4 ve üzeri atmosferik motorlu 4 çeker araç almayı düşünürken 96 model audi a8 kısmet oldu. boya ve parçalar fabrikasyon km düşük, Araçta güneş yanığı ve boya solmaları var, Aracı boyatsammı boyatmasammı karar veremedim, ve araca turbo taktırmalımıyım, 300hp atmosferik v8 motor var biturbo düşünüyorum bu şekilde yakıt tüketimini azda olsa düşürürüm ve 500+hp olur araç, Başka bir araçta turbolu turbosuzdan daha az yakıyordu normal kullanımda bu deneyimimi baz alıyorum. Araçta sıralı lpg var. Araçta ki sıkıntılarda şöyle; 1) Devirdaimin değişmesi gerek ve öncesinde pervaneyi sökemedik, Arkadaşları yarında uğraşacak olmadı pervaneyi mecbur tornalıyacağız diyor. 2) Benzin %75 altına gelince çalışmıyor, lpg handikapı var fakat Araçta yarım deponun üstünde benzin varken yolda kaldım, tecrübesi olan? 3) Aracın klimasını soğuğa çeviriyorum fakat alttan ve yandaki havalandırmadan alev üflüyor, ön tarafı açmışken termostatı değiştirip düzelecekmi bakacağız. 4) Sürücü kapısının içinin çıkması varmı bildiğiniz bir yerde. Kapı içi kırık dökük, nasıl yapmışlar hayret ettim.
Özel audi servisindeki arkadaşlar aracın üzerinde çalışmaya yarında devam edecekler, pazartesiye inşallah bitecek ve burdan arkadaşların ve benim tecrübelerimi eklerim. Ben çok aradım forumlarda Ancak bulamadım, Hem parça hem usta hemde tavsiyelerle yardımlaşmaya destek oluşturması için başlık attım.
Bunların dışında Antalyada oturuyorum, Aracı Ankaradan aldım, antalyaya gelesiye kadar araca hayran kaldım, sürüşü performansı sesi çok keyifli, 200hp lik araçta kullandım belki kalkışta daha atak bu araçtan ama bu aracın gidişi bir başkaymış, Yüksek performanslı hafif araçların keyfi süpersport motor gibi bu araçda harley gibi, Araç evladıyelik, komple aliminyumdan, değiştirdiğim parçalarda aliminyum, küf yok, çürüme yok, kapat garaja 100 sene beklesin aile mirası olsun o derece. Aracın mekanik Parça sıkıntısı yok ama aksesuar vs gibi, kapı içi, silecek fıskiyesinin bağlı olduğu plastiğini bulamadım. Çok mühim olmasalarda bulursam değiştireceğim olmadı fiberden yaparım artık. Göğüs kısmını restore etmeyi düşünüyorum, hayalet ekran ve orta göğüse tablet montaj gibi. Orjinalmı kalsın yoksa dışı eski kasa içi son teknoloji ? Gelişmeleri tarihe not alırım.
5.0 lamborgini motorlu bir tanesine bindim evladiyelik gibiydi..
lamborgini motor iyiymiş
Bir kaç forum okuduktan sonra turbodan vazgeçtim, Sadece aracın soğutma sistemini güçlendirmeye karar verdim, devirdaimi değiştirdikten sonra, araca dıştan entegre 2.radyotör ve devirdaim eklenebilirmi deneyen varmı
Devirdaim ve termostatı değiştirmek için pervanenin sökülmesi gerek ve ilk kez değişecekse biraz zorluyor, su boru anahtarıyla sabitleyip sağa doğru anahtarla açın. Triger,devirdaim ve termostat değişimi sırasında sente kilitleme aparatı arattı ustayım diyen montajcılar, çoğuda birşey varmış gibi abarttı, bir arkadaş geldi sente kolay kolay kaymaz çıkardığınız yerleri işaretleyin takarken aynen takın dedi 15dk da halletti dediği gibi. Neymiş 4.2 -8 silindirin parçası bulunmazmış çok zor işmiş, o ona diğeri ötekine, o yüzden işçiliği abartıp yüksek fiyat koparmaya çalışan sahtekar ustalar var, Benim arabayla aynı yaşta arkadaş söktü taktı ilk defa 8 silindir tecrübesi oldu ve sorun çıkmadı, önemli parçalarda var, devirdaim 200tl- termostat 80tl, ön düzen, rot rotil vs de 40-100-400 arası bitiyor. Benzin pompasıda değişecek 1100tl diyorlar aliexpreste 80tl sipariş geçtim. Bulunmayanlarda yapılabiliniyor. Antalyada eski sanayiye uğramayın zamanınızı boşa harcamayın usta yok orada. Yeni sanayide kime gitseniz yapan birine yollar,ustalar yeni sanayide.Triger kapağının arasındaki jonta eskimiş yenisi yok, onuda ısıya dayanıklı şömine jontasıyla yapacağım bugün detayları yazarım resimde atarım. vakti olan kartondan kapağın kenar şekil kalıbını yapıp ısıya dayanıklı silikonlada yapabilir bütün bulunmayan jontaları.
benim genç ustalar. Tecrübelerini arrabamda geliştirecekler.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme