Şimdi Ara

18.01.2016 Kredi Kartı dolandırıcılığı ve sonuç (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
950
Cevap
82
Favori
123.630
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
25 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sabit Fikir kullanıcısına yanıt
    KARACABEYY K kullanıcısına yanıt
    bi deneyin belki faydası olur

    @Sabit Fikir
    @KARACABEYY

     18.01.2016 Kredi Kartı dolandırıcılığı ve sonuç
  • hocam bilgilendirme için teşekkürler zaten ben bu söylenen adımlardan 10 gün önce kapattım fakat @Sabit fikir arkadaşımız o yöntemle kapatılmaz diyor ama ben kart işlemlerinden sisteme girip kapattım şuan hem internet harcamaları, hem mail order hemde telefon ile alışveriş kapalı gözüküyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KARACABEYY -- 17 Ağustos 2016; 1:08:42 >
  • KARACABEYY K kullanıcısına yanıt
    hocam bende sizin yazınızı görünce kapatmak için karıstırdım tam yerini bulamayınca müşteri hizmetlerinin yönlendirmesi ile bu şekilde yerini buldum, inşallah faydası olur diğer arkadaşlara da.
  • haydiin kullanıcısına yanıt
    hocam kapatmakla iyi yapmışsınız, son bir aydır çok fazla kart bilgileri ele geçirilip dolandırıcılık yapılıp, insanları mağdur durumda bırakıp tüm limitleri tüketiyorlar bende kartları internet, mail order, telefon harcamalarına kapattım.

    kapatamadığım iki banka oldu biri halkbank, diğeri odeabank en kısa zamanda onlarıda bu tür harcamalara kapatacağım.

    halkbank ve odeabank için mecburen çağrı merkezi aranıp kapatılması gerekiyormuş, internet bankacılığından malesef kapatılmaya izin vermiyor.


    Ayrıca değerli arkadaşlar hala kartlarını bu tür harcamalara kapatmayan varsa lütfen sizlerde internet, mail order, telefon harcamalarına kapatın riski en aza indirin, gerek duyduğunuzda kullanıma açar alışverişinizi yapar kullanıma tekrar kapatırsınız ya da sanal kartınızla alışveriş yaparsınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KARACABEYY -- 17 Ağustos 2016; 1:27:12 >
  • gerçekten durum vahim gibi, bir çok kişide bu sıkıntı var ve bu durum bazı namussuz banka çalışanları tarafından karşı tarafla paylaşılıyor

    garanti ve teb kredi kartı kullanıyorum her iki kartı da online işlemlerden internete kapatıyorum / açıyorum ihtiyaç oldukça.
  • historiyst_45 kullanıcısına yanıt
    İki ihtimal var. Ya bankanın içinde şebeke üyeleri var müşteri bilgilerini dışarı sızdırıyorlar, ya da alışveriş sitelerinden araklıyorlar. BDDK'nın bu işe el atması lazım. Diyecek ki her banka sanal kart sunmak zorunda, kredi kartını internet/telefon alışverişine internet şubesi üzerinden açma/kapatma imkanı getirmek zorunda. Bu devirde ufacık işlem için telefonda dakikalarca beklemek olur mu? İntrnet şubesine girişte sms onayını bddk getirdi, bu düzenlemeyi de yapabilir. bimere öneri şeklinde yazalım hatta



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 17 Ağustos 2016; 10:27:54 >
  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi historiyst_45 -- 24 Ekim 2016; 22:35:31 >
  • benimde garanti bonus kartımdan 4 adet fatura ödemişler. küçük mebla ile sıyırdık. online alışverişlerim hepsiburada- n11 - gittigidiyor. bunun dışında nadir tek tük siteler olmuştur ama bugüne kadar hiç karşılaşmadım böyle birşeyle. kimseyi de zan altında bırakmak suçlamak istemem ama yaptığım tek farklı işlem bayram için telefondan anıtur dan tatil almıştım. ister istemez şüphe uyandırıyor. hemen tel ile aradım bankayı. kart kapandı. gidip şubeden itiraz dilekçesi verdim. 60-180 gün arası sonuçlanacak şeklinde mail geldi ve tutar şimdilik iade edildi. inceleme sonucunda eğer bir sakınca yoksa tekrar tahsil edilebilirmiş tutarlar benden. bakalım bekleyip göreceğiz. arkadaşların dediği gibi her tür internet mail order vs harcamada 3d şifre zorunlu olmalı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: raziel82

    benimde garanti bonus kartımdan 4 adet fatura ödemişler. küçük mebla ile sıyırdık. online alışverişlerim hepsiburada- n11 - gittigidiyor. bunun dışında nadir tek tük siteler olmuştur ama bugüne kadar hiç karşılaşmadım böyle birşeyle. kimseyi de zan altında bırakmak suçlamak istemem ama yaptığım tek farklı işlem bayram için telefondan anıtur dan tatil almıştım. ister istemez şüphe uyandırıyor. hemen tel ile aradım bankayı. kart kapandı. gidip şubeden itiraz dilekçesi verdim. 60-180 gün arası sonuçlanacak şeklinde mail geldi ve tutar şimdilik iade edildi. inceleme sonucunda eğer bir sakınca yoksa tekrar tahsil edilebilirmiş tutarlar benden. bakalım bekleyip göreceğiz. arkadaşların dediği gibi her tür internet mail order vs harcamada 3d şifre zorunlu olmalı

    Kartınızı mailorder telefon internet vs alışverişlere neden kapatmıyorsunuz?

    İhtiyacınız olunca açarsınız.




  • Ya aslında o kadar dikkat ederim, hatta çoğunlukla sanal kart ve geçen sitelerde bkm ekspress kullanıyorum. evden hiç kullanmam kart işyerinden kullanırım ki bilgisayar yüksek güvenlikli. internet alışverişi hep açıktı mail order da tatil alırken açmıştım sonra kapamadık işte. ne bileyim dikkat ediyorum başıma gelmez psikolojisi mi nedir. ama bu olaydan sonra hepsini kapadım :) dersimi aldım. ihtiyaç olunca sadece sanal. limit ver azalt
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    haklısınız, sigorta ödemeleri için araç forumlarında ortak bir yazı hazırlanıp, bimer e ve sigortacılık la ilgili birimlere gönderilmişti, bu işlemler için de bimer e ve bdddk ya ortak bir yazı hazırlanıp bilgilendirme yapılılabilir, talep çok oldukça işlemlerin yapılması hızlanıyor. bence de yazalım
  • steam a yazdığım şikayetten sonra gelen cevap ingilizcesi iyi olan arkadaş çevirebilir mi tşk

    Hello ,

    Thank you for contacting Steam Support.

    We were able to find the charge(s) in our system. We have reversed the transaction(s) and you should see a refund post to your account within the next 3-5 business days.

    It appears that your credit card information has been compromised. We would recommend that you contact your bank or credit card company to have the card number canceled.

    Thank you for bringing this to our attention.
  • yejakx Y kullanıcısına yanıt
    Öncelikle geçmiş olsun.

    En başta, steam çözüm merkezine ulaştığınız için teşekkür ederiz gibi bir cümle var, her zamanki giriş cümlesi işte.
    Hesabındaki işlemleri sistemlerinde tespit etmişler, önümüzdeki 3-5 iş günü içinde hesabına iade(veya iadeler) gerçekleşir gibi bir şey demişler. Son olarak da bu olay yaşandığı için bankanla veya kredi kartı şirketinle bi görüşüp numaranı iptal etmeni öneriyoruz demişler.
    Teşekkürler ve kapanış.
  • 05368314600 0536 831 46 00


    Az önce bu numaradan bir bayan aradı, yapı krediden arıyorum dedi. World kart numaramın ilk 6 hanesini söyledi, ismimi de biliyordu. Kartınızla yurtdışından bir çok işlem yapılıyor, bu işlemleri iptal ediyorum onaylıyor musunuz dedi. Kimlik numaramı istedi, ne yapacaksınız kimlik numaramı diye sordum. Sizin Orhan ..... olduğunuzdan emin olmak için soruyorum dedi. Aklıma hemen bu konu geldi, ben sizi birazdan ararım dedim kapattım.
  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi historiyst_45 -- 24 Ekim 2016; 22:35:55 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: historiyst_45

    Ucccuz yırtttınız demekkki

    Bu konuyu geçen tesadüfen görüp okudum, okumamış olsam belki de yerdim bu numarayı. Konuya katkısı olan herkese teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhan

    05368314600 0536 831 46 00


    Az önce bu numaradan bir bayan aradı, yapı krediden arıyorum dedi. World kart numaramın ilk 6 hanesini söyledi, ismimi de biliyordu. Kartınızla yurtdışından bir çok işlem yapılıyor, bu işlemleri iptal ediyorum onaylıyor musunuz dedi. Kimlik numaramı istedi, ne yapacaksınız kimlik numaramı diye sordum. Sizin Orhan ..... olduğunuzdan emin olmak için soruyorum dedi. Aklıma hemen bu konu geldi, ben sizi birazdan ararım dedim kapattım.

    kart numarasının ilk 6'sı zaten biliniyor, internetten bir alışveriş yaptığınızda bu bilgiye göre banka ve kart tipi çıkıyor ekranda

    http://www.belgelerim.org/kredi-karti-bin-listesi/




  • Arkadasın dedıgı gıbı Kart numarasının ılk altı hanesı bankalar ıcın standarttır mesala duz world kartlar 4506 34 dıye devam eder.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: historiyst_45

    Ucccuz yırtttınız demekkki

    Bu konuyu geçen tesadüfen görüp okudum, okumamış olsam belki de yerdim bu numarayı. Konuya katkısı olan herkese teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi historiyst_45 -- 24 Ekim 2016; 22:36:22 >
  • arkadaş bu tür konuları okuduğumda içim bir cız ediyor
    bir konuda tedbirli bulunsanız ,karşınıza hiç aklınıza gelmeyen bir şeyler çıkıyor
    galiba en güzeli arandığımızda (bankanın mh. olsa dahi) siz kapatın ben bankayı arayacağım deyip ,bilinen numaralarından aramak
    lakin dediğim gibi bir konuda tedbir alsak , çok geçmeden başka bir şeyler buluyorlar
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.