Bildirim
2000 cc araba almak mantıklımı????
SALOMON ALPHACROSS 5 GTX Yürüyüş AyakkabısıErkek : Amazon.com.tr: Moda
https://www.amazon.com.tr/dp/B0C46JHT39
19 sa. önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü, 1 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
aracına göre değişir.
bütçe yeterli gelecekse 2000 motorlu aracın yakıt ve vergisi kaldırılabilecekse
neden olmasın.
satarken tabi biraz zorlanırsın fakat araca göre değişir.
selam ile... -
biras da sana baglı, 1.6 arabayla 2.0 dan cok yakanlar var sonucta..156 dusunuyodun noldu babayı ikna etcektinquote:
Orijinalden alıntı: Hayvansı Terlik
aracına göre değişir.
bütçe yeterli gelecekse 2000 motorlu aracın yakıt ve vergisi kaldırılabilecekse
neden olmasın.
satarken tabi biraz zorlanırsın fakat araca göre değişir.
selam ile... -
Bence maddiyat söz konusu değilse mantıklı ancak harcanan her kuruş hesap ediliyorsaquote:
Orijinalden alıntı: trapezoid
biras da sana baglı, 1.6 arabayla 2.0 dan cok yakanlar var sonucta..156 dusunuyodun noldu babayı ikna etcektin
Alıntıları Göster
1. 2000 motor ve üzeri araçlar alırken pahalı satarken daha ucuza gidiyor
2. Çok yakıyor bu nedenle 1.6 veya dizeller tercih edilirse doğal olarak daha iyi olur
-
bnce hiç gerek yok zaten türkiyede bnce 200 motor ve üstü araçlar satın almak mantıksız hızlı gidilecek yarış yapılacak yolmu var sanki avrupadaki gibi hem zaten bnzin fiyatları almış başını giderken çok gereksiz bnce en uygun motor türkiyede 1600cc dir yanlışmıyım?quote:
Orijinalden alıntı: over and under
Bence maddiyat söz konusu değilse mantıklı ancak harcanan her kuruş hesap ediliyorsa
1. 2000 motor ve üzeri araçlar alırken pahalı satarken daha ucuza gidiyor
2. Çok yakıyor bu nedenle 1.6 veya dizeller tercih edilirse doğal olarak daha iyi olur
Alıntıları Göster
-
paran varsa güçlü motorlu araba kullanın tadı çok farklıdır. türkiye yolları ile ilgili olduğunu sanmıyorum. amaç sadece hız değil yoksa çoğumuzun aracı 190-200 yapıyor ama çok az kişi o süratte araba kullanır. güçlü motor olunca arabaya hakimiyet duygusu çok daha artıyor. ben imkanım olursa ileride almayı kesinlikle düşünürüm..quote:
Orijinalden alıntı: dkerem2
bnce hiç gerek yok zaten türkiyede bnce 200 motor ve üstü araçlar satın almak mantıksız hızlı gidilecek yarış yapılacak yolmu var sanki avrupadaki gibi hem zaten bnzin fiyatları almış başını giderken çok gereksiz bnce en uygun motor türkiyede 1600cc dir yanlışmıyım?
Alıntıları Göster
-
bence 2.0 dizel araçlar çok keyifli ağer durumun warsa neden almıyasınquote:
Orijinalden alıntı: egekaan
paran varsa güçlü motorlu araba kullanın tadı çok farklıdır. türkiye yolları ile ilgili olduğunu sanmıyorum. amaç sadece hız değil yoksa çoğumuzun aracı 190-200 yapıyor ama çok az kişi o süratte araba kullanır. güçlü motor olunca arabaya hakimiyet duygusu çok daha artıyor. ben imkanım olursa ileride almayı kesinlikle düşünürüm..
Alıntıları Göster -
bende abimin arabasindan almak istiyorum ama lpg takilabilirse adam daha gitmedi lpgciye 98 subaru imprezza turbo 2000 motor arac inanilmaz yakiyor benzini. lpg takilabilirse bende ondan alcam normalde abim hic kullandirtmaz ama bikere izin verdi bole bisey yok mukemmel bi araba gercekten arkadasin dedigi gibi kendini daha bi ayricalikli hissediyosun hiz yapmasan bilequote:
Orijinalden alıntı: konyalı alli
bence 2.0 dizel araçlar çok keyifli ağer durumun warsa neden almıyasın
Alıntıları Göster -
walla imkan varsa 2000 deil 3000-4000 motor alinmali!! gaza dokununca sirtinizin koltuga yaslanmasi mutis bi zevk!!!quote:
Orijinalden alıntı: cucu87
bende abimin arabasindan almak istiyorum ama lpg takilabilirse adam daha gitmedi lpgciye 98 subaru imprezza turbo 2000 motor arac inanilmaz yakiyor benzini. lpg takilabilirse bende ondan alcam normalde abim hic kullandirtmaz ama bikere izin verdi bole bisey yok mukemmel bi araba gercekten arkadasin dedigi gibi kendini daha bi ayricalikli hissediyosun hiz yapmasan bile
Alıntıları Göster
-
2000 cc motorlu araçlar genellikle üst kategori araçlarda kullanılıyor. Dolayısıyla üst kategori bir araçta daha fazla konfor, daha fazla ekonomi ve daha fazla prestij kazanılması doğal, her lüksün ve konforun bir maliyeti tabiki vardır, buda 2000 cc araçlarda vergi yükü ve yakıt masrafı olarak genellenebilir. Bunun da çaresi tabiki var, yakıt için Sıralı LPG sistemleri ve vergi içinse iyi kulanılmış yıpranmamış 10 yaş araç almak Sonuç itibari ile 10 yaşında iyi ve bakımlı kullanılmış üst sınıf bir araç aynı fiyat aralığına sahip daha yeni model ve alt kategori araçlardan daha emniyetli ve konforlu vede ekonomik olabilmektedir.quote:
Orijinalden alıntı: cilikka
walla imkan varsa 2000 deil 3000-4000 motor alinmali!! gaza dokununca sirtinizin koltuga yaslanmasi mutis bi zevk!!!
Alıntıları Göster
Bugün 10 yaşında bir 520 BMW ile 3 Yaşında bir Fiat mareayı aynı kategoriye koyabilirmisiniz ?
-
2000 cc motor demek sadece hız demek değildir . 2000 cc motor demek tork demektir. buda örneğin %30 meyilli bir yokuşu çıkan 2000 cc motorlu bir araçla 1600 cc motorlu bir aracın karşılaştırılmasında görülebilir. Aynı yokuşu aynı hızla çıkan bu iki araçtan sence hangisi önündeki bir aracı daha kısa bir sürede geçip normal şerit ve hızına dönebilir ? Tabiki torku yüksek olan 2000 cc motorlu bir araç. buda 2000 cc motorlu araçların sollamalarda 1600 cc motorlu araçlara göre daha emniytli olduğu anlamına gelir. Daha hızlı değil.quote:
Orijinalden alıntı: dkerem2
bnce hiç gerek yok zaten türkiyede bnce 200 motor ve üstü araçlar satın almak mantıksız hızlı gidilecek yarış yapılacak yolmu var sanki avrupadaki gibi hem zaten bnzin fiyatları almış başını giderken çok gereksiz bnce en uygun motor türkiyede 1600cc dir yanlışmıyım?
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: dkerem2
bnce hiç gerek yok zaten türkiyede bnce 200 motor ve üstü araçlar satın almak mantıksız hızlı gidilecek yarış yapılacak yolmu var sanki avrupadaki gibi hem zaten bnzin fiyatları almış başını giderken çok gereksiz bnce en uygun motor türkiyede 1600cc dir yanlışmıyım?
-
2.0 In tadını 1.6 ve aşağısı kesinlikle vermez şuan 1.6 kullanıyorum ama 2.0 arabamı özlüyorumquote:
Orijinalden alıntı: hasok
2000 cc motorlu araçlar genellikle üst kategori araçlarda kullanılıyor. Dolayısıyla üst kategori bir araçta daha fazla konfor, daha fazla ekonomi ve daha fazla prestij kazanılması doğal, her lüksün ve konforun bir maliyeti tabiki vardır, buda 2000 cc araçlarda vergi yükü ve yakıt masrafı olarak genellenebilir. Bunun da çaresi tabiki var, yakıt için Sıralı LPG sistemleri ve vergi içinse iyi kulanılmış yıpranmamış 10 yaş araç almak Sonuç itibari ile 10 yaşında iyi ve bakımlı kullanılmış üst sınıf bir araç aynı fiyat aralığına sahip daha yeni model ve alt kategori araçlardan daha emniyetli ve konforlu vede ekonomik olabilmektedir.
Bugün 10 yaşında bir 520 BMW ile 3 Yaşında bir Fiat mareayı aynı kategoriye koyabilirmisiniz ?
Alıntıları Göster
-
Bence 2.0 yeri geldiğinde 1.6 dan az bile yakabilir. Bilenler bilir Vectra B ler 120km hızla 100 km de düz yolda 6 litre civarı tüketirler, bu hızlar pek çok 1.6 nın tüketiminin 7.0 ı geçtiği bir noktadır.quote:
Orijinalden alıntı: olçaytu
2.0 In tadını 1.6 ve aşağısı kesinlikle vermez şuan 1.6 kullanıyorum ama 2.0 arabamı özlüyorum
Alıntıları Göster -
sen sorduğuna göre uzak dur 2000'den... Vergi mergi ağır gelir.quote:
Orijinalden alıntı: yilmaz101
Bence 2.0 yeri geldiğinde 1.6 dan az bile yakabilir. Bilenler bilir Vectra B ler 120km hızla 100 km de düz yolda 6 litre civarı tüketirler, bu hızlar pek çok 1.6 nın tüketiminin 7.0 ı geçtiği bir noktadır.
Alıntıları Göster -
İkinci El 2000 motor araçlar ucuz olduğu için bana da cazip geliyor. Temiz bir tane bulursam ben de almayı düşünüyorum.quote:
Orijinalden alıntı: Emins
sen sorduğuna göre uzak dur 2000'den... Vergi mergi ağır gelir.
Alıntıları Göster -
2000 motorlu araba hem ucuz hemde konforlu araclar.quote:
Orijinalden alıntı: troleybus
İkinci El 2000 motor araçlar ucuz olduğu için bana da cazip geliyor. Temiz bir tane bulursam ben de almayı düşünüyorum.
Alıntıları Göster
ama vergı belını kırıyor adamın.
onun ıcın cazıplıgını yıtırıyor. -
quote:
Orijinalden alıntı: hasok
2000 cc motor demek sadece hız demek değildir . 2000 cc motor demek tork demektir. buda örneğin %30 meyilli bir yokuşu çıkan 2000 cc motorlu bir araçla 1600 cc motorlu bir aracın karşılaştırılmasında görülebilir. Aynı yokuşu aynı hızla çıkan bu iki araçtan sence hangisi önündeki bir aracı daha kısa bir sürede geçip normal şerit ve hızına dönebilir ? Tabiki torku yüksek olan 2000 cc motorlu bir araç. buda 2000 cc motorlu araçların sollamalarda 1600 cc motorlu araçlara göre daha emniytli olduğu anlamına gelir. Daha hızlı değil.
quote:
Orjinalden alıntı: dkerem2
bnce hiç gerek yok zaten türkiyede bnce 200 motor ve üstü araçlar satın almak mantıksız hızlı gidilecek yarış yapılacak yolmu var sanki avrupadaki gibi hem zaten bnzin fiyatları almış başını giderken çok gereksiz bnce en uygun motor türkiyede 1600cc dir yanlışmıyım?
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: hasok
2000 cc motor demek sadece hız demek değildir . 2000 cc motor demek tork demektir. buda örneğin %30 meyilli bir yokuşu çıkan 2000 cc motorlu bir araçla 1600 cc motorlu bir aracın karşılaştırılmasında görülebilir. Aynı yokuşu aynı hızla çıkan bu iki araçtan sence hangisi önündeki bir aracı daha kısa bir sürede geçip normal şerit ve hızına dönebilir ? Tabiki torku yüksek olan 2000 cc motorlu bir araç. buda 2000 cc motorlu araçların sollamalarda 1600 cc motorlu araçlara göre daha emniytli olduğu anlamına gelir. Daha hızlı değil.
quote:
Orjinalden alıntı: dkerem2
bnce hiç gerek yok zaten türkiyede bnce 200 motor ve üstü araçlar satın almak mantıksız hızlı gidilecek yarış yapılacak yolmu var sanki avrupadaki gibi hem zaten bnzin fiyatları almış başını giderken çok gereksiz bnce en uygun motor türkiyede 1600cc dir yanlışmıyım?
Çok doğru söylemişsin 2000 cc yalnızca hız demek değil. Emniyet ve sürüş keyfi açısından yüksek torklu ve atak arabalardır 2000 motorlar. Rampada fln hiç yormuyor adamı. Zaten araba çekmedi mi ben fitil olurdum eskii arabayla. Bu baya bi rahatlattı.
-
quote:
Orijinalden alıntı: yilmaz101
Bence 2.0 yeri geldiğinde 1.6 dan az bile yakabilir. Bilenler bilir Vectra B ler 120km hızla 100 km de düz yolda 6 litre civarı tüketirler, bu hızlar pek çok 1.6 nın tüketiminin 7.0 ı geçtiği bir noktadır.
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: yilmaz101
Bence 2.0 yeri geldiğinde 1.6 dan az bile yakabilir. Bilenler bilir Vectra B ler 120km hızla 100 km de düz yolda 6 litre civarı tüketirler, bu hızlar pek çok 1.6 nın tüketiminin 7.0 ı geçtiği bir noktadır.
+1
bende de vectra b var. Ankara istanbul arası yola çıkmadan mutlaka yol bilgisayarını sıfırlıyorum. Genelde 120km/saat sabit hızla gidiyorum ve Bolu Dağı'nda farklı yükseltiler geçiyor olmama rağmen yolculuk sonunda yol bilgisayarında ortalama 6-6.5 lt. yakıt tüketimi yazıyor.
daha önce 1.6 megane2'yle de aynı yolu yapıyordum ama yaklaşık 1 litre daha fazla yakıyordu 100 km'de ve daha yavaş gidiyordum.
ayrıca eğer alacağınız 2.0 araç düşünülen 1.6 araçtan daha güçlü bir araçsa (ki %90 öyledir) bence her zaman Güç = Güvenlik.
-
quote:
Orijinalden alıntı: trapezoid
biras da sana baglı, 1.6 arabayla 2.0 dan cok yakanlar var sonucta..156 dusunuyodun noldu babayı ikna etcektin
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: trapezoid
biras da sana baglı, 1.6 arabayla 2.0 dan cok yakanlar var sonucta..156 dusunuyodun noldu babayı ikna etcektin
ettim zaten ama bu defada 1,6 ve 2,0 arasında kapışıoruz babamla....
ben 1,6 istemiorum alfanın zevki 2,0 da fakat babam bendeki focusu çok beğenior 1,6 motor 100 bg ve muhteşem gidior dio(focus 2001 ghia beyaz falan filan:)))
ama ben hayatımda ilk defa 2,0 alfa kullandım ve inerken bırakmak istemedim arabayı....
kalbimi sırtıma yapıştırması beni kendine hayran bıraktı...
babam hıza ve torka karşı bi insan olduğundan hantal focus(alfadan sonra hantal oldu:))) ona normal bir araba gibi gelio.....
fakat hesaplamadığı bişi var ben normal bi araba istemiorum....
işte bu yüzden 1,6 ve 2,0 arasında kaldım.... yoksa alfa garanti....
-
eğerki dizel düşünüyorsan vergiside fazla gelmez diyorsan mantıklı ama benzinli düşünüyorsan hem satarken zorlanırsın hem benzin yetiştiremezsinquote:
Orijinalden alıntı: ForteVelocequote:
Orjinalden alıntı: trapezoid
biras da sana baglı, 1.6 arabayla 2.0 dan cok yakanlar var sonucta..156 dusunuyodun noldu babayı ikna etcektin
ettim zaten ama bu defada 1,6 ve 2,0 arasında kapışıoruz babamla....
ben 1,6 istemiorum alfanın zevki 2,0 da fakat babam bendeki focusu çok beğenior 1,6 motor 100 bg ve muhteşem gidior dio(focus 2001 ghia beyaz falan filan:)))
ama ben hayatımda ilk defa 2,0 alfa kullandım ve inerken bırakmak istemedim arabayı....
kalbimi sırtıma yapıştırması beni kendine hayran bıraktı...
babam hıza ve torka karşı bi insan olduğundan hantal focus(alfadan sonra hantal oldu:))) ona normal bir araba gibi gelio.....
fakat hesaplamadığı bişi var ben normal bi araba istemiorum....
işte bu yüzden 1,6 ve 2,0 arasında kaldım.... yoksa alfa garanti....
Alıntıları Göster
Benzer içerikler
- tırnak takılan çizik giderme
- aracın altından gelen vuruntu sesi
- ev alırken eft limiti
- boyasız göçük düzeltme fiyat forum 2024
- en iyi dizel yakıt
- jetour türkiye
- dfsk e5 fiyat
- renault logan
- adac testi geçen oto koltukları
- hyundai verna
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X