Teleservice garantili Lumia 925 cihazımı 23 iş günü önce servise teslim etmiştim. Ürün 1700 tl faturaya sahip. Cihazdan o zamandan beri ses soluk yok hiç bir şekilde bilgilendirilmedim de. Tüketici hakem heyetine şikayette bulunacağım. Telefonun ya yenisini ya da para iadesini yapmak zorundalar. Buraya kadar her şey tamam. Yalnız bu şikayet sonuçlanma süreci ne kadar sürer. Yani ne zaman telefon iadesini ve ya para iadesini alabilirim. Bu sorunu daha önce yaşayıp da çözen var mı? Özellikle bedel iadesi isteyeceğim cihaz yenisi ile değiştirilmesini kabul etmeyeceğim. Böyle bir seçim hakkım var mı?
Tuketici haklari falan ugrasma lüzum yok. Zaten yasal olarak bu hakkin belgeli bir durum.
Garanti harici ise talep edilmis olan meblayi yatirdigin andan itibaren servis hizmeti baslar. Garanti dahili ise zaten kosullar senden yana. Her turlu opersin. Tatli dile aldanma. Ustelerlerse amele sulugu muamelesi cek. Neticede haklisin. Yuzvermeye gelmiyor.
Iade ve degisim belgesi adinda bir rapor sunarlar. Urunu almis oldugun magazaya gider para iadesi talep ediyorum dersin. Bu kadar.