Şimdi Ara

18.01.2016 Kredi Kartı dolandırıcılığı ve sonuç (32. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
950
Cevap
82
Favori
123.669
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
25 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • valihalil V kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle. Pos makinesindeki kırmızı tuşa basınca herkes işlemin iptal edilmesini bekler ama tam aksine ödemeyi geçip eski usul imzalı slip çıkarıyor.
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Aslında bu tür haberler dolandırınların problemine çözüm değil, elbette yakalanmaları güzel, polisimize teşekkür ediyoruz ama gerçek şu ki bu konuda dolandırılanlar paralarını geri alamıyacak.
    Yakalananlar da aylar sonra tahliye edilecek maalesef..
  • nicomedian kullanıcısına yanıt
    Asıl kredi kartınız geldiğinde hemen "İnternet / Mail Order / telefon Bankacılığına kapatın ve online alışverişlerinizde Sanal Kart kullanın ve kullanım sonunda sanal kartınızın bakiyesini sıfırlayınız.
  • cosef kullanıcısına yanıt
    Aslında bu iddia son derece kritik ve Ülkemizin tüm Polis/Savcı/Bankalarımızın anında peşinden koşması gerekir en azından doğru mu yoksa asparagas mı diye..
  • Boyle bir dolandırıcılık olayinda bankanin onlemlerinin yetersiz olmasi ve bizleri mağdur etmesi gercekten çok acı bir taraftan maddiyat bir yandanda evde manevi huzursuzluk çok kötü mebla büyüdükçe sorunlarda büyüyor burda daha öncede arkadaşın basindan gecen olayi aktarmistim benim sormak istedigim boyle durumlarda bankayi nereye ve nasil şikayet edebilir acaba bu konu hakkinda bir bilginiz var mi¿

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar maalesef ben de dolandiriciliğa uğradım. 2-3 aydır kullanmadığım axess gold kartımla bugün yaklasık 600TL(yani bütün limitle) alisveris yapilmiş ve tamami yurtdışı. Telefona ard arda mesaj gelince anladım dolandirildiğimi.

    Hemen akbank mh'yi arayıp durumu bildirdim ve kartımı iptal ettirdim. Akbank harcama itiraz formu doldurup faxlamamı söylediler ben de hemen doldurup faxladım hatta sağlama almak için mail attım.

    Akbanktan gelen cevaba göre işlemler provizyonda beklerken harcama form talebini işleme alamıyorlarmış. Yani provizyondan ekstreye borç olarak geçmesi gerekiyormuş. Neyse dedim bekleyelim madem. Beklerken aklıma konuyu açan arkadasin yaptigi gibi alisveris yapilan sitelerin iletişim formlarina ve canli desteğine ingilizce mesaj yazmak geldi.

    -Origin.com'dan 59.99€ ve 89.99€ olmak üzere 2 alisveris yapilmiş. Bunlari canli desteğe bildirdim gerekli bilgileri verdim. Mail olarak geri dönüş yapacağız tarzı mesaj geldi umarim olumlu geri dönüş yaparlar.

    -Netflix.com'dan 5$'lık alisveris yapilmiş hemen oranin mh'sine de ulaştım. Türkçe olarak derdimi anlatmak gerçekten rahat oldu. Canlı destekten Tolga Bey gerekli işlemleri yaptığını söyledi, umarım bu provizyon da hesaba gecmeden silinir. Tolga Bey'e yardımları için bir kez daha teşekkür ederim.

    -Son olarak disney'in sitesinden 15TL lik alişveris yapilmiş oraya da ayni sekilde ulaşıp durumu bildirdim onlar da mail ile geri dönüş yapacaklarını söylediler.

    Yani şu an beklemedeyim, umarım olunlu geri dönüş alırım firmalardan. Provizyonlar hesaba geçmeden silinirse Akbankla işim kalmaz ama hesaba geçerse hemen harcama itiraz formunu yollayacağım o durumda artık kaç günde paramızı geri alırız bilemiyorum.

    Mobilden yazdım imla hataları olabilir kusura bakmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • JabbaWockeeZ kullanıcısına yanıt
    Asıl kredi kartınız geldiğinde hemen "İnternet / Mail Order / telefon Bankacılığına kapatın ve online alışverişlerinizde Sanal Kart kullanın ve kullanım sonunda sanal kartınızın bakiyesini sıfırlayınız.

    Ayrıca yalan: "işlemler provizyonda beklerken harcama form talebini işleme alamıyorlarmış"
    Kredi kartınızı postan geçirdiğinize ve mesela elemanın 30 TL yerine 300 tl yazdığını farkettiğinizde iptal süreci vardır.
    Pos sahibi bile o işlemi iptal edebilir.

    İnternet öncesi dönemde Cuma günü hesabınıza gönderilen bir havale olduğunda Banka size gelmediğini söylerdi ve pazartesi gününe kadar paranızı tutardı.

    Şimdi de aynı tezgah: bu sefer paranızı itiraz gücünüze göre 6 aya kadar tutmak.
  • Arkadaşlar 18 Kasım'da Deniz Bonus kartımdan çekimler yapıldı benimde. İkisi Steam dan yapıldı biri Avea. Steam dan 200 tl avea dan 341 tl. Gelen mesajlardan sonra hemen kartı kapattırdım. İtiraz dilekçesi yolladı banka doldurup faksladım. Steam çekilen tutarı iade etti avea ise bankanızla görüşün dedi. 27 gün oldu hala incelemesi devam ediyor bankanın. Param iade olur değilmi?



    Sonuçta bilgim dışı ve şifre ile yapılan işlem değil hiçbiri. Birde 2 gün önce extreye yansıtmış banka çekilen tutarları!



    Tüketici Hakem heyetine gitmem gerekiyormu şuan benim?

    Tekrar bi faks gönderiyimmi bişeyler yazıp napayım?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BlackTower_35 -- 16 Aralık 2016; 3:0:39 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: C-İ-E_SN

    Arkadaşlar 18 Kasım'da Deniz Bonus kartımdan çekimler yapıldı benimde. İkisi Steam dan yapıldı biri Avea. Steam dan 200 tl avea dan 341 tl. Gelen mesajlardan sonra hemen kartı kapattırdım. İtiraz dilekçesi yolladı banka doldurup faksladım. Steam çekilen tutarı iade etti avea ise bankanızla görüşün dedi. 27 gün oldu hala incelemesi devam ediyor bankanın. Param iade olur değilmi?



    Sonuçta bilgim dışı ve şifre ile yapılan işlem değil hiçbiri. Birde 2 gün önce extreye yansıtmış banka çekilen tutarları!



    Tüketici Hakem heyetine gitmem gerekiyormu şuan benim?

    Tekrar bi faks gönderiyimmi bişeyler yazıp napayım?



    Hocam geçmiş olsun. Ben de origin, netflix ve disney'in iade etmesini bekliyorum ama 2 gündür ses seda yok. Steam kaç günde iade etti acaba size?




  • JabbaWockeeZ kullanıcısına yanıt
    Sağol hocam. Steam a mail attım 10 gün içinde iade etti.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nicomedian

    Dün gece yarısı 4 tane mesaj gelmiş. Alışveriş için kullanacağınız 3d secure şifreniz şudur diye. Arkasından 1 dk geçmeden garanti tekrar mesaj atmış: işlem teyidi için size ulaşılamadığından kartınız kullanıma kapatılmıştır diye.

    Buraya kadar güzel. Sabah mesajı görünce internet şubesinden açık provizyonda 500 liraya yakın alışveriş gördüm. (sanal kart limiti oradaydı) bankayı aradım, dönem içine yansıyorsa harcama itirazı yapın dedi, kartı kapattı.

    3d onayı yoksa, kartı şüpheli işlemden kullanıma pat diye kapatıyorsan, neden alışverişi yaptırıyorsun anlamadım? Biz onay şifresini girmeden alışveriş yapamıyoruz. Bu şifresiz işlemler nasıl provizyona yansımış? Müşteri temsilcisi de geveleyip durdu...

    Güncelleme: Dilekçe yazdım ertesi gün. Birkaç gün içinde toplamda 100 liralık 2 ürün harici tüm alışverişler geri ödendi. Bugün baktım, 75 liralık bir alışveriş daha iade olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yani işler çok kötü, Akbank bile hack'lendiğini kabul etmek zorunda kaldı..

    Bilemiyorum Recai.

    Sanal kart'tan başka çözüm görünmüyor: Asıl kredi kartlarınızı İnternet alışverişi-Mail Order-Telefon Bankacılığına kapatınız.
  • nicomedian kullanıcısına yanıt
    Sanal kart limitinizi neden sıfırlamıyorsunuz?

    Sanal kart nedir, nasıl kullanılır?

    BKZ:https://www.bankakredinotum.com/2016/08/22/sanal-kart-nedir-nasil-kullanilir/
  • Arkadaşlar internet alışverişine hiç açılmayan kartlardan kart nosu bilinse bile alışveriş yapılamaz değil mi?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kampanyaavcı

    Arkadaşlar internet alışverişine hiç açılmayan kartlardan kart nosu bilinse bile alışveriş yapılamaz değil mi?

    Zarfında çıkmayan karttan alışveriş yapılmış
    Bir kaç sayfa geride olması lazım

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sabit Fikir kullanıcısına yanıt
    Bez, mama alışverişi sık yaptığım için limiti artırıp ayarlamışım sonra vazgeçince kalmış öyle demek. Neyse ki tamamına yakını iade oldu, kalanı da bekliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mobil.hurriyet.com.tr
    Dolandırıcılarda 2 milyon kişinin kredi kartı bilgisi çıktı
    http://mobil.hurriyet.com.tr/dolandiricilarda-2-milyon-kisinin-kredi-karti-bilgisi-cikti-40311628




    vay arkadaş




  • nicomedian kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun ancak, kimi bankalarda "Gün sonunda sanal kart limiti sıfırlansın", kimi bankalarda "Alışverişten sonra sıfırlansın" seçenekleri var.
    Kimi bankalarda da sanal kartı iptal edip yenisini almak mümkün.
    İçinde limitle bekleyen sanal kartın esas karttan farkı yok, bu durumda sanal kartın da gereği yok.

    Unutmayalım
  • valihalil V kullanıcısına yanıt
    İşte buyurun, bilim kurgu filmlerine döndük: 2 milyon KK bilgisi dolandırıcıların eline geçmiş !

    Sanki Person of interest'teki kötü niyetli yapay zakanın eline düştük, Samaratian mı oydu?
  • Garanti'de o şekilde ayarlar yok galiba. Olsa kullanırdım. Ben hiç görmedim.

    Yapı Kredi'de var, eşimin sanal kartını öyle ayarladım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.