Şimdi Ara

170-200 bin focus 3.5 powershift meselesi.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
50
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
80. Sırada  bugün en iyi #6
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Özet yazıyorum ama okumanızı rica ediyorum uzunu

    Özet : 700-780 arası sedan otomatik 2015 model ve üzeri oturaklı araba. Focus 3.5 örnek tema benim için


    Uzunu:

    170-200 bin km civarında focus 3.5 kasa 1.5 dizel powershift şanzıman arabalara param yetiyor. Düşük kmlere yetmiyor.

    Önceki arabam 2.5 kasa tork konvektörlü 4 ileri focus yine.


    Focus 3.5 powershift şanzıman için Silkeleme titreme diyorlar ama benim bildiğim 3 kasada vardı 3.5 da çözdüler. 45 binde yağ değişimi dışında ağır masrafı olmadığını biliyorum. Ama şanzımanı sıkıntlı diye kafamı karıştırdılar.

    Sizlere danışmak istiyorum. Saatli bomba mı alıyorum? Daha önce deprem zamanı arkadaşımın arabası idi 1 hafta kullandım çok beğenmiştim.

    Birde manuel al önerisi geldi.

    Piyasa da garip otomatik mi pahalı manuel mi ilandan ilana değişiyor.

    2025 yılında siz ne önerirsiniz ? Bütçe meselesi değil arkadaşlar aldığımda elime yapışmayacak araba bakıyorum otomatik ama illa şu manuel peynir ekmek denirse değerlendiririm.

    Birde focus 3.5 dan çok daha dandik kasalı özellikli araçları aslında düşünmüyorum. 2015model üzerinde 700-780 arasında en mantıklı sorunsuz seçimi yapmak istiyorum ve ağır masraf altında kalmadan paramı biriktirdikçe 2-3 yılda bir değişim düşünüyorum. Yıllık araba değiştiren biri değilim.arabam kesinlikle sedan olmalı




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sucra -- 1 Şubat 2025; 21:16:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • kısıtlı bütçe için bazı şeylerden feragat etmek gerekiyor hocam ben bu bütçeye kesinlikle dizel otomatik egea öneririm daha düşük km olur 2 3 sene sonra satarkende yine makul bir km de olur rahat satarsın şimdi focus 200 binde alsan 3 sene binsen 250 260 bin km ye gelecek en az ikinci elde sıkıntı olacak.

  • Powershift bıraktılar 3.5ta tork konvertörlü olması gerek. Yanlışsam biri düzeltsin

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 3.5 da yağlı cift kavrama var c-max in son kasasında kullanıyoruz. 130 bin km sorun çıkmadı.
    Powershift adı altinda cok sanziman var dsg adi altında olduğu gibi.

    3 kasada 6dct250 varken makyajli kasada getrag 6dct 450 var. 4 kasada 8 ileri tork konvertörlu var.
    Adam otomatik şanzımana isim vermiş powershift.

    Volvo da bu sanzimani bir cok modelde kullaniyor Ford motorlarını kullandığı gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nerd Miner -- 1 Şubat 2025; 22:1:6 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.