Şimdi Ara

1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel) (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
216
Cevap
11
Favori
27.806
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuuberk

    Çok güzel bir çalışma olacağa benziyor. Fastback'leri daha çok seviyorum şahsen. Emeğinize sağlık

    Caddede çektiğim bir fotoğrafı da paylaşayım hazır yeri gelmişken :


     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)



     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)


    bunu caddede ilk gördüğümde beynimden vurulmuşa dönmüştüm rengi hemen göze vuruyor zaten




  • Evet arkadaşlar yeni gelen parçaların resimlerini ekledim. Bunlar dışında bir hayli uzun liste de yolda geliyor (ön ve arka çamurluklar, 2 kapı kaput ve bagaj dahil..)

    Motor da rektifiyecimizden geldi. Tamamen temizleyip boyandıktan sonra onun resimlerini de aşama aşama buraya koyacağım.

    Haftasonu elektrik tesisatını söküp, yere serip temizlemeye ve sıfırdan aynı tesisatı çekmeye başlarız diye düşünüyorduk fakat elektrikçi ustamızın rahatsızlığından dolayı o iş haftaya kaldı. Bunun dışında Cougar'a Tremec tko600 şanzuman getirtmeyi düşünüyoruz, bu yüzden Cougar'ın C4 otomatik şanzumanını bu araçta kullanmayı düşünüyoruz..

    Renk konusuna tekrardan dönecek olursak, başta parliament mavi üzerine çift beyaz şerit çekmeyi düşünüyorduk fakat aracı şu aşamada daha çok klasik Coupé haliyle toplayacağımız için daha sade ve şık bir renk seçmeyi düşünüyoruz. Renk konusunda size de hoş gelen renkler varsa onları da değerlendirmek isteriz..

    Şimdiden yorumlar için teşekkür ederim..




  • Takipteyim gelişmeleri sabırsızlıkla bekliyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aykunsezer

    Evet arkadaşlar yeni gelen parçaların resimlerini ekledim. Bunlar dışında bir hayli uzun liste de yolda geliyor (ön ve arka çamurluklar, 2 kapı kaput ve bagaj dahil..)

    Motor da rektifiyecimizden geldi. Tamamen temizleyip boyandıktan sonra onun resimlerini de aşama aşama buraya koyacağım.

    Haftasonu elektrik tesisatını söküp, yere serip temizlemeye ve sıfırdan aynı tesisatı çekmeye başlarız diye düşünüyorduk fakat elektrikçi ustamızın rahatsızlığından dolayı o iş haftaya kaldı. Bunun dışında Cougar'a Tremec tko600 şanzuman getirtmeyi düşünüyoruz, bu yüzden Cougar'ın C4 otomatik şanzumanını bu araçta kullanmayı düşünüyoruz..

    Renk konusuna tekrardan dönecek olursak, başta parliament mavi üzerine çift beyaz şerit çekmeyi düşünüyorduk fakat aracı şu aşamada daha çok klasik Coupé haliyle toplayacağımız için daha sade ve şık bir renk seçmeyi düşünüyoruz. Renk konusunda size de hoş gelen renkler varsa onları da değerlendirmek isteriz..

    Şimdiden yorumlar için teşekkür ederim..


    Hocam eğer klasikliğini bozmak istemiyorsanız beyaz-kırmızı yapın hem orjinalliğini koruyacaktır hemde göz alıcı bir görünüm ortaya çıkacaktır




  • hocam kolay gelsin bi sorum olucak motor parçalarınıda amerikadanmı getirtiyorsun yoksa buradanmı topluyorsun tekrar kolay gelsin
  • Merakla bekliyoruz , takipteyim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ÖiLkér -- 23 Mart 2011; 22:57:08 >
  • Cougar'in aksine, sadece mekanik aksamda bulabildiklerimi buradan bulamadiklarimi Amerika'dan getiriyorum.
  • hocam noldu mustang takipteydik ya
  • yeni resimler bekliyoruz
  • Allah sabır ve kolaylık versin. ilerde zaman ve maddi bakımdan imkan olur da bizlerde benzer projelere imza atabiliriz
  • Arkadaşlar bu sıralar çok yoğunum malesef. Gerek vizeler gerek dersler derken çok yoğun bir dönemdeyim. Pazartesinden itibaren tekrar bu işlerin başına dönücem. Hızlı bir şekilde devam edicez inşallah.

    Son gelişme olarak motor içi komple kazındı ve tavan kazınmaya başlanmıştı. Tavandan daha önce de söylediğim gibi inanılmaz derecede macun çıktı. Boya sökücü vs hiçbir işe yaramıyor belli bir yerden sonra. Isıtarak ve yakarak da kazımak istemiyoruz pot yapmaması ve tavan sacını deforme etmemesi açısından çünkü tavan macunsuz hali beklediğimizden çok çok daha iyi çıktı. Hafta başı kazınan bölgeler astarlanıp taban da kazınmaya başlanacak. Resimler açısından farkındayıım bayağı bir aksama oldu fakat bu hafta başından itibaren bir sürü resimle beraber canlandıracağız konuyu..
  • Kolay gelsin diyorum öncelikle. Siz iş gereği mi yapıyorsunuz bunu yoksa kendinize araba mı yapıyorsunuz. 30 40 yaşındaki bir arabayı toplamak ortalama ne kadar olur sizce? Fikir edinmek için soruyorum. Çok fena merak saldım bu işe

    Tamamdır diğer konunuzda fiyatı gördüm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Murphy -- 18 Nisan 2011; 12:07:52 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Murphy
    Kolay gelsin diyorum öncelikle. Siz iş gereği mi yapıyorsunuz bunu yoksa kendinize araba mı yapıyorsunuz. 30 40 yaşındaki bir arabayı toplamak ortalama ne kadar olur sizce? Fikir edinmek için soruyorum. Çok fena merak saldım bu işe

    Tamamdır diğer konunuzda fiyatı gördüm

    Tesekkur ederim oncelikle. Araclari kendimiz icin hobi olarak topluyoruz. Bu yuzden araclarin en ufak detaylarina kadar inerek elimizden geldigi kadar orjinaline sadik kalarak toparliyoruz.

    Bu araclar icin standart bir rakam soylemek cok zor. Fakat tahmini olarak on takim arka takim yuruyen aksam degistigi zaman tahmini 5-6bin usd tutuyor. Bunun disinda motor rektifiyesi gerektiginde ise tahminen parcalar dahil 4-5 bin tl gibi bir rakam cikiyor ortaya. Kaporta boya icin ise inanin bir fiyat soylemek cok zor. Anca arac soyulduktan sonra belli oluyor herseyi cunku.
    Bunun haricinde bu arac icin konusacak olursak kromajli parcalari izgarasi dosemesi cami vs derken parcalari ise 10.000usd civari tutuyor.

    Ayrica yukaridaki fiyatlar iscilik haric fiyatlardir cunku iscilik cok degisken olabiliyor yaptirdiginiz yer ve kalitesine gore..




  • 30 40 bin gider yani toplamda Ben direk honda civic sedan 2007lere bakmaya başlayım
  • merakla bekliyorum.
  • ss bekliyoruz
  • çok güzel olacağa benziyor. :)

    son halini de görmek isteriz.
  • baya bi süre oldu ss yok

  • takipteyim , kolay gelsin
  • Şu anda motor içi astarlanıyor. Motor içinde ve şaselerde bikaç çatlak ve problem olduğu için oraların temizlenip tamir edilmesi beklediğimizden uzun sürdü. Bu yüzden astarlama işlemi de gecikti. Astar kuruduktan sonra astarlı halinin de fotoğrafını çekip eklemeyi düşünüyorum. Gecikmeler için kusura bakmayın..
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.