Şimdi Ara

2 Aylık Dell Laptobum Maruz Kaldığı İşlemler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
588
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar....

    Ben yaklaşık 2 ay önce dell inspirion 5110 aldım ve 3. gün her 1 saatte bir veya daha sık 1-2 saniyelik cızırtı ve ekran donması olduğu fark ettim ve 0811 ile başlayan dell servisini aradım telefonda bir kaç işlem yaptıktan sonra ve teknosada 1 kere format atıldıktan sonra sorun devam etti ve anakart değişimi yaptılar.Ancak sorun hala devam etti ve yazılımın doğru yüklenmeme ihtimali var dediler bende teknosada bir daha format attırdım ancak sorun hala devam etti ve oytek e verdim pcyi ordada 1 speaker değişimi yapıldı ve formatların geri yollandı bana . Ancak sorun hala devam etti en son istanbuldaki merkeze yollandı ve sorunun kesinlikle halledildiğini söylediler.

    Pc henüz elime geçmedi ancak ısrarde değişim talebi yapmama rağmen donanımsal değişiklik yapıp pc yi bana geri veriyolarlar.pc 2 ay içerisinde 4 kere format 3 kerede parça değişimi yaşadı ve ben bu ürünün kesinlikle kullanmıyacağımı iadesini istediğimi söyledim ancak adamlar bizim yapabileceğimiz bir şey yok mahkemeye verin diyorlar.

    Arkadaşlar bu durumu mahkemeye vermeden halletmem mümkün mü? herkes biliyor bi mahkemeye gittik mi aylarca sürecek bir dava olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KenyArkana -- 20 Nisan 2012; 16:18:16 >







  • 3 kez aynı arızada tuketıcı haklarında para ıadesı yada urun degısımı hakkınız var.. mahkemeye verın dıyen herkımse bılınclı yada dusunurek bır cevap verdıgını sanmıyorum ..
  • Ürünü değiştirin hocam.
  • Koskoca dell gibi bir firma bunu yapması garip yani değişim yapması şart derim dell ürünün arkasında duran bir firmadır.eğer arıza tekrarında değişim yapılır bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Can_R6 -- 20 Nisan 2012; 18:05:41 >
  • Arıza tekrarından ziyade 2 aylık bir bilgisayarda 7 kere işlem yapılması zannımca pcnin ömrünü kısaltır.
  • benim biliğim değişim yada para iadesi istemek için servise 3 kere aynı sorundan yollaman gerekiyor.yada30iş günü içinde yollanmaz ise.şuan değişim yapmamaları normal yani
  • ılk mesajda kackere gıttıgını belıtmıs arkadas .. ve hepsıde aynı sorun yuzunden ama farklı ıslemler yapılmıs .. ben sorun yasıyorum gonderıyorum sız ramı degıstıryorsunuz .. bır daha aynı sorun oluyor bu sefer ekran kartını degısıyorsunuz mesela ...

    bu benı ne ılgılendırır.. sız işi bılmeyıp olmadık parcları degısıyorda sorunu cozemıyorsanız her seferınde farklı parca degısdı yada farklı ıslem yapıldı dıye farklı sorun olarak mı algılayacaklar ve degısım yapmayacaklar.. valla o kım demısse mahkemeye ver dıye sanmıyorum şirketin bu konularda yetkılı kışısı oldugunu .. teknık servısden ugrasmamak ıcın yada arkadas bıraz sert cıktıysa banane kardesım ben napıyım der gıbı bır gorusme olmus sanırım ... bu ış tatlıya baglanır bence .. dell yada benzerı fırmalarda ben ıhtımal vermıyorum arkadasın madur olacagını ..
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sonyali

    benim biliğim değişim yada para iadesi istemek için servise 3 kere aynı sorundan yollaman gerekiyor.yada30iş günü içinde yollanmaz ise.şuan değişim yapmamaları normal yani

    Böyle bir şey var doğru ama 4. seferde başka sorun dahi olsa değişim yapmak zordundalar. Bu mahkemeye verin demelerinin sebebi de ya kendilerine zaman kazanmak ya da mağdur olan kişinin işten vazgeçmesini sağlamak olsa gerek.
  • ozaman ilk iş olarak şikayervar.com a bir şikayet bıraksın arkadaş.genelde oraya öncülük veriliyor.sonuç alınmassa tüketici hakem heyetinde hakkını arar.
    yanlış anlamışım deminki mesaj için özür dilerim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sonyali

    ozaman ilk iş olarak şikayervar.com a bir şikayet bıraksın arkadaş.genelde oraya öncülük veriliyor.sonuç alınmassa tüketici hakem heyetinde hakkını arar.
    yanlış anlamışım deminki mesaj için özür dilerim

    Özüre ne gerek var abi yanlış bir şey söylemedin ki..
  • Dell gibi bir firmada böyle sıkıntı yaşamanız gerçekten alışıldık olmayan birşey.
    Probleminiz kesinlikle çözülür.
    Normal şartlar düşme kırılma, sıvı temas gibi kullanıcı hataları haricinde cihazdan kaynaklanan sorunlarda, aynı arızadan (aynı şikayet değil) 3 defa ya da farklı arızadan 5 defa garanti işlemi gören ürünün değişimini talep etmek hakkınızdır ve ürün değiştirilmelidir. Tabi arızanın aynı olduğunu kanıtlamanız gerekiyor.
    Firma rahatlıkla ilk geldiğinde harddisk, ikinci geldiğinde ram üçüncü geldiğinde vs vs. arızalıydı diyerek ve buna ilişkin kaşeli imzalı teknik servis raporu hazırlayarak bu işten kurtulabilir.
    O yüzden işinizi önce firma ile çözmeye çalışın.
  • Benzer bir problemi esimin Toshiba marka dizüstü bilgisayarinda yasamistik.

    Toshiba'nin Türkiye distribütörü olan TNB ayni ariza dört defa tekrarlamasina ragmen bilgisayarin iadesine veya ürün degisimine yanasmadi. Onun yerine her seferinde bilgisayarin farkli donanimlarina müdahale ettiler ve sonuc hep ayni oldu: en basta yasanan problem, bilgisayar teknik servisten her dönüste yanina yeni bir problem daha ekleyerek geri döndü. Tabii teknik serviste gecen toplamda yaklasik üc aylik süre de bilgisayarsiz kalan esimi daha fazla magdur etti. Problem bizi o kadar üzmüstü ki Toshiba'nin Hollanda'da bulunan Avrupa ofisini dahi aradik ve TNB ile yasadigmiz sorunu onlara da anlattik. Telefondaki görevli TNB ile sikayetmizi not alip gerekli islemleri yapacagini söylemisti. Lakin TNB'ye bir sonraki gidisimizde TNB bizi her zaman oldugu gibi yine umursamadi.

    Esim bilgisayari Vatan Bilgisayar'dan almisti. Bizim Toshiba ile (daha dogrusu TNB ile) yasadigimiz problemi de yine Vatan Bilgisayar cözdü. Sonucta bizler bireysel müsteriler olarak bu "büyük" firmalarin karsisinda neyiz ki?! Halbuki devreye bir baska büyük firma girerse onlar böyle basit sorunlari kendi aralarinda daha rahat cözebiliyor. Bu konuda en büyük görev de Teknosa'ya düsüyor. Gerekirse ürünü aldiginiz magazanin müdürüyle görüserek ona sotunuzu kisaca anlatin. Muhtemelen probleminiz en kisa sürede cözülecektir.

    Aslinda Türkiye gibi bir yerde "paranizla rezil olmak" deyimini yasatan bu firmalara verilecek en güzel cevap, bir daha asla o firmalarin yanina yaklasmamak ve hatta ese dosta, önünüze gelen herkese haber salip olasi bir alis veriste söz konusu firmadan uzak durmalarini salik vermek olacaktir.

    _____

    Not: Elektronik cihazlarin basina gelen arizalarda ürünü teknik servise teslim ederken size bir "TEKNiK SERViS TESLiM FORMU" imzalatiyorlar. Aslinda sizin doldurmaniz gerken bu formlar, tabii ki teknik servis takip bölümü tarafindan dolduruluyor ve formlarda genellikle ürünün teknik servisten dönüsü sonucunda firmanin lehine sizin alehinize olacak bir ifade yer aliyor. Eger rapor, ürünüzün garanti kapsaminda ve sorunsuz olarak size dönüs yapacagi bir sekilde doldurulmamissa kabul etmeyin. Burasi cok önemli; cünkü mesela sizin bilgisayarinizin ekrandaki görüntüsünde titreme meydana geliyorsa ve bilgisayarinizi teknik servise teslim etmeye götürdügünüzde bilgisayarinizi teslim alan görevli, size imzalatacagi söz konusu forma söyle yazabiliyor:

    "EKRANDA TiTREME OLUYOR"

    Evet, sanirim hepiniz bariz hatayi fark ettiniz; cünkü bizim sorunumuz ekranin degil, ekrandaki görüntünün titremesiydi. Malum oldugu üzere bir diz üstü bilgisayrin ekraninin titremesi kadar dogal bir durum olamaz. Cünkü adi üstünde "dizüstü" bilgisayarlar ayni zamanda "tasinabilir" bilgisayrlardir ve bilgisayari kullanirken kullandiginiz yüzeye bagli olarak (dizinizin üstü, ayaklari sallanan bir sehpa, saatte 90 km hizla giden bir otomobilin arka koltugu, vs vs) degil sadece ekran, bilgisayar da sürekli titreyebilir. Dolayisiyla da bilgisayarin teknik servis dönüsünde bilgisayarinizi teslim ederken imzaladiginiz formda, teknik servis rapor sonucu olarak su ifadeleri görürseniz hic sasirmayin:

    "Ekranda titreme tespit edilemedi. Sorun yok. Anakart degisimi yapildi"

    Tabii "anakart degisimi" ne alaksi oldugunu ben de hala anlayamadim.




  • Arkadaşlar yorum ve önerileriniz için çok teşekkür ederim.

    Notebook şuan servisten elime geldi ve bana notebookumu alabileceğim söylendiğinde yapılan işlemin donanımsal değil update ve driver yüklenmesi olduğu söylemişlerdi.Ancak pc yi açtığımda wireless driverı bile yüklenmemişti ben kendi imkanlarımla yükledim . böyle saçma bir şey olamaz.

    Dell de böyle bir saçmalık olmıyacağını söylüyorsunuz ancak bu adamlarla 2 ay uğraşıyorum ve ben ısrarla değişim dememe rağmen kafalarına göre malzeme değişikliği yapıyor.Oyteke telefon açıyorum topu dell e atıyor dell e açıyorum oytekte suç diyor.Ben böyle rezillik ne gördüm ne duydum. insanın kendi parasıyla rezil olması bu olsa gerek.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.