Şimdi Ara

14 aylık yeni Peugeot araçta vernik atması! (Üstatlar içeri) [Resimler güncellendi] (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
145
Cevap
1
Favori
22.014
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Spirited

    bariz belli vernik atmış.basınçlı suyla yıkarsanız o bölgeyi bu atma fazlalaşacaktır.peugeot tabiki malına sahip çıkacaktır ve teklifi ücretsiz boyayalım düzeltelim olacaktır.Ha boyanmasa ne olur hiçbirşey.Öylede satabilirsiniz ama firmanın bu aracı alıp üstüne 0 araç vereceğini hiç sanmıyorum.10 yıl paslanmazlık 3 yıl boya garantisi var diye biliyorum

    Hocam inşallah yapıcı şekilde yaklaşırlar, bakalım ne olacak. Peki şu aklıma geliyor, eğer üretimden veya hatalı boyadan kaynaklı fabrikasyon bir kalite sorunu ise, boyasalar bile araç değer kaybedeciğinden "değer kaybı tazminatı (veya davası)" hakkım doğmuyor mu? Bu kayıp nasıl tazmin edilecek? Satarken malum "boya" dedinmi bizim millet kaçacak yer arıyor :(
  • metalik boyalar opak boyalara göre daha dayanıksızdır. güneş yanığı olmaz diyebilceğimiz gümüş gri renkli aracımızda bile güneş yanığu oldu
    vernik atmasıda kısmi bölgelerde var ama araç 10 yaşında biraz bunada bağlayabiliriz.sizin araçta metalik boya sanırım ama bukadar erken olması enterasan.
    böyle birşeyin sadece sizin araca özel olabilceğini düşünmüyorum genelde böyle bir sorun olabilir peugeota sadece diyorum.
    bu arada verniğin atması boyayada zarar verir ilerde bi an önce çözümü bulun derim
  • Kaputun o bolgesi boyalı olmasin. Sifir araclardada maalesef oluyor bunlar.

    Kesinlikle servise gosterin. Sizden kaynakli olmadıgı ispatlanirsa ve sadece vernik atmasi seklinde olmussa kaputun komple boyanmasi sizin icin onemli.

    Aracin daha once boyasi yoksa servis kayitlarina daha boya olmadigina dair isletmeniz gerek. Kesinlikle olayin neden kaynaklsndigina dair yetkili servisten imzali belge alin. Bu araci satarken sizin deger kaybinizin olmanizi engeller. Ama yinede mide bulandiracagi da kesin.

    Kaputu degistirme falan olmaz bu arada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Garantiye girer ama kaputu boyarlar. Ufacık şey için kaput boyatılır mı orası sana kalmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Garanti varken gösterin. Benim de ön tamponun astarı attı ama araç 8 yıllık

    Bu arada @BatuKır ne trol adamsın ha tüm konuları karıştırıyonhttp://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=106765736
  • Eski aracım kırmızı renkliydi, otoparktayken artık kuş ishalmi oldu yada leylek falanmı yaptıysa resmen 1 karış iriliğinde kondurmuş hafta sonu yıkatırım diye elletmedim yaz sıcağında 2-3 gün kaldı yıkattığımda o bölgede resmen vernik kalkmış resimdeki gibi katman farkı oluşmuştu nasıl bir asit varsa
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xmxksk

    Eski aracım kırmızı renkliydi, otoparktayken artık kuş ishalmi oldu yada leylek falanmı yaptıysa resmen 1 karış iriliğinde kondurmuş hafta sonu yıkatırım diye elletmedim yaz sıcağında 2-3 gün kaldı yıkattığımda o bölgede resmen vernik kalkmış resimdeki gibi katman farkı oluşmuştu nasıl bir asit varsa

    Araç yeni miydi ve soyulma şeklinde mi tezahür etti olay? Boya koruma falan yok muydu sizde de hocam? Benimkinin yeni sayılabilecek kadar genç olmasına takıldım ben, yoksa kuş pisliğine elbet dayanıksız. Ama bu resimdeki yaşadığım dökülme kuş pisliğinden değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 12 Haziran 2015; 9:53:31 >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Onur hocam bence bu kabul edilebilecek bir durum değil. derhal servise gitmelisin. sıfır arabada böyle birşey olur mu. hiç lokal boya işine filan girme. bu kesinlikle üretim hatası. ben senin yerinde olsam servisi birbirine katarım valla. aman diyim vakit geçirmeden servise git bence..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haacar

    Onur hocam bence bu kabul edilebilecek bir durum değil. derhal servise gitmelisin. sıfır arabada böyle birşey olur mu. hiç lokal boya işine filan girme. bu kesinlikle üretim hatası. ben senin yerinde olsam servisi birbirine katarım valla. aman diyim vakit geçirmeden servise git bence..

    Hocam önümüzdeki hafta başı gidiyorum kısmetse, bugün araç lâzım. Araç ne kadar yeni olsa da servisin, gerçekte böyle birşey olmadığı halde, suçu bize atma yoluna giderek aracın asidik türde dış sıvı temasına maruz kaldığından sonucu normal görmelerinden çekiniyorum.

    Dediğim gibi Peugeot'un genel dış malzeme, boya ve işçilik kalitesi bence korku filmi gibi. Almayı düşünen arkadaşlara duyurulur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Ben öyle birşey yapacaklarını zannetmiyorum. çünkü eğer o bölge asidik sıvıya maruz kalsaydı öyle bir leke oluşmazdı. bi kere o bölge eğimli zaten. sıvı oraya dökülseydi ta tampona kadar akıp orada yol gibi bir leke olurdu ama senin kaputtaki leke öyle değil..

    bu kesinlikle o bölgedeki boyanın kalitesizliğinden kaynaklanıyor. hatta şimdi aklıma geldi bekli aracı sana satmadan önce o bölgede bir kaza veya hasar olduysa oraya lokal boya bile yapmış olabilirler..
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    pejo size bir ödeme yapmayacaktır.Üstüne giderseniz kuş pisliği,yabancı madde vs diyip işten kaçacaktır.bence ona yapılacak birşey yok.Belki üzerine sadece vernik atılabilir.
  • Serviste kaput komple boyanir garantiden.Genelde bu tur atmalar tamponda daha cok olur.Kirmizidan midir nedir ayni sorun i30un bazi kirmizi araclarinda da mevcut
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HyperXCrossfire

    Serviste kaput komple boyanir garantiden.Genelde bu tur atmalar tamponda daha cok olur.Kirmizidan midir nedir ayni sorun i30un bazi kirmizi araclarinda da mevcut

    Aynen, i30 forumlarında da aynı sorunu okudum. Galiba kırmızıda tutturamadıkları bir nokta var veya hepsi aynı büyük tedarikçiden boyayı alınca sorun oluyor. Benim tek şüphem taş sıçraması ve çarpmanın olduğu bölgenin bir kısmında o soyulma olması, diğer taş sıçraması olan bölgelerde soyulma yok. Ya da genel bir boya sorunu olsaydı aracın diğer bölgelerinde de soyulma olması gerekmez miydi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vw Polo aracımın kaputu boyalıydı. Dandik bir işçilik ve boya kullanmışlar, tampondaki boya çatlak Çatlak oldu, tazyikli suyu yedikçe dökülüyor. Kaputta aynı sizin şekildeki gibi soyuldu tazyikten.

    Yani sizin soyulan yerde bir çok taş çarpması varsa bu Çatlak suyla açılabiliyor. Ama bunun gibi harita tarzı için o alandaki tek taş izi yetmez. Boyanın kalitesiz olması da muhtemel. Mesela benim kaputta çatlama taş vs yokken Yıkamada attı boya.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur


    quote:

    Orijinalden alıntı: haacar

    Onur hocam bence bu kabul edilebilecek bir durum değil. derhal servise gitmelisin. sıfır arabada böyle birşey olur mu. hiç lokal boya işine filan girme. bu kesinlikle üretim hatası. ben senin yerinde olsam servisi birbirine katarım valla. aman diyim vakit geçirmeden servise git bence..

    Hocam önümüzdeki hafta başı gidiyorum kısmetse, bugün araç lâzım. Araç ne kadar yeni olsa da servisin, gerçekte böyle birşey olmadığı halde, suçu bize atma yoluna giderek aracın asidik türde dış sıvı temasına maruz kaldığından sonucu normal görmelerinden çekiniyorum.

    Dediğim gibi Peugeot'un genel dış malzeme, boya ve işçilik kalitesi bence korku filmi gibi. Almayı düşünen arkadaşlara duyurulur.

    Vernigin normal oldugunu kabul edersek,tas sicramasi ile vernik atabilir ama 14 ayda o hala gelmez.Gelmesi icin aracin 2 gunde bir tazyikli suyla yikanmasi lazim ki onca o zaman atar.Benim tahminim kirmizi boya ustune vernik iyi oturmamis ve yer yer bosluklar var.Herhangi bir acilmada o bosluk iyice acilmaya basliyor.Gordugum kadariylada vernik sanki cok fazla atilmis ve katman haline gelmis.Vernigin kalin olmasida etrafindan pul pul atmasini kolaylastirir.

    Servise bir gidin bakalim,onlar bu kirmizi boyada vernik atmasini daha iyi bilirler.Buyuk ihtimalle garantiye girerse kaputu komple boyarlar.Boyanacak diyede kafaniza takmayin bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HyperXCrossfire -- 12 Haziran 2015; 13:09:26 >




  • Bendeki 2008 c4 araçtada aynı şey var ama benimki ağaç altına koymaktan oluyor. Geçen gün gördüm bende reçine yapışıyor kaputa yıkamaya verincede adam uğraşmayıp dayıyor tazyikli suyu boya gidiyor.
  • Clio 4 kırmızısı, bahsettiğiniz gibi kaliteli falan değil. Ufak bir cila işleminde bile boyası soyuldu bizde.

    Sizdeki olayın sebebi bence taş. Taş gelmiş ve verniğe zarar vermiş. Basınçlı su geldikçe de vernik açılmış. Kuş pisliği de olabilir, ama taş ihtimali daha yüksek.

    Peugeot memnuniyet sağlamak için boyayabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hemen oyle kus pisligi ile olacak sey degil o. Benim aracta defalarca kus pisliginin 3 4 gun kaldigi oldu. Yikattigimda ne bir solma ne de vernik atmasi sorunu yasamadim. Yeni bir aracta bu durumun olmasi, fabrikasyon boya hatasini akillara getiriyor. Tabi o vernik , servis calisanlarinin gozunun onunde atsa yine bir sey bulacaklardir. Diyecekleri, kullanici hatasi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Brky -- 12 Haziran 2015; 13:52:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar peki sadece o soyulmanın oluştuğu bölge lokal olarak zımparalanıp, tekrar boyanıp, tekrar vernik atılsa olur mu yoksa metalik boya olduğu için komple kaput mu boyanması lâzım?

    Açıkçası metalik boyada lokal boya iyi olmaz/tutmaz/ileride sıkıntı yaratır diyen kişileri duydum. Doğrusu nedir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 12 Haziran 2015; 22:13:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu araç peugeotsa iyi bile dayanmış 14 ay fransızlar gitsin kuruvasan yapsın
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.