Bildirim
185/60/14 yerine 185/65/14
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
yarım santim yükselir ve arac biraz amarikan aracı gibi olur yani yaylanma oluşur -
çok etki etmez. olabilir. ama araç yerden yarım cm değil 1 cm yükselir.
60-65 arasında 0.5 cm fark vardır evet ama, tekerlek yuvarlak olduğuna göre ve her yerinde 0.5 cm fark olduğuna göre, 0.5 alttan, 0.5 üstten toplamda 1 cm yükselme olur.
bunun dışında, yükseklikten dolayı alttan alacağı rüzgar artacağı için bi parça yol tutuş bozulur fakat bununla beraber engel geçişlerinde altı yere değmez. ayrıca hava haznesinin hacmi artacağı için daha yumuşak bir seyir, daha çok yaylanma ve yoldan alacağın ses de bi miktar düşme olur. ama fark çok küçük olduğu için bunlar öyle kolay kolay hissedeceğin ölçülerde olmaz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aya -- 28 Kasım 2005, 12:03:19 > -
yarım cm yükseliceği doğruda abartmaya gerek yok (örn:amerikan aracı fln gibi)
olucaklar sunlardır...
1.virajlarda savrulma fazlalaşır ve ön tekerlere cok yüklenirsen (viraj alırken fren yaparsan yada cok hızlı viraj alırsan) teker yanakları yüksek olduğu için deformasyon fazlalaşır...
2.aracının konforu artar (cukurlara fln girdiğinde janta zarar azalır ve ayrıyetten cukurları daha az hissedersin)
tabiki bu değerler cok az bir derecede artar yada azalır cünkü sadece 1 birim yanak fazlalığı artacagı için... -
quote:
Orjinalden alıntı: aya
çok etki etmez. olabilir. ama araç yerden yarım cm yükselir diyen arkadaş : yarım cm. değil 1 cm. yükselir.
60-65 arasında 0.5 cm fark vardır evet ama, tekerlek yuvarlak olduğuna göre ve her yerinde 0.5 cm fark olduğuna göre, 0.5 alttan, 0.5 üstten toplamda 1 cm yükselme olur.
hayır arkadaşım mantıken alttan 0.5 yükselir ancak ustten yükselme olmaz cünkü aracın yerle olan tek bağlantısı tekerleklerin yere temaz ettiği yerdir bu değerde sadece 0.5cm dir... -
slazer arkadaşım lastik yanağı yükselince yaylanma daha bir çok olur araç daha fazla esner yani ben tabiri caizse manasında amerikan aracı örneği verdim yoksa tabiki bir buıck gibi chevrolet gibi yaylanmaz ama unutmamak lazım bu adamlar yol tutuş ayarlarını bu ebatlara göre yapıyorlar he pek bişey farketmez ama orjinal ebat orjinaldir -
Artıları
Max hız artar
Sert kalkışlarda araç daha zor patinaj yapar. Yapsa da daha kısa sürer.
Eksileri
Serilik azalır
Yol tutuş azalır.
Bunlar pratikte farkedilir derecede olur mu tartışılır tabii.
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X