Şimdi Ara

150.000 tl için Sıfır Araba Tavsiyesi (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
133
Cevap
1
Favori
2.685
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kutu149

    Niye otobanda yer çekimi yok mu?

    Valla sana son yazim galiba 15 16 yasindaki ergen tiplerden birisin en azindan konuşmaların onu gosteriyo ben sana saygisizlik yapmadim benle duzgun konus lutfen. Agirlik kalkista onemlidir. Daha sonra zaten araba devrini alir ve işi motordaki performansa birakir. Agirlik etkisi cikar ortadan. Iki araçlar arasinda abartilacak bir agirlik farki da yoktur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • obmann O kullanıcısına yanıt
    Tamam üslubum yanlıştı onu kabul ediyorum saygısızlık etmiş olabilirim ama kötü niyetim yoktu.

    Ama ağırlık sadece kalkışta önemli demek yanlış her zaman önemlidir.Size aracınızı sordum ama cevap vermediniz hala merak ediyorum.

    Bu araçlar D sınıfı ağır bir çoğu da Türkiye'de vergi engeli yüzünden 1.6 ve altı satılıyor.Siz dediğim gibi 1.5dci ve 1.6 hdi'a denk gelmişsinizdir.

    Ağırlık kalkışta önemli diğer hızlarda da önemli.

    Sonuçta 1.600cc motor olan iki arçatan biri mesala DS4 ile DS5 arasında 150 kg fark var.Bu yolda çok etkiliyor.

    Ağırlık kalkışta önemli iken hızlanmada da önemli bir unsur.Dikkat ederseniz Pug 106 gti araçlar bir çok Hot hatch'i otoban da yemektedir.Hem kalkışta hem de hızlanmada ağırlık önemli.Yani ağırlık her zaman önemli yoksa.

    O zaman aynı motorda 1.5Dci Fluence ile 1.5Dci latitude arasında neden Fluence geçiyor? 0-100 km lerinden Fluence 1.5 saniye önde iken.

    Sizin dediğiniz otobanda fark etmezin fark edeceğini gösteren son hızda iki araçta fark 3 km ama aynı motor var üstlerinde.Yani otobanda ağırlık fark ediyor sonuçta hızlanmada önemli.




  • 1)Galiba goremediniz 2-3 mesaj oncesine giderseniz aracimi belirtmistim.
    2) benim aracimla ds5 in arasinda 50 kg kadar fark var. Bunun cok yuksek bir fark olmadıgini belirteyim.
    3)otobanda gayet net bir fark yaptım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • obmann O kullanıcısına yanıt
    Dediğim gibi araç DS5 THP ise haklısınız ama çoğu 1.6 Hdi 110 bg sırf güç farkından kaybederler.Şu da var zaten sizin aracınız THPden kağıt üstünde de hızlı bir araç.Ama THPO motorda 0-100 farkı aranızda 0.5 saniye sizin aracınız hızlı.

    Yani onu tokatlamanız gayet normal ama THP ise sizi rahat takip eder kapışabilirdi ama zaten HDİ'ın şansı bile yok sizin aracın yanında.

    Ki hızlanırken siz ZF'nin kaymağını yediğinizi fark edersek vites geçişleri DS5'den daha hızlı ve başarılı olduğu için sonuç gayet normal.

    Yani siz HDİ tokatlamanız çok normal,THP bile sizden kağıt üstünde geride kalıyorsa yol da Zf ve diğer etkenlerle öne geçmeniz normaldir.

    Hem kullandığınız araç BMW premium yanda bir Cİtroen'in lüks sayılabilecek bir aracı.Bu Alman ve Fransız karşılaştırması için zaten normal olmaz.

    Bence Renault,Citroen,Pug karşısında Vw,Seat,Skoda olmalı ne kadar Skoda Çek olsa vs. gibi.

    Yani rakibi VW dir.Yani mesela örnek Passat 1.6TDİ ile Cİtroen C5 karşılaştırmak gerekir.O zamanda şu açık HDİ kağıt üstünden 1.6 TDİ'dan daha başarılı gözle görülecek şekilde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kutu149

    Dediğim gibi araç DS5 THP ise haklısınız ama çoğu 1.6 Hdi 110 bg sırf güç farkından kaybederler.Şu da var zaten sizin aracınız THPden kağıt üstünde de hızlı bir araç.Ama THPO motorda 0-100 farkı aranızda 0.5 saniye sizin aracınız hızlı.

    Yani onu tokatlamanız gayet normal ama THP ise sizi rahat takip eder kapışabilirdi ama zaten HDİ'ın şansı bile yok sizin aracın yanında.

    Ki hızlanırken siz ZF'nin kaymağını yediğinizi fark edersek vites geçişleri DS5'den daha hızlı ve başarılı olduğu için sonuç gayet normal.

    Yani siz HDİ tokatlamanız çok normal,THP bile sizden kağıt üstünde geride kalıyorsa yol da Zf ve diğer etkenlerle öne geçmeniz normaldir.

    Hem kullandığınız araç BMW premium yanda bir Cİtroen'in lüks sayılabilecek bir aracı.Bu Alman ve Fransız karşılaştırması için zaten normal olmaz.

    Bence Renault,Citroen,Pug karşısında Vw,Seat,Skoda olmalı ne kadar Skoda Çek olsa vs. gibi.

    Yani rakibi VW dir.Yani mesela örnek Passat 1.6TDİ ile Cİtroen C5 karşılaştırmak gerekir.O zamanda şu açık HDİ kağıt üstünden 1.6 TDİ'dan daha başarılı gözle görülecek şekilde.

    Ben zaten yukarda fransiz araclari için kullandığım kelimeleri 5.20i ile renalut latitudeyi bir tutan bir sahis icin yazmıştım. Bi de 3 serisine laf soyleyen kisiler vardi ve bunun yaninda ds5 i latitudeyi 3 serisinden ustun 5 serisiyle ayni kefeye koyan sahislar icin soylemistim. Onlara ithafen yazdim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • D4 Bir Volvo s80 gayet iyi olur bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: y_a_s

    evet bize gelenler 10 hp düşük ancak o 10 hp en fazla 0.1-0.2 saniyeoynatır aynı araç sadece 10 hp düşük :) Zaten subaru trdeki 7.5 saniye yanlış 2.5 litre turbosuz benzinli model 7.5 saniyede çıkıyor 100 kmye :)

    Doğru 10 hp 0.2 saniye anca fark ettirir ben onu da dusundum de yazdim 6.5 i 10 hp farkin etkisi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kimse s60 2.0d
    R design dememis kanimca guvenlik donanimlariyla kalitesiyle tasarimiyla en iyi d segmentidir cunku ayni donanim bmw de 200 bini buluyor mercedeste zaten dizel cok pahali.
    0-100 7.4 sn



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mhim12345 -- 4 Temmuz 2014; 11:30:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • düşünmeye bile gerek yok. cevap 320i. konu kapatılabilir.
  • Bmw yi sevmemeniz onu reno ve pejodan kötü yapmaz Bmw hayranı değilim ama araçları gayet kaliteli ve premium

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: obmann

    Kendine cok guvenen latitude ve ds5 sürücülerine ufak bi ayar verdim.
    Önden cekisli arabaya binmemek sizin tercihinizdir. Tamam bugun bmw,audi gibi markalar genelde arkadan itişli araba yapiolar. Ben arkadan itise de suc bulmuyorum bana gore de sportiflik acisindan daha avantajlidir ancak agir hava koşullarında bu avantaj değişir.
    Ancak bi arabanin gidisi iyiyse sırf önden çekisli diye o arabaya garezli bakmam. Benim anlatmak istedigim olay Scirocconun onden cekisli olmasina ragmen gayet sportif ve performansli bi aractir. Kisisel tercihinizdir ama bu başka birini de arkadan itiş almaya zorlamaz. Bana gore arkadan itiş bitek pistte avantantaj saglar. Tamam virajlari daha güzel aliyo ancak 250-300 ile viraja girmediginiz muddetce savrulmazsiniz sciroccoyla merak etmeyin.

    Bmw evet üretildiği günden beri arkadan tahrikli üretti ama Audi bırakın şimdiyi üretildiği günden beri arkadan tahrikli araç üretmedi. 1-2 tane prototip vardı onları saymıyoruz tabii ki.

    Hayırlısı olsun hakkınızda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 200ugececekaga

    0 degil de 2.el jaguar XF bakilabilir. Uzun zamandir fiyatlarina bakmiyorum ne alemdeler tam bilmiyorum...

    Yazmak için girmiştim
  • 150 000 para verip de 1.6 motora binmek bana göre abes.
    D segmenti 2 000 motora bakın.
    S 60, insignia dizel, superb varsa 2000 motor passat

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.