Evet 16 gündür evde internet kullanamıyorum. Böyle rezil ve beceriksiz bir firma olamaz. 10 kişilik destekleri var her gün biri arıyor bana bilgi veriyor ama kendilerinden haberi yok. Randevu almışım zaten mesela, başkası beni arıyor randevu oluşturalım mı diyor. Yeni bilgiler geldikçe konuyu güncelleyeceğim. 26 Ekim Akşam nakil başvurusunda bulundum, başvuruyu yaptığım gibi interneti kestiler. 28 Ekim Türknet servisi gelip bir şeyler yaptı ve internetinizi bağladım kullanabilirsiniz dedi. O günden beri dsl ışığı yanmıyor internete giremiyorum ve Türknet destekle uğraşıyorum ki bir çözüm bulunsun. 1 Kasım Bu tarihe kadar oyaladılar ekipten cevap bekliyoruz dediler. Yazdıkları mesaj: "Altyapıda sorun olmadığı saha ekipleri tarafından iletildi." 6 Kasım Yine bekletildim, gelen mesaj: "Sorunun altyapıdan kaynaklı değil, binanın iç tesisatıyla alakalı olduğu tespit edildi. Dilerseniz bu kontroller için ekip gönderebiliriz. 300TL ekip ücreti ve gerekirse kablo çekilmesi için ekstra ücret ödemeniz gerekir." Onay verdim artık gelsinler düzeltsinler interneti. 7 Kasım Ekipler geldi, bana ankastrede Türk Telekom tarafından etiketlenme yapılmadığını ve tekrar arıza kaydı oluşturmam gerektiğini söyledi ve gitti. 10 Kasım Türk Telekom ekibi geldi ve Türknet'in, Türk Telekom etiketini söküp kendi etiketlerini yapıştırdıklarını söyledi. Yani Türknet iş yapmamak için etiketi söküp suçu Türk Telekom'a attığını iletti. 11 Kasım Türknet ekibinden arandım, 10 dakika içinde geleceğini iletti, evde olup olmadığımı sordu. Evdeyim gelebilirsiniz dedim. Gelen giden olmadı :D Desteğe yazdım tabii bunu da. Yeni randevu oluşturdular. 12 Kasım Randevumun iptal olduğu mesajı geldi telefonuma. Türknet tarafından arandım, ne alakaysa yeni destek kaydı açmamı söylediler. Açtım bekliyorum bakalım. 13 Kasım Aranıp 14 Kasım saat sabah 9'da ekiplerin evime gelmesi için randevu oluşturuldu. 14 Kasım Öğleden sonra taşeron firmadan biri gelerek sorunu çözdü. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DH Anonim -- 14 Kasım 2023; 19:28:7 > |
20 Gündür Nakil Yapamayan Türknet [Çözüldü]
-
-
Sorununuzun çözümü için teknik servis hizmeti vereceğiz; iç tesisatı içi yani içten kontrol edeceğiz.
Peki hocam bu içten gelen kontrol cepten ne kadar giderir ; takribi yani.
300 TL yani 300; artı metre başına kablo ücreti.
Bak bak; hareketlere cevaplara bak. 300 TL + kablo ücreti imiş.
Derin sezsizlik
Hem etiketi sök; hem de kablo çekeceğim. Yok ya etiketi A101 den alır ben yapıştırırım, zaten yeni Hadi kart
almıştım %3 iade de var. Kabloyu da Salih Abi'ye çektiririm. Mahallemizin esnafı kazansın.
Kapat destek kaydımı; ben kendi kendime destek kaydı açarım. 300 TL' yi de kendime veririm. Yazık vallahi.
-
Olayı çok iyi özetlemişsiniz gerçekten tebrik ederim.
-
Merhaba, destek kaydı numaranızı gönderir misiniz? Kontrol ederek yardımcı olmak isterim. -
Buyur,
Bu kapatmamı istedikleri 68914238,
Bu da yeni açılan 69375100
-
İşlemlerinizin önceliği için ekibimize bilgi verdim. Sizinle iletişime geçecekler. -
Evet bugün saat 9 için randevu oluşturulmuştu fakat yine kimse gelmedi...
-
Uzmanımıza bu durumu ilettim. Ekiplerden bilgi alarak sizinle iletişime geçecektir. Sorunun bir an önce çözümlenmesi için elimizden geleni yapacağız. -
Sayın Türknet; 20 gündür iletişim döngüsü içindesiniz.
Arkası yarın dizi gibi oldu. İletişime geçmek yerine fiiliyata geçseniz daha iyi olmaz mı? Arkadaş da sizle internet hizmetiniz üzerinden iletişim kursa. Pes vallahi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sorunun bir an önce çözümlenmesi için hem uzmanımıza hem de ekiplere bilgi verdim. Gelişme olması durumunda uzmanımız abonemiz ile iletişime geçerek detaylı bilgi verecektir. -
Valla artık son 1-2 gün verdim, olmadı başka firmaya geçiyorum. İş gereğinden fazla uzadı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi efeakin123 -- 14 Kasım 2023; 15:4:21 > -
Uzmanımız ekipler ile iletişim halindedir. Kısa süre içerisinde sizinle iletişime geçecekler. -
Öğleden sonra taşeron firmadan biri gelerek sorunu çözdü.
-
Geçmiş olsun.
-
Sorunun çözümlenmiş olmasına sevindim. Keyifli kullanımlar dilerim
Benzer içerikler
- fiber internet kablosu modeme nasıl bağlanır
- upload hızı kaç olmalı
- türknet kurulum ücreti
- modemden ses gelmesi
- diğer internet servis sağlayıcısında devam eden bir iş emriniz olduğu için şu an yeni abonelik işlemlerinizi başlatamıyoruz. mevcut servis sağlayıcı tarafından işleminiz sonlandırdıktan sonra tekrar başvuru yapabilirsiniz.
- gigafiber nedir
- turknet fiyat
- en iyi internet
- turknet fiyat 2024
- turkcell abone sayısı
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X