Şimdi Ara

2.EL PAZARI - İCRALIK ARAÇ İNCELEME (UYAP ihale) (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.061
Cevap
100
Favori
80.837
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: C E B R A I L

    quote:

    Orijinalden alıntı: OXMOXTOX


    quote:

    Orijinalden alıntı: C E B R A I L

    quote:

    Orijinalden alıntı: OXMOXTOX


    quote:

    Orijinalden alıntı: OXMOXTOX

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-2013-toyata-auris.boyasiz-hasar-kayitsiz%2Ctemiz-215810068/detay
    Arac bizim.acaba aracin ederi nedir?fiyatimiz uygun mu?degerlendirmeniz icin simdiden cok tesekkurler

    Cebrail ustam su ilana bir zahmet bakar misin.arkadas aracini satamiyor.

    Hocam imkanı var mı satabilmesinin? Bayiiler sağolsun liste fiyatı 61 bin lira olan Advance'i 3-4 bin lira aşağı bırakıyor. Hele elinde 2014 varsa daha da ucuza.
    Vatandaş da üstüne 3-5 "kredi çeker sıfır alırım'' diye bakıyor. Etrafından bakacak eli mecbur, rengi genç işi belki tutar...


    Dogru sifiri varken 2.ele bakilmiyor 10 gun oldu satamiyor.en son 52e birakacak.fiyat sence nasil?ya da neye birakmali?


    Dostum, 2 ucu zararlı değnek...Prim yapmıyor körolasıca Aurisler, Corolla olsa yaz bin lira altına 2 güne gider.
    sahibindende 500 lira birşey değil, malum herkes 2-3 üstüne abanıyor. Bu aracı pazara götürsen sırıtır, ölücüler üşüşür başına.
    En kötü komisyon karşılığı galeriye bırakacak yapacak birşey yok



    Bu konuda ben de birşeyler söylemek istiyorum.

    Artık kesinlikle sahibinden'den araç almak neredeyse imkansız. Galericileri 60000 tl lik arabalarda ilk aramanızda 2-3 indiriyorlar. Ama aynı fiyatı yazan ilan sahipleri sanıyorlar ki 500 tl indirirsem pazarlık tamamdır. Bu sebeple 2-3 yaşındaki araçlar ki ortalama sıfır fiyatının yüzde 15-20 aşağısında satılmalılar yüzde 5-10 arası indirim ile satılmaya çalışılıyor. Üstelik pazarlık payı da 500 tl. Bu sebepten ötürü 68000 tl nakitimle Ford Focus 1.5 tdci style 4K alacağım sanırım. Zira 70555 tl liste fiyatı bayi 68000 e bırakıyor ki nakit versem 15 gün sonra gelecek araç için ya birkaç ekstra koyarlar ya da fiyatta güzellik yaparlar. Ama malum sitede 66750 den açıp 66 ya vermeye çalışan arkadaşlardan dolayı -ki liste fiyatından 5000 düştüm diyerek aldıkları fiyatı gizleme derdindeler- -ki 2015 model sıfırı 68000 tl olan araç 2-3 aylık bile olsa 62-63 arası bir fiyata gitmelidir- ikinci el piyasası rezil durumda. Cabası hiçbir şeyden haberi olmayan vatandaşta bu sitedeki fiyatları emsal alıyor. Yooo bayım yooo o kadar uzun boylu değil. Aklı olan vatandaş iyi araştırsın. Zaten bu tarz arabalar uzun süredir yatıyorlar. Umarım da satamazlar. Serbest ticaret bu değil bu düpedüz kazığa çekmek.


    İlandaki araca gelince. Yılda ortalama 10000 km kullanılmış bir araç darbesiz boyasız ise ki sıfır fiyatı da tam daha önce yazıldığı gibi 61,600 olan liste fiyatı değil 59500 lira -ve bu fiyat bayinin satış kotasını dolduramamasıyla da düşebilir ya da cevval bir pazarlıkcı olmanız şartıyla da ama bunlar çok nadir şeyler- bu piyasa da 49-50 arası edebilir. 50 nin üstü iyi satış. Binici 50'den alır. 52 gibi bir fiyat malesef söz konusu değil. Çok isteyen 51000 verir acelesi vardır. Ama 52 cık hocam. Satılırsa da hayırlı olsun zira bugünlerde ne olacağı hiç belli değil.




  • colt18 C kullanıcısına yanıt
    Araç alım satımı herzaman dertli bir işti, bu aralar daha da sıkıntılı olmaya başladı bunun nedeni piyasanın kur farkından, siyasetten vs olumsuz yönde etkilenmesi.

    Auris'i satın alan arkadaşımız o günkü fiyatı dolar üzerinden belirleyip bugün bir hesap yapmaya otursa ciddi ciddi daha beter bunalıma girer. Bu potansiyel mağduruyeti engellememiz lazım. Daha satın alırken arkadaşı uyarmalıyız ki bir sene sonra üzülmesin. Bu konuyu bunun için kullanalım faydası muhakkak uzun vadede ortaya çıkacaktır.

    Galericiler hakkında birşey söylemek istemiyorum, malum kendilerince iş yürütüyorlar...Ama bayiiler 2.eli çığrından çıkardı: özellikle yerli üretim bağlantılılar kur ucuzken distribütörden uzun vadeli satın alıp kağıt üzerinde varolan araçları havuz sisteminde biriktiryorlar. Müşteri gittiği zaman liste fiyatından indirim yapılabiliyor çünkü onlara ucuza maloluyor.
    Fatura- vergi olayında da muhasebe hüneriyle az da olsa avantaj yakalıyabiliyorlar. Hangisine sorsam satılan araçtan birşey kalmıyor, servisten kazanmaya çalışıyoruz diye ağlıyorlar. Allahaşkına konsinye satış yapan bayii mi kaldı kimi kandırıyorlar?

    2.el şişirilmiş araç fiyatları: Bu apayrı bir ekonomi fenomeni, piyasanın içindekiler bile çözemiyor bazı şeyleri. Arz-talep denklemine oturtmaya çalışıyoruz, bildiğimiz matematik bu. Faiz belasını henüz defedemedik şu ülkede, yazıklar olsun cahilliğimize...

    Biraz uzun yazdım hocam kusura bakmayın. Şu an sizde hayırlısıyla araç satın aldınız, misal bir yıl sonra nakit sıkışıklığından satmaya kalktığınızda ne kadar kaybı göze alabilirsiniz? Bir de şöyle hesaplayın bugün dolar 2.73 civarı, o gün 3.55 olsa zararınız korkunç olacaktır. Esnaf vs. olsanız bu çok sıkıntılı bir durum.

    Bu noktada ortaya prim yapan ve cabuk satılan araç kavramı ortaya çıkıyor. (Prim yapan lafından kasıt: en az değer kaybeden tabi) Piyasayı az çok takip edenler mecburen mükemmel bazı araçları es geçip prim yapanlara yöneliyorlar. Prim yapanların sıfırı da bundan dolayı biraz yükseliyor (Vw grubu örneğin) Kısır döngü burada başlıyor ve içinde kıvranıp duruyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: xAsTx

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-volkswagen-polo-1.4-basicline-2004-model-76400-km-217010391/detay

    Direk link paylasiliyor mu bilmiyorum ancak yukaridaki arac 26 bin eder mi?

    Link acamayanlar icin;
    1.4 Polo Basicline 2004 Model Manuel Benzinli
    Beyaz renk, boyasiz, 76 bin km, ilk sahibinden

    Araba kimin bilmiyorum ama 2 sene önce bu fiyata sıfır km B segment her araba alınıyordu.

    11 yaşında benzinli B segment arabalara 25.000TL ve üstü verilmez.


    2013 haziranında dolar 1.86 civarındaydı yani 13.440$.
    Bugünün parasıyla (2.74) 36.825 TL. Yaklaşık 11.825 TL buharlaşıp gitmiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Fiyatı çok güzel yakalamışsın ama kmsi düşündürdü bir an. 100bin ağır bakımı sana kalacak onu da hesaba kat kardeş.

    Bu memlekette sedan sevgisi inanılmaz normalde. Bir aracın hem hb hem de sedan versiyonu varsa (civic, cruze, corolla-auris) sedanı tercih edilir. Bu focus için pek geçerli değil, sedanı şirket arabası olarak hor görüldüğünden hb de kendine yüksekten alıcı-satıcı bulabiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Arabanın vergisi baştan öyle bir kesiliyor ki gerisine pek karışmıyor devlet

    Yılda 2den fazla araç alım satımına vergi dayadılar ama yemedi, ehliyetsiz anneler nineler araç sahibi oluverdi.

    Kur etkisi özellikle prim yapanlarda belli olur, kasım-aralık gibi bnm Civici müşteriye 56ya veremedim. Şu an komisyoncu 57ye hazır. Hele ki kuş serisi 12-13lere tırmandı (99-2000leri) Borsa değil ama faiz oranları da dolaylı yönden etkiler. Kurun sıfır araçları etkilediği bariz burada domino tepkisi oluşuyor sanırım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi C E B R A I L -- 17 Haziran 2015; 2:10:00 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • C E B R A I L kullanıcısına yanıt
    geçen ay bir bakıma girdi ama tam olarak ne yapıldı bilmiyorum.Araç bir dostumuzun, bana ilan açmam için verdi 40,000e bırakıcam dedi.Sen alırsan 38 bine bırakırım iyince bende bir araştırıyim dedim.Bizde bu aralar araba bakıyoruz ama şuan fiyatlar çok yüksek geldi.25-30 bine doğru düzgün istediğimiz arabayı bulamıyoruz.Piyasada araba yok sanki.
  • Arkadaşlar bir araç buldum Focus 1.6 Trend X 2010 model boyasız 40 binde 37500 e birakti en son. lpg takıp binmeyi düşünüyorum sıkıntı yaratırmı. Fiyatı piyasa şartlarında makulmüdür.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,

    İzmir'den Seat Ibiza 1.4 TDI Stylance 2006 (Mayıs 2010 trafiğe çıkışlı)
    Hasar kaydı 1000 lira bile yok.
    Değişen Yok.
    Sağ ön çamurlukta doğrultma ve boya var.
    Kilometre 160.000
    İç döşemeler çok temiz.
    Şu ana kadar buji değişimi hariç herhangi bir sıkıntısı olmadı.

    henüz ilan koymadım ne kadara satılır acaba?
  • Arkadaşlar bana yadımcı olurmusunuz C E B R A I L aracı 37500 e alsam uygunmudur kimisi çok diyor kafam karıştı

    Bu fiyat aralıklarında Astra H kasalar var 1.6 2 araç arasında kaldım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: colt18

    quote:

    Orijinalden alıntı: C E B R A I L

    quote:

    Orijinalden alıntı: OXMOXTOX


    quote:

    Orijinalden alıntı: C E B R A I L

    quote:

    Orijinalden alıntı: OXMOXTOX


    quote:

    Orijinalden alıntı: OXMOXTOX

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-2013-toyata-auris.boyasiz-hasar-kayitsiz%2Ctemiz-215810068/detay
    Arac bizim.acaba aracin ederi nedir?fiyatimiz uygun mu?degerlendirmeniz icin simdiden cok tesekkurler

    Cebrail ustam su ilana bir zahmet bakar misin.arkadas aracini satamiyor.

    Hocam imkanı var mı satabilmesinin? Bayiiler sağolsun liste fiyatı 61 bin lira olan Advance'i 3-4 bin lira aşağı bırakıyor. Hele elinde 2014 varsa daha da ucuza.
    Vatandaş da üstüne 3-5 "kredi çeker sıfır alırım'' diye bakıyor. Etrafından bakacak eli mecbur, rengi genç işi belki tutar...


    Dogru sifiri varken 2.ele bakilmiyor 10 gun oldu satamiyor.en son 52e birakacak.fiyat sence nasil?ya da neye birakmali?


    Dostum, 2 ucu zararlı değnek...Prim yapmıyor körolasıca Aurisler, Corolla olsa yaz bin lira altına 2 güne gider.
    sahibindende 500 lira birşey değil, malum herkes 2-3 üstüne abanıyor. Bu aracı pazara götürsen sırıtır, ölücüler üşüşür başına.
    En kötü komisyon karşılığı galeriye bırakacak yapacak birşey yok



    Bu konuda ben de birşeyler söylemek istiyorum.

    Artık kesinlikle sahibinden'den araç almak neredeyse imkansız. Galericileri 60000 tl lik arabalarda ilk aramanızda 2-3 indiriyorlar. Ama aynı fiyatı yazan ilan sahipleri sanıyorlar ki 500 tl indirirsem pazarlık tamamdır. Bu sebeple 2-3 yaşındaki araçlar ki ortalama sıfır fiyatının yüzde 15-20 aşağısında satılmalılar yüzde 5-10 arası indirim ile satılmaya çalışılıyor. Üstelik pazarlık payı da 500 tl. Bu sebepten ötürü 68000 tl nakitimle Ford Focus 1.5 tdci style 4K alacağım sanırım. Zira 70555 tl liste fiyatı bayi 68000 e bırakıyor ki nakit versem 15 gün sonra gelecek araç için ya birkaç ekstra koyarlar ya da fiyatta güzellik yaparlar. Ama malum sitede 66750 den açıp 66 ya vermeye çalışan arkadaşlardan dolayı -ki liste fiyatından 5000 düştüm diyerek aldıkları fiyatı gizleme derdindeler- -ki 2015 model sıfırı 68000 tl olan araç 2-3 aylık bile olsa 62-63 arası bir fiyata gitmelidir- ikinci el piyasası rezil durumda. Cabası hiçbir şeyden haberi olmayan vatandaşta bu sitedeki fiyatları emsal alıyor. Yooo bayım yooo o kadar uzun boylu değil. Aklı olan vatandaş iyi araştırsın. Zaten bu tarz arabalar uzun süredir yatıyorlar. Umarım da satamazlar. Serbest ticaret bu değil bu düpedüz kazığa çekmek.


    İlandaki araca gelince. Yılda ortalama 10000 km kullanılmış bir araç darbesiz boyasız ise ki sıfır fiyatı da tam daha önce yazıldığı gibi 61,600 olan liste fiyatı değil 59500 lira -ve bu fiyat bayinin satış kotasını dolduramamasıyla da düşebilir ya da cevval bir pazarlıkcı olmanız şartıyla da ama bunlar çok nadir şeyler- bu piyasa da 49-50 arası edebilir. 50 nin üstü iyi satış. Binici 50'den alır. 52 gibi bir fiyat malesef söz konusu değil. Çok isteyen 51000 verir acelesi vardır. Ama 52 cık hocam. Satılırsa da hayırlı olsun zira bugünlerde ne olacağı hiç belli değil.


    +1000 Sahibinden de Alıcı ve satıcıların çoğu galerici ve al satçı zaten.
    Misal 2013 model toyota Corollaları liste fiyatı üzerinden 5-7 bin altına satmaya çalışıyorlar. Bayiler zaten liste fiyatlarından 3-4 bin iniyor hemen. 2 yıllık 20-30 bin km binilmiş Araçları size sıfırından 1-2 bin Aşağıya satma çabasındalar. Akıl ve mantık out. 5-6 aydır takip ediyorum satan yok. Bir garip gerçekten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rena34

    quote:

    Orijinalden alıntı: Respectformuslims


    quote:

    Orijinalden alıntı: Rena34

    cembrail hocam 20 bine aile arabası ne önerirsin?
    200 bin kmdeki astra g ler, civicler alınır mı? yoksa başa bela mı olur?

    Bana kalırsa fiat marea iyi bir seçim olur. Konforlu tam bir aile aracı. Piyasasıda fazla yoktur. 15-16 bine düzgün bulabilirsiniz

    arkadaşımda var. tavsiye etmiyor. konforu, gidişi vs. çok iyi ancak arkadaşım lpgde sorun yaşıyor. araba stop edip duruyor gazdayken ve sanırım biraz fazla (40-45 kuruş) yakıyor. bende ondan dolayı çekinceliyim.

    4 sene kullanmış biri olarak söylüyorum, konfor çok iyi fakat motor yaktığını korumuyor üstelik 103hp, 120 falan olsa tamam derimde bence alma focusa falan bak derim parça ucuzluğu, lpg uyumu falan mareaya göre çok çok iyidir.

    ya da megane 1 RXT olabilir, motor lpg uyumu falan şahane ayrıca yakıt lpg ile şehir içi 30 Kr uzun yolda da çok düşüyor, LPG 2.1 TL iken 16kr yaktı uzun yolda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cihat_, -- 17 Haziran 2015; 12:30:35 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: C E B R A I L

    Arabanın vergisi baştan öyle bir kesiliyor ki gerisine pek karışmıyor devlet

    Yılda 2den fazla araç alım satımına vergi dayadılar ama yemedi, ehliyetsiz anneler nineler araç sahibi oluverdi.

    Kur etkisi özellikle prim yapanlarda belli olur, kasım-aralık gibi bnm Civici müşteriye 56ya veremedim. Şu an komisyoncu 57ye hazır. Hele ki kuş serisi 12-13lere tırmandı (99-2000leri) Borsa değil ama faiz oranları da dolaylı yönden etkiler. Kurun sıfır araçları etkilediği bariz burada domino tepkisi oluşuyor sanırım

    56 ya verseydiniz bence epey bir Karlı olurdunuz. Faize koysanız 3 bin getirirdi. Dövize koysanı En az 10 bin getirirdi.
    Ben Aralık ta Corolla almaya niyetlenmiştim ve çok temiz bir araca 54 teklif ettim Satıcı vermedi, advance manuel araçtı 7-8 bin km de. Sonra dedim bu araç parası değer yitirmesin diye dövize koydum ve %25 getiri yaptı. Şimdi 2015 model sıfırını alabiliyorum üstüne de 4-5 bin para artıyor.
    Aracına talip Olduğum arkadaşa gelince hala daha aracını satmaya çalışıyor. 56 fiyat Yazmış, alan yok, güncelleyip duruyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2013 aralık çıkışlı seat leon 1.6 tdi dsg Full+full araç. Alacantra deri koltuk döşeme + büyük ekranlı fr paketli dizel otomatik. 23000 km de. sadece sağ kapıda alta doğru marşpiyelin üstünde a4 kağıdı büyüklüğünde otoparktan çıkarken sürtmeden dolayı göçük var ama daha yaptırmadım.Tramer hasar kaydı vs yok. Galeri 62.500 verdi. Ederi nedir hocam?
  • yokmu yardımcı olacak bir arkadaşım
  • needacar kullanıcısına yanıt
    Hocam 56ya veremedim o zaman, zaten sattığım gibi yeni araç almam lazım.
    40 bin bakımını yaptırıp, vergi borçlarını ödeyebilrsem ramazan sakinliğinde vermeyi düşünüyorum.


    56ya vermeye çalışan arkadaşın durumunu düşün hem para değer kaybetti hem elinde kaldı ki elindeki primli araç. Yeni alınan aracı kasa değiştirene kadar kullanmak belki daha iyi. Şu an Civic Fd6 efsane kasa malum 40-50 arası anında satılabiliyor eğer temizse.
    Ben de yeni Civici beklemk isterdm ama sıkışınca sıkışıyor insan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi C E B R A I L -- 17 Haziran 2015; 14:32:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertce55

    Arkadaşlar bana yadımcı olurmusunuz C E B R A I L aracı 37500 e alsam uygunmudur kimisi çok diyor kafam karıştı

    Bu fiyat aralıklarında Astra H kasalar var 1.6 2 araç arasında kaldım.


    Dostum araç sedan mı hb mi?
    Muhtemelen sedan.Ayrıca aracın temizliği nasıl ve rengi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç HB 2010 Model 1.6 Trendx 35000 Km de hata boya yok hiç lpg takılmamış sahibi subay sıfır ayarında arabadan yana sıkıntı yok 3-5 ay sonra satmak istediğim zaman sıkıntı yaratırmı fiyat uygunmudur bu araç için 37500 e bıraktı son olarak.

    O fiyatlara FOCUS 3 alırsın diyen oluyor ama bakıyorum öyle bir araç yok.
  • mertce55 M kullanıcısına yanıt
    Hocam alış fiyatın normal hatta biraz iyi, askerler genelde temiz kullanıyor fakat benzinlisi dizel gibi pek prim yapmıyor.
    Lpg taktıranlar genelde sedan istiyor ve uzun vadeli kullanıyor.
    Dizel sedan Focuslardaki değer kaybı yavaşladı, artık filo aracı olarak algılanmıyor. Şirketler 2.eli kuvvetli olsun diye Vw ve ucuz yerli Renaultya ağırlık veriyor.

    Trend X 2014ü bulabilirsen sıfırı 46-47, yenileri 52den satın alyorlar.

    Eğer satın almak istiyorsan al ama kısa vadede satarım diye pek uğraşma çünkü yeni kasa yaygınlaşınca olacak olanları biliyorsun. Lpgsiz binmen zor, yakışı iyi değil, lpg kiti ayrı bir masraf en az 1800i var ama hangi marka dersen Sordurmam lazım....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi C E B R A I L -- 17 Haziran 2015; 16:35:07 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Batucet

    2013 aralık çıkışlı seat leon 1.6 tdi dsg Full+full araç. Alacantra deri koltuk döşeme + büyük ekranlı fr paketli dizel otomatik. 23000 km de. sadece sağ kapıda alta doğru marşpiyelin üstünde a4 kağıdı büyüklüğünde otoparktan çıkarken sürtmeden dolayı göçük var ama daha yaptırmadım.Tramer hasar kaydı vs yok. Galeri 62.500 verdi. Ederi nedir hocam?

    +2 yoksa, garantinin bitmesine 6 ay var; km de mükemmel.

    Otokentte 2013ün 60bin km Crye 64 istiyorlar demek ki senin hasarını düşersek galericinin verdiği fiyat normal ortalamada. Galerici üzerindeki oyuncakları öldürüyor tabi adam tomtom xxl dinlemez.

    Daha önceki mesajları okuduysan, yüksek yazmaya müşterinin tepkisi belli: hasarı düzgünce çektirmeyle yaptırıp 66-67 ya da üstü yazarsan, adam sana üstüne 5 lira kredi çeker pazarlıkla sıfırını alırım der. Ama şansını o civarda denemek zorundasın şu an gözde bir araç, belki denk gelir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • needacar kullanıcısına yanıt
    Hocam sahibinden olmuş galericiden o bir gerçek ama siz de görüyorsunuz insanlar burada 2-3 yıllık araçlara fiyat istiyor. Adam kur farkından dolayı değersizleşen parasının peşini bırakmıyor. Aracı satmasa değeri daha da düşebilir, TLye güven yok.
    İşin garip tarafı satanların çoğu yeni araç almak istiyor ve ucuz eskileri istiyor değer kaybetse de sorun olmaz türünden. Böyle bir talep oluşunca da malum: babayadigarları 3-4 bin yükseliyor.

    Balon fiyatlar ve bayii indirimleri düş. faizli ucuz kredi satışlarının nimetidir...tıpkı bilmem kaç senelik mortgageların ev fiyatlarını şişirmesi gibi. Şu an memlekette istatiksel olarak sıfır araç alma çılgınlığı yaşanıyor bu yastıkaltı döviz,altının piyasa çıkarılmasının doğrudan sonucu peki 2 yıl sonra ne olacak onu merak ediyorum. İşi bozulan nakite sıkışan bugünkü sıfırları yok pahasına satmaya çalışacak, fiyatlar altüst olacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.