Şimdi Ara

18.01.2016 Kredi Kartı dolandırıcılığı ve sonuç (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
950
Cevap
82
Favori
123.629
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
25 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yejakx Y kullanıcısına yanıt
    Savcılığa suç duyurusunda bulunun

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar son bir aydır çok fazla kart bilgileri çalınıp kartlardan yüksek miktarlarda harcama yapılmakta, kartlarınızı internet, telefon ve mail order harcamalarına kapatın gerek duyduğunuzda ya sanal kart oluşturarak alışveriş yaparsınız ya da kartınızın anlık internet, mail order, telefon harcamalarına açıp harcamanızı yapıp tekrar kapatırsınız.

    ***garanti, yapı kredi, vakıfbank, akbank, hsbc internet bankacılığından kapatılıyor.(hsbc internet harcamalarına kapatılıyor fakat tekrar internet harcamalarına açmak kolay değil, tekrar internet bankacılığına açmak uğraş istiyor; çağrı merkezi, güvenli anahtar v.s

    ***vakıfa gelirsek sanal kart yok sadece kartınızın internet harcamalarına limiti sıfır yaparak tehlikelerden kurtuluyorsunuz ihtiyaç anında tekrar internet harcamaları için limit belirleyip harcamanızı yapıp tekrar kapatabilirsiniz.)

    ***finansbanka gelirsek internet bankacılığından, internet, mail order ve telefon harcamalarına kapatmaya izin veriyor ve ihtiyaç anında harcamanızı yapıp tekrar kapatabilirsiniz.

    *** halkbanka gelecek olursak yıl 2016 olmuş hala internet banacılığından internet ve telefon, mail order harcamalarına kapatmaya izin vermiyor sanki dolandırılın diyor, internet harcamalarına kapatmak için çağrı merkezini aramanız lazım.

    ***odeabanka gelince oda halkbankla aynı şekilde internet, mail order, telefon harcamalarını kapatmak için çağrı merkezini aramak lazım.


    değerli arkadaşlar siz siz olun kartlarınızı bu tür harcamalara kapatın, ihtiyaç anında açıp kullanırsınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KARACABEYY -- 15 Ağustos 2016; 21:26:54 >




  • boombip kullanıcısına yanıt
    Ben de bir tane var 30bin TL limit hocam
  • yirthan kullanıcısına yanıt
    benden de bugun 250 tl yapıldı hocam steam harcaması.

    süreç ne oldu geri alabildiniz mi acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FlyingHigh

    benden de bugun 250 tl yapıldı hocam steam harcaması.

    süreç ne oldu geri alabildiniz mi acaba?

    Dilekçe yazıldı para provizyonlarda bekliyordu en son.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • yirthan kullanıcısına yanıt
    hangi banka? yarın sabah bende dilekçe yazacağım.
  • yirthan kullanıcısına yanıt
    Thank you for contacting Steam Support.

    I was able to locate the charge(s) and they were already caught and refunded by a fraud representative. It appears that your credit card information is compromised. We would recommend that you contact your bank or credit card company to have the card number cancelled.

    Since the refunds were processed within 24 hours of the purchase, the original transactions were cancelled. Steam has not received any funds for this purchase.

    Once the bank reconciles your account and sees that we have not collected funds for these transactions, the charges should drop-off your bank or credit card statement. This process may take several weeks depending on the bank.

    If the charges don't drop off your bank statement you will need to contact your bank/credit card company and have them release the funds.

    Thank you for bringing this to our attention.



    steamden gelen cevap. sanırım geri alabileceğim parayı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FlyingHigh

    hangi banka? yarın sabah bende dilekçe yazacağım.

    Akbank.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FlyingHigh

    Thank you for contacting Steam Support.

    I was able to locate the charge(s) and they were already caught and refunded by a fraud representative. It appears that your credit card information is compromised. We would recommend that you contact your bank or credit card company to have the card number cancelled.

    Since the refunds were processed within 24 hours of the purchase, the original transactions were cancelled. Steam has not received any funds for this purchase.

    Once the bank reconciles your account and sees that we have not collected funds for these transactions, the charges should drop-off your bank or credit card statement. This process may take several weeks depending on the bank.

    If the charges don't drop off your bank statement you will need to contact your bank/credit card company and have them release the funds.

    Thank you for bringing this to our attention.



    steamden gelen cevap. sanırım geri alabileceğim parayı

    geçmiş plsun dün aynısı benim başıma geldi steamden 100 er euroluk 3 işlem yapılmış
    steame nasıl mail atabilirim yabancı dilim de yok




  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi historiyst_45 -- 24 Ekim 2016; 22:38:18 >
  • historiyst_45 kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun. Adamlar yakalansa da paranın bulunabileceğini düşünmüyorum.
  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi historiyst_45 -- 24 Ekim 2016; 22:38:51 >
  • historiyst_45 kullanıcısına yanıt
    Herifler parayı çekmiş maalesef banka sizden tahsil edecek. Büyük geçmiş olsun. Siz siz olun resmi müşteri hizmetleri bile arasa kesinlikle hiçbir şifre, kartın arkasındaki güvenlik kodu, anne kızlık soyadının tamamını vermeyin. Bankalar bas bas bağırıyor personelimiz bile olsa bu bilgileri vermeyin diye.
  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi historiyst_45 -- 24 Ekim 2016; 22:39:09 >
  • Geçmiş olsun zor bir durum dün benimde kartımdan 300 euro çekmiş çakallar
  • arkadaşlar steamgames.com a türkçe mail yollasam bakarlar mı varmı böyle tecrübesi olan ?
  • yejakx Y kullanıcısına yanıt
    türkçe zor dönüş alırsın.

    özelden ingilizce konusunda destek verebilirim.

    geçmiş olsun.
  • KARACABEYY K kullanıcısına yanıt
    Hocam, YKB internet sitesinden söylediğiniz engellemeler yapılamıyor: KK için sadece internet sitesi-Mobil bankacılık-telefon bankacılığı konularında engelleme getirebiliyorsunuz.

    İnternet alışverişi ve Mail Order'a kapatmak için MH'ni aramanız gerekiyor ki onu da belirtmeniz için MH'lerine ulaşmak gerek ama telefon menüsünde böyle bir seçenek yok!
  • historiyst_45 kullanıcısına yanıt
    ÖM ile de yazdığım gibi, şifrelerinizi verdiğiniz için olayın çözümü Avukatınızın başarısına kaldı maalesef.
  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi historiyst_45 -- 24 Ekim 2016; 22:34:51 >
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.