Şimdi Ara

2000 cc araba almak mantıklımı????

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
29
Cevap
0
Favori
9.122
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar sizce 2,0 motor araba almak şu an için mantıklı mı??? yada az yakan 1.6. motorlu arabaları mı tercih etmeli türk insanı... 2, elde 2,0 motorlu arabalar (özellikle 1998-2002) satılırken çok mu zorlanıyor???



  • aracına göre değişir.
    bütçe yeterli gelecekse 2000 motorlu aracın yakıt ve vergisi kaldırılabilecekse
    neden olmasın.
    satarken tabi biraz zorlanırsın fakat araca göre değişir.
    selam ile...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hayvansı Terlik

    aracına göre değişir.
    bütçe yeterli gelecekse 2000 motorlu aracın yakıt ve vergisi kaldırılabilecekse
    neden olmasın.
    satarken tabi biraz zorlanırsın fakat araca göre değişir.
    selam ile...
    biras da sana baglı, 1.6 arabayla 2.0 dan cok yakanlar var sonucta..156 dusunuyodun noldu babayı ikna etcektin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapezoid

    biras da sana baglı, 1.6 arabayla 2.0 dan cok yakanlar var sonucta..156 dusunuyodun noldu babayı ikna etcektin

    Alıntıları Göster
    Bence maddiyat söz konusu değilse mantıklı ancak harcanan her kuruş hesap ediliyorsa

    1. 2000 motor ve üzeri araçlar alırken pahalı satarken daha ucuza gidiyor

    2. Çok yakıyor bu nedenle 1.6 veya dizeller tercih edilirse doğal olarak daha iyi olur




  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under

    Bence maddiyat söz konusu değilse mantıklı ancak harcanan her kuruş hesap ediliyorsa

    1. 2000 motor ve üzeri araçlar alırken pahalı satarken daha ucuza gidiyor

    2. Çok yakıyor bu nedenle 1.6 veya dizeller tercih edilirse doğal olarak daha iyi olur

    Alıntıları Göster
    bnce hiç gerek yok zaten türkiyede bnce 200 motor ve üstü araçlar satın almak mantıksız hızlı gidilecek yarış yapılacak yolmu var sanki avrupadaki gibi hem zaten bnzin fiyatları almış başını giderken çok gereksiz bnce en uygun motor türkiyede 1600cc dir yanlışmıyım?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    bnce hiç gerek yok zaten türkiyede bnce 200 motor ve üstü araçlar satın almak mantıksız hızlı gidilecek yarış yapılacak yolmu var sanki avrupadaki gibi hem zaten bnzin fiyatları almış başını giderken çok gereksiz bnce en uygun motor türkiyede 1600cc dir yanlışmıyım?

    Alıntıları Göster
    paran varsa güçlü motorlu araba kullanın tadı çok farklıdır. türkiye yolları ile ilgili olduğunu sanmıyorum. amaç sadece hız değil yoksa çoğumuzun aracı 190-200 yapıyor ama çok az kişi o süratte araba kullanır. güçlü motor olunca arabaya hakimiyet duygusu çok daha artıyor. ben imkanım olursa ileride almayı kesinlikle düşünürüm..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: egekaan

    paran varsa güçlü motorlu araba kullanın tadı çok farklıdır. türkiye yolları ile ilgili olduğunu sanmıyorum. amaç sadece hız değil yoksa çoğumuzun aracı 190-200 yapıyor ama çok az kişi o süratte araba kullanır. güçlü motor olunca arabaya hakimiyet duygusu çok daha artıyor. ben imkanım olursa ileride almayı kesinlikle düşünürüm..

    Alıntıları Göster
    bence 2.0 dizel araçlar çok keyifli ağer durumun warsa neden almıyasın
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: konyalı alli

    bence 2.0 dizel araçlar çok keyifli ağer durumun warsa neden almıyasın

    Alıntıları Göster
    bende abimin arabasindan almak istiyorum ama lpg takilabilirse adam daha gitmedi lpgciye 98 subaru imprezza turbo 2000 motor arac inanilmaz yakiyor benzini. lpg takilabilirse bende ondan alcam normalde abim hic kullandirtmaz ama bikere izin verdi bole bisey yok mukemmel bi araba gercekten arkadasin dedigi gibi kendini daha bi ayricalikli hissediyosun hiz yapmasan bile
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cucu87

    bende abimin arabasindan almak istiyorum ama lpg takilabilirse adam daha gitmedi lpgciye 98 subaru imprezza turbo 2000 motor arac inanilmaz yakiyor benzini. lpg takilabilirse bende ondan alcam normalde abim hic kullandirtmaz ama bikere izin verdi bole bisey yok mukemmel bi araba gercekten arkadasin dedigi gibi kendini daha bi ayricalikli hissediyosun hiz yapmasan bile

    Alıntıları Göster
    walla imkan varsa 2000 deil 3000-4000 motor alinmali!! gaza dokununca sirtinizin koltuga yaslanmasi mutis bi zevk!!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cilikka

    walla imkan varsa 2000 deil 3000-4000 motor alinmali!! gaza dokununca sirtinizin koltuga yaslanmasi mutis bi zevk!!!

    Alıntıları Göster
    2000 cc motorlu araçlar genellikle üst kategori araçlarda kullanılıyor. Dolayısıyla üst kategori bir araçta daha fazla konfor, daha fazla ekonomi ve daha fazla prestij kazanılması doğal, her lüksün ve konforun bir maliyeti tabiki vardır, buda 2000 cc araçlarda vergi yükü ve yakıt masrafı olarak genellenebilir. Bunun da çaresi tabiki var, yakıt için Sıralı LPG sistemleri ve vergi içinse iyi kulanılmış yıpranmamış 10 yaş araç almak Sonuç itibari ile 10 yaşında iyi ve bakımlı kullanılmış üst sınıf bir araç aynı fiyat aralığına sahip daha yeni model ve alt kategori araçlardan daha emniyetli ve konforlu vede ekonomik olabilmektedir.

    Bugün 10 yaşında bir 520 BMW ile 3 Yaşında bir Fiat mareayı aynı kategoriye koyabilirmisiniz ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    bnce hiç gerek yok zaten türkiyede bnce 200 motor ve üstü araçlar satın almak mantıksız hızlı gidilecek yarış yapılacak yolmu var sanki avrupadaki gibi hem zaten bnzin fiyatları almış başını giderken çok gereksiz bnce en uygun motor türkiyede 1600cc dir yanlışmıyım?

    Alıntıları Göster
    2000 cc motor demek sadece hız demek değildir . 2000 cc motor demek tork demektir. buda örneğin %30 meyilli bir yokuşu çıkan 2000 cc motorlu bir araçla 1600 cc motorlu bir aracın karşılaştırılmasında görülebilir. Aynı yokuşu aynı hızla çıkan bu iki araçtan sence hangisi önündeki bir aracı daha kısa bir sürede geçip normal şerit ve hızına dönebilir ? Tabiki torku yüksek olan 2000 cc motorlu bir araç. buda 2000 cc motorlu araçların sollamalarda 1600 cc motorlu araçlara göre daha emniytli olduğu anlamına gelir. Daha hızlı değil.
    quote:

    Orjinalden alıntı: dkerem2

    bnce hiç gerek yok zaten türkiyede bnce 200 motor ve üstü araçlar satın almak mantıksız hızlı gidilecek yarış yapılacak yolmu var sanki avrupadaki gibi hem zaten bnzin fiyatları almış başını giderken çok gereksiz bnce en uygun motor türkiyede 1600cc dir yanlışmıyım?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasok

    2000 cc motorlu araçlar genellikle üst kategori araçlarda kullanılıyor. Dolayısıyla üst kategori bir araçta daha fazla konfor, daha fazla ekonomi ve daha fazla prestij kazanılması doğal, her lüksün ve konforun bir maliyeti tabiki vardır, buda 2000 cc araçlarda vergi yükü ve yakıt masrafı olarak genellenebilir. Bunun da çaresi tabiki var, yakıt için Sıralı LPG sistemleri ve vergi içinse iyi kulanılmış yıpranmamış 10 yaş araç almak Sonuç itibari ile 10 yaşında iyi ve bakımlı kullanılmış üst sınıf bir araç aynı fiyat aralığına sahip daha yeni model ve alt kategori araçlardan daha emniyetli ve konforlu vede ekonomik olabilmektedir.

    Bugün 10 yaşında bir 520 BMW ile 3 Yaşında bir Fiat mareayı aynı kategoriye koyabilirmisiniz ?

    Alıntıları Göster
    2.0 In tadını 1.6 ve aşağısı kesinlikle vermez şuan 1.6 kullanıyorum ama 2.0 arabamı özlüyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: olçaytu

    2.0 In tadını 1.6 ve aşağısı kesinlikle vermez şuan 1.6 kullanıyorum ama 2.0 arabamı özlüyorum

    Alıntıları Göster
    Bence 2.0 yeri geldiğinde 1.6 dan az bile yakabilir. Bilenler bilir Vectra B ler 120km hızla 100 km de düz yolda 6 litre civarı tüketirler, bu hızlar pek çok 1.6 nın tüketiminin 7.0 ı geçtiği bir noktadır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yilmaz101

    Bence 2.0 yeri geldiğinde 1.6 dan az bile yakabilir. Bilenler bilir Vectra B ler 120km hızla 100 km de düz yolda 6 litre civarı tüketirler, bu hızlar pek çok 1.6 nın tüketiminin 7.0 ı geçtiği bir noktadır.

    Alıntıları Göster
    sen sorduğuna göre uzak dur 2000'den... Vergi mergi ağır gelir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emins

    sen sorduğuna göre uzak dur 2000'den... Vergi mergi ağır gelir.

    Alıntıları Göster
    İkinci El 2000 motor araçlar ucuz olduğu için bana da cazip geliyor. Temiz bir tane bulursam ben de almayı düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: troleybus

    İkinci El 2000 motor araçlar ucuz olduğu için bana da cazip geliyor. Temiz bir tane bulursam ben de almayı düşünüyorum.

    Alıntıları Göster
    2000 motorlu araba hem ucuz hemde konforlu araclar.

    ama vergı belını kırıyor adamın.

    onun ıcın cazıplıgını yıtırıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasok

    2000 cc motor demek sadece hız demek değildir . 2000 cc motor demek tork demektir. buda örneğin %30 meyilli bir yokuşu çıkan 2000 cc motorlu bir araçla 1600 cc motorlu bir aracın karşılaştırılmasında görülebilir. Aynı yokuşu aynı hızla çıkan bu iki araçtan sence hangisi önündeki bir aracı daha kısa bir sürede geçip normal şerit ve hızına dönebilir ? Tabiki torku yüksek olan 2000 cc motorlu bir araç. buda 2000 cc motorlu araçların sollamalarda 1600 cc motorlu araçlara göre daha emniytli olduğu anlamına gelir. Daha hızlı değil.
    quote:

    Orjinalden alıntı: dkerem2

    bnce hiç gerek yok zaten türkiyede bnce 200 motor ve üstü araçlar satın almak mantıksız hızlı gidilecek yarış yapılacak yolmu var sanki avrupadaki gibi hem zaten bnzin fiyatları almış başını giderken çok gereksiz bnce en uygun motor türkiyede 1600cc dir yanlışmıyım?


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: hasok

    2000 cc motor demek sadece hız demek değildir . 2000 cc motor demek tork demektir. buda örneğin %30 meyilli bir yokuşu çıkan 2000 cc motorlu bir araçla 1600 cc motorlu bir aracın karşılaştırılmasında görülebilir. Aynı yokuşu aynı hızla çıkan bu iki araçtan sence hangisi önündeki bir aracı daha kısa bir sürede geçip normal şerit ve hızına dönebilir ? Tabiki torku yüksek olan 2000 cc motorlu bir araç. buda 2000 cc motorlu araçların sollamalarda 1600 cc motorlu araçlara göre daha emniytli olduğu anlamına gelir. Daha hızlı değil.
    quote:

    Orjinalden alıntı: dkerem2

    bnce hiç gerek yok zaten türkiyede bnce 200 motor ve üstü araçlar satın almak mantıksız hızlı gidilecek yarış yapılacak yolmu var sanki avrupadaki gibi hem zaten bnzin fiyatları almış başını giderken çok gereksiz bnce en uygun motor türkiyede 1600cc dir yanlışmıyım?




    Çok doğru söylemişsin 2000 cc yalnızca hız demek değil. Emniyet ve sürüş keyfi açısından yüksek torklu ve atak arabalardır 2000 motorlar. Rampada fln hiç yormuyor adamı. Zaten araba çekmedi mi ben fitil olurdum eskii arabayla. Bu baya bi rahatlattı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yilmaz101

    Bence 2.0 yeri geldiğinde 1.6 dan az bile yakabilir. Bilenler bilir Vectra B ler 120km hızla 100 km de düz yolda 6 litre civarı tüketirler, bu hızlar pek çok 1.6 nın tüketiminin 7.0 ı geçtiği bir noktadır.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: yilmaz101

    Bence 2.0 yeri geldiğinde 1.6 dan az bile yakabilir. Bilenler bilir Vectra B ler 120km hızla 100 km de düz yolda 6 litre civarı tüketirler, bu hızlar pek çok 1.6 nın tüketiminin 7.0 ı geçtiği bir noktadır.


    +1

    bende de vectra b var. Ankara istanbul arası yola çıkmadan mutlaka yol bilgisayarını sıfırlıyorum. Genelde 120km/saat sabit hızla gidiyorum ve Bolu Dağı'nda farklı yükseltiler geçiyor olmama rağmen yolculuk sonunda yol bilgisayarında ortalama 6-6.5 lt. yakıt tüketimi yazıyor.
    daha önce 1.6 megane2'yle de aynı yolu yapıyordum ama yaklaşık 1 litre daha fazla yakıyordu 100 km'de ve daha yavaş gidiyordum.

    ayrıca eğer alacağınız 2.0 araç düşünülen 1.6 araçtan daha güçlü bir araçsa (ki %90 öyledir) bence her zaman Güç = Güvenlik.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapezoid

    biras da sana baglı, 1.6 arabayla 2.0 dan cok yakanlar var sonucta..156 dusunuyodun noldu babayı ikna etcektin

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: trapezoid

    biras da sana baglı, 1.6 arabayla 2.0 dan cok yakanlar var sonucta..156 dusunuyodun noldu babayı ikna etcektin

    ettim zaten ama bu defada 1,6 ve 2,0 arasında kapışıoruz babamla....
    ben 1,6 istemiorum alfanın zevki 2,0 da fakat babam bendeki focusu çok beğenior 1,6 motor 100 bg ve muhteşem gidior dio(focus 2001 ghia beyaz falan filan:)))
    ama ben hayatımda ilk defa 2,0 alfa kullandım ve inerken bırakmak istemedim arabayı....
    kalbimi sırtıma yapıştırması beni kendine hayran bıraktı...
    babam hıza ve torka karşı bi insan olduğundan hantal focus(alfadan sonra hantal oldu:))) ona normal bir araba gibi gelio.....
    fakat hesaplamadığı bişi var ben normal bi araba istemiorum....
    işte bu yüzden 1,6 ve 2,0 arasında kaldım.... yoksa alfa garanti....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ForteVeloce

    quote:

    Orjinalden alıntı: trapezoid

    biras da sana baglı, 1.6 arabayla 2.0 dan cok yakanlar var sonucta..156 dusunuyodun noldu babayı ikna etcektin

    ettim zaten ama bu defada 1,6 ve 2,0 arasında kapışıoruz babamla....
    ben 1,6 istemiorum alfanın zevki 2,0 da fakat babam bendeki focusu çok beğenior 1,6 motor 100 bg ve muhteşem gidior dio(focus 2001 ghia beyaz falan filan:)))
    ama ben hayatımda ilk defa 2,0 alfa kullandım ve inerken bırakmak istemedim arabayı....
    kalbimi sırtıma yapıştırması beni kendine hayran bıraktı...
    babam hıza ve torka karşı bi insan olduğundan hantal focus(alfadan sonra hantal oldu:))) ona normal bir araba gibi gelio.....
    fakat hesaplamadığı bişi var ben normal bi araba istemiorum....
    işte bu yüzden 1,6 ve 2,0 arasında kaldım.... yoksa alfa garanti....

    Alıntıları Göster
    eğerki dizel düşünüyorsan vergiside fazla gelmez diyorsan mantıklı ama benzinli düşünüyorsan hem satarken zorlanırsın hem benzin yetiştiremezsin




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.