa AİHM'ye gidersiniz ve bu sürede hem arabayı kullanmaya devam eder, hem de mahkeme sonuçlanana kadar ki olan yıpranma payları vs... derken firmanın anasını ağlatırsınız.

    Hocam valla hukuki bir yol haritası çizmişsiniz sağolun. Lâkin firma elbetteki 'iade' talebini kabul etmeyip otomatikman tüketici mahkemesi kararını beklemeyi isteyecektir. Ha, iş bu raddeye gelmeden firma garantiden boyama teklif ederlerse de kabul etmeyi düşünüyorum. Tabi tüm kaputu değilde lokal boya teklif de edebilirler. Orada da bir uzlaşma sağlarsak 'ok' demeyi düşünüyorum. Mantıklı değil mi sizce?

    Sıfır İphone alacaksın, arka kapağı renk atacak ve sana oje ile boyamayı teklif edecekler gibi bir şey bu.

    Kaldı ki İphone'de 20 kat daha pahalı bir şeyden bahsediyoruz.

    İlla boyatacaksanız da, firmaya değer kaybı davası açın en azından oradan zararınız çıksın.

    Veya mevcut arabanızı sıfır fiyatına sizden alsınlar, sizden tekrar gidip sıfır araba alın, bir çok anlaşma yapılabilir. Siz müşterisiniz haklısınız, çekinmeyin bir şeyden.

    yada sıfır macbook alacaksın
    birkaç ay sonra wifi çalışmayacak
    sen buna su sıçratmışsın kart değişecek deyip 450 liranı alacaklar

    süreç yargıda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Üstad olarak yorumum fransız arabalari zeytin yağı tenekesinden yapılır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • servis ya kullanıcı hatası diyecek aşırı iyi niyetli ise kaputu boyama yoluna düşer
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toyotaozudogru

    servis ya kullanıcı hatası diyecek aşırı iyi niyetli ise kaputu boyama yoluna düşer

    Kullanıcı yani ben nasıl bir hata yapmış olabilirim ki? Elime çakı alıp verniği kazıyacak ve durup dururken kendi malıma zarar verecek halim yok hocam. Tabi sizin kullanıcı hatası diye kasteddiğiniz taş çarpması veya kum, çakıl gibi maddelerin verniği soyması ise neden diğer araçlarda yok ve bu kadar yeni araçta bu kolay soyulma olması ne denli normal?

    Fabrikasyon kusur var mı yok mu diye ısrarla sormayı düşünüyorum ama aracın kendi servisi bu soruya ne denli dürüst cevap verir? O da ayrı bir konu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 13 Haziran 2015; 22:38:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En basit uzun sure guneste tutmussunuz veya bir kimyasal temas etmis derler yani bir bahane bulurlar fakat tas carpmasiyla alakasi yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ama araba sıfır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam 208 alasım vardı valla soğuttunuz resmen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: juke sero

    Hocam 208 alasım vardı valla soğuttunuz resmen.

    Valla amacım soğutmak değil ve gerçekleri söylemek zorundayım. 208'in kendi forumunda da muhtelif konularda birçok tespitim mevcut. Yardımcı olabilirim eğer düşünüyorsan. Tek %100 kanaatim: Tasarım çok iyi ve cezbedici ama dış malzeme/işçilik kalitesi hayal kırıklığı. Fransızlar ya kendini aşamıyorlar ya da aşmak istemiyorlar. Yıl 2015 olmuş hala bu tarz kalite sorunlarının ortaya gelmesi ise düşündürücü.

    Bir kere adamlarda mantık hatası var: Eğer arabanın boyası veya birçok mekanik parçası garanti süresi içinde değiştirilecek kadar kalitesiz ise; mali anlamda giren/çıkan yine Peugeot'a oluyor ve yine onların zararına bir durum. Aracı üç-beş demeden "en baştan" daha kaliteli üretselerdi garanti süresinde kendilerine ek bir maliyet doğmayacaktı. Bunu normal bir vatandaş düşünebiliyor ama ar-ge ekibi düşünemiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 14 Haziran 2015; 0:17:30 >




  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Ben tipinden ziyade işlevselliği ve yakıt ekonomisine bakarım.

    Yıl 2015 olmuş ve böyle saçma salak iş yapan adamlardan araba alınmaz aslında. Ama ülke koşulları düşünüldüğünde sistem bizi buraya itiyor.

    İnşallah siz sorunu halledersinizde buraya yazarsınız.
  • Arkadaşlar bir yerlerde vernik soyulmasının olduğu bölgeyi boyatmadan DOLGU VERNİĞİ ile kurtarabilindiğini okudum. İyi bir işçilik ile olumlu sonuç alanlar olmuş. Bu mümkün mü, tecrübesi olan var mı dolgu verniği konusunda?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar sorunlu bölgeyi iyice yıkayıp aracı gölgeye çekip tekrar resimleri çektim. Sanırım resimlerde de gösterdiğim gibi taş çarpan bazı noktalarda yukarı doğru ilerleyen ve devam eden bir vernik soyulması/atması problemi var. Aracı benzinlikte basınçlı su tabancası ile yıkatmıştım yalan olmasın. Bazı noktalarda da taş çarptığı halde hiçbir soyulma yok, ama bazı noktalarda ise dairesel soyulma var. Boyanın dandik olduğu su götürmez bir gerçek ama gerekçesini servis "taş" olayına bağlayacaktır. Yarın veya öbür gün kesin cevaplarını buraya yazacağım. Resimleri buraya ekliyorum tekrar. Yorumlarsanız sevinirim.

    Bu arada Skoda forumunda başka bir arkadaşımızda Rosso Kırmızı renkli aracıyla neredeyse aynı durum ve nedenden dolayı aynı probleme maruz kalmış. Onun fotoğrafını da ekliyorum. Garantiye almamışlar ve "dış etken" demişler. Sizce doğrusu nedir üstatlar?
     14 aylık yeni Peugeot araçta vernik atması! (Üstatlar içeri) [Resimler güncellendi] 14 aylık yeni Peugeot araçta vernik atması! (Üstatlar içeri) [Resimler güncellendi] 14 aylık yeni Peugeot araçta vernik atması! (Üstatlar içeri) [Resimler güncellendi]
     14 aylık yeni Peugeot araçta vernik atması! (Üstatlar içeri) [Resimler güncellendi]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 15 Haziran 2015; 19:04:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Arkadaşlar sorunlu bölgeyi iyice yıkayıp aracı gölgeye çekip tekrar resimleri çektim. Sanırım resimlerde de gösterdiğim gibi taş çarpan bazı noktalarda yukarı doğru ilerleyen ve devam eden bir vernik soyulması/atması problemi var. Aracı benzinlikte basınçlı su tabancası ile yıkatmıştım yalan olmasın. Bazı noktalarda da taş çarptığı halde hiçbir soyulma yok, ama bazı noktalarda ise dairesel soyulma var. Boyanın dandik olduğu su götürmez bir gerçek ama gerekçesini servis "taş" olayına bağlayacaktır. Yarın veya öbür gün kesin cevaplarını buraya yazacağım. Resimleri buraya ekliyorum tekrar. Yorumlarsanız sevinirim.

    Bu arada Skoda forumunda başka bir arkadaşımızda Rosso Kırmızı renkli aracıyla neredeyse aynı durum ve nedenden dolayı aynı probleme maruz kalmış. Onun fotoğrafını da ekliyorum. Garantiye almamışlar ve "dış etken" demişler. Sizce doğrusu nedir üstatlar?
     14 aylık yeni Peugeot araçta vernik atması! (Üstatlar içeri) [Resimler güncellendi] 14 aylık yeni Peugeot araçta vernik atması! (Üstatlar içeri) [Resimler güncellendi] 14 aylık yeni Peugeot araçta vernik atması! (Üstatlar içeri) [Resimler güncellendi]
     14 aylık yeni Peugeot araçta vernik atması! (Üstatlar içeri) [Resimler güncellendi]




    hocam yukardada dedim en son çare iyi bir kaportacıya göster. öyle abartılcak bi boyama işlemine gerek yok en doğru sözü o söyler.




  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    hocam doğrusunu yazdık ama siz hakkınızı aramaktan korkuyorsanız ne yapalım böyle kullanın aracınızı

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BatuKır

    hocam doğrusunu yazdık ama siz hakkınızı aramaktan korkuyorsanız ne yapalım böyle kullanın aracınızı

    Yok hocam hak aramaktan korkmak diye bir durum yok, hatta şimdiye kadar benim kadar kendilerini uğraştıran bir müşteriye de denk gelmemişlerdir. Daha önce de benzer bir sorun olmuştu bakımda, zorlaya zorlaya hallettik. Ama bu dediğiniz gibi bir nedenden kaynaklı ise hukuki anlamda elbetteki ne gerekiyorsa yapacağım.
  • Fransiz arabalara bakişım benimde megane 2 de kapıyı kapayinca kapının üst kısmı kapandiktan hemen sonra zingir zingir titriyor.kullandigim b segmenti cordobada boyle degil..otomatik cam kapatiyorsun kapandiktan sonra gacirt diye kendini kasiyor.benim arqcta gene boyle degil..almanlar bu işi biliyor demekki..kes8nlikle bir vw fanatigi degilim bunu da belirteyim.doguş firmasina acayip tiksintim var.satis ve musteriyi düdükleme politakalarindan dolayi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kesinlikle affedilmez bir durum.98 model paliomda bile bu şekilde bir sorunla karşılaşmadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ShadowOfSpirit

    Fransiz arabalara bakişım benimde megane 2 de kapıyı kapayinca kapının üst kısmı kapandiktan hemen sonra zingir zingir titriyor.kullandigim b segmenti cordobada boyle degil..otomatik cam kapatiyorsun kapandiktan sonra gacirt diye kendini kasiyor.benim arqcta gene boyle degil..almanlar bu işi biliyor demekki..kes8nlikle bir vw fanatigi degilim bunu da belirteyim.doguş firmasina acayip tiksintim var.satis ve musteriyi düdükleme politakalarindan dolayi

    Hocam benim sağ ön camda da aynı sizin dediğiniz bir durum var. Elektrikli cam tam kapanınca kriko/kasnak mekanizmasından gıcırtı/çatırtı geliyor. Yarım açıkkende kasisli yollarda bu ses en ufak bir sarsıntıda kendini gösteriyor. Belli ki Fransızlar çuvallamaya tam gaz devam ediyor. Bunu 2. plana atmıştım şimdi siz tekrar hatırlattınız :) Sorduğumda cam krikosu falan değişebilir ve pandizot/döşeme sökülerken tırnak ve somunların kırılıp yenilenmesi gerektiğini dediler, bunlar doğru söylemler ama işlemin daha beter sonuçlar doğurabileceğini eklediklerinde ben vazgeçmiştim. Sinir olmuyor değilim bu duruma.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 15 Haziran 2015; 21:45:15 >




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.