sürekli kullandığımız araba biraz bakıma ihtiyacı var idare ediyoruz. kasa motora çok ağır geliyor ama seviyorum kullanmayı, hiç yolda bırakmadı, hiç hararet yaptığını görmedim
kusura bakmayın telefonla çektim isterseniz daha sonra fotoğraf makinesiylede çekerim ilkkez fotoğraf paylaşıyorum biraz karışık oldu kusura bakmayın
1300 1979 model 131A fotoğraflar telefonla çektiğim için kötü oldu kusura bakmayın
Cefakardır onlar.
slm iyi günler sizlere 77 model t stop var badem far almak istiyorum bir çift adres verebilirseniz sevinirim bulursam bir çift de t stop alacağım hayırlı günler.
kaleli bey tamponlardan bulma şanzımız varmı acaba
Mesajları yeni görüyorum.
0532 433 38 72 ararsanız yardımcı olmaya çalışırım
adı yeter efsane
quote:
Orijinalden alıntı: scelikkaleli
Mesajları yeni görüyorum.
0532 433 38 72 ararsanız yardımcı olmaya çalışırım
Değerli arkadaşlar, kendime bir tane 1978 model T stop almak istiyorum, burada sizlerin görüşlerine ihtiyacım var,
amacım orjinal olsun diye 35 sene boyunca kullanılmış bir parçayla yola devam etmek değil, toplanmış ve sıfırlanmış bana sorun çıkarmayacak bir araba benim için daha ideal olur, yada tam tersi dağılmış bir tane alıp, sanayiye götürüp kaporta, elektrik sistemi, motor, yürüyen aksam komple sıfırlayıp uzun süre keyifle bakmak ve binmek isterim.
bu iki yoldan hangisi daha mantıklı olur ve böyle bir alım için ne kadar bütçeye ihtiyacım olur,
sahibinden de bakıyorum, 2-3 bine dağılmış, 6-7 bin liraya ise toplanmış arabalar mevcut,
ben aslen bankacıyım, (banka sahibi değilim :) ) şubelerde gördüğünüz memurlardan biriyim, çok fazla bütçem yok ama bir klasik araba alıp o arabaya bakmak en büyük isteğim,
bütçemi çok fazla zorlamadan nasıl bir yolla ilerlememi tavsiye edersiniz, deneyimlerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum.
bu arada istanbuldayım.
quote:
Orijinalden alıntı: volkan_efe
quote:
Orijinalden alıntı: scelikkaleli
Mesajları yeni görüyorum.
0532 433 38 72 ararsanız yardımcı olmaya çalışırım
Değerli arkadaşlar, kendime bir tane 1978 model T stop almak istiyorum, burada sizlerin görüşlerine ihtiyacım var,
amacım orjinal olsun diye 35 sene boyunca kullanılmış bir parçayla yola devam etmek değil, toplanmış ve sıfırlanmış bana sorun çıkarmayacak bir araba benim için daha ideal olur, yada tam tersi dağılmış bir tane alıp, sanayiye götürüp kaporta, elektrik sistemi, motor, yürüyen aksam komple sıfırlayıp uzun süre keyifle bakmak ve binmek isterim.
bu iki yoldan hangisi daha mantıklı olur ve böyle bir alım için ne kadar bütçeye ihtiyacım olur,
sahibinden de bakıyorum, 2-3 bine dağılmış, 6-7 bin liraya ise toplanmış arabalar mevcut,
ben aslen bankacıyım, (banka sahibi değilim :) ) şubelerde gördüğünüz memurlardan biriyim, çok fazla bütçem yok ama bir klasik araba alıp o arabaya bakmak en büyük isteğim,
bütçemi çok fazla zorlamadan nasıl bir yolla ilerlememi tavsiye edersiniz, deneyimlerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum.
bu arada istanbuldayım.
evet güncel
TElefonum mesajlarda mevcut.Ararsanız yardımcı olmaya çalışırım.
Serkan abi,seni buralarda da görmek sevindirici
Kiminle müşerref oluyorum acaba ?
iyi günler serkan bey, dedemin 1979 yılında 0 olarak aldığı bir t stop a sahibiz aracın bütün kitapcıkları faturası anahtarları duruyor. dedem vefat ettiği için arabayı toplamak istiyorum ve orjinaline sadık kalarak toplaycağım bir araç olacak. Fakat evveliyatta geçirdiği bir kaç kazadan dolayı ön tarafı hakkında sizden bilgi almak istedim.
Araç badem far mı yoksa yuvarlak farmı hiçbir şekilde bilgi edinemedim şu an yuvarlak far fakat 1979 yılında çıkan bazı araçlarda badem far da var bu konu hakkında kesin b,ir bilginiz varmıdır ?
1983 senesine kadar önler badem far .1981-1982 şahinler de bu şekilde.1982 de sadece Doğan larda çift var ve T stop mevcut.Telefonum ve mail adresim mevcut.Aracın bana fotolarını atarsanız, size para harcayıp harcamamanız konusunda yardımcı olabilirim.Yalnız şunu bilin.Orjinal yedek parça bulamazsınız.Misal ;
Tamponlar Tampon lastikleri Ön göğüs Arka T stoplar Ön farlar