Bildirim
2.0 Chevrolet Camaro (3. sayfa)
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir - 2 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
Ayrı dünyaların araçlarıdır. Amerikan aracı kötü avrupa iyi veya tersi denemez.
Ancak, özellikle trim işçiliğinde, iç detayda, Avrupa'lılar daha iyidir. Amerikan'lar genelde şişirme iş yapar. Ancak o araçları o fiyata üretip satabilmeleri için bu şarttır.
Benzer lastik oranları, benzer büyüklük, benzer sınıf ve benzer bütçede Avrupa araçları daha iyi yol tutar, daha iyi durur, daha az yol sesi alır, uzun yolda adamı daha az yorar.
ANCAK TÜM BUNLAR AVRUPA ARABASI DAHA İYİDİR DEMEK DEĞİLDİR.
Bazı artılar için, bazı eksilere katlanılabilir. Tercih meselesidir. Ancak, Türkiye şartlarında, Muadil güçte bir Avrupa arabası ile aynı fiyata satılan bir Amerikan'ın pek şansı yoktur. Şehir içinde kullanan adam mı alacak, uzun yol yapan adam mı alacak? Olmuyor. Keyifçisi alır.
Amerikan piyasası gibi, vergi rahatlığı olsaydı, o zaman çok iddialı araçlar olurlardı. Sınıflarındaki benzer motor büyüklüğünde, benzer güçteki araçlardan çok daha ucuz olurlardı ve o zaman tabii ki çok daha fazla tercih edilirlerdi. Şu anda ise, tam ölü araç. Amerikan'ın keyifçisi 2.0 4 silindirin suratına bakmaz. Ben bakmam şahsen. V8'in sesini duyacağım arkadaş!Bu konsept de gerek arabadaki ÖTV, gerek benzindeki ÖTV sebebi ile Türkiye'de zaten süper anlamsız. Ne diye bu düzenin çarkına su taşıyacağım? Aklımı peynir ekmekle mi yedim? O yüzden gider küçük motorlu bir şey alırım. Bu durumda da Amerikan'ın tatlılığı kalmaz benim için. Gangalaz bir araba oluverir. O zaman da Avrupa veya Japon alır geçerim.
Canım çok çekerse arada bir kiralarım. Ne para vereceğim?
Klasik amerikan sahibi olan biri olarak söylüyorum bunları... Üniversite'den yeni mezun olduğumda bugünün parası ile 40.000TL'ye 1972 Trans-Am'lar vardı. Kafama sıçayım!Düşünemedi...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Huseyin-ZST -- 12 Mayıs 2018; 2:21:31 >
-
Demişsin ki;quote:
Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST
Ayrı dünyaların araçlarıdır. Amerikan aracı kötü avrupa iyi veya tersi denemez.
Ancak, özellikle trim işçiliğinde, iç detayda, Avrupa'lılar daha iyidir. Amerikan'lar genelde şişirme iş yapar. Ancak o araçları o fiyata üretip satabilmeleri için bu şarttır.
Benzer lastik oranları, benzer büyüklük, benzer sınıf ve benzer bütçede Avrupa araçları daha iyi yol tutar, daha iyi durur, daha az yol sesi alır, uzun yolda adamı daha az yorar.
ANCAK TÜM BUNLAR AVRUPA ARABASI DAHA İYİDİR DEMEK DEĞİLDİR.
Bazı artılar için, bazı eksilere katlanılabilir. Tercih meselesidir. Ancak, Türkiye şartlarında, Muadil güçte bir Avrupa arabası ile aynı fiyata satılan bir Amerikan'ın pek şansı yoktur. Şehir içinde kullanan adam mı alacak, uzun yol yapan adam mı alacak? Olmuyor. Keyifçisi alır.
Amerikan piyasası gibi, vergi rahatlığı olsaydı, o zaman çok iddialı araçlar olurlardı. Sınıflarındaki benzer motor büyüklüğünde, benzer güçteki araçlardan çok daha ucuz olurlardı ve o zaman tabii ki çok daha fazla tercih edilirlerdi. Şu anda ise, tam ölü araç. Amerikan'ın keyifçisi 2.0 4 silindirin suratına bakmaz. Ben bakmam şahsen. V8'in sesini duyacağım arkadaş!Bu konsept de gerek arabadaki ÖTV, gerek benzindeki ÖTV sebebi ile Türkiye'de zaten süper anlamsız. Ne diye bu düzenin çarkına su taşıyacağım? Aklımı peynir ekmekle mi yedim? O yüzden gider küçük motorlu bir şey alırım. Bu durumda da Amerikan'ın tatlılığı kalmaz benim için. Gangalaz bir araba oluverir. O zaman da Avrupa veya Japon alır geçerim.
Canım çok çekerse arada bir kiralarım. Ne para vereceğim?
Klasik amerikan sahibi olan biri olarak söylüyorum bunları... Üniversite'den yeni mezun olduğumda bugünün parası ile 40.000TL'ye 1972 Trans-Am'lar vardı. Kafama sıçayım!Düşünemedi...
"Ancak, özellikle trim işçiliğinde, iç detayda, Avrupa'lılar daha iyidir. Amerikan'lar genelde şişirme iş yapar. Ancak o araçları o fiyata üretip satabilmeleri için bu şarttır.
Benzer lastik oranları, benzer büyüklük, benzer sınıf ve benzer bütçede Avrupa araçları daha iyi yol tutar, daha iyi durur, daha az yol sesi alır, uzun yolda adamı daha az yorar."
ANCAK TÜM BUNLAR AVRUPA ARABASI DAHA İYİDİR DEMEK DEĞİLDİR.
E geriye ne kaldı birader
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Division Bell -- 13 Mayıs 2018; 10:47:27 >
-
Katiliyorum
2017 model camaro ss kullanan birisi olarak soyluyorum.
Kia picanto ile ses ve suspansiyon olarak konfor ayni seviyeydi. Bunun camaroda boyle olmasinin nedeni bence suspansiyondaki sertlik . Ses ise 5000 motor olmasiyla alakali olabilir fakat arkadasin
Actigi konuya cevap olarak tercih edilmemesinin nedeni sizin bahsettiginiz durumlar . Ic mekan kaliteside civicten halliceydi.
Ama bu durumun chevy e degil sport car olmasina bagliyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bende seninle aynı ekolden geliyorum, eskiden Alman veya japon mühendisliği, o hassasiyet, laboratuvar gibi üretim tesisleri, detaylara gösterilen özen vs yaz yaz bitmez şeylere verdiğim değerle araçtan alınacak keyfi bir tutardım ama öyle olmadığını yıllar gösterdi. Aslolan bu tarz otomobillerde totalde aldığın keyif aslında, neyin nasıl olduğunu bilmek değil.
Ayrıca şu var, Amerikan yol tutmaz devri geçeli 6-7 sene oldu, yol tutmak bir yana hassasiyet ve keskinlik isteyen adama müthiş keyifli makinalar üretiyorlar, 2.0 Camaro'yu geçin, ZL-ZR1'ler SS serileri hiçbiri M4'ün altında değil. Hatta bloktan egzantrik LT4 V8 motor, M4'ün o ruhsuz, speakerdan elektronik ses veren, emisyon kontrolü mamülü motoruna bin basar, kıyas bile etmem. İstediği kadar "ileri teknoloji" olsun.
Evet E46-E92 M3 zamanlarında Amerikanlar hem fazla tufeyli, basit ve salaş idi hem rekabetçi değillerdi, hem BMW'nin de Audi'nin de Mercedes'in de kendilerine özgü karakterleri vardı, bugün olduğu gibi hepsi aynı fabrikada üretiliyormuş hesabı aynı tip motoru, aynı tip çekiş sistemerini aktarmayı kullanmıyorlardı, hepsi ayrı bir inci gibiydi makinalar uyuşuk Amerikanlara göre. Şimdi kimse kusura bakmasın Amerikan araçları çok daha karakterli ve eskiye göre çok daha başarılı, kafalıklarda da ışıklı logolar olmayıversin, trimleri şıkır şıkır durmayıversin, her detay çok da kastırmayıversin eğlencesini, orjinalliğini korduğu sürece, supercharged V8 sesi, o kemik gibi şasi, efsane tasarım bana yeter. Daraldım artık asker gibi soğuk klinik alman aracı rekabetine, Amerikanlar taze nefes gibi geliyor :)
-
benim hocam haklı değil miyim? normalde bmw sevmem ama bana 6 serisi büyüleyici geliyor tabi m serisi de olağanüstü ama gerisi bana anlamsız geliyor özellikle fiyat olarak kıyasladığımda.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Motor konusunda ben de katılıyorum. Benim için amerikan araçlarının tek elle tutulur yanı zaten motorlarındaki o kendine has, odunsu ve sentetiklikten uzak doğal homurtuları. Günümüz alman motorları bunların yanında biraz laboratuvar motoru kalıyor. Tıpkı ultra güzel ama ruhsuz ve soğuk bir rus kızı gibi... Abd v8 leri ise bana latin amerikali esmer ve sıcak afetleri çağrıştırıyor.quote:
Orijinalden alıntı: alcohol06
Bende seninle aynı ekolden geliyorum, eskiden Alman veya japon mühendisliği, o hassasiyet, laboratuvar gibi üretim tesisleri, detaylara gösterilen özen vs yaz yaz bitmez şeylere verdiğim değerle araçtan alınacak keyfi bir tutardım ama öyle olmadığını yıllar gösterdi. Aslolan bu tarz otomobillerde totalde aldığın keyif aslında, neyin nasıl olduğunu bilmek değil.
Ayrıca şu var, Amerikan yol tutmaz devri geçeli 6-7 sene oldu, yol tutmak bir yana hassasiyet ve keskinlik isteyen adama müthiş keyifli makinalar üretiyorlar, 2.0 Camaro'yu geçin, ZL-ZR1'ler SS serileri hiçbiri M4'ün altında değil. Hatta bloktan egzantrik LT4 V8 motor, M4'ün o ruhsuz, speakerdan elektronik ses veren, emisyon kontrolü mamülü motoruna bin basar, kıyas bile etmem. İstediği kadar "ileri teknoloji" olsun.
Evet E46-E92 M3 zamanlarında Amerikanlar hem fazla tufeyli, basit ve salaş idi hem rekabetçi değillerdi, hem BMW'nin de Audi'nin de Mercedes'in de kendilerine özgü karakterleri vardı, bugün olduğu gibi hepsi aynı fabrikada üretiliyormuş hesabı aynı tip motoru, aynı tip çekiş sistemerini aktarmayı kullanmıyorlardı, hepsi ayrı bir inci gibiydi makinalar uyuşuk Amerikanlara göre. Şimdi kimse kusura bakmasın Amerikan araçları çok daha karakterli ve eskiye göre çok daha başarılı, kafalıklarda da ışıklı logolar olmayıversin, trimleri şıkır şıkır durmayıversin, her detay çok da kastırmayıversin eğlencesini, orjinalliğini korduğu sürece, supercharged V8 sesi, o kemik gibi şasi, efsane tasarım bana yeter. Daraldım artık asker gibi soğuk klinik alman aracı rekabetine, Amerikanlar taze nefes gibi geliyor :)
Herhalde bir abd aracıyla olabilecek tek ilişkim, vegas çöllerinde üstü açık bir mustang ile, ağzımda purom ve cd player da BB King üstad eşliğinde seyahat etmek olurdu.Kısaca benim için holiday rent olmaktan öteye gecemez. Bunun dışında benim otomobillerden olan bekletilerimi zerre karşılamıyorlar maalesef.
Şu sesteki doğallığa baksana
-
Haklısın tabi. Dedim ya zaten 6 serisi bunun yanında bir bentley ya da aston martin gibi kalır.quote:
Orijinalden alıntı: BigMuffin
benim hocam haklı değil miyim? normalde bmw sevmem ama bana 6 serisi büyüleyici geliyor tabi m serisi de olağanüstü ama gerisi bana anlamsız geliyor özellikle fiyat olarak kıyasladığımda.
-
Yakın fiyatlarda saydığın alman araçlarının kalite olarak yanına yaklaşamaz camaro performans desen uçmuyor kalite desen yok aynı paraya 530i xdrive varken kim napsın bu aracı anca alınırsa şekil için alınır başka da bişeyden alınmaz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ne 70 i 50 li model cadillaclarda klima, elektrikli koltuk, elektrikli cam ve birsürü ıvır zıvır var. adamlar konforun kitabını yazmış. ha 70 lerden sonra teknik olarak geri kalsa da amerikan konforu dendimi duracaksın.quote:
Orijinalden alıntı: EmreGLC
Sen cidden amerikan arabalarından anlamıyorsun seninle laf dalaşına girmem ama amerikan arabalarının süspansiyon sistemlerini fren yapıldığı zaman nasıl yaylandığonı. 1970 model arabada klima, hidrolik direksiyon, 4 cam otomatik varken mercedes balina kasada bile yoktu. Hem senin gibi amerikan arabasına sahip olmamış birine ne anlatıyorum kabahat bende sende değil.
Alıntıları Göster
-
bir de birisi amerikanlar yol tutmaz demiş, corvette makaslı arka süspansiyonuyla ferrari 430 a nal toplattı nurgburingde. -
Bu yeni nesil anlamaz amerikan arabalarından. Cahile laf anlatmak zordur.quote:
Orijinalden alıntı: texjrwillerjr
ne 70 i 50 li model cadillaclarda klima, elektrikli koltuk, elektrikli cam ve birsürü ıvır zıvır var. adamlar konforun kitabını yazmış. ha 70 lerden sonra teknik olarak geri kalsa da amerikan konforu dendimi duracaksın.
Alıntıları Göster
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yalnız Corvette'in arkalar double wishbone tabir edilen türde süspansiyona sahip, yani F430 ile aynı tip. Aradaki fark F430'da Helezon yay kullanılmışken, Chevrolet daha ucuz olan yaprak yay kullanmış ve bunu pikaplardaki gibi uzunlamasına değil enlemesine yerleştirmiş. Tek bir yaprak yay her iki arka süspansiyonu da kontrol ediyor.quote:
Orijinalden alıntı: texjrwillerjr
bir de birisi amerikanlar yol tutmaz demiş, corvette makaslı arka süspansiyonuyla ferrari 430 a nal toplattı nurgburingde.
Corvette hayalimdeki spor araçların en başında. Neyseki bir dönem Corvette'lerde kullanılan Ls2 kodlu motora sahibim ve bu sayede Corvette hazzı yaşıyorum...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arabada konfor yok.
Bir diğer dezavantajıda boy 180-185den uzunsa araca sığmak işkence.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Doğru demiş hatta amerikanlar için pahalı çim biçme makinasıda derler pistin yarısını çimlerde geçirdiği için.quote:
Orijinalden alıntı: texjrwillerjr
bir de birisi amerikanlar yol tutmaz demiş, corvette makaslı arka süspansiyonuyla ferrari 430 a nal toplattı nurgburingde.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
bunu nal toplayan f430 a söyle.quote:
Orijinalden alıntı: Klise Adam
Doğru demiş hatta amerikanlar için pahalı çim biçme makinasıda derler pistin yarısını çimlerde geçirdiği için.
Alıntıları Göster -
ben corvette lerin arka süspansiyonu yaprak yaylı diye biliyordum.
CorvetteForum - Chevrolet Corvette Forum Discussion
Why do Vettes Still Use Leaf Springs? - CorvetteForum - Chevrolet Corvette Forum Discussionhttps://www.corvetteforum.com/forums/c6-corvette-general-discussion/3031625-why-do-vettes-still-use-leaf-springs.html
-
Puhahahahquote:
Orijinalden alıntı: Klise Adam
Doğru demiş hatta amerikanlar için pahalı çim biçme makinasıda derler pistin yarısını çimlerde geçirdiği için.
Alıntıları Gösterilk defa duydum bunu.
-
İstisnalar kaideyi bozmaz amerikan araçlarını zaptetmek için biraz profesyonel sürücü olmak gerekli bazen o bile kurtarmıyor.quote:
Orijinalden alıntı: texjrwillerjr
bunu nal toplayan f430 a söyle.
Alıntıları Göster
Avrupa malları ise senin yerine her işi yapıyo zaten. Tabi yine bir ferrariden falan bahsetmiyorum onu bizim çiftlikbank sığırından gördük
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
hocam dediklerinize katılıyorum ancak brz de yetersiz yav.quote:
Orijinalden alıntı: msansertekin
Amerikan araçları, marka model ne olursa olsun konfor odaklı yapılmıştır. Buna iki kapılı coupe modelleri DE dahildir. (Gidip hellcat veya demon almadığınız sürece tabi, onlar drag aracı)
Amerikanların eleştirildiği noktalar, iç ortam malzeme kalitesi, görece eksik yol tutuşudur. Yumuşak ayarlanmış süspansiyonda yol tutuş hissiyatı beklenmez zaten.
Niye iki kapı coupe modelleri DAHİL konforludur ? Amerikan kafası, drag kafasıdır. Performans arıyorsa da düz yolda arar. Yumuşak süspansiyonlu araç, hızlanma anında çekiş aksı olan arka aksın üzerine yaslanarak patinajı önler. Hatta bu sebepledir ki bazen yük transferi fazla olur ve ön tekerlerin havaya kalktığı gözlemlenir
BMW,Audi gibi markalar, ülkemizde daima fazla sayıda tercih edilecektir. Bunların sebepleri var.
1- O paraya araba bakan adam, camaronun 2.0 motoru olduğundan bile habersiz.
2- Yedek parça ve ikinci el fetişizmi. (sırf yanlamak için ve şekil yapmak için subaru brz değil 320 ied alınıyor bu ülkede. Brz gerçek spor, 320 ied çakma spor)
3- (Keşke böyle olsa) Alıcı , her iki araçtan da haberdar, hatta içine oturup gezmişliği de var. Fakat Alman arabası ona daha çok hitap ediyor.
Amerikan aracına konforlu değil diyen, onlardan bihaber arkadaşlar bunları izlesin.
7:50
10:32
o aracın hakkı şöyle güzel bir 280-300 hp. atmosferik olması sesi falan harika çok güzel ama 7.2 sn 0-100 ne bileyim o derece yırtıcı bir araca yakışmıyor bence.
bir de ön konsolun japon olduğu çok belli, düz berlin duvarı.
yoksa gerçekten tasarımına yol tutuşuna falan hayranım
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X