Şimdi Ara

1928 Muhteşem Gücün Anlamı. Mercedes SSK

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
13
Cevap
2
Favori
1.471
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İyi akşamlar Değerli arkadaşlar Bu akşam ki konu: 1928 Mercedes SSK’nın, 1928 Yılında yapılmış sürüş izlenimi. Umarım Beğenirsiniz.(Kaynak: AutoCar Özel koleksiyon sayısı)

    Aerodinamiğin yaygın olarak kullanıldığı otomobilleri henüz etkilememiş olduğu 1920’lerde,Hız istediğinizde size ciddi miktarda güç gerekirdi.1928 Model Mercedes SSK’nın 7 litrelik süpersarjlı motoru 300 hp ve 677 Nm lik torkuyla saatte 193 km hız sağlıyordu.


    Şimşek gibi hızlanma ve güç taleplerine anında:Kompresörlü safkan bir yarış otomobilinin büyüleyiciliği.
    A.G. Douglas Clease (14 Aralık 1928)


    “Kompresörlü büyük bir Mercedes piyasa da satılan en hızlı standart üretim olan otomobillerden birisi.Uzun,ince hatları gittiği her yerde dikkatleri üzerine çekiyor.İçgüdüsel olarak onun safkan bir yarış otomobili olduğu fark ediliyor.

    Karayolunda bu aracın tam gücünü her seferinde birkaç saniyeden fazla süreyle serbest bırakmak mümkün değil.Azami hız saatte 190 Km/h civarında ama son derece seri olan hızlanma insanı uyarıcı bir ilaç etkisi yapan müthiş bir heyecan veriyor.1. vitese takın,debriyajı bırakırken hafifçe gaz verin ve daha sonra gaz pedalına sonuna kadar basın.Gittikçe keskinleşen bir hızlanma sesiyle kompresör devreye giriyor ve koltuğun sırt dayanağına sanki yapışıyorsunuz. 2.vitese taktığınızda bu işlemler tekrarlanıyor tabii yol boşsa. Zira ne olup bittiğini kavrayasıya kadar dakikada 1.5 km den fazla yol yapıyorsunuz.

    En büyük viteste kompresör çalışmazken ve saatte 95 km hızla yol alırken bile aracın aniden ileri doğru atıldığını hissetmek için sadece gaz pedalına iyice basmanız yeterli.

    Bu sırada bu büyük otomobil hep kontrol altında ve direksiyonun en ufak bir hareketine anında tepki veriyor.Fren pedalı otomobili sanki dev bir el yakalamış gibi yavaşlatıyor.Sanki çelikten yapılmış bu insan yapısı makine canlıymış gibi.Dahası sanki bir ruha sahipmiş gibi.

    Hızın ve gücün bedelini ödemek gerek ama garajında böylesi safkan bir otomobili bulundurmaya gücü yeten bir kişi için benzin ve lastik masrafı nedir ki? Ne olursa olsun bu güzel ve tepkili makineyi kullanmanın verdiği keyfe karşı düşük bir bedel”

     1928 Muhteşem Gücün Anlamı. Mercedes SSK

     1928 Muhteşem Gücün Anlamı. Mercedes SSK

     1928 Muhteşem Gücün Anlamı. Mercedes SSK

     1928 Muhteşem Gücün Anlamı. Mercedes SSK

     1928 Muhteşem Gücün Anlamı. Mercedes SSK

     1928 Muhteşem Gücün Anlamı. Mercedes SSK










  • Şöyle arabaları bana göstermeyin.Böyle bir arabanın hayaliyle yanıp tutuşuyorum.İmkanım olsa düşünmeden alırım
  • Bindiklerimiz araba değil cidden. Şuna bakarmısın ya.
  • SSK lafi gecince aklima eski sosyal sigortalar kurumu aklima geldi.Saka bir yana son gunlerdeki paylasimlarinizin devami ni dileerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alman çöpü
  • egzostları kes aga
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FTSE100


    İyi akşamlar Değerli arkadaşlar Bu akşam ki konu: 1928 Mercedes SSK’nın, 1928 Yılında yapılmış sürüş izlenimi. Umarım Beğenirsiniz.(Kaynak: AutoCar Özel koleksiyon sayısı)

    Aerodinamiğin yaygın olarak kullanıldığı otomobilleri henüz etkilememiş olduğu 1920’lerde,Hız istediğinizde size ciddi miktarda güç gerekirdi.1928 Model Mercedes SSK’nın 7 litrelik süpersarjlı motoru 300 hp ve 677 Nm lik torkuyla saatte 193 km hız sağlıyordu.


    Şimşek gibi hızlanma ve güç taleplerine anında:Kompresörlü safkan bir yarış otomobilinin büyüleyiciliği.
    A.G. Douglas Clease (14 Aralık 1928)


    “Kompresörlü büyük bir Mercedes piyasa da satılan en hızlı standart üretim olan otomobillerden birisi.Uzun,ince hatları gittiği her yerde dikkatleri üzerine çekiyor.İçgüdüsel olarak onun safkan bir yarış otomobili olduğu fark ediliyor.

    Karayolunda bu aracın tam gücünü her seferinde birkaç saniyeden fazla süreyle serbest bırakmak mümkün değil.Azami hız saatte 190 Km/h civarında ama son derece seri olan hızlanma insanı uyarıcı bir ilaç etkisi yapan müthiş bir heyecan veriyor.1. vitese takın,debriyajı bırakırken hafifçe gaz verin ve daha sonra gaz pedalına sonuna kadar basın.Gittikçe keskinleşen bir hızlanma sesiyle kompresör devreye giriyor ve koltuğun sırt dayanağına sanki yapışıyorsunuz. 2.vitese taktığınızda bu işlemler tekrarlanıyor tabii yol boşsa. Zira ne olup bittiğini kavrayasıya kadar dakikada 1.5 km den fazla yol yapıyorsunuz.

    En büyük viteste kompresör çalışmazken ve saatte 95 km hızla yol alırken bile aracın aniden ileri doğru atıldığını hissetmek için sadece gaz pedalına iyice basmanız yeterli.

    Bu sırada bu büyük otomobil hep kontrol altında ve direksiyonun en ufak bir hareketine anında tepki veriyor.Fren pedalı otomobili sanki dev bir el yakalamış gibi yavaşlatıyor.Sanki çelikten yapılmış bu insan yapısı makine canlıymış gibi.Dahası sanki bir ruha sahipmiş gibi.

    Hızın ve gücün bedelini ödemek gerek ama garajında böylesi safkan bir otomobili bulundurmaya gücü yeten bir kişi için benzin ve lastik masrafı nedir ki? Ne olursa olsun bu güzel ve tepkili makineyi kullanmanın verdiği keyfe karşı düşük bir bedel”


    hocam maşallah sizde iyiden iyiye mercedes hayranlığı var :) bende çok içli dışlıyım ama henüz hayranlığa dönüşmedi ... daha önce sohbet etmiştik galiba s320 hakkında :) bu arada paylaşım için teşekkürler..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi avensis42 -- 23 Ekim 2012; 9:45:08 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Marka.

    Araba.

    Mercedes.
  • vay be.. tornet tarzında arabalardan nerelere geldik.. teknoloji güzel şey..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: avensis42

    quote:

    Orijinalden alıntı: FTSE100


    İyi akşamlar Değerli arkadaşlar Bu akşam ki konu: 1928 Mercedes SSK’nın, 1928 Yılında yapılmış sürüş izlenimi. Umarım Beğenirsiniz.(Kaynak: AutoCar Özel koleksiyon sayısı)

    Aerodinamiğin yaygın olarak kullanıldığı otomobilleri henüz etkilememiş olduğu 1920’lerde,Hız istediğinizde size ciddi miktarda güç gerekirdi.1928 Model Mercedes SSK’nın 7 litrelik süpersarjlı motoru 300 hp ve 677 Nm lik torkuyla saatte 193 km hız sağlıyordu.


    Şimşek gibi hızlanma ve güç taleplerine anında:Kompresörlü safkan bir yarış otomobilinin büyüleyiciliği.
    A.G. Douglas Clease (14 Aralık 1928)


    “Kompresörlü büyük bir Mercedes piyasa da satılan en hızlı standart üretim olan otomobillerden birisi.Uzun,ince hatları gittiği her yerde dikkatleri üzerine çekiyor.İçgüdüsel olarak onun safkan bir yarış otomobili olduğu fark ediliyor.

    Karayolunda bu aracın tam gücünü her seferinde birkaç saniyeden fazla süreyle serbest bırakmak mümkün değil.Azami hız saatte 190 Km/h civarında ama son derece seri olan hızlanma insanı uyarıcı bir ilaç etkisi yapan müthiş bir heyecan veriyor.1. vitese takın,debriyajı bırakırken hafifçe gaz verin ve daha sonra gaz pedalına sonuna kadar basın.Gittikçe keskinleşen bir hızlanma sesiyle kompresör devreye giriyor ve koltuğun sırt dayanağına sanki yapışıyorsunuz. 2.vitese taktığınızda bu işlemler tekrarlanıyor tabii yol boşsa. Zira ne olup bittiğini kavrayasıya kadar dakikada 1.5 km den fazla yol yapıyorsunuz.

    En büyük viteste kompresör çalışmazken ve saatte 95 km hızla yol alırken bile aracın aniden ileri doğru atıldığını hissetmek için sadece gaz pedalına iyice basmanız yeterli.

    Bu sırada bu büyük otomobil hep kontrol altında ve direksiyonun en ufak bir hareketine anında tepki veriyor.Fren pedalı otomobili sanki dev bir el yakalamış gibi yavaşlatıyor.Sanki çelikten yapılmış bu insan yapısı makine canlıymış gibi.Dahası sanki bir ruha sahipmiş gibi.

    Hızın ve gücün bedelini ödemek gerek ama garajında böylesi safkan bir otomobili bulundurmaya gücü yeten bir kişi için benzin ve lastik masrafı nedir ki? Ne olursa olsun bu güzel ve tepkili makineyi kullanmanın verdiği keyfe karşı düşük bir bedel”


    hocam maşallah sizde iyiden iyiye mercedes hayranlığı var :) bende çok içli dışlıyım ama henüz hayranlığa dönüşmedi ... daha önce sohbet etmiştik galiba s320 hakkında :) bu arada paylaşım için teşekkürler..

    tesekkur ederim.Evet daha önce S320 hakkında özellikle Lpg uyumu hakkında birkac soru sormustum,gerekli cevapları verdiniz. Mercedes fanatikliğine gelince, evet diyebilirim bugüne kadar kendi paramla almış olduğum 2 araçta Mercedes 89 300E ve 2003 E 320 1 hafta önce iş arkadaşım sıfır km d segmenti dizel arac aldı. Hemen hemen aynı paraya. inanın 9 yaşındaki aracımın donanımı konforu, sürüş hakimiyeti hala bir kaç gömlek üstün. Tamam çok ekonomik ama sırf ekonomi için keyfimden de o kadar taviz vermem. Otomobil benim için bir tutkudur, Bu tutkuyu ölesiye kadar yaşamayı istiyorum.
    Saygılarımla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ortadogu06

    SSK lafi gecince aklima eski sosyal sigortalar kurumu aklima geldi.Saka bir yana son gunlerdeki paylasimlarinizin devami ni dileerim.

    SSK sadece bir kurum adı değilmiş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EPICA

    quote:

    Orijinalden alıntı: ortadogu06

    SSK lafi gecince aklima eski sosyal sigortalar kurumu aklima geldi.Saka bir yana son gunlerdeki paylasimlarinizin devami ni dileerim.

    SSK sadece bir kurum adı değilmiş.

    Mercedes yeni super spor modele SGK desin bari malum SSK artık tarihe gömüldü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aspava ssk gibi araba...

    Angaralılara selam ederim.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.