Şimdi Ara

2.0 Chevrolet Camaro (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
78
Cevap
1
Favori
11.994
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2.0 camaromu varmış ya ne ara oldu bu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aradaki tek fark bence tarz meselesi. bmw herkeste var, akıl işi. camaro heyecan işi.
  • Behnanbalaban kullanıcısına yanıt
    Yalniz o kamyonetler cidden konforlu. Surusu filan guzel araclar. Bizim pickuplar gibi degil.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JanKlod

    5 serisi düşünen biri konfor, donanım, lüx ister ve bunları camaro sunamaz. Ayrıca genelde aile babasıdır, 2 kapılı aracı ne yapsın.

    A5, c coupe gibi arabalar ile arasında fiyat olarak ve mtv olarak baya fark var.

    Ayrıca türkiyede chevrolet yok. Bakımı ıvır zıvırı bence sıkıntı olur. Şahsen ben trde olmayan bir markayı tercih etmem.

    Camaro yerine mustangi tercih ederim.
    Camaronun 5 serisinden konforsuz oldugunu nerden cikardin hic hayatinda amerikan araclarina binmeyipte yorum yapmak hic mantikli degil .belki camaroya ulasamayabilirsiniz binmek icin ama bir sebring e binin benim ne demeye calistigimi anlarsiniz.



    Suspansiyon konforu olarak hicbir avrupali uretici amerikanlar kadar konforlu olamadilar misal crown victoria , degil e39 5 serisi 7 serisinden bile konforlu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • O devasa boyutlar ve yumusak suspansiyon yol tutusunu kismen azaltsada verdigi keyif ozellikle (dogu anadolu fiziki haritasi gibi olan yollarimiz icin inanilmaz bir ozellik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amerikan araçları, marka model ne olursa olsun konfor odaklı yapılmıştır. Buna iki kapılı coupe modelleri DE dahildir. (Gidip hellcat veya demon almadığınız sürece tabi, onlar drag aracı)

    Amerikanların eleştirildiği noktalar, iç ortam malzeme kalitesi, görece eksik yol tutuşudur. Yumuşak ayarlanmış süspansiyonda yol tutuş hissiyatı beklenmez zaten.

    Niye iki kapı coupe modelleri DAHİL konforludur ? Amerikan kafası, drag kafasıdır. Performans arıyorsa da düz yolda arar. Yumuşak süspansiyonlu araç, hızlanma anında çekiş aksı olan arka aksın üzerine yaslanarak patinajı önler. Hatta bu sebepledir ki bazen yük transferi fazla olur ve ön tekerlerin havaya kalktığı gözlemlenir

    BMW,Audi gibi markalar, ülkemizde daima fazla sayıda tercih edilecektir. Bunların sebepleri var.
    1- O paraya araba bakan adam, camaronun 2.0 motoru olduğundan bile habersiz.
    2- Yedek parça ve ikinci el fetişizmi. (sırf yanlamak için ve şekil yapmak için subaru brz değil 320 ied alınıyor bu ülkede. Brz gerçek spor, 320 ied çakma spor)
    3- (Keşke böyle olsa) Alıcı , her iki araçtan da haberdar, hatta içine oturup gezmişliği de var. Fakat Alman arabası ona daha çok hitap ediyor.

    Amerikan aracına konforlu değil diyen, onlardan bihaber arkadaşlar bunları izlesin.

    7:50



    10:32




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msansertekin -- 11 Mayıs 2018; 13:2:57 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polestar191

    Camaronun 5 serisinden konforsuz oldugunu nerden cikardin hic hayatinda amerikan araclarina binmeyipte yorum yapmak hic mantikli degil .belki camaroya ulasamayabilirsiniz binmek icin ama bir sebring e binin benim ne demeye calistigimi anlarsiniz.



    Suspansiyon konforu olarak hicbir avrupali uretici amerikanlar kadar konforlu olamadilar misal crown victoria , degil e39 5 serisi 7 serisinden bile konforlu

    Alıntıları Göster
    Konforlu olup olmadığını bilmek için illa binmek mi gerekiyor.

    Youtube de tonlarca araba kanalı var. Takip ediyoruz görüşleri dinliyoruz oka göre yazıyorız bizde.

    Ayrıca camaronun 5 serisinden konforlu olduğunu söylediğin an bu konuşma burda bitmiştir, hadi eyvallah.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Amerikan araçları, marka model ne olursa olsun konfor odaklı yapılmıştır. Buna iki kapılı coupe modelleri DE dahildir. (Gidip hellcat veya demon almadığınız sürece tabi, onlar drag aracı)

    Amerikanların eleştirildiği noktalar, iç ortam malzeme kalitesi, görece eksik yol tutuşudur. Yumuşak ayarlanmış süspansiyonda yol tutuş hissiyatı beklenmez zaten.

    Niye iki kapı coupe modelleri DAHİL konforludur ? Amerikan kafası, drag kafasıdır. Performans arıyorsa da düz yolda arar. Yumuşak süspansiyonlu araç, hızlanma anında çekiş aksı olan arka aksın üzerine yaslanarak patinajı önler. Hatta bu sebepledir ki bazen yük transferi fazla olur ve ön tekerlerin havaya kalktığı gözlemlenir

    BMW,Audi gibi markalar, ülkemizde daima fazla sayıda tercih edilecektir. Bunların sebepleri var.
    1- O paraya araba bakan adam, camaronun 2.0 motoru olduğundan bile habersiz.
    2- Yedek parça ve ikinci el fetişizmi. (sırf yanlamak için ve şekil yapmak için subaru brz değil 320 ied alınıyor bu ülkede. Brz gerçek spor, 320 ied çakma spor)
    3- (Keşke böyle olsa) Alıcı , her iki araçtan da haberdar, hatta içine oturup gezmişliği de var. Fakat Alman arabası ona daha çok hitap ediyor.

    Amerikan aracına konforlu değil diyen, onlardan bihaber arkadaşlar bunları izlesin.

    7:50



    10:32

    11:16 yı iyi dinle. Konforlu ama avrupa bir konfor değil amerikan vari bir konfor. Amerikanlar konfor konusunda avrupalılar kadar iyi değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JanKlod

    11:16 yı iyi dinle. Konforlu ama avrupa bir konfor değil amerikan vari bir konfor. Amerikanlar konfor konusunda avrupalılar kadar iyi değil.

    Alıntıları Göster
    Amerikan vari bir konfor'dan kastının ne olduğunu, Amerikan arabası kullanan bilir.

    Amerikan vari bir konfor demek, konforda Avrupalılardan kötü anlamına gelmiyor.

    Amerikan aracı gevşek hissettirir, yoldaki kusurlardan yaylana yaylana geçer. Kasası hareket eder, fakat bu hareket yolcuyu rahatsız etmez. Koltuğundan tut lastik yanağına kadar her eleman sönümleye sönümleye iletir hareketi.

    Avrupa aracı sıkı hissettirir, yol sesi almaz. Daha sofistike süspansiyonları vardır, yol tutuşunu bozmadan konforu sağlar. Koltukları sert, lastikleri ince yanaklıdır Avrupa spor otomobillerinin.

    Birisi 100-120 giderken yaylana yaylana gideyim konforu, diğeri 180 ile giderken kendimi güvende hissedeyim konforu.


    Gerçi bu kadar yazıyorum ama, youtube'da iki video izledi diye başımıza otomotiv otoritesi kesilen, izlediği videolardaki başkalarının fikirleri üzerine fikir kuran, tek cümlesi yüzünden adamın söylediklerini kale almayan birisin. O yüzden senin söylediklerini de çok kale almaya gerek yok. "bu konuşma burda bitmiştir, hadi eyvallah."



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msansertekin -- 11 Mayıs 2018; 20:20:14 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Amerikan vari bir konfor'dan kastının ne olduğunu, Amerikan arabası kullanan bilir.

    Amerikan vari bir konfor demek, konforda Avrupalılardan kötü anlamına gelmiyor.

    Amerikan aracı gevşek hissettirir, yoldaki kusurlardan yaylana yaylana geçer. Kasası hareket eder, fakat bu hareket yolcuyu rahatsız etmez. Koltuğundan tut lastik yanağına kadar her eleman sönümleye sönümleye iletir hareketi.

    Avrupa aracı sıkı hissettirir, yol sesi almaz. Daha sofistike süspansiyonları vardır, yol tutuşunu bozmadan konforu sağlar. Koltukları sert, lastikleri ince yanaklıdır Avrupa spor otomobillerinin.

    Birisi 100-120 giderken yaylana yaylana gideyim konforu, diğeri 180 ile giderken kendimi güvende hissedeyim konforu.


    Gerçi bu kadar yazıyorum ama, youtube'da iki video izledi diye başımıza otomotiv otoritesi kesilen, izlediği videolardaki başkalarının fikirleri üzerine fikir kuran, tek cümlesi yüzünden adamın söylediklerini kale almayan birisin. O yüzden senin söylediklerini de çok kale almaya gerek yok. "bu konuşma burda bitmiştir, hadi eyvallah."

    Alıntıları Göster
    Amerikanvari demek ; amerikaya yakışan, amerikan gibi

    Ben otomobil otoritesi kesildim diye bir şey demedim, uydurma. Ayrıca araçları birebir kullanma şansım olmadan nasıl kullanmış gibi fikir belirrim, sallim mi? Tabii ki izlediğim videolardan bilgi edinerek konuşacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JanKlod

    Amerikanvari demek ; amerikaya yakışan, amerikan gibi

    Ben otomobil otoritesi kesildim diye bir şey demedim, uydurma. Ayrıca araçları birebir kullanma şansım olmadan nasıl kullanmış gibi fikir belirrim, sallim mi? Tabii ki izlediğim videolardan bilgi edinerek konuşacağım.

    Alıntıları Göster
    Fikir belirtmeyeceksin mesela binmediğin araç tipleri hakkında



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msansertekin -- 11 Mayıs 2018; 21:18:12 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Fikir belirtmeyeceksin mesela binmediğin araç tipleri hakkında

    Alıntıları Göster
    Pardon ya senden izin almayı unutmuşum.(!)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2.0 motor 4 silindir Camaro deyince aklıma dişleri tırnakları sökülmüş ayılar geliyor. Geçen gün de önümde sarı bir Mustang döndü, arabanın havasını görsen sesten sağı solu yıkacak sanırsın, egzozlu 1.6 Focus sesi ile uzadı gitti. Ben o gürül gürül sesi, o motorun karizmasını, o her gazda gövdeyi sallayan ufak blok crossplane V8'in hissini alamayacaksam, Camaro'yu ne yapayım, Mustang'i ne yapayım?
  • camaroyu, bmw mercedese tercih ederim satmamasının nedeni Türkiyedeki servis ağı ve parça sıkıntısı olabilir.
  • 6.40 al hocam

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • JanKlod kullanıcısına yanıt
    Sen daha benim ne soyledigimi anliyamamissinki gercekten bu kitleye bisey anlatilmiyor ustatlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polestar191

    Sen daha benim ne soyledigimi anliyamamissinki gercekten bu kitleye bisey anlatilmiyor ustatlar
    Çok iyi anladım merak etme. Ama senin ne yapmaya çalıştığını anşamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İçi doblodan hallice, işçillik desen pickup tadında, ne olduğu belli olmayan, sadece şaanının ekmeğini yiyen vasıfsız bir araç.



    Buna vericek paraya ne avrupa arabalar alınır. Bir heykeltraşın elinden çıkmışçasına titiz kusursuzluğu ve bir cerrah inceliğindeki işçiliğiyle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yukarda bir arkadaş 6.40 önermiş. Ne de güzel etmiş.



    6 serisi bunun yanında kalite bakımından bentley gibi kalır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konforu boşver Evo 9 al o fiyatlara Aradaki fiyat farkıyla stage 3 yapar, 5.20'ye de A5'e de 2,0 Camaro'ya da toz yutturursun Ralliden gelen yol tutuş farkıyla da virajların keyfini çıkarırsın
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.