Şimdi Ara

20 Gündür Nakil Yapamayan Türknet [Çözüldü]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
343
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Evet 16 gündür evde internet kullanamıyorum. Böyle rezil ve beceriksiz bir firma olamaz. 10 kişilik destekleri var her gün biri arıyor bana bilgi veriyor ama kendilerinden haberi yok. Randevu almışım zaten mesela, başkası beni arıyor randevu oluşturalım mı diyor.


    Yeni bilgiler geldikçe konuyu güncelleyeceğim.


    26 Ekim

    Akşam nakil başvurusunda bulundum, başvuruyu yaptığım gibi interneti kestiler.


    28 Ekim

    Türknet servisi gelip bir şeyler yaptı ve internetinizi bağladım kullanabilirsiniz dedi. O günden beri dsl ışığı yanmıyor internete giremiyorum ve Türknet destekle uğraşıyorum ki bir çözüm bulunsun.


    1 Kasım

    Bu tarihe kadar oyaladılar ekipten cevap bekliyoruz dediler. Yazdıkları mesaj: "Altyapıda sorun olmadığı saha ekipleri tarafından iletildi."


    6 Kasım

    Yine bekletildim, gelen mesaj: "Sorunun altyapıdan kaynaklı değil, binanın iç tesisatıyla alakalı olduğu tespit edildi. Dilerseniz bu kontroller için ekip gönderebiliriz. 300TL ekip ücreti ve gerekirse kablo çekilmesi için ekstra ücret ödemeniz gerekir."


    Onay verdim artık gelsinler düzeltsinler interneti.


    7 Kasım

    Ekipler geldi, bana ankastrede Türk Telekom tarafından etiketlenme yapılmadığını ve tekrar arıza kaydı oluşturmam gerektiğini söyledi ve gitti.


    10 Kasım

    Türk Telekom ekibi geldi ve Türknet'in, Türk Telekom etiketini söküp kendi etiketlerini yapıştırdıklarını söyledi. Yani Türknet iş yapmamak için etiketi söküp suçu Türk Telekom'a attığını iletti.


    11 Kasım

    Türknet ekibinden arandım, 10 dakika içinde geleceğini iletti, evde olup olmadığımı sordu. Evdeyim gelebilirsiniz dedim. Gelen giden olmadı :D


    Desteğe yazdım tabii bunu da. Yeni randevu oluşturdular.


    12 Kasım

    Randevumun iptal olduğu mesajı geldi telefonuma.


    Türknet tarafından arandım, ne alakaysa yeni destek kaydı açmamı söylediler. Açtım bekliyorum bakalım.


    13 Kasım

    Aranıp 14 Kasım saat sabah 9'da ekiplerin evime gelmesi için randevu oluşturuldu.


    14 Kasım

    Öğleden sonra taşeron firmadan biri gelerek sorunu çözdü.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DH Anonim -- 14 Kasım 2023; 19:28:7 >







  • Sorununuzun çözümü için teknik servis hizmeti vereceğiz; iç tesisatı içi yani içten kontrol edeceğiz.


    20 Gündür Nakil Yapamayan Türknet [Çözüldü]




    Peki hocam bu içten gelen kontrol cepten ne kadar giderir ; takribi yani.


    20 Gündür Nakil Yapamayan Türknet [Çözüldü]




    300 TL yani 300; artı metre başına kablo ücreti.


    20 Gündür Nakil Yapamayan Türknet [Çözüldü]




    Bak bak; hareketlere cevaplara bak. 300 TL + kablo ücreti imiş.


    20 Gündür Nakil Yapamayan Türknet [Çözüldü]




    Derin sezsizlik


    20 Gündür Nakil Yapamayan Türknet [Çözüldü]





    Hem etiketi sök; hem de kablo çekeceğim. Yok ya etiketi A101 den alır ben yapıştırırım, zaten yeni Hadi kart


    almıştım %3 iade de var. Kabloyu da Salih Abi'ye çektiririm. Mahallemizin esnafı kazansın.


    Kapat destek kaydımı; ben kendi kendime destek kaydı açarım. 300 TL' yi de kendime veririm. Yazık vallahi.


    20 Gündür Nakil Yapamayan Türknet [Çözüldü]




  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt

    Olayı çok iyi özetlemişsiniz gerçekten tebrik ederim.

  • Merhaba, destek kaydı numaranızı gönderir misiniz? Kontrol ederek yardımcı olmak isterim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Buyur,


    Bu kapatmamı istedikleri 68914238,

    Bu da yeni açılan 69375100

  • efeakin123 kullanıcısına yanıt
    İşlemlerinizin önceliği için ekibimize bilgi verdim. Sizinle iletişime geçecekler.
  • Evet bugün saat 9 için randevu oluşturulmuştu fakat yine kimse gelmedi...

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • efeakin123 kullanıcısına yanıt
    Uzmanımıza bu durumu ilettim. Ekiplerden bilgi alarak sizinle iletişime geçecektir. Sorunun bir an önce çözümlenmesi için elimizden geleni yapacağız.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Sayın Türknet; 20 gündür iletişim döngüsü içindesiniz.

    Arkası yarın dizi gibi oldu. İletişime geçmek yerine fiiliyata geçseniz daha iyi olmaz mı? Arkadaş da sizle internet hizmetiniz üzerinden iletişim kursa. Pes vallahi.20 Gündür Nakil Yapamayan Türknet [Çözüldü] 20 Gündür Nakil Yapamayan Türknet [Çözüldü] 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt
    Sorunun bir an önce çözümlenmesi için hem uzmanımıza hem de ekiplere bilgi verdim. Gelişme olması durumunda uzmanımız abonemiz ile iletişime geçerek detaylı bilgi verecektir.
  • Valla artık son 1-2 gün verdim, olmadı başka firmaya geçiyorum. İş gereğinden fazla uzadı.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi efeakin123 -- 14 Kasım 2023; 15:4:21 >
  • efeakin123 kullanıcısına yanıt
    Uzmanımız ekipler ile iletişim halindedir. Kısa süre içerisinde sizinle iletişime geçecekler.
  • Öğleden sonra taşeron firmadan biri gelerek sorunu çözdü.

  • efeakin123 kullanıcısına yanıt

    Geçmiş olsun.

  • efeakin123 kullanıcısına yanıt
    Sorunun çözümlenmiş olmasına sevindim. Keyifli kullanımlar dilerim
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.