Şimdi Ara

18.01.2016 Kredi Kartı dolandırıcılığı ve sonuç (48. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
950
Cevap
82
Favori
123.516
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
25 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4445464748
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • carman1tr kullanıcısına yanıt
    Hak yerini buldu davayı kazandım kardeşim. Şimdi parayı ödemeleri için bekliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafa1_20

    Hak yerini buldu davayı kazandım kardeşim. Şimdi parayı ödemeleri için bekliyorum.
    Hayırlı olsun. Bende daha duruşma tarihi verilmesini bekliyorum.
  • Merhaba, tıpkı sizin Osman hocayı google aramanızda bulmanız gibi ben de internet aramasında bu yazınıza ulaştım ve benzer dolandırıcılık mağduruyum, size danışmak istiyorum; bayramdan sonra tüketici mahkemesine dava açacağım; foruma üye oldum ama ayrıntılar için özelden nasıl mesaj atabilirim size, izniniz olursa?
  • Neler dönmüş yaaa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SAKIN HEPSİBURADA.COM DA SATICI OLAN SANALPAZARİ FER-YAK BİLGİSAYAR DAN BİRŞEY ALMAYIN
    Benim başımada eticaret maduriyeti geldi.
    21-05-2018 tarihindewww.sanalpazari.com İstanbul TR (fatura ismi ile fer-yak bilgisayar) aldığım ürün bozuk çıktı.Aldığım bilgisayar malzemesi o günün koşullarında 930TL idi şimdi 1750 Tl. Durumu satıcı ile görüştüm parayı iade edemeyiz malı değiştirebiliriz dedi. Ürünü kargo aracılığı ile iade ettim. Aradan geçen süre zarfında telefonla aradığımda ürünü servise gönderdik(SONRADAN ANLADIMKİ PERT MALI BİLEREK SATMIŞLAR NASIL OLSA ÜLKEMİZDE BU TÜR KONULARDA TÜKETİCİYİ KORUYAN HİÇBİR KURUM YOK VE SATICI DAİMA HAKLI ÇÜNKİ ÜRÜN SERVİSE GİTTİĞİNDE KULLANICI KAYNAKLI DEYİP GEÇİYORLAR) biz size döneceğiz dediler.(ANLIYCANIZ ZAMAN GEÇİRTEREK BENİ OYALADILAR) Daha sonra telefon eden kişi malı siz bozmuşsunuza çevirdi. Yani anlayacağınız önce paramı aldılar sonrada kutusundan bozuk çıkan ürünü yasal 14 günlük iade süresi ve 2 yıllık garantisinide yakarak beni DOLANDIRDILAR.Durumum Maltepe-İstanbul tüketici mahkemesinde kayıtlıdır.Onların yüzünden 2 ay boyunca banka ve mahkeme arasında koşuşturuken sağlığım ve pisikolojim bozuldu.Hem maddi hem manevi yıprattılar.Benim başıma bunlar geldi.Sizde aynı şeyleri yaşamak ve paranızla madur olmak istemiyorsanın.Şu anda HEPSİBURADA.COM üzerinden satış yapmaktalar başıma gelen bu durumu siteye bildirmeme rağmen (başkasıda benim gibi mağdur olmasın diye) açıkçası umurlarında bile değil.AMAN HA BUNLARDAN BİRŞEY SATIN ALMAYIN.
    ARENA ya gönderilen arızalı ürün formunda teknik servisi teşhisi köşe kısmında fiziksel hasar varmış.Üründeki sorun kullanıcı kaynaklıymış.Adamlar sanki araba hasarı tespit ediyorlar sanki sigorta müfettişi (ürün sabit disk) niye üründe hasar olunca hep kullanıcı kaynaklı oluyor.Ürün bana gelene kadar 1000 tane elden geçiyor.




  • iceman1 İ kullanıcısına yanıt
    ancak sizin durumunuz kredi kartı dolandırıcılığı değil ve çok kişinin başına gelen "kullanıcı hatası" mağdurluğu
    üstelik ispatı da en zor olan konulardan birisi

    biz ürün aldığımızda kontrol edip alın diyorlar ,üründe sorun var diye gönderdiğimizde hasarlı diye ret veriyorlar
    yahu peki o zaman sen niye hasarlı ürünü tutanak tutturmadan aldın ,deme hakkı bile vermiyorlar
    o nedenle artık garantili ürün konusu falan artık hikaye oldu

    bende bir defasında (hb.) satılan telefonun 2. el olduğu belirtilmemiş ,satıcıyı uyarın diye mesaj gönderdim
    gelen cevapta özür dileriz ,ürünü iade edin demekten başka bir şey yapmadılar
    ucuz bir telefon olduğu için iade işine girmedim ,çünkü böyle art niyetle satan adam ,kim bilir neler getirir başına
    sağını solunu dağıtıp ,müşteri telefonu hasarlamış diyerek geri gönderse ne yapabiliriz ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iceman1

    SAKIN HEPSİBURADA.COM DA SATICI OLAN SANALPAZARİ FER-YAK BİLGİSAYAR DAN BİRŞEY ALMAYIN
    Benim başımada eticaret maduriyeti geldi.
    21-05-2018 tarihindewww.sanalpazari.com İstanbul TR (fatura ismi ile fer-yak bilgisayar) aldığım ürün bozuk çıktı.Aldığım bilgisayar malzemesi o günün koşullarında 930TL idi şimdi 1750 Tl. Durumu satıcı ile görüştüm parayı iade edemeyiz malı değiştirebiliriz dedi. Ürünü kargo aracılığı ile iade ettim. Aradan geçen süre zarfında telefonla aradığımda ürünü servise gönderdik(SONRADAN ANLADIMKİ PERT MALI BİLEREK SATMIŞLAR NASIL OLSA ÜLKEMİZDE BU TÜR KONULARDA TÜKETİCİYİ KORUYAN HİÇBİR KURUM YOK VE SATICI DAİMA HAKLI ÇÜNKİ ÜRÜN SERVİSE GİTTİĞİNDE KULLANICI KAYNAKLI DEYİP GEÇİYORLAR) biz size döneceğiz dediler.(ANLIYCANIZ ZAMAN GEÇİRTEREK BENİ OYALADILAR) Daha sonra telefon eden kişi malı siz bozmuşsunuza çevirdi. Yani anlayacağınız önce paramı aldılar sonrada kutusundan bozuk çıkan ürünü yasal 14 günlük iade süresi ve 2 yıllık garantisinide yakarak beni DOLANDIRDILAR.Durumum Maltepe-İstanbul tüketici mahkemesinde kayıtlıdır.Onların yüzünden 2 ay boyunca banka ve mahkeme arasında koşuşturuken sağlığım ve pisikolojim bozuldu.Hem maddi hem manevi yıprattılar.Benim başıma bunlar geldi.Sizde aynı şeyleri yaşamak ve paranızla madur olmak istemiyorsanın.Şu anda HEPSİBURADA.COM üzerinden satış yapmaktalar başıma gelen bu durumu siteye bildirmeme rağmen (başkasıda benim gibi mağdur olmasın diye) açıkçası umurlarında bile değil.AMAN HA BUNLARDAN BİRŞEY SATIN ALMAYIN.
    ARENA ya gönderilen arızalı ürün formunda teknik servisi teşhisi köşe kısmında fiziksel hasar varmış.Üründeki sorun kullanıcı kaynaklıymış.Adamlar sanki araba hasarı tespit ediyorlar sanki sigorta müfettişi (ürün sabit disk) niye üründe hasar olunca hep kullanıcı kaynaklı oluyor.Ürün bana gelene kadar 1000 tane elden geçiyor.
    Siz yinede şikayetvar dan tutun her yere yayın bu olayı




  • Herkese merhaba 27.02.2019 tarihinde Enpara kredi kartımdan bilgim dahilinde olmadan "TRCLL FATURA TAH TÇ İSTANBUL TRTR" adına 3 farklı Turkcell fatura ödemesi gerçekleştirilmiş (toplam 800 TL civarı). İşlemlerde kesinlikle 3D secure şifresi kullanılmadı ve bana hiçbir SMS gelmedi. İşlemleri de şans eseri uygulamaya girdiğimde fark ettim. Herhangi bir dolandırıcı linke veya e-postaya tıklamadığıma eminim. Enpara MH ile görüştüğümde faturalar için harcama itirazı olmayabileceği ancak araştıracakları yönünde çok tuhaf bir yanıt alıyorum. Hatta ben şikayette bulunduğumda işlemler hala provizyondaydı, ancak şimdi harcamalar arasına geçmiş. İade için nasıl bir yol izlemem gerekir?
  • Dolandırıcılıkların büyük bir kısmı mobil fatura ödemeleri üstünden dönüyor. Operatörler ısrarla 3D Secure sistemine geçmiyorlar ödeme ekranında. Faturaları ödensin de, isterlerse çalıntı kartla ödensin umurlarında değil. Ne devlet, ne emniyet, ne yönetmelik koyucular kimse bir şey yapmıyor. Söylemekten dilimde tüy bitti. Operatörler fatura tahsilatında 3D Secure'a geçsin, kart sahteciliği olaylarının yüzde 70'i biter.
  • Kredi kartınızın ccv numarasını keçeli kalemle karalayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 4445464748
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.