Arkadaşlar sizden çok acil bir konuda yardıma ihtiyacım var...
21.12.2017 tarihinde Delta Servise teslim ettim yani 20 sinde kargo gönderimi saglandı 21'inde saat 12:00 da Servis teslim aldı. Bugün ayın 22.01.2018 tarihinde kargolanmış ve tarafıma gönderilmiştir.Yanlış saymadıysam 24. iş günü olmuş.
Ben 20 iş günü azami tamir süresi içerisinde tamiri yapılamayan cihazın birebir değişimini (LG G4 cihaz) eger üretimi yoksa bir üst seri ile değişimini talep ettim.
Bu servis ise cihazın tamirini yapıp göndermiş servis kayıtlarına göre,şuan cihazım Kargoda ve ayın 20 sinde tüketici hakem heyetine başvurdum değişimi yapılmadığı için
Benim şuan sizlere sorum ben bu cihazı şuan kargodan teslim alsam tamirini kabu letmiş davada haksız duruma düşermiyim yada almayıp geri mi gönderimi sağlanmalıdır.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme