Merhaba herkese şimdi piyasada dikkat ediyorum problem çıkaran araçların çoğu bu kilometreler aralığında ben bunu bi ustaya danıştım bana verdiği cevap eğer araç alacaksan kilometre 150 bin altı veya 200 250 bin üstü dedi neden yüksek kilometre diye sordum 200 bin üstü kilometre aracın çoğu parça arızalanıp yenilenmiş olur demişti kendi aracımda dikkat ettim gerçekten öyle 150 binde almıştım kilometre 200 bini geçti baskı balata, radyatör, kalorifer peteği, devirdaim gibi önemli parçalar değişti yüksek kilometre araçlardan pekte kaçmamak lazım demekki sizin yorumlarınız nedir? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
150 bin 200 bin Km Aralığı Araç Alma Riski
-
-
O iş öyle değil. Bagzi arabalar için geçerli.
Radyatör genelde sağlamdır. Fakat antifriz olmadan su ile çabuk eskir.
Kalorifer peteği de antifirz e bağlıdır. Çoğu kullanıcı 1 kere değiştirir çok uzun süre kullanmak ister.
Tiriger yapılan km yada yola göre değişim periyodu vardır. Ortalama 60 bin km yada 3 yıl.
Hepsinden önemlisi arabanın sahibidir. İlk önce araba görmeden sahibini al yemeğe git çay çorbasını iç.
Eğer sahibi cimri ise o adamdan araba alma.
Bagzi araç sahipleri lastiklerini bile çıkma alıyor.
Üstüne 10 binde bir yağ değişim bile nasıl olsa 3 5 ay sonra araba satacam diye 3 bin km geç yapıyorlar.
Motoru bile arıza yapmış arabayı bir ustaya götürüp doğru yaptırmadan sadece conta ws değişip satıyorlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Radyatör konusunda katılmıyorum istersen full antifriz ile kullanılsın sıfırdan itibaren yinede 200.000 km dayanmaz baskı balata bile çok zor o kadar kilometre dayanması
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
açıkçası bende öyle düşünüyorum son 1 yıl içinde 220 binde clio ve 180 binde linea alıp sattım ikisini de ortalama 10 15 bin km kullandım ama sanayiden çıkamadım. 300 binde 1.3 multijet kullanmıştım arkadaşın saat gibi çalışıyordu şuan 80 binde clio'm var onda da bir sıkıntı yok. Her parçanın ömrü var ve turbo ve enjektör genelde 200 binde veda ediyor. Hortumlar yağ soğutucu vs.
-
150 200 bin aralığı çok tehlikeli çoğu parçanın ömrü bitmiş oluyor 250 binden sonra aracın yüzde 90 çoğu parça değişmiş oluyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Araba var araba var.
Araba bakarken kilometresine, değişenine, boyasına falan müthiş önem vermeye gerek yok; sahibine baksanız, bi 15 dakika sahibi ile konuşsanız yeterli. Düzgün, tertipli, sakin insanın arabası 600 binde de olsa alınır. Arabanın tepesine binen adamın arabası 10 bin kilometrede de alınmaz.
Benim kendi tanıdığım bir abim var, adama kendimden çok kefilim, sıfır aldığı 2008 model dizel arabası var, hesapta kronik sorunlu, çabuk yıkılıyor dedikleri arabalardan, 5 sene önce son bıraktığımda 450 bin kilometredeydi tek bir eksiği gediği yok, koltuğunda döşemesinde bir tane yırtık bulamazsın, motorda tek bir tekleme, egzozunda duman atma falan da yok. depoyu doldur 2000 kilometre durmadan git.
Bir başka arkadaşıma 17 bin kilometrede araba aldık, 1 aya kalmadan her yerden patladı, dikiş de tutmadı sattı kurtuldu.
-
-
Evet mantıklı bir yorum bu yüzden volkswagen audi pahalı parçaları daha uzun dayanıyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X