Tabi o kismi da var. Ama benim param yetmiyorsa almam. Millet 100bini sorun ediyor. 250 kusur bindeki arabayi satamam Mesela 3.20lere baktim bugun. En fazla 220bine kadar baktim. Ucuz olsa bile 300bindeki arabayi almam.
Valla sattığım mazda 323 300000 km deydi hala taş gibiydi motoru!!!!!
200000 de dizel arabayı gözüm kapalı alırım araç bakımlı ise...
Bakımı yapılmışsa alınır tabi.
quote:
Orijinalden alıntı: tayfun_aslan
Valla sattığım mazda 323 300000 km deydi hala taş gibiydi motoru!!!!!
200 Bindeki aracı almayan, aynı aracı 5 bin daha fazla vererek 120 binde alır. Olay budur.
Alınmaz !!!
200.000 km'den 90.000 km'ye düşürülmüş arabaya daha çok para verilir km azmış diyerek keyifle binilir.
quote:
Orijinalden alıntı: idemo
200 Bindeki aracı almayan, aynı aracı 5 bin daha fazla vererek 120 binde alır. Olay budur.
Alıntıları Göster
ARAÇ İLK SENE 60.000 KM YAPMIŞ
2 defa el değiştirmiş
10 bin bakımları yapılmış...
quote:
Orijinalden alıntı: Mytohology
Merhaba. 4 ay önce 235.000 km' de 2007 Model Corolla Terra 1.4 D-4D MMT aracı galeriden 20.000 TL' ye satın aldık. Aldıktan sonra ustaya gösterdik; motor saat gibi dedi. Memnum bir şekilde kullanıyoruz.
Hakan(Turneva) pasat i neyaptin?
Masraf fiyat fayda maliyet hesabi yapilir ona gore satin alinir turboya enjektorlere bakilir amortisorlere mazot pompasina bakilir en son bakimi nezaman yapilmis nereleri deismis ogrenilir.e bunlar temiz cikarsa 250 bin km de bile alinir neden alinmasin mis gibi turbosu enjektorleri bujileri deismis iste ama 200 bin kmye gelmis ve turbo deismemisse almam ben yani.
quote:
Orijinalden alıntı: Lınc
Masraf fiyat fayda maliyet hesabi yapilir ona gore satin alinir turboya enjektorlere bakilir amortisorlere mazot pompasina bakilir en son bakimi nezaman yapilmis nereleri deismis ogrenilir.e bunlar temiz cikarsa 250 bin km de bile alinir neden alinmasin mis gibi turbosu enjektorleri bujileri deismis iste ama 200 bin kmye gelmis ve turbo deismemisse almam ben yani.
FORUMA GÖRE 100 BİNİ DEVİRMİŞ ARABA ÇÖPTÜR. BOŞUNA BURAYA SORMAYIN
200 bin az yav şöyle 500 binde falan alın araba daha iyi gider.
Aynen hocam sonra 200k da motor biter diyorlar aslında 500k km yapmış motora
Bu dizel motorlar 1 milyon km test edilip de piyasaya sunuluyor ama kullanici arabayi esek niyetine binince 100 binde bile sorunlar basliyor.
quote:
Orijinalden alıntı: hlksnrr
Alınmaz !!!
200.000 km'den 90.000 km'ye düşürülmüş arabaya daha çok para verilir km azmış diyerek keyifle binilir.
Aynen öyle.
quote:
Orijinalden alıntı: hakankaran
Bu dizel motorlar 1 milyon km test edilip de piyasaya sunuluyor ama kullanici arabayi esek niyetine binince 100 binde bile sorunlar basliyor.
Testler genelde fabrikaların test odalarında gerçekleştiriliyor. TÜrkiye yollarında birde test etsinler kaç km gidiyor görürüz
Ama bazılarının hayalindeki arabaya ulaşması için böyle yüksek km.leri gözardı etmesi gerekiyor. Dediğin gibi bmw yada mercedese binmek için 200-300 bini sorun etmeyip alıp keyfine bakanlar var
U.C.Y
kullanıcısına yanıt
Aynen katılıyorum hocam. 200.000 km uzerı aracın alıp alınmayacagına gelınce... bır defa sundan emın olun kı servıse her 10 bınde bır gıren 300.000 km de kı bır aracın motor performansı 150.000 km de bakımı sureklı gecıktırılen bır aractan cok daha ıyı olduguna defalarca sahıt oldum. özellikle: 100.000 km ıle 200.000 km arasında aracın agır bakım zamanıdır, trıger degısır, turbo revızyon gorur, enjektorler bakıma gırer yanı gırmek durumundadır k.m geregı bu bakımların nasıl nerede yapıldıgı çok önemli. motorunda ayrıca perıyodık k.m bakımı zamanında yapılmalı...dızel araclar 300.000 km ye kadar kondısyondan dusmez turbo desteklı oldugu ıcın motor performansıda gayet ıyıdır. ayrıca dızel araclar lpg lı benzınlı araclara gore hararete karsı daha dayanıklıdır. biliyorsunuz ki motorun en buyuk dusmanı hararettır. gecmısınde sılındır kapagı acılmamıs bir arac yuksek km lere gelınce problem cıkarabılır. kısaca aracın km ve servıs gecmısı cok onemlı.
quote:
Orijinalden alıntı: L&M
quote:
Orijinalden alıntı: hakankaran
Bu dizel motorlar 1 milyon km test edilip de piyasaya sunuluyor ama kullanici arabayi esek niyetine binince 100 binde bile sorunlar basliyor.
Testler genelde fabrikaların test odalarında gerçekleştiriliyor. TÜrkiye yollarında birde test etsinler kaç km gidiyor görürüz
100 tane arabaya 10bin km yol yaptırıp 1miyon km test ettik demiyor olmasınlar
ugoU
kullanıcısına yanıt
Tabiki. Cok var oyle kullanicilar. 350binde 300binde. Ben cesaret edemem oralara kadar. En fazla 220bine kadar cikabilirim. Arabasina gore.
quote:
Orijinalden alıntı: L&M
quote:
Orijinalden alıntı: hakankaran
Bu dizel motorlar 1 milyon km test edilip de piyasaya sunuluyor ama kullanici arabayi esek niyetine binince 100 binde bile sorunlar basliyor.
Testler genelde fabrikaların test odalarında gerçekleştiriliyor. TÜrkiye yollarında birde test etsinler kaç km gidiyor görürüz
Alıntıları Göster
Hep bu takıntılar yüzünden araba alıp kullanmak eziyete dönüşüyor.Arabayı alıp kullanmaya başladıktan sonra milletim km takıntısı yüzünden bu sefer de aracın km si yükselmesin diye araba ile bir yere gitmemeye başlıyoruz.Al arabayı kapının önünde yatsın yani.Madem kapının önünde yatacaktı neden o zaman araba alıyoruz ki?Zaman geçtikçe bizim vücudumuz eskiyor,hastalıklar baş gösteriyor,bizim kilometremiz yükseliyor dünya malı arabamızın kilometresi yükselmiş çok mu?Ama türk milletinde de ilerleme var.Eskiden 100000 km sonrası alımazdı şimdi 200000 e yükselmiş.