< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TESLA37 -- 11 Ocak 2018; 13:2:2 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TESLA37 -- 11 Ocak 2018; 13:2:2 > |
Marmot olayı için yazmıyorum sadece, THH'ye başvuru zahmetli gelmesin kimseye. Durumu düzgün ifade ederseniz sorununuza çözüm bulabilirsiniz. En milleti sallamayan Sony Türkiye'den bile bir kere para iadesi bir kere de üst modeliyle telefon değişimi aldık arkadaşa. 1 yılı geçti sonuç almak ama sonunda oldu.
Dilekçe kolay zaten kaymakamlıkta ilgili birime gittiğinizde yardımcı oluyorlar. Şunları götürün. 1 ) Sitedeki siparişlerim kısmının ekran görüntüsü, siparişiniz alınmıştır epostası çıktısı. 2 )İnternet şubenizden kart hareketinde sipariş tutarını ve ilgili şirketin ismini gösterir ekran görüntüsü veya kart ekstresi 3 ) Siparişin iptal edildiğini gösteren ekran görüntüsi, mail çıktısı, kart hareketi belgeleri. Firmayla yazışma çıktıları v.b. Dilekçe olarak da. "Dilekçeme ek olarak verdiğim dökümanlarda görüleceği üzere, şu tarihte, şu sipariş numarası ile şu siteden şu model ve marka ürünleri şu fiyata sipariş verdim. Ödememi şu yöntemle, şu kartımdan taksitli yaptım. Firma tüketici haklarımı hiçe sayarak onay dahi almadan, yasal tedarik sürecini dahi beklemeden şu tarihte siparişimi iptal etti. İhiyacım olan falanca ürün zamanında elime ulaşmadığı için mağdur oldum. Satın aldığım ürünün en kısa sürede tarafıma ulaştırılmasını mağduriyetimin tüketici yasaları kapsamında giderilmesini talep ediyorum. |
hukuk kavramından bir haber olduğunuz açık bir şekilde ortada. o yüzden ben de sizin o bahsettiğiniz öküz diliyle (ne demekse artık) anlatayım size. Türkiye Cumhuriyeti yasaları varken o yasala bağlı kalarak kurulan ve onun hükümleri altında çalışan bir firma kendi hukukunu yaratamaz. O sözleşme de dilediklerini yazabilirler-açık bir suçtur-.Bu onların sorumluluklarından kaçabilecekleri anlamına gelmez. Sizin gibi haklarını bilmeyen insanlar karşısında evet etkili olabilir, zaten amaç da budur, ancak biraz yasalar hakkında bilginiz varsa bunun bir bağlayıcılığının olmadığını bilirsiniz. sizin mantığınızla hareket ederek EN UÇ ÖRNEKLE o sözlemeye eklenecek "alıcının tüm mal varlığı firmaya geçecektir" ibaresi hiçbir anlam ifade etmeyeceği gibi yasala aykırı olarak yazılan hiçbir ifade hukuki olarak bir anlam ifade etmez.
HAkem heyetine başvurma sebebi sadece firmanın başını ağrıtmak. Buranın bir hukuk devleti olduğunu, diledikleri gibi at koşturamayacaklarını hatırlatmanın hukuki bir yolu diyelim. Çünkü telefonda nereye şikayet ederseniz edin, kazansanızda yollamayacağım diyen kaba tabirle zorba bir anlayış var. Bu anlayış karşısında sessiz kala kala bu firmaları tepemize çıkardık. Yurt dışında faaliyet gösteren X firması bizim ülkede hizmet verince sırf bu bilinçsiz tüketici anlayışı yüzünden olabilecek her türlü sorumlulktan kaçmayı huy ediniyorlar. Uzun lafın kısası siz bilinçli tüketici olun da ayıp, yanlış veya taraflı karar veren kurumlar varsa onların olsun. ekleme: Biraz önce online olarak THH başvurumu yaptım. gelişmeler oldukça bilgilendirmeye çalışırım buradaki arkadaşları. |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TESLA37 -- 4 Ocak 2018; 23:43:4 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |