< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Bildirim
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi individual -- 30 Kasım 2022; 15:33:46 > < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BPG2004 -- 30 Kasım 2022; 15:35:2 > < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
225 taban aracı 245'e göre oldukça rahatlatacaktır. Böyle bir dönemde hem yakıt hem performans için tabanı mümkün mertebe en azından çekiş lastiklerinde düşürmekte fayda var. Üstelik yol sesi de azalır. |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Opel araçları genel olarak konfordan ziyade sürüş ve yol tutuşa önem verir, o yüzden kendi sınıfındaki araçlara göre daha geniş taban kullanır. Sizin seçiminiz yanlış. |
Tolerans aralığında olsa bile lastikler çamurluk boşluğuna sigmayabilir. C5a aracımın lastik ölçüsü 225 55 R18. Sen suv lastiğini sedana yerlestirmeye çalışıyorsun < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
A1 kasada 17 inçler konfor için iyidir. Doğrusunu yapmışsınız. |