Şimdi Ara

2. 0 DSG TDİ Seat Toledo ? ..alternatifler öneriler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
1.765
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  • http://arabam.e-kolay.net/ikinciEl/detail.aspx?sid=1194805

    bu arabayı gördüm ve şartlarımızı karşılayacağını düşünüyorum fikir ve önerileriniz olası problemler

    dsg şanzuman arızaları ne durumdadır bana ne gibi surprizler yapabilir alternatif önerileriniz nedir

    yardımcı olursanız sevinirim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hangi-araba -- 3 Ocak 2008; 4:06:47 >



  • http://arabam.e-kolay.net/ikinciEl/detail.aspx?sid=1194805

    seat nasıldır toledo nasıldır 2.0 tdi motor 140 hp dsg şanzıman yokmu bir fikri olan
  • Mekanik ve motor olarak sorunsuz sağlam araçlardır. Tabi ilk sahibinin araca nasıl davrandığı çok önemli.

    Şanzımanı sessiz ve sarsıntısız vites geçişlerine sahip ve yakıt tüketimine pozitif katkısı vardır.

    Motor ve şanzıman hakkında çok fazla tartışmaya gerek yok zaten vw nin ortak kullandığı makinelerdir.

    Passataki motorun ve şanzımanın aynısı.

    Alternatif olarak aklıma Focus C-max 1.6 tdci cvt geldi. Bir de C4 picasso vardı yanlış hatırlamıyorsam. Bunlara da bakabilirsiniz.
  • dsg şanzıman sorun çıkartırmı acaba
    birde yol tutuş güvenlik nasıldır acaba
    ve doğal olarak gezmeyi seven birisiyim ortalama bir kullanıcıyım yıllık 25-30 bin km yol yaparım nadiren 180 i filan geçerim ortlama 110-120 km/h

    yakıtı nasıldır acaba
  • bende düz 6 ileri viteslisi var 2005 model
    geniş ve rahat aile arabası 6 viteste yokuş yukarı bile hızlanabilirsin
    ben kullanım olarak inişte çok hızlı gitmem ancak uzun çıkışlarda basmayı severim
    41000 km çok iyi bendeki 44000de
    Allaha şükür sıkıntı çıkartmadı
    aynı özelliklere sahip passatı 56bin ytlye alıyorsun
  • quote:

    Orjinalden alıntı: meta80

    bende düz 6 ileri viteslisi var 2005 model
    geniş ve rahat aile arabası 6 viteste yokuş yukarı bile hızlanabilirsin
    ben kullanım olarak inişte çok hızlı gitmem ancak uzun çıkışlarda basmayı severim
    41000 km çok iyi bendeki 44000de
    Allaha şükür sıkıntı çıkartmadı
    aynı özelliklere sahip passatı 56bin ytlye alıyorsun



    arabanızın yıllık bakım masrafları ve 100 km tüketimi nedir acaba ?

    2000 cc motor 2005 yılı vergisi ?


    edit :bulundu


    10 bin km bakimi
    Fiyat Listesi: 207,21 YTL
    Paket İçeriği:
    YAG FILTRESI , HAVA FILTRESI , POLEN FILTRE , YAĞ DEĞİŞİMİ, CAM SUYU

    20 bin km bakimi
    Fiyat Listesi: 261,04 YTL
    Paket İçeriği:
    YAG FILTRESI , HAVA FILTRESI , POLEN FILTRE , YAKIT FİLTRESİ, YAĞ DEĞİŞİMİ, CAM SUYU

    30 bin km bakimi
    Fiyat Listesi: 207,21 YTL
    Paket İçeriği:
    YAG FILTRESI , HAVA FILTRESI , POLEN FILTRE , YAĞ DEĞİŞİMİ, CAM SUYU

    40 bin km bakimi
    Fiyat Listesi: 261,04 YTL
    Paket İçeriği:
    YAG FILTRESI , HAVA FILTRESI , POLEN FILTRE , YAKIT FİLTRESİ, YAĞ DEĞİŞİMİ, CAM SUYU

    50 bin km bakimi
    Fiyat Listesi: 207,21 YTL
    Paket İçeriği:
    YAG FILTRESI , HAVA FILTRESI , POLEN FILTRE , YAĞ DEĞİŞİMİ, CAM SUYU

    60 bin km bakimi
    Fiyat Listesi: 542,43 YTL
    Paket İçeriği:
    FİLTRE, YAG FILTRESI , HAVA FILTRESI , POLEN FILTRE , YAKIT FİLTRESİ, YAĞ DEĞİŞİMİ, ŞANZIMAN YAĞI , CAM SUYU

    70 bin km bakimi
    Fiyat Listesi: 207,21 YTL
    Paket İçeriği:
    YAG FILTRESI , HAVA FILTRESI , POLEN FILTRE , YAĞ DEĞİŞİMİ, CAM SUYU

    80 bin km bakimi
    Fiyat Listesi: 261,04 YTL
    Paket İçeriği:
    YAG FILTRESI , HAVA FILTRESI , POLEN FILTRE , YAKIT FİLTRESİ, YAĞ DEĞİŞİMİ, CAM SUYU

    90 bin km bakimi
    Fiyat Listesi: 717,49 YTL
    Paket İçeriği:
    SAPTIRMA MAKARASI , EKSANTRIK KAYISI , GERGI MAKARASI , SAPTIRMA MAKARASI , V-KAYISI , YAG FILTRESI , HAVA FILTRESI , POLEN FILTRE , YAKIT FİLTRESİ, YAĞ DEĞİŞİMİ, CAM SUYU

    iyiymiş bakım masrafları çok külfetli değilmiş ..

    dsg şanzuman hakkındada bilgi buldum biraz

    tiptronic şanzumanın farkı vites kolunun belli bir
    konuıma getirilerek (d konumunda iken sol tarafa çekilir)ileri darbelerle
    vites büyütülmesi ve geri darbelerlede vites küçültümesi sağlanarak manuel
    kullanılmasıdır.bu fonsiyonun en önemli özelliği vites büyütürken sürücünün
    müdahalesini gerektirmesidir.böylece spor yada agresif tarif ettiğimiz
    sürüş şekli ortaya çıkar,ancak sürücü vitesdeğiştirmesse max 5 500 d
    devirde şanzuman kendisi vites değişltirir.ayrıca örnek ,5 vitesde
    giderken vites küçültülmeden durulduğunu varsayalım bu durumda şanzuman
    kontrol ünitesi en uygun vitese geçerek sürüşü devam ettirir.DSG
    şanzumanda ise bu fonsiyonların tamamı mevcut olmakla birlikte önemli
    farklılıklar vardır.vites ileri vites sayısı 6 dır.normal otomatik
    şanzumanlarda vites geçişleri yağ basıncı ile çalışan kavramalar aracılığı
    ile yapılır bu durumda belli bir geçikmeye sebep olur.dsg şanzumanda ise
    sadece iki adet hidrolik kavrama vardır.ana giriş millerindeki bu iki
    kavrama ise debriyaj görevini yerine getirir.biri 1,3,5, diğeri 2,4,6
    viteslerinin olduğu giriş millerine hareket verir vites değişimlerinde ise
    elekrikli selenoidler aracılığı ile dişli sistemle yapılır.bir alt ve bir
    üst vites ise sürekli hazır durumda tutularak seri vites geçişleri
    sağlanır.böylece otomatik şanzumanın konforu ,mekanik şanzumanın seriliği
    ve yakıt tasarrufu sunulmuş olur.

    otomatik şanzuman almanca ifadesi ile AG inglizce ifadesi ile ZF dir .


    DSG şanzuman tiptronic şanzumanın tüm
    fonksiyonlarını kapsar.fakat yapı olarak iki şanzuman farklıdır.tiptronic
    için dsg diyemeyiz asla....

    tiptronic viteslerde olduğu gibi tirbun şu bu bir sürü gereksiz sorun çıkartan malzeme yokmuş iyi ..mekanik olmasına sevindim dsg şanzumanın





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hangi-araba -- 3 Ocak 2008; 4:27:51 >




  • NİYETLENDİĞİMİZ ARABAYA PEK YORUM YAPILMADIĞINA GÖRE 2.ELİ ZAYIF BESBELLİ
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hangi-araba

    NİYETLENDİĞİMİZ ARABAYA PEK YORUM YAPILMADIĞINA GÖRE 2.ELİ ZAYIF BESBELLİ


    Doğru, Toledo'nun ikinci eli zayıf. Buna neden olan birkaç faktör var. Öncelikle Seat'ın ikinci eli çok kuvvetli değil.(yeni Leon hariç) Sonra bu sınıfta TR'de sedan arabalar çok tutuluyor. HB arabalar tutulmuyor. Bir de tasarım olarak farklı bir araba, belki de Türk tüketicisinin genel beğenisine pek uymuyor.
    Bana soracak olursanız Toledo iyi bir araba, ve o fiyata daha iyisini bulmak zor. Uzun süre kullanacaksanız iyi bir alternatif olabilir.
  • cesaretlendirilmem lazım almam için yoksa araba arabadır bana kalırsa ..
    beni cezbeden özellikleri 1- fiyatı 41000 ytl hiçbirşey 2- dizel olması 3-otomatik vites olması 4- vw yaygınlığı 5- bir yıl sonra bu arabanın ederi olacak 30-35 arası değer kaybedeceği belli ama satarsam o fiyata düşer satmazsam düşmez
  • kaliteli bi araba olabilir ama tipinden dolayı pek tercih edilmeyeceği kesin.
  • Seatların 2. eli çok kötü değil ama altea ve toledo pek satılmayan araçlar.

    1 sene sonra satsanız da zaten 2. el almış olduğunuz için en fazla 3-5 bin ytl değer kaybeder. Ki o kadar kaybedeceğini bile sanmıyorum.

    Araç sizin hoşunuza gittiyse sorun yok demektir.

    Güçlü dizel motor + ekonomik + sağlam + önü leonun aynısı. Ferah geniş bir araç. Alıcaksanız şimdiden hayırlı olsun.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Loop

    Seatların 2. eli çok kötü değil ama altea ve toledo pek satılmayan araçlar.

    1 sene sonra satsanız da zaten 2. el almış olduğunuz için en fazla 3-5 bin ytl değer kaybeder. Ki o kadar kaybedeceğini bile sanmıyorum.

    Araç sizin hoşunuza gittiyse sorun yok demektir.

    Güçlü dizel motor + ekonomik + sağlam + önü leonun aynısı. Ferah geniş bir araç. Alıcaksanız şimdiden hayırlı olsun.


    pazar günü bakacağız araca almaya alacağımda biraz tereddütlüyüm acaba bu aracımı istiyorum diye . benim işimi görür bu araba

    yakıtı nasıl acaba
  • http://www.seat.com.tr/model_index.asp?model_ID=2&menu_ID=3004

    Burdan bakabilirsiniz. Şehir içi 7.5, şehir dışı 5.0 litre.
  • tipi sıradışı bunun farkındayım ama ergonomisi nasıl acaba saklama gözleri vs ?
  • Ben olsam o paralara VW Passat tercih ederdim. 2. el satışları çok daha sorunsuz ve daha kolay satılıyor. Seat yeni modellerinde herkese hitap etmeyen modeller yarattığı için, daha zor olabilir 2. el satışları..
  • passatın dizel 2.0 tdi dsg 2005 modeli 40-50 bin km arası fiyat ne kadardır acaba
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.