Şimdi Ara

2. EL Peugot 5008 2011 Model Alınır mı ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
22
Cevap
0
Favori
4.226
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle selamın aleyküm. 2011 model 5008 premium pack 200bin km de araç buldum. 2 - 3 parça boyalı ve fiyatı piyasadaki türevlerine göre cazip geldi.
    Daha önce hiç crossover/mpv tipinde araç kullanmadım. Şimdi daha önceden kullanmış olan abilerime arkadaşlarıma sorularım olacak :)
    1-) Otomatik tek kavrama şanzıman olduğu için çok sıkıntı yaratır mı ?
    2-) Klasmanındaki arabalara göre yakıt olarak cimri olduğu doğru mu?
    3-) 23 yaşındaki birisine tavsiye eder misiniz? (stationvagon ve bu tarz yüksek arabalardan hep hoşlandım ama kullanma şansım olmadı)
    4-) Kronik sorunları vs. var mı ?



  • RuSH86 R kullanıcısına yanıt
    R RuSH86 demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: RuSH86

    Yarı otomatik şanzımanlar belli bir km den sonra çok sıkıntı çıkarıyor. Baskı bakata, aktüatör motoru, volan dişlisi, bilya ilk aklıma gelenler. Tek kavrama olanlarda bu arızalara ek olarak konfor problemi de var. Vites geçişleri sarsıntılı, geri kaçırma problemi, motordan alınan gücü tekerleklere iletmede ciddi sıkıntılar oluyor. Otomatik araba isteyip de bütçesi yetmeyenler için geliştirilmiş düşük maaliyetli ve düşük kalitede şanzımanlar oluyor tek kavramalar.



    Bir de Pejolarda kronik elektrik arızalarının olduğu ve tamirinin çok zor ve pahalı olduğu söyleniyor. Bulduğunuz araç 200 bin km kullanılmış. Başınızı ağrıtabilir.
    Bakın 2005 yılından beri forumdayım. Bu tipler bir türlü bitmedi.

    Yemin ediyorum bitseniz de kurtulsak.

    VARAN 1: "Yarı otomatik şanzımanlar belli bir km den sonra çok sıkıntı çıkarıyor.Baskı bakata, aktüatör motoru, volan dişlisi, bilya ilk aklıma gelenler. "

    Baskı balata, volan ve bilya değişimi MCP/Auto6R şanzıman için genelde 130bin'de yapılır. Manuel vitesteki gibi değişen parçalar değişir. MCP/Auto6R tek kavrama robotik yarı otomatik olmasına rağmen hidrolik sistemle değişimi yapar. Japon (MMT-ishift-AMT) markalarının kullandığı dandik elektrikli sonda tipi aktüatörlerden değildir.. Dur kalk trafikte ısınıp sağa çekin, balata soğusun demez).

    VARAN 2: "Vites geçişleri sarsıntılı, geri kaçırma problemi, motordan alınan gücü tekerleklere iletmede ciddi sıkıntılar oluyor. Otomatik araba isteyip de bütçesi yetmeyenler için geliştirilmiş düşük maaliyetli ve düşük kalitede şanzımanlar oluyor tek kavramalar."

    Auto6R/MCP şanzımanda 1'den 2Ye atarken gaz pedalına fazla basılırsa, araç torka ihtiyaç duyulduğunu düşünüp, geç vites büyütür, sarsıntı olur. 2. vitesten sonraki viteslerde ise sarsıntı falan yok. Bu şanzıman geri kaydırma yapmaz. Yokuş kalkış desteği ile gelir. Son cümleleriniz ise gerçekten komik olduğu için size havale ediyorum.

    VARAN 3: "Bir de Pejolarda kronik elektrik arızalarının olduğu ...."

    Bence siz konuyu açan kişinin bahsettiği aracı bırakın tanımak/bilmek/kullanmak/görmek.. duymamışsınız bile..

    Niyetim, haddimi aşıp size ukalaca cevap vermek değil. Ama gerçekten şu forumda bazı şeyler hiç mi değişmez? Onu öyle diyolar, bunu böyle diyorlar diyerek hiçbir bilginiz olmayan bir araç hakkında yusyuvarlak bilgileri ortaya atıp, sonra da çekip gidiyorsunuz. Tıpkı 6 yıl önce bana yaptıkları gibi..

    Sadece bir soru sormak istiyorum... 200bin km üzeri hangi motor ve ootmatik/yarı otomatik aracı önerirsiniz? desem ne dersiniz? CEvap japondan şaşma mı olurdu yoksa alacaksan çift kavrama mı olurdu? sizce koşa koşa gidip 4 ileri vitesli cehennem gibi fazla yakan bir araç mı almalı arkadaş?



    Konu sahibine cevap:
    2011-200bin km de 5008 alacaksanız şunları kontrol ettirin
    1. Akü - eHdı modelse AGM aküler kullanıyorlar (start-stop destekli), bu aküler minimum 800TL. Değişimi size patlarsa can yakar.
    2. Baskı balata volan değişimi ne zaman yapılmış. 100bin km civarında ise 2. değişim size kalabilir. (2500TL civarı)
    3. Partikül sıvısı kontrol ettirin.
    4. Turbo - EGR kontrollerini yaptırın
    5. Triger değişimi 8 yıl yada 180bin km demelerine rağen genelde 130bin de değişiyor. bu araçta durum nedir öğrenin..
    6. Lastikler 215-45-17 mi yoksa 215 55 16 mı.. 17 ise lastikler eskiyse mutlaka pazarlık yapın.. Bu ölçüler can yakar.
    Siz ya hiç tam otomatik araç kullanmamışsınız ya da bana şaka yapıyorsunuz. Öncelikle sorunuza yanıt vereyim. 200 bin km de hiçbir yarı otomatik aracı önermem. Buna dsg, dct ve powershift de dahil. Kendim ikinci elde tam otomatikten yanayım. Bir önceki aracım 2006 model Honda accorddu. 5 ileri tam otomatik şanzımanı vardı. 300 bin km de geçen sene sattım. Şanzımana yağ değişimi hariç kuruş masraf etmedim. Oto raporda exper şanzıman için ilk günkü kadar sağlam raporu verdi. Peki eşimin yarı otomatik Toyota yarise gelirsek, göya araç 150 bin km de ama sanki şanzıman milyon km yapmış gibi sorunlu. Arabayı hangi ustaya götürsem direkt şanzımanı sökmeye kalkıyor. Sanayide bütün Toyota ustalarıyla tanışıyoruz. Dünyanın masrafını ettim yine de silkelemeler, vuruntular kesilmiyor. Arkadaşımın 2017 dizel corollası daha 30 bin km de. Sıfır aldığı ilk günden beri silkelemeler yapıyor. Gaza az bişey hızlı basınca vuruntu yapıyor, araba kararsız kalıyor. Dolayısıyla sorunuzun yanıtı Japon’dan şaşma değil, tam otomatikten şaşmadır. Tek kavramalı şanzıman sorunsuzdur, yumuşak geçişleri vardır gibi sözlere kimse inanmıyor (ben de dahil). İstediğiniz firmanın tek kavramalı yarı otomatiklerine bakın. Hepsi de sorun yumağı ve konfor fakiri. Bu konu tartışmaya kapalı, net.



    Sıfır km araç alacaksam çift kavramalı alıp garantisi biter bitmez satarım. Bu arada çift kavramanın konforunu yaşamış olurum.
  • Tek kavrama sıkıntılı ayrıca km de yüksek gibi

    Yakıt yazmamissiniz ama dizelse az yakar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kristallklar

    Tek kavrama sıkıntılı ayrıca km de yüksek gibi

    Yakıt yazmamissiniz ama dizelse az yakar
    Yakıt dizel
    Tek kavrama ne gibi problemler çıkarabilir
    KM yüksek evet lakin kmnin yüksek olmasının ne gibi - leri olur (binmeyi düşündüğüm için satarken sorun yaratacaksa problem yok)
  • Yarı otomatik şanzımanlar belli bir km den sonra çok sıkıntı çıkarıyor. Baskı bakata, aktüatör motoru, volan dişlisi, bilya ilk aklıma gelenler. Tek kavrama olanlarda bu arızalara ek olarak konfor problemi de var. Vites geçişleri sarsıntılı, geri kaçırma problemi, motordan alınan gücü tekerleklere iletmede ciddi sıkıntılar oluyor. Otomatik araba isteyip de bütçesi yetmeyenler için geliştirilmiş düşük maaliyetli ve düşük kalitede şanzımanlar oluyor tek kavramalar.



    Bir de Pejolarda kronik elektrik arızalarının olduğu ve tamirinin çok zor ve pahalı olduğu söyleniyor. Bulduğunuz araç 200 bin km kullanılmış. Başınızı ağrıtabilir.
  • Dostum bulaşma, başına iş alma...
  • Yazılanların birçoğu malesef yanlış. Az masraf çıkarır yakıt tüketimini artırmaz yarı otomatikler. Alıştıktan sonra pamuk gibi kullanırsınız. Dizeller artık çok yakıyor bilginize. 100 bin km dir yarı otomatik dizel picasso vve 90 bin km yarı otomatik colt kullanmış birisi olarak yazıyorum. İki aracın da baskı balatası dahi değişmedi. Picasso 180 binde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RuSH86

    Yarı otomatik şanzımanlar belli bir km den sonra çok sıkıntı çıkarıyor. Baskı bakata, aktüatör motoru, volan dişlisi, bilya ilk aklıma gelenler. Tek kavrama olanlarda bu arızalara ek olarak konfor problemi de var. Vites geçişleri sarsıntılı, geri kaçırma problemi, motordan alınan gücü tekerleklere iletmede ciddi sıkıntılar oluyor. Otomatik araba isteyip de bütçesi yetmeyenler için geliştirilmiş düşük maaliyetli ve düşük kalitede şanzımanlar oluyor tek kavramalar.



    Bir de Pejolarda kronik elektrik arızalarının olduğu ve tamirinin çok zor ve pahalı olduğu söyleniyor. Bulduğunuz araç 200 bin km kullanılmış. Başınızı ağrıtabilir.
    Bakın 2005 yılından beri forumdayım. Bu tipler bir türlü bitmedi.

    Yemin ediyorum bitseniz de kurtulsak.

    VARAN 1: "Yarı otomatik şanzımanlar belli bir km den sonra çok sıkıntı çıkarıyor.Baskı bakata, aktüatör motoru, volan dişlisi, bilya ilk aklıma gelenler. "

    Baskı balata, volan ve bilya değişimi MCP/Auto6R şanzıman için genelde 130bin'de yapılır. Manuel vitesteki gibi değişen parçalar değişir. MCP/Auto6R tek kavrama robotik yarı otomatik olmasına rağmen hidrolik sistemle değişimi yapar. Japon (MMT-ishift-AMT) markalarının kullandığı dandik elektrikli sonda tipi aktüatörlerden değildir.. Dur kalk trafikte ısınıp sağa çekin, balata soğusun demez).

    VARAN 2: "Vites geçişleri sarsıntılı, geri kaçırma problemi, motordan alınan gücü tekerleklere iletmede ciddi sıkıntılar oluyor. Otomatik araba isteyip de bütçesi yetmeyenler için geliştirilmiş düşük maaliyetli ve düşük kalitede şanzımanlar oluyor tek kavramalar."

    Auto6R/MCP şanzımanda 1'den 2Ye atarken gaz pedalına fazla basılırsa, araç torka ihtiyaç duyulduğunu düşünüp, geç vites büyütür, sarsıntı olur. 2. vitesten sonraki viteslerde ise sarsıntı falan yok. Bu şanzıman geri kaydırma yapmaz. Yokuş kalkış desteği ile gelir. Son cümleleriniz ise gerçekten komik olduğu için size havale ediyorum.

    VARAN 3: "Bir de Pejolarda kronik elektrik arızalarının olduğu ...."

    Bence siz konuyu açan kişinin bahsettiği aracı bırakın tanımak/bilmek/kullanmak/görmek.. duymamışsınız bile..

    Niyetim, haddimi aşıp size ukalaca cevap vermek değil. Ama gerçekten şu forumda bazı şeyler hiç mi değişmez? Onu öyle diyolar, bunu böyle diyorlar diyerek hiçbir bilginiz olmayan bir araç hakkında yusyuvarlak bilgileri ortaya atıp, sonra da çekip gidiyorsunuz. Tıpkı 6 yıl önce bana yaptıkları gibi..

    Sadece bir soru sormak istiyorum... 200bin km üzeri hangi motor ve ootmatik/yarı otomatik aracı önerirsiniz? desem ne dersiniz? CEvap japondan şaşma mı olurdu yoksa alacaksan çift kavrama mı olurdu? sizce koşa koşa gidip 4 ileri vitesli cehennem gibi fazla yakan bir araç mı almalı arkadaş?



    Konu sahibine cevap:
    2011-200bin km de 5008 alacaksanız şunları kontrol ettirin
    1. Akü - eHdı modelse AGM aküler kullanıyorlar (start-stop destekli), bu aküler minimum 800TL. Değişimi size patlarsa can yakar.
    2. Baskı balata volan değişimi ne zaman yapılmış. 100bin km civarında ise 2. değişim size kalabilir. (2500TL civarı)
    3. Partikül sıvısı kontrol ettirin.
    4. Turbo - EGR kontrollerini yaptırın
    5. Triger değişimi 8 yıl yada 180bin km demelerine rağen genelde 130bin de değişiyor. bu araçta durum nedir öğrenin..
    6. Lastikler 215-45-17 mi yoksa 215 55 16 mı.. 17 ise lastikler eskiyse mutlaka pazarlık yapın.. Bu ölçüler can yakar.




  • synthesizer kullanıcısına yanıt
    Siz ya hiç tam otomatik araç kullanmamışsınız ya da bana şaka yapıyorsunuz. Öncelikle sorunuza yanıt vereyim. 200 bin km de hiçbir yarı otomatik aracı önermem. Buna dsg, dct ve powershift de dahil. Kendim ikinci elde tam otomatikten yanayım. Bir önceki aracım 2006 model Honda accorddu. 5 ileri tam otomatik şanzımanı vardı. 300 bin km de geçen sene sattım. Şanzımana yağ değişimi hariç kuruş masraf etmedim. Oto raporda exper şanzıman için ilk günkü kadar sağlam raporu verdi. Peki eşimin yarı otomatik Toyota yarise gelirsek, göya araç 150 bin km de ama sanki şanzıman milyon km yapmış gibi sorunlu. Arabayı hangi ustaya götürsem direkt şanzımanı sökmeye kalkıyor. Sanayide bütün Toyota ustalarıyla tanışıyoruz. Dünyanın masrafını ettim yine de silkelemeler, vuruntular kesilmiyor. Arkadaşımın 2017 dizel corollası daha 30 bin km de. Sıfır aldığı ilk günden beri silkelemeler yapıyor. Gaza az bişey hızlı basınca vuruntu yapıyor, araba kararsız kalıyor. Dolayısıyla sorunuzun yanıtı Japon’dan şaşma değil, tam otomatikten şaşmadır. Tek kavramalı şanzıman sorunsuzdur, yumuşak geçişleri vardır gibi sözlere kimse inanmıyor (ben de dahil). İstediğiniz firmanın tek kavramalı yarı otomatiklerine bakın. Hepsi de sorun yumağı ve konfor fakiri. Bu konu tartışmaya kapalı, net.



    Sıfır km araç alacaksam çift kavramalı alıp garantisi biter bitmez satarım. Bu arada çift kavramanın konforunu yaşamış olurum.




  • synthesizer kullanıcısına yanıt
    Sizinle aynı fikirdeyim.



    Buradaki yorumlara bakarak insanların ne kadar saçma tercihler yaptığını gördüm. Toplumun bir kısmı da aynı gerçi.



    Citroen c4 mcp aldım 8 ay önce . 11000 km yaptım. İyiki de almışım. Çok memnunum. Fiyatına göre süper bir araç.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Barracud@ -- 9 Aralık 2018; 9:54:12 >
  • şanzumanı diğer şanzumanlara göre tamiratı ucuzdur sıfırıda 2 sene önce 3750 tl alınabiliyordu fiyatı iyi ise alınabilir güzel arabadır
  • Herkese yorumlarından dolayı teşekkür ederim. Çarşamba günü araca baktıracağım eğer sıkıntı çıkmazsa alacağım :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozenfetullah

    Herkese yorumlarından dolayı teşekkür ederim. Çarşamba günü araca baktıracağım eğer sıkıntı çıkmazsa alacağım :)
    110 bin km kullandım 2012 modelini.sen yok şanzıman sorunludur, elektronik sorunları vardır diyenlere bakma.bakımdan bakıma servise gittim.bir çift kavramalı gibi saatli bomba değildir tek kavramalar.bakım maliyetleri çift kavramalı gibi cebinizi üzmez.biri demiş geri kaydırır diye.araçta zaten yokuş desteği var.istesen kaydıramazsın geriye.yayla gibi araçtır.yakıt cimrisidir.daha ne olsun.
  • RuSH86 R kullanıcısına yanıt
    2010 model dizel otomatik 3008 kullandım bu aracın 5 kişilik olanı. Kullanmadıysanız yorum yapmayın. İnsanlara yanlış bilgi vermeyin lütfen. 120 bin km kullandım sadece silecekler ve lastikler değişti. Bu araçlar geri kaçırmaz Hill holder var. Baskı balata tabiki değişir çünkü mekanik olarak manuel vites ile aynıdır. 120 bin km ortalama tüketimim 5.8 litre dizel. Torku yüksektir keçi gibi tırmanır. Saygılar.
  • ozenfetullah O kullanıcısına yanıt
    Arkadaşım alma. bu araçtan uzak dur. 20 bin km de etg5 şanzımanı kucağıma aldım. volant dişlisi değişti. bir de servis para istiyor daha garantisi bitmemiş araca. kavga dövüş garantiye soktum. üstelik sıkışık trafikte ve yokuş çıkarken yaşanan titremeler silkelemeler de cabası. sonra kredisi bile bitmeden sattım aracı.

    Sen burada yazılanlara bakma. herkes kağıt üstünden konuşuyor. ben başıma geleni yazıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haacar -- 10 Aralık 2018; 11:12:59 >
  • Aynı motor aynı şanzımanlı 508 kullandım, Bahsedildiği gibi sıkıntılı bir şanzıman asla değil. Zaten yorumlara bakarken edc, powershift, dsg gibi şanzımanlardan örnekler verilmiş. Aradaki fark o şanzımanlar çift kavramalı yarı otomatik, burda bahsi geçen araç tek kavramalıdır. İçinde basit bir robotik kol var. darmadağın olsa 300 tl tutar. Sadece manuel vitesli araçlar gibi Baskı balata-volant değişimi var zamanı geldiğinde. Bu da genelde 120-130 bin km lerde oluyo. Çok agresif kullananlarda 90-100 bin km de de değiştiği oluyor. Baskı balata volant ın ne zaman değiştiğini öğrenin onun dışında sıkıntı çıkarmayacaktır. Başarılı bir dizel motordur.
  • ER9 E kullanıcısına yanıt
    Madem bu kadar güzel şanzımandı da neden Pejo tam otomatik EAT6 şanzımana geçti? Siz sorun yaşamamış olabilirsiniz o da sizin şansınız. Yarı otomatik şanzıman özenli kullanım ister, narin hassas davranmayı ister. Aksi halde insanı kendinden bıktırır. Sanayi sanayi dolaştırır. Özellikle İstanbul gibi dur kalk trafiğin bol olduğu şehirde kullanılmışsa. 200 bin km ye kadar kaç kişinin elinden geçmiş bir araçtan bahsediyoruz. Sıfır araçtan değil. Birisi de bütün şanzıman dağılsa 300 lira masraf çıkar, manuel vites gibi demiş. Bana niye servis Toyota Yaris için 7 bin şanzıman masrafı çıkardı o zaman? Hangi 300 liradan bahsediyorsunuz? Neyse herkes istediği arabaya parasını harcamakta özgürdür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RuSH86 -- 10 Aralık 2018; 17:43:7 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozenfetullah

    Herkese yorumlarından dolayı teşekkür ederim. Çarşamba günü araca baktıracağım eğer sıkıntı çıkmazsa alacağım :)
    Ben sizin yerinizde olsam arabayı almadan önde oto sanayiye gidip şanzımancılarla veya Pejo servisleriyle konuşurdum. Şanzımanla ilgili sıkıntıları var mı, baskı balata harici masrafları oluyor mu, çok şikayet geliyor mu diye sorun bence. Sadece baskı balata değişim masrafı çıkarıyorsa 1200-1300 lirayı çok geçmez. Ama aktüatör, volan dişlisi gibi parçalar bozuluyorsa komple şanzıman yenilemeye kadar gidebilir. Sadece aktiatör motoru bile 3-4 bin masraf çıkarabilir. Bence iyi araştırın derim. 2018 Ocak ayında Toyota yetkili servis sadece aktüatör motorundan 3200 lira istedi. Sanayide çıkmasını 1500 liraya taktırdım. Ara sıra o da ısınma hatası veriyor. Servis komple şanzıman yenilenecek dedi. İşçilik hariç 7000 lira parça ücreti çıkardı dolar kuru 3.80 idi. Şuan 10 bin rahat tutar. Bir daha ikinci el ister tek ister çift isterse 10 kavramalı olsun yarı otomatik araba almam. Kendim çok masraf ettiğim için size tavsiyelerde bulunuyorum.




  • RuSH86 R kullanıcısına yanıt
    Hacı arkadaş Toyota alacağım dememiş 5008 alacağım demiş.kaç sene kullandın da ahkâm kesiyorsun 5008 için.adam 5008 nasıldır sorun çıkartır mı diyor sen gelmişsin yaris'den bahsediyorsun.bize ne yaristen.her yarı otomatik şanzıman aynı mı..belki Toyota'da kullanılan şanzıman dandik.hiç kullanmadım ne bilelim yani.hem konu Toyota değil pejo..ben bu aracı 6 sene İzmir trafiğinde kullandım.110bin km yaptım.ne baskı balata ne voland değiştirdim.6 senede toplam 6 kere bakıma götürdüm aracımı.forumda 5008 sayfası var.6 senedir takip ederim.abartmıyorum ama %99 oranında genel memnuniyeti var kullanıcılarının.biz kullananlara değilde kulaktan dolma sallama yorumlara mı bakacağız.tamam araba işi şans işi birazda ama genel konuşursan tepki çekersin.peugeot şanzumanı en başta az yakıt tüketimi amacıyla üretti.az yaksın bir çift kavramalılar gibi sorun yaşatmasın sahiplerine diye yani sorunsuz bir şanzuman diye üretti.sonradan tam otomatiğe geçmesinin sebebi sorunlu bir şanzuman olduğu için değil tamamen satış stratejisi.lütfen buradan milleti yanlış yönlendirmeyin.hani meşhur bir reklam vardı.ağzı olan konuşuyor.




  • operadakises O kullanıcısına yanıt
    Birisi zf diğeri mmt olmadığına göre genelleme yapmakta sıkıntı yok. İkisi de tek kavrama işte ne kadar farklı olabilir? İkisi de benzer mekanik parçalara, aynı çalışma mantığına sahip. Birbirinin eşdeğeri şanzıman ikisi de. Ayrıca şunu belirteyim ki dandik dediğiniz Toyota şanzımanının üreticisi sorunsuzluğuyla ünlü Japon Aisin.



    %99 memnuniyet demişsiniz ama size kendi çevremden örnekler vereyim. Eniştemde 2010 Pejo 308 var. Daha 6 ay önce baskı balata değişti ve kısa süre sonra tekrar şanzıman arızası verdi. Ben uğraşamam böyle satarım bu arabayı diyordu. Sonra ne yaptı bilmiyorum. Başka bir arkadaş Pejo 508 aldı 2010 model. Şanzımanı tek kavramalı çok konforsuz diyerek 6 ay sonra sattı. Başka bir arkadaş Pejosunun şanzımanı dağıttı. Aracı çekiciyle Kocaelinden Ankara’ya taşıttı. 6000 liraya şanzımanı toplattı. Başka da Pejo kullanan tanıdığım yok çevremde. Dolayısıyla %100 memnuniyetsizlik istatistiği var benim çevremde. Nerde kaldı sizin %99 memnuniyet?



    Bu konudaki son yorumum budur. Aracı alacak arkadaşa kazasız belasız sürüşler dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RuSH86 -- 10 Aralık 2018; 23:29:29 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RuSH86

    Birisi zf diğeri mmt olmadığına göre genelleme yapmakta sıkıntı yok. İkisi de tek kavrama işte ne kadar farklı olabilir? İkisi de benzer mekanik parçalara, aynı çalışma mantığına sahip. Birbirinin eşdeğeri şanzıman ikisi de. Ayrıca şunu belirteyim ki dandik dediğiniz Toyota şanzımanının üreticisi sorunsuzluğuyla ünlü Japon Aisin.



    %99 memnuniyet demişsiniz ama size kendi çevremden örnekler vereyim. Eniştemde 2010 Pejo 308 var. Daha 6 ay önce baskı balata değişti ve kısa süre sonra tekrar şanzıman arızası verdi. Ben uğraşamam böyle satarım bu arabayı diyordu. Sonra ne yaptı bilmiyorum. Başka bir arkadaş Pejo 508 aldı 2010 model. Şanzımanı tek kavramalı çok konforsuz diyerek 6 ay sonra sattı. Başka bir arkadaş Pejosunun şanzımanı dağıttı. Aracı çekiciyle Kocaelinden Ankara’ya taşıttı. 6000 liraya şanzımanı toplattı. Başka da Pejo kullanan tanıdığım yok çevremde. Dolayısıyla %100 memnuniyetsizlik istatistiği var benim çevremde. Nerde kaldı sizin %99 memnuniyet?



    Bu konudaki son yorumum budur. Aracı alacak arkadaşa kazasız belasız sürüşler dilerim.
    Ne hikmetse zaten hep çevredeki insanlar sorun yaşar.kullananlar memnun ama çevredekiler hep rahatsız.



    Mesela bak Audi'de kullanılanda DSG seat'ta kullanılanda DSG.biri çay tabağı kadar diğeri tepsi kadar.tek kavramalı diye hepsi aynı olacak değil.



    Forumda 5008 sayfası var.hala faal bir sayfa ve yüzlerce yorum ve yüzlerce kullanıcı ben dahil memnun ama senin çevredeki 3kişi rahatsız öyle mi.yahu yürü git işine kardeş.birde son yorumumdur demiş valla isabet olur.sen mümkünse yorum yapma.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.