Şimdi Ara

1977-1981 1300 cc Murat 131 kullanıcıları

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
59
Cevap
3
Favori
39.403
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Orjinal hali ile duran araç sahiplerini burada buluşmaya davet ediyorum.Parça alıiverişinde bulunabiliriz birbirimize yol gösterebiliriz.6-7 yıldır bu işle hobi olarak uğraşan biri olarak iyi bir çevrem var.İnanın artık parçalar bulunmuyor ve karaborsada.Bir de ricam lütfen T stop araçlarını yeni tipe çevirmiş arkadaşlar ve kuş serisi araç sahipleri katılmasın.Davetim sadece ön tek farlı ve T stop lu araçlar içindir.Bu söylediğim onlara nezaketsizlik olarak anlaşılmasın.Saygılar sunarım.
    Benim aracımın resimlerini yayınlıyorum 1977 Murat 131 şase no 5946 ilk üretim.Tüm karoseri aksamı ve mekanik aksamı italya dan ithal Türkiye' de montajdır.Üzerinde 1300 cc fiat motor bloklu motor vardır.Şu an orjinal 74 000 km dedir.31 yıllık ilk sahibinden 3 yıl yalvarma neticesinde aldımSadece dıştan boyattım stopları, ön panjur far ve tamponları yeniledim.Ön panjuru Almanya, stopları İngiltere den getirttim.Jant kapakları ABD dendir.Elimde bir depo yedek parçası mevcut.Kırmızı döşemeleri 1978 model diğer 131 ime aittir.Bunun içi siyahtı ikisini bir gün değiştirdim.araç sadece dıştan boyandı.tüm aşamaların resimleri mevcuttur.Boyanmadan önceki ve boyadan sonraki.1999 model 1977 model iki araç sahibiyim.Araç yıllardır kapalı garajında durmakta idi.74000 orjinal km sinde.SAdece dıştan boyattım.Biz orjinali sevenlerde bir hastalık vardır içini boyatmayı sevmeyi, tabi herkesin kendi takdiridir.Aracıın her şeyi orjinal amortisör lerinin üzerindeki civatalarda bile FA ( Fiat automobilia) amblemleri mevcut.Alımı ile birlikte bana yaklaşık 8500 YTL gibi bir rakama mal oldu.Motoru oldukça iyi durumda ve hiç açılmamış.Altı çok iyi durumda idi hiç işlem yapılmamıştıve çürüksüzdü.Ben de koruma amaçlı birinci kalite meges ile alt kaplaması yaptım.Bütün işlerleri de zaten hobim olduğu için fotoğrafladım.Oldukça uzun yol yapmaktayım.vs vs anlatmaya devam edersek uzun üsürer ben bıkmam da belki sizler bıkarsınız.Aracmının fotolarını cevabıma ekliyorum.Aracımın üzerinde amrotisötlü(körüklü) amerikan tip orjinal fiat 131 serisinin tamponları mevcut.Bunları ben taktım.Bulması oldukça zor oldu

     1977-1981 1300 cc Murat 131 kullanıcıları


     1977-1981 1300 cc Murat 131 kullanıcıları


     1977-1981 1300 cc Murat 131 kullanıcıları



     1977-1981 1300 cc Murat 131 kullanıcıları


     1977-1981 1300 cc Murat 131 kullanıcıları


     1977-1981 1300 cc Murat 131 kullanıcıları


    [simage]local://upfiles/475065/8A7EB3EA061E4B5C953159DF94072CCD.jpg[/image

     1977-1981 1300 cc Murat 131 kullanıcıları



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scelikkaleli -- 16 Ekim 2008; 10:47:53 >







  • tam bir klasik iyi bakmışsınız tebrik ederim...
  • Teşekkür ederim ankay2
  • Bunu görünce eski 1978 model 131'imizi hatırladım.Ön farları kare,arka stopları t idi klasik 1300 motor bir arabaydı.Babam bıktığı için sattı 14 yıllık arabamızı.
  • 1980 model 5 vites 57 bınde arac konsolosluk aracıdır.Satılıktır

     1977-1981 1300 cc Murat 131 kullanıcıları
  •  1977-1981 1300 cc Murat 131 kullanıcıları


    Aracta hıc bı sorun yoktur.Cürük darbe pas vs. şeyler ztn araba almak ısteyen olursa istedıgı yere göstersın kapıs acma kapama sesınden ne kadar tok oldundan anlasılır sekılde bakımlı oldu gorulcektır.Almak ısteyen varsa PM den gorusebılırz.Arac garajdadır
  • bende y79 Teni Stop aldım ileride restore etmeyi düşünüyorum koltuklarının orijinal döşemesi duruyor herhangibir darbesi yok tabanı fabrikadan cıktığı gibi denecek seviyede sağlam ama aracı dışarıdan görseniz bu yürüyor mu dersiniz o derece çünkü orijinasl boyası duruyor ve darbesi olmadığı için çamurkuklarındaki avlumbazlar bile orijinal restore etmeyi düşünüyorum üzerinde 79 senesinden kalma ön far sinyal ve arka stoplar mevcut dolayısıyla solmuşlar ve iş görmez derecedeler boyası iyice catlak catlak olmuş direksiyon simidi doğan SLX direksiyonu bu parçaları zor bulunuyor 1980 ve sonrası parçalarla değişik olduğundan takmak istmiyorum elinde olupda bu parçaları satmak isteyenlerde altın muamelesi yapıyor restore etmem bu sebeblerden dolayı pahalıya mal olucak

    kısaca restoreye gerekli parçalar

    farlar(ön-arka-stop ve sinyal grupları)

    ön panjur(gevremiş ve mat duruyor birde nikelajlı olanlardan takmak istiyorum)

    arka kapı yanlarındaki ızgaralar

    tamponlar nikalajlanacak

    iç tapan döşemesi

    konsol(catlamalar mevcut ve bilirsiniz 1977-1980 konsolları deri görünümlü bulunmuyor)1980 sonrası takmak istemiyorum ucuz görünüyor ve sert plastikten

    direksiyon simidi

    komple iç dış boya

    orijinal jantlar(üzerinde alaşımlı jant vardı)

    dış arma takımları aliminyum olanlardan(1300, murat_131 yazıları)

    silecek süpürgeleri nikelajlı olanlardan

    orijinal dış dikiz aynaları

    aracım aşağıdaki resimdeki araçla aynı renk ve bu resimdeki hale getirmek istiyorum 1-2 sene içerisinde
    şayet kendi aracımdan toplamaya daha musait bir araç bulursam onu alıp iki araçı birleştirecem şu anda kendi aracımın resmini koyma imkanım yok ama görseniz bu araç toplanır mı dersiniz . araçı toplama kararı almamdaki etken kasasının hiç işlem görmemesi ve çürüğünün olmamaması yoksa diri gözüküpde çok kötü araçlar arasından bu aracı şeçtim
     1977-1981 1300 cc Murat 131 kullanıcıları




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hamza_007

    bende y79 Teni Stop aldım ileride restore etmeyi düşünüyorum koltuklarının orijinal döşemesi duruyor herhangibir darbesi yok tabanı fabrikadan cıktığı gibi denecek seviyede sağlam ama aracı dışarıdan görseniz bu yürüyor mu dersiniz o derece çünkü orijinasl boyası duruyor ve darbesi olmadığı için çamurkuklarındaki avlumbazlar bile orijinal restore etmeyi düşünüyorum üzerinde 79 senesinden kalma ön far sinyal ve arka stoplar mevcut dolayısıyla solmuşlar ve iş görmez derecedeler boyası iyice catlak catlak olmuş direksiyon simidi doğan SLX direksiyonu bu parçaları zor bulunuyor 1980 ve sonrası parçalarla değişik olduğundan takmak istmiyorum elinde olupda bu parçaları satmak isteyenlerde altın muamelesi yapıyor restore etmem bu sebeblerden dolayı pahalıya mal olucak

    kısaca restoreye gerekli parçalar

    farlar(ön-arka-stop ve sinyal grupları) Farlar kare fardır.Artık kalmadı gibi bir şey.Aldın mı Carello veya Siem marka bulacaksın orjinal İtalyan.Yerli Farba da olabilir.Aygersan ı kesinlikle tavsiye etmem.Arka stoplar İtalyan olanlar 300-400 TL arası satılıyor sıfır olarak.Ben sana bu işleri bilen biri olarak söyleyeyim en ucuz aşama emin ol kaporta boya aşaması

    ön panjur(gevremiş ve mat duruyor birde nikelajlı olanlardan takmak istiyorum)Nikelaj olan 400-500 TL arasıdır sıfırı.Çıkmasına bile bu paraları isteyenler mevcut.Ben çift farlı orjinale sıfır 500 TL vermiştim.Maalesef arz azaldıkça talep te arttıkça fiyat yükselir.Umarım ucuzunu bulursun.

    arka kapı yanlarındaki ızgaralar.Onlar için de İzmir de hurdacıları dolaş derim kesin bulursun.

    tamponlar nikalajlanacak.Önce tamponlar orjinal mi onu bir öğren.Bunun için beni arayabilirsin 0532 433 38 72 serkan

    iç tapan döşemesi .4 ileri için maalesef iç taban döşemesi bulamazsın çünkü yok.İyi bir döşemeciye özel yaptıracaksın.

    konsol(catlamalar mevcut ve bilirsiniz 1977-1980 konsolları deri görünümlü bulunmuyor)1980 sonrası takmak istemiyorum ucuz görünüyor ve sert plastikten 1980 sonrası değil 1984 sonrası ucuz plastiktendir.Onu alıp siyaha boyatabilirsin.orjinal konsola 1000 TL verebilecek adamlar biliyorum ancak konsol yok piyasada.

    direksiyon simidi -- Bu parça kolay bulunur.Sahibinden.com uygun bir adrestir.100-150 arası bulunabilir.Çatlak olmamasına dikkat et.

    komple iç dış boya - Görecelidir. 1 kg sucuğu 30 a da satan var 15 e de ama hangisi sucuk bilemem.

    orijinal jantlar(üzerinde alaşımlı jant vardı) Geçmiş olsun allah yardımcın olsun

    dış arma takımları aliminyum olanlardan(1300, murat_131 yazıları) bulması kolay 30-50 TL arası

    silecek süpürgeleri nikelajlı olanlardan 50-100 tl arası takım

    orijinal dış dikiz aynaları orjinal dış dikiz aynası olmaz bunlarda.Fabrikasyın aynasız çıkar bu araçlar.Ta ki 1982 de ilk şahinler çıkana kadar.

    aracım aşağıdaki resimdeki araçla aynı renk ve bu resimdeki hale getirmek istiyorum 1-2 sene içerisinde
    şayet kendi aracımdan toplamaya daha musait bir araç bulursam onu alıp iki araçı birleştirecem şu anda kendi aracımın resmini koyma imkanım yok ama görseniz bu araç toplanır mı dersiniz . araçı toplama kararı almamdaki etken kasasının hiç işlem görmemesi ve çürüğünün olmamaması yoksa diri gözüküpde çok kötü araçlar arasından bu aracı şeçtim
     1977-1981 1300 cc Murat 131 kullanıcıları


    Umarım yardımımım olmuştur.





  • çok teşekkürler tahminimden biraz daha pahalıya mal olucak aslında söyle bir şık da var parçasını beğendiğim bir aracın parçasını satın alabilirmiyim siz böyle bir girişimde bulunmuşmuydunuz
  • Neler yapmadım ki.Bir takım amerikan tampon için üşenmedim Bursa dan yola çıktım, Afyon Sandıklı ya gittim ilandaki aracın sahibi ile görüşüğ aracın üzerindeki tamponları alıp geldim.Sonra bir takım daha var haberi geldi yine atladım araca gittim İzmir Aliağa ya , sora sora aracın sahibini buldum aldım tamaponları.Aracımın reismleri mevcut benim açtığım bazı konularda.

    Ben de stop çok sıfır italyan olarak.Zaten elimdeki fazlalıkları satışa çıkardım.Ama buradan bana mal satmaya mı çalışıyor diye düşünmeyin.Yalnız gerçekten ben de orjinal ekipmanlar için oldukça büyük meblağlar ödedim .

    Bana aracınızın resimlerini gönderir misiniz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scelikkaleli -- 16 Mart 2011; 14:31:34 >
  • araç şu anda memlekette(antalya) kaldı fotoğrafları malesef elimde mevcut değil memlekete gidince aracın fotoğraflarını yükleyecem aracı görseniz dışarıdan çok harap ve bitap gözüküyor ama parçaları hala orjinal
    arka diferansiyelden 60km/sa hızdansonra ses(vınlama) geliyor bu t stop 131"lerin artık kronik sorunu mu yada başka bir değişle cilvesi mi öyleymiş sizdede böyle bir durum söz konusu mu?

    edit: evet sizin aracınızın fotoğraflarını çoğu sitede görmüştüm 131 güzellik yarışmasında yanılmıyorsam 2.liği vardı
    ilk burada görmüştüm
    http://www.techturkey.com/forum/fotograflariniz/34728-murat-131-senlik-fotograflari.html
    sonrasında ise burada
    http://www.klasikoto16.com/forum/index.php



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hamza_007 -- 16 Mart 2011; 20:58:42 >




  • DEfransiyellerin kronik sorunudur .Ama o yıllarda insalar yağ değiştirmeyi bile bilmezlerdi malumunuz.BEnim aracımda sorun yok allah a şükür.1300 defransiyelleri küçüktür.SAkın 1600 lerinki ile değiştirmeyin.Lada defransiyeli içşinizi görür 1300 124 tipli ladaların ayna mahrutisi kullanılabilir.
  • önerileriniz için çok teşekkür ederim bu işe giriştiğimde kusura bakmazsanız biraz rahatsız edeceğim
  • Nerelisiniz ?
  • Antalyalı'yım
  • Anyalta 131 cenneti.Burdur Isparta da keza öyle.Çöpelli var Antalya sanayide parçacı ellerinde eski stok parçalar mevcut.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: scelikkaleli

    Anyalta 131 cenneti.Burdur Isparta da keza öyle.Çöpelli var Antalya sanayide parçacı ellerinde eski stok parçalar mevcut.

    evet çok iyi biliyorum çöpelli'yi hatırlattığınız iyi oldu
  • arabanin maasallahi var abi bende birtane aldim topluyorum ufak tefek eksikleri var sende iletişimde olursak cozebiliriz ıns
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bllfs499

    arabanin maasallahi var abi bende birtane aldim topluyorum ufak tefek eksikleri var sende iletişimde olursak cozebiliriz ıns

    Yardımcı olmaya çalışırım
  • bizde de 1997 den beri kullandığımız 79 model tek farlı T stoplu turuncu 131 var
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.