Şimdi Ara

Garanti süresinin dolmasına 1 gün kala arızalanan Acer notebook!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
10.425
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, garantisi yarın dolacak olan bir Acer notebook var, ve cihaz dün arızalandı. Şans
    Cihaz hiç açılmıyor. Şarja takılı olsun ya da olmasın ekran power tuşuna basınca hiç tepki vermiyor.
    Yarın aldığımız Darty mağazasına götürsem nasıl bir sonuçla karşılaşırım?
    Garanti süresi iş günü sonunda mı dolar ? Cihazı alıp garantiye yollarlar ve arıza garanti kapsamında ise teslim ettiğim saatlerde garanti süresi dolmadığı için ücretsiz mi onarılır yoksa serviste kaldığı sürede garantisi bittiği için ücretli mi olur?



  • Güzel soru garanti süresinin son gününe kadar makineyi garantiye verme şansınız var yakında serviiniz varsa direkt oraya verin yoksa aldığınız darty mağazasına verin hakkı kazanmış olursunuz servise vermenizi istemem işlemlerin daha hızlı yürümesi,acer biraz kanunlarımıza aykırı iş yapan bir firma,iş günü süresi kanunda bellidir sizin darty'e teslim terihinden itibaren başlar sadece acer değil başka firmalardada elimize geldiğinden tibaren başlar diye söylerler itibar etmeyin diretirseler tüketici mahkemesine gitmek durumunda kalabilirsin.iş günü 20 iş günüdür pazar günleri ve resmi tatiller hariç sayın.Garanti süresi malın size tesliminden sonra bitmiş olur.Eğer 20 iş günü içinde yapmazsalar para talebinde yada değişim talebine bulunabilirsiniz.
  • Bugün cihazı satın aldığım yer yerine (vakit kaybetmemek için) direkt Acer'ın arızalı ürün kabul ofisine gittim. Kayıt açtılar, cihazı teslim aldılar. Ancak garanti süresi 12.12.2012'ye kadar olduğu için "garanti dışı" kabul edildi cihaz.

    Bu çoğu sistemde böyleymiş, bir elektronik cihazın garantisi 2 yıldan 1 gün eksik (son güne "kadar" olduğu için) sayılırmış.
    Yani bizim notebook garanti dışı kalmış 1 gün ile. Ancak bu cihazı daha önce de servise vermiştim, bir yıl kadar önce başka bir arızası vardı. 6 gün kalmıştı. Acer müşteri hizmetlerini aradım ve daha önceki bu servis süresini garantisi biten cihazın garanti süresine eklediler, yani artık 6 gün daha garantisi var :)

    Serviste umarım başka bir problem çıkmaz, ve çalışır durumda teslim alabililirim.
    Mecidiyeköy'deki DesTech (Destek Bilişim) çalışanlarının iyi niyeti ve yardımseverliğine teşekkür ettik, bekliyoruz




  • İnşallah bir sorun çıkmaz benimde acer 4820tg vardı aynı şekilde benim ürünümde garantinin bitmesine bir kaç gün kala bozuldu. Eylülün 24 ünde gönderdim hala tamir edilecek ürün. Bende yakın zamanda tüketici hakem heyetine vereceğim Acer Türkiyeyi. İnşallah senin Başına böyle bir şey gelmez.
  • Arkadaşlar konuyu hortlatıyorum çunku yeni konu acmak istemedim, acacagim konu aynisi olacak

    4 temmuz 2015'te alinan laptopu 4 temmuz 2017de versem garanti kapsaminda kabul ederler mi? (ASUS)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SiNaPSiS -- 4 Temmuz 2017; 9:55:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Garanti süresinin bitişinde teknik servise bildirim tarihi mi, tüketicinin ürünü kargo şubesine teslim tarihi mi yoksa teknik servisin ürün teslim aldığı tarih mi dikkate alınıyor?

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.