Bildirim
2001-2003 passat 1.6 mı? yoksa ford mondeo ghıa mı?
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Hocam 2003 değilde 2005 ve sonrası mondeolara bakarsan daha iyi olur. -
passat da iyi araba ama 1.6 motor o araca çok az, bir de lpg ile sollamalarda falan büyük zorluk çıkarır, mondeo passattan hem daha yeni bir üret,im hem motoru daha kuvvetli , hem de 2. el fiyatları daha düşük.quote:
Orijinalden alıntı: FletneR_
Hocam 2003 değilde 2005 ve sonrası mondeolara bakarsan daha iyi olur.
kısaca MONDEO -
+1quote:
Orijinalden alıntı: 19can84
passat da iyi araba ama 1.6 motor o araca çok az, bir de lpg ile sollamalarda falan büyük zorluk çıkarır, mondeo passattan hem daha yeni bir üret,im hem motoru daha kuvvetli , hem de 2. el fiyatları daha düşük.
kısaca MONDEO
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: 19can84
passat da iyi araba ama 1.6 motor o araca çok az, bir de lpg ile sollamalarda falan büyük zorluk çıkarır, mondeo passattan hem daha yeni bir üret,im hem motoru daha kuvvetli , hem de 2. el fiyatları daha düşük.
kısaca MONDEO
-
mondeo bu sinifta en az tutuln araclardan bi tanesi.quote:
Orijinalden alıntı: 19can84
passat da iyi araba ama 1.6 motor o araca çok az, bir de lpg ile sollamalarda falan büyük zorluk çıkarır, mondeo passattan hem daha yeni bir üret,im hem motoru daha kuvvetli , hem de 2. el fiyatları daha düşük.
kısaca MONDEO
Alıntıları Göster
cok incelemedim araci sadece 15 dakikalik test surusune ciktim bu kadar kisa bir surede objektif bir degerlendirme yapamam sana yani yaniltmis olurum.
ama passat hakkinda bilgi istersen yardimci olurum.
vw topigi altinda passatcilar topigini inceleyebilirsin belki isine yarar bilgiler bulabilirsin.
selametle...
-
mondeo 2,0 ise performans olarak daha iyiquote:
Orijinalden alıntı: Hayvansı Terlik
mondeo bu sinifta en az tutuln araclardan bi tanesi.
cok incelemedim araci sadece 15 dakikalik test surusune ciktim bu kadar kisa bir surede objektif bir degerlendirme yapamam sana yani yaniltmis olurum.
ama passat hakkinda bilgi istersen yardimci olurum.
vw topigi altinda passatcilar topigini inceleyebilirsin belki isine yarar bilgiler bulabilirsin.
selametle...
Alıntıları Göster
ama passat daha fazla tutulan bir model
ikiside gayet başarılı üretimler sonuçta
-
2003 passat 1.6 la mondeo 2.0 fiyatlari benzer ben mondeo derimquote:
Orijinalden alıntı: codexhoo
mondeo 2,0 ise performans olarak daha iyi
ama passat daha fazla tutulan bir model
ikiside gayet başarılı üretimler sonuçta
Alıntıları Göster -
zaten 2003 passat 1.6da bora motoru var alcaksan bora al hem seri ona nazaran 2 tercih diosan mondeoquote:
Orijinalden alıntı: SAİM.
2003 passat 1.6 la mondeo 2.0 fiyatlari benzer ben mondeo derim
Alıntıları Göster
-
passat 1.8 t en idealiquote:
Orijinalden alıntı: peceneq
zaten 2003 passat 1.6da bora motoru var alcaksan bora al hem seri ona nazaran 2 tercih diosan mondeo
Alıntıları Göster -
nasil karsilastirma yapiyorsunuz bilmiyorum.quote:
Orijinalden alıntı: baltacı77
passat 1.8 t en ideali
Alıntıları Göster
anlayamiyorum.
1.6 aracla 2.0 araci karsilastiriyorsunuz.
benim bildigim karsilastirma yaparken araclarin birbirine yakin olmasi onemlidir.
tabi ki 2.0 mondeo 1.6 passata gore performans yonunden cok daha iyidir.
bunu ogrenmek icin vw nin ve ford un sitelerini ziyaret etmek yeterli.
karsilastirma yapilacaksa 1.8t ile 2.0 i karsilastiriniz.
ya da en azindan her iki aracinda icine oturunuz
-
1,8 T passat alın 1.6 yaramaz.quote:
Orijinalden alıntı: Hayvansı Terlik
nasil karsilastirma yapiyorsunuz bilmiyorum.
anlayamiyorum.
1.6 aracla 2.0 araci karsilastiriyorsunuz.
benim bildigim karsilastirma yaparken araclarin birbirine yakin olmasi onemlidir.
tabi ki 2.0 mondeo 1.6 passata gore performans yonunden cok daha iyidir.
bunu ogrenmek icin vw nin ve ford un sitelerini ziyaret etmek yeterli.
karsilastirma yapilacaksa 1.8t ile 2.0 i karsilastiriniz.
ya da en azindan her iki aracinda icine oturunuz
Alıntıları Göster
-
quote:
Orijinalden alıntı: sondurum
1,8 T passat alın 1.6 yaramaz.
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: sondurum
1,8 T passat alın 1.6 yaramaz.
doğru biraz daha bekleyin 1.8 t alın süper bir araç konforlu -
quote:
Orijinalden alıntı: peceneqquote:
Orjinalden alıntı: sondurum
1,8 T passat alın 1.6 yaramaz.
doğru biraz daha bekleyin 1.8 t alın süper bir araç konforlu
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: peceneq
quote:
Orjinalden alıntı: sondurum
1,8 T passat alın 1.6 yaramaz.
doğru biraz daha bekleyin 1.8 t alın süper bir araç konforlu
Tabiki passat ama Bence de en az 1.8 olmalı. Turbo arıza çıkarır eski araç falan dersen düz 1.8 ler var onlara bak derim.
-
1.8 T PASSAT+TARTARİNİ=RAHAT BİR UYKU,DOLU BİR CÜZDAN,STRESSİZ GÜNLER...
quote:
Orjinalden alıntı: tefos
2001-2003 passat 1.6 mı? yoksa ford mondeo ghıa mı? ama hangisini alırsam alim lpg yaptırcam o garantide bi türlü karar veremiyorumm
taktıran arakadaşlar varsa yardımcı oabilirler mi?
+ ve - neler ??
-
passat 16 degilde 18 olsa olurda pasatmı fort tabiki 2000 motor kasaya uygun ufak motorlar buyuk kasalarda çok yakıt yakıyor -
d segmentindeki bir çok araç 60 lt depo ile şehierlerarası 700-800 km yol gidiyor deneyimim oldugu için şehirlerarası değerlendirmesini örnek gösteriyorm bu menzil kasa büyük olsada yetiyorquote:
Orijinalden alıntı: TARTARİNİ AUTO
passat 16 degilde 18 olsa olurda pasatmı fort tabiki 2000 motor kasaya uygun ufak motorlar buyuk kasalarda çok yakıt yakıyor
vectra-laguna-avensis-passat bu araclara bakarsak sehiriçi sakin trafikte 7,5-8,0 lt ortalamalarında bir tüketimi var bu fazlamı?
d segmenti kullanıcısı buna fazla diyorsa denilecek başka lad yok
2,0-2,2 motorlar nereden bakarsak 10 lt nin altına inmiyor ki bu şehirlerarası değerler
kısacası ben büyük kasa 1,6 kaldıramaz yorumunu pek dogru bulmuyorum
quote:
Orjinalden alıntı: TARTARİNİ AUTO
passat 16 degilde 18 olsa olurda pasatmı fort tabiki 2000 motor kasaya uygun ufak motorlar buyuk kasalarda çok yakıt yakıyor
heleki bu topicte bayagı bi enteresan cevaplar var kullanım yeri belirtilmeden sollamalarda zorluklardan bahsedilmiş
model aralıgı belirtildiği halde farklı yıllar önerilmiş yok biri başka araba önermiş yok biri 1,6 yaramaz demiş
inanıyorumki d segmentinde 1,6 araç kullanmamış ya da sürekli yüksek hacimli ya da turbolu araçları kullanmış ona göre yetersiz buluyor
halbuki turbonun amacı ortada lpg kullanımı düşünülüyorsa turboya neden ihtiyaç var turbonun çalışma prensibini araştırın o zaman
lpg olmaz değil ama bi kara varılması gerek bu noktada ya tüketim ya performans
sorunun cevabına verecegim yanıt 1,6 passatını al lpg ni tak paşa paşa bin
-
passat alacaksan lpg de taktıracaksan efsane motor 1.8t yi almalısınquote:
Orijinalden alıntı: DG00
d segmentindeki bir çok araç 60 lt depo ile şehierlerarası 700-800 km yol gidiyor deneyimim oldugu için şehirlerarası değerlendirmesini örnek gösteriyorm bu menzil kasa büyük olsada yetiyor
vectra-laguna-avensis-passat bu araclara bakarsak sehiriçi sakin trafikte 7,5-8,0 lt ortalamalarında bir tüketimi var bu fazlamı?
d segmenti kullanıcısı buna fazla diyorsa denilecek başka lad yok
2,0-2,2 motorlar nereden bakarsak 10 lt nin altına inmiyor ki bu şehirlerarası değerler
kısacası ben büyük kasa 1,6 kaldıramaz yorumunu pek dogru bulmuyorum
quote:
Orjinalden alıntı: TARTARİNİ AUTO
passat 16 degilde 18 olsa olurda pasatmı fort tabiki 2000 motor kasaya uygun ufak motorlar buyuk kasalarda çok yakıt yakıyor
heleki bu topicte bayagı bi enteresan cevaplar var kullanım yeri belirtilmeden sollamalarda zorluklardan bahsedilmiş
model aralıgı belirtildiği halde farklı yıllar önerilmiş yok biri başka araba önermiş yok biri 1,6 yaramaz demiş
inanıyorumki d segmentinde 1,6 araç kullanmamış ya da sürekli yüksek hacimli ya da turbolu araçları kullanmış ona göre yetersiz buluyor
halbuki turbonun amacı ortada lpg kullanımı düşünülüyorsa turboya neden ihtiyaç var turbonun çalışma prensibini araştırın o zaman
lpg olmaz değil ama bi kara varılması gerek bu noktada ya tüketim ya performans
sorunun cevabına verecegim yanıt 1,6 passatını al lpg ni tak paşa paşa bin
Alıntıları Göster
sana bir link vereyim araç babamındır
http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=3819390
-
ewt 1.8 t çok güzel bir araba konforlu ben uzun süre kullandım... turbo lpg ile uyum sağlarmı derseniz size hedef taktırmanızı öneririm hem 1.250 ucuz hemde kaliteli bir ürün turbodan iyi anlarızquote:
Orijinalden alıntı: oRLaNDo
passat alacaksan lpg de taktıracaksan efsane motor 1.8t yi almalısın
sana bir link vereyim araç babamındır
http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=3819390
Alıntıları Göster
-
2.0 Mondeo derim.Zannedersem 1.6 Passat'ta Bora ile aynı motor var.Komşum 0 km Bora aldı.Klima açık iken rampa çıkarken 2. vitesten 1. vitese düştüğünü söylüyor.Araç benzinli bir dequote:
Orijinalden alıntı: peceneq
ewt 1.8 t çok güzel bir araba konforlu ben uzun süre kullandım... turbo lpg ile uyum sağlarmı derseniz size hedef taktırmanızı öneririm hem 1.250 ucuz hemde kaliteli bir ürün turbodan iyi anlarız
Alıntıları Göster
Borayı götürmeyen motor Passatı nasıl götürecek?
1.8T Passat dersen ona birşey diyemem bak.
-
Öncelikle herkeze merhaba. Bu forumdaki ilk mesajımdır.quote:
Orijinalden alıntı: erdim74
2.0 Mondeo derim.Zannedersem 1.6 Passat'ta Bora ile aynı motor var.Komşum 0 km Bora aldı.Klima açık iken rampa çıkarken 2. vitesten 1. vitese düştüğünü söylüyor.Araç benzinli bir de
Borayı götürmeyen motor Passatı nasıl götürecek?
1.8T Passat dersen ona birşey diyemem bak.
Alıntıları Göster
Şu anda gebzede yaşıyorum. Aracıma daha önce yaşadığım başka bir ilde
LPG sistemi taktırmıştım.
2006 Aralık ayından beri 98 model Passat 1.8T sahibiyim.
Daha önce de 93 model bir KiA Sephia araba kullandım 3 ay kadar.
Kia ya BEDiNi marka bir sıralı lpg taktırmıştım.
Sorunsuz olarak kullandığımdan memnun kalmıştım.
Passat'ı satınaldıktan bir hafta sonra da tüpü kia'dan söküp passata monte ettirdim.
300 YTL de montaj masrafı ödedim. Montaj yaparken turbo motora özel
regülatör(Tüpün kafası) kullanmadılar. Buna gerek olmadığını söylediler. (Bu bir sorun teşkil edermi bilmiyorum. Bilen arkadaşlar lütfen cevap yazsınlar)
Ama maalesef o günden beri arızalar ve sorunlardan başımı kurtaramadım.
Bunlar doğrudan veya dolaylı olarak LPG takıldıktan sonra oluşmuş sorunlardır.
Bunları sırası ile anlatacağım. Yeri geldikçe başka topiklerde veya forumlarda
yaşadıklarımı sizlerle paylaşacağım.
Şimdilik Firma ismi vermiyorum. Ama ilerleyen zamanlarda gerekli oldukça
firma ismini verebilirim. Amacım kimseyi karalamak değil. Olayları tarafsız bir
şekilde anlatmaya gayret ediyorum. Siz kendiniz yorumlarsınız.
SORUN 1 (DEViRDAiM ve KALORiFER):
Öncelikle passattaki kalorifer sistemi kısmen iptal oldu.
Devirdaim sisteminden tüp kafasını yani regülatörü ısıtmak için hortum çekildiği için
sıcak su aracın kalorifer peteklerine pek uğramaz oldu.
Kalorifer çok geç ısınmaya başladı ve sadece tek konuma sıcak hava veriyor.
Ön cama ve ayaklara sıcak hava gelmiyor.
200 YTL verip bütün devirdaim sistemini elden geçittim ama nafile.
Durumu tüpü takan yere söylediğimde "Evet bazı araçlarda sıcak su kalorifer petekleri
yerine tüp kafasına aktığı için bunun yaşanabileceğini ve bunun çözümünün olmadığını" söylediler.
Ben boşu boşuna 200 YTL harcamış oldum.
SORUN 2 (ANA BEYiN, AiRBACK SENSÖRü, ALARM, BAGAJ KiLiDi) :
Alarm ve merkezi kilit sapıtmaya başlayınca yine servise gittim.
Montaj yapan firma elemanları tüp ile ilgili kabloları geçirmek için aracın orjinalinde bulunan
lastik bir tıpayı geri takmayı unuttukları için oluşan delikten içeri giren yağmur suyu
sürücü koltuğunun alt zeminini su ile doldurmuş. O kısımda litrelerce su birikmiştir.
Zemin döşemesini söktüğümüzde gördüğüm manzaradan şok oldum.
Döşemenin altı göl olmuştu. Bu biriken su o kısımdaki aracın birçok işlemini (Kilitler, cam otomatikleri, elektrikli aynalar vs...) kontrol eden ana beyine hasar vermiştir.
Servis gözümün önünde suyu boşalttı. Beyini açıp özel sprey ile temizledi. Bazı kısımları su yüzünden küflenmişti. Malesef AiRBACK SENSÖRü nü kurtaramadılar.
Araç bir gece boya fırınında düşük sıcaklıta bir havada bırakıldıki zemindeki sert ve kalın süngerin emdiği
su buharlaşsın diye. Oraya da ayrı bir masraf bayıldık.
Şu anda hala sensör ışığı yanıyor.
Araç ariback'leri patlamış olarak görüyor. Ayrıca bagaj kilidi kilitlenmez hale gelmişti.
Kilit sökülüp kontrol edildi. Sorun kilitte değildi.
Anlaşılan ana beyin değişmedikçe kilit mekanizması çalışmayacak.
Tüp firmasının sahibini VW servisine çağırıp servisteki ustalar ile görüştürttüm.
Ustalar bu sorunların LPG montajı sırasında yapılan hatalardan olduğunu kendisine söyledi.
Bu yaptıklarını nasıl düzelteceklerini tüpü takan firmanın sahibine sorduğumda adam bana ne dese beğenirsiniz ?
"Bu tüpü benim eleman monte ettiği için sorumlu ben değilim elemandır. Elemanın yaptığı
hatanın bedelini ben ödeyemem. Zaten biz böyle her zarar verdiğimiz aracın zararını karşılmaya
kalksak bu işten zarar ederiz. Zaten ne kazanıyoruzki böyle masrafları karşılayabilelim."
Ben o an VW servisinde tartışmak istemediğim için konuyu sonra konuşmak üzere kapattım.
Ve LPG firmasını tanıdığı için beni o firma ile tanıştıran arkadaşıma durumu anlattım.
Kendisinden aracı olmasını ve zararımı gidermezlerse konuyu başka yerlere taşıyacağımı bildirdim.
Bu olaydan sonra başka şehire taşındığım için son durum nedir bilmiyorum.
Ama bu yazılanları LPG cihazını ithal eden ana distribütöre de göndereceğim.
Böyle adamlara nasıl servislik ve bayilik yetkisi veriyorlar merak ediyorum.
Şu anda gebzede bulunduğum için aracımla istabuldaki ana ithalatçıdaki servise gidip tesisatı
gözden geçirteceğim. Ve yaşadıklarımı anlatacağım. Belki orda yeni birşeyler söylerler.
Benim araç turbo olduğu için bir yerlerde bir eksikilik yapma ihtimalleri var montaj esnasında.
SORUN 3 (BENZiN POMPASI, ATEŞLME BEYNİ, DEBRİYAJ BALATASI):
Kısa bir süre sonra araba teklemeye başladı. Ve alt devirlerde gaz yememeye başladı.
Arabayı servise götürene kadar gazı ard arda kökleyip yarım debriyaj yapmak zorunda kaldım.
Bu yüzden debriyaj balatam yandı. Yeni debriyaj balatası taktırmak zorunda kaldım.
Servise gittiğimde servisteki usta arabaya bakar bakmaz arızayı anladı. Gözümün önünde 2 dakikada Ateşleme beynini değiştirdi. Sorun çözüldü. Ateşleme beynim arızalanmıştı.
100 Euro ödeyip eski beyini cebime koyup servisten ayrıldım.
Beyini gerçekten LPG sistemimi bozmuştu yoksa montajdaki bir yanlış bağlantımı bilmiyorum.
Ama bu olayın LPG den sonra olması bende kuşku uyandardı.
Beyni değiştirdikten bir süre sonra da motor soğukken tek marşda çalışmaz oldu.
Zaten daha önce de bu şekilde ilk kontakta çalışmamaya başladıktan sonra beyin arızası kendini belli etmeye başlamıştı. Ama beyinin değişmesinden bir kaç gün sonra arızanın ilk belirtilerinin tekrar oluşmaya başlaması
bende LPG sisteminin benim aracıma yavaş yavaş zarar verdiğini düşünmeme sebep oldu.
illa kontağı kapatıp 2. defa marşa basmam gerekir oldu. Bu süre içinde de ayağımla gazı pompalamam
gerekiyordu.
Sanırım ilk marş ta benzin pompasından yeterince benzin gelmediği için araç ancak 2. de ayağımla gaza ard arda basınca benzini yiyordu.
Ve birgün araç tamamen çalışmaz oldu. Benzin pompası ile iletişim kesilmişti. Benzin gelmediği için
araç çalışmıyordu. Motor veya Hava sıcak olduğunda araba tüp ile de çalışabiliyordu ama
o gün hava soğuk olduğundan manuel olarak tüpe geçirdiğinizde tüpün beyni ısıyı kontrol edip direk
benzine geri dönüyordu. VW Servisteki arkadaşı çağırdım. Uğraştı ama olmadı. Mecburen bir arkadaşın
arabası ile servise kadar çektik halatla.
Daha önceki su sızması hadisesi ile bağlantılı olarak tesisatın bazı noktalarında elektrik temassızlığı
olduğu anlaşıldı ve tesisiat elden geçirilerek bağlantılar yenilendi.
Masrafı neyse ödeyip arabayı çıkarttık.
Yine 2. marşta alıyordu soğukken.
1 ay kullandıktan sonra araç aynı sorunu tekrar yaptı. Bir kaçgündür evin önünde yatıyor.
Hava soğuk olduğu için tüp ile çalışmıyor. İçinde yarım depoya yakın benzin olmasına rağmen benzin motorundan yine benzin gelmiyor.
Artık illallah dedi. Passat 1.8 T çok güzel bir araba ama tüp meselesi yüzünden arabadan soğudum.
Yeni süprizleri kaldırcak sabrım kalmadı.
Aracı düzgün bir şekle getirdikten sonra bu defteri kapatmayı düşünüyorum.
LPG yi henüz ruhsata işletmemiştim. Belki de ileride söktürebilirim.
Aracım Şehir içinde 17-19 kuruş yakıyor. Uzun yolda 14 kuruşun altına düşebiliyor.
Ama herhangi bir sorun olduğunda VW servisi ve LPG servisi arasında mekik dokuyorsunuz.
Herkez suçu birbirinin üstüne atıyor.
::::::::: SONUÇ ve ÇIKARILACAK DERSLER ::::::::::
SONUÇ 1
Yeni bir araç satın aldığınızda (sıfır veya 2. el olması farketmez) o aracı tam anlamı ile tanıyana kadar
araca LPG falan taktırmayın. Önce aracı bir kaç ay sorunsuzca kullanın.
O araçla ilgili LPG sorunu yaşayan veya yaşamayanların deneyimlerini öğrenin.
Tavsiyelerini dinleyin.
LPG satışı ve montajı yapan yerleri iyi araştırın. Satış sonrası hizmetlerinin kusursuz olması
gerektiğini unutmayın. Bu işin şakası yok.
SONUÇ 2:
Herhangi bir sorun çıkmadıkça herşey güzeldir. Ama birgün sorun yaşadığınızda
Tamirci ve LPG servisi arasında mekik dokumak istemiyorsanız LPG den uzak durun derim.
Ben LPG yi ancak Orjinal olarak aracın üstünde gelirse tavsiye edebilirim.
Çünkü böyle bir durumda hem garantiniz iptal olmamış oluyor.
hem de arabayı servise götürdüğünüzde servisteki elemanlar size "bu arıza LPG yüzünden olmuş
git derdini LPG firmasına anlat" diyemiyorlar. Çünkü zaten LPG sistemi kendi garantileri
altında olduğundan araçtaki LPG yüzünden meydana gelen sorunları da çözmek zorundalar.
Ayrıca şu bir gerçektirki sanayideki LPG servisleri birçok farklı araca montaj yaptıkları için
herbiri konusunda tam uzman olamıyorlar.
Anca sizin aracınız KOBAY olarak kullanıldıktan sonra "Anaaa demek böyle takarsak buna sebep oluyormuş." diyorlar. Tabi bunu demeden önce sizi defalarca sorunun LPG'den kaynaklanmadığına ikna ediyorlar.
Siz kendiniz dedektif ve mühendis gibi sorunun kaynağını araştırıyorsunuz. Tamirci köşelerinde ve forumlarda
kafa patlatmak zorunda kalmazsınız.
Zaten sanayideki diğer tamirciler LPG li araba gördümü bulaşmak istemiyor.
Hala LPG ye karşı bir anti pati var. Ve sizin sorununuz LPG'den kaynaklanmasa bile aracı götürdüğünüz
tamirci bir süre sonra suçu LPG nin üstüne atıyor. Kendi beceriksizlğini LPG ye yıkıyor.
Sorunlarınızın çözümü iki kat zorlaşıyor.
insanı en çok yoran zaman kaybı oluyor.
Araba size en lazım olduğu bir zamanda LPG yüzünden yolda kaldığınızda o güne kadar LPG'den yaptığınız
kar bir anda gözününüze görünmüyor ve lanet ediyorsunuz.
Dediğim gibi. LPG'yi ancak aracı sıfır olarak alırken üstündeyse tavsiye ederim.
Yoksa piyasadaki çok az satıcı herhangi bir sorun olduğunda sizin zararınızı tazmin etmeye
yanaşır.
Donanimhaber forumlarına yazan LPG satıcısı-servisi sahibi bir arkadaşımız bir yazısında
"montaj yaptıkları araçlara verecekleri hertürlü zararın sigorta şirketi tarafından karşılanacağını" yazmış.
Hatta gerekirse "arabayı bile sizden alıp size daha az km'li başka bir araç vermeyi" taahhüt etmişler.
Dedikleri doğru olabilir. Ama ben bunun pratikte ne kadar işlediğini benim gibi sorun yaşayıp ta
bütün zararı sigorta veya satıcı tarafından %100 olarak karşılanan şahıslardan duymak isterim.
Şimdiye kadar hiç duymadım. Yapılacak böyle bir uygulama türkiye standartlarının çok üstünde
olacaktır. Böyle sorumluluk sahibi satıcıları ancak avrupa ülkelerinde falan görürsünüz.
O yüzden merakla bekliyorum bu garantinin pratikteki uygulamalarını.
Bakalım benim LPG cihazımı satan firma zararımı tazmin edebilecekmi ? Bunu da ilerleyen günlerde göreceğiz.
Gelişmeleri önceliklewww.donanimhaber.com sitesine yazacağım.
Beni sabırla okuduğunuz için teşekkür ederim.
isteyenlerle MSN'den de görüşebilirim.
MSN adresim: yeninesil@email.com
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi motoist -- 12 Mart 2007; 15:54:28 >
Benzer içerikler
- lovato lpg beyni kullanıcı yorumları
- arabanın içine gaz kokusu neden gelir
- albien lpg yorumları
- lpg aracın çekişi neden düşer
- lpg enjektör arızası
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X