Şimdi Ara

2001 Laguna 2.0 RXT Aliyorum yorumlariniz lutfen

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
18.724
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2001 180.000 km de manuel vites benzinli laguna 2.0 16V RXT Aliyorum tecrubelerinizi paylasirmisiniz?



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Renault Laguna 2.0 RXT: Kapsamlı Bir Bakış

    2001 Laguna 2.0 RXT modeli, Fransız otomobil üreticisi Renault'nun Laguna serisinin yüksek performanslı bir üyesidir. Volvo iş birliğiyle geliştirilen 2.0 litrelik turboşarjlı motoru ile güçlendirilmiştir.

    Performans ve Motor:

    • 2.0 RXT, 163 beygir gücü ve 250 Nm tork üreten güçlü bir motora sahiptir.
    • 0'dan 100 km/s hıza yaklaşık 8,5 saniyede ulaşabilir.
    • Hızlı tepki veren ve sorunsuz bir sürüş deneyimi sunan 5 ileri manuel şanzımanla eşleştirilmiştir.

    Donanım ve Özellikler:

    • Standart donanım özellikleri arasında klima, elektrikli camlar, elektrikli aynalar ve uzaktan kumandalı merkezi kilitleme bulunur.
    • Daha yüksek donanım seviyeleri, deri döşeme, navigasyon sistemi ve sunroof gibi gelişmiş özellikler sunar.
    • 2.0 RXT, sportif bir sürüş için ayarlanmış spor süspansiyon ve daha büyük jantlarla donatılmıştır.

    Kullanıcı Yorumları:

    • Laguna 2.0 RXT sahipleri genellikle performansından, yol tutuşundan ve nispeten düşük yakıt tüketiminden övgüyle bahsederler.
    • Bununla birlikte, bazı kullanıcılar sert sürüş kalitesinden ve sınırlı arka koltuk alanından şikayet etmişlerdir.

    Bilinmesi Gerekenler:

    • 2.0 RXT'nin 1. versiyonu (2001-2005), 163 beygir gücüne sahipken, 2. versiyonu (2005-2007), 178 beygir gücüne sahiptir.
    • Bu model, Volvo'nun 1. nesil S60 ve V70 modellerinde kullanılan 2.0 litrelik turboşarjlı motorla aynı motoru kullanır.
    • Yakıt tüketimi, sürüş stiline bağlı olarak değişebilir, ancak ortalama olarak 100 km'de 8,5 litre civarındadır.

    Sonuç:

    2001 Renault Laguna 2.0 RXT, yüksek performans, sportif yol tutuşu ve makul bir fiyat noktasında lüks özellikleri birleştiren bir otomobildir. Performans tutkunları ve heyecan verici bir sürüş deneyimi arayanlar için iyi bir seçimdir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • debriyaj pedalı biraz deişik bi araç kullanımı küçük arabalar kadar rahat diil gibi.. kullanmasam da debriyajına basmışlıgım var içi tabii ki acayip geniş rahat.. donanımlar cok iyi.. benm bindgm laguna deri koltukluydu. sıcak havalarda o koltuklara oturmak biraz kötü oluor gayet iyi sogutan kliması vardı. otobanda 230 basmıştı tüpteyken yanlış hatırlamıosam.. bi bakıma yer uçagı tecrübelerim bu kadar hayırlı olsun aracınız




  • Parçaları %99 ithaldir ve pahalıdır.
    Çok iyi bir ekspertiz yaptırmadan almayın.
    Alırsanız da bir süre kullanın ve çok geç kalmadan satın bence.
    7 yaşında 140 binde aldım, 1 yıl kullanıp 160 binde sattım. Aynı 2001 RXT.
    Oyak yönetici aracı. Oyak, Renault'nun %49, Mais'in %51 ortağı.
    Araç çok çok çok bakımlıydı ve kazasızdı. Yoksa almazdım.
  • 4 yıl keyifle kullandım. Hayırlı olsun...

    Ancak her 9-10 yaşındaki araba gibi etraflica kontrol ettikten sonra alın. Yedek parça fiyatları diğer D sınıfı yaşıtlarından farklı değil ancak bir megane'a göre daha yüksektir. Servisin zamanında bana söylediği, özellikle volvo motorlu olanlarda yağ eksiltmesiydi. Renault motorda da ara ara yağ takviyesi gerekiyordu.

    Bunların dısında gayet atak ve konforlu bir araç alıyorsunuz. Özellikle sesli uyarı sistemi sayesinde çok rahat ettiriyor.

    Güle güle kullanın.
  • 1- kesinlikle kaloriferi çalıştır ısıtıp ısıtmadığına bak. klima demiyorum kalorifer. çünkü bana öyle denk geldi. kolrifer peteğinin ederi 100 tl ama takması 700 tl.
    2- parçaları aşırımı aşırı pahalı 2007 nin fiyatlarını söyleyim.: triger 700 TL , alternatör 1000 TL , silecek motoru 500 TL, direksiyon hortumu 150 TL. (yarım mt lik plastik hortum altı üstü)
    3-bursadan geçerken bir yağ damlaması gördüm hemen bir özel tamirciye girdim akis körüğü patlamış. ha broadwayınkine çok benziyor ama bunun körük içine acayıp bi yer yapmışlar diğerleri uymuyor broadwayın ki 8 TL , Laguna nın ki 75 TL.
    4- km dijitaline elinle dokun (ön kadranların olduğu yerdeki) ekranda gidip gelme varmı bak bakalım.
    5- 4 lü cam indirme grubuna ve diğer tüm düğmelere bak çalışıyormu. o grup dünya , diğerleri de iyi para. camlar tam inip tam kapanıyormu, kızaklarda kayma varmı. motor ve kızaklar da pahalı.
    6- en önemlisi aracını gerçekten ama gerçekten iyi bir ustaya emanet et. yoksa deneme tahtası olursun.
    son olarak kişisel tavsiyem gelirin nasıl bilmiyorum ama gerçekten aşırı masraflı araç tamam belki bana döküntüsü geldi de kardeşim arkadaşım en bakımlısını aldı bi servise soktu 1000 TL!
    ha konforu, gidişi başka bir araçta yok ama arızaları adamı bitiriyor. aklıma gelen tüm şeyleri yazdım.
    km de çok en iyi ihtimalle 20.000 km binsen 200.000 kmde 2.0 Lt Laguna yı elinden çıkarman zor olur. unutma mal alınırken kazanılır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akustik

    1- kesinlikle kaloriferi çalıştır ısıtıp ısıtmadığına bak. klima demiyorum kalorifer. çünkü bana öyle denk geldi. kolrifer peteğinin ederi 100 tl ama takması 700 tl.
    2- parçaları aşırımı aşırı pahalı 2007 nin fiyatlarını söyleyim.: triger 700 TL , alternatör 1000 TL , silecek motoru 500 TL, direksiyon hortumu 150 TL. (yarım mt lik plastik hortum altı üstü)
    3-bursadan geçerken bir yağ damlaması gördüm hemen bir özel tamirciye girdim akis körüğü patlamış. ha broadwayınkine çok benziyor ama bunun körük içine acayıp bi yer yapmışlar diğerleri uymuyor broadwayın ki 8 TL , Laguna nın ki 75 TL.
    4- km dijitaline elinle dokun (ön kadranların olduğu yerdeki) ekranda gidip gelme varmı bak bakalım.
    5- 4 lü cam indirme grubuna ve diğer tüm düğmelere bak çalışıyormu. o grup dünya , diğerleri de iyi para. camlar tam inip tam kapanıyormu, kızaklarda kayma varmı. motor ve kızaklar da pahalı.
    6- en önemlisi aracını gerçekten ama gerçekten iyi bir ustaya emanet et. yoksa deneme tahtası olursun.
    son olarak kişisel tavsiyem gelirin nasıl bilmiyorum ama gerçekten aşırı masraflı araç tamam belki bana döküntüsü geldi de kardeşim arkadaşım en bakımlısını aldı bi servise soktu 1000 TL!
    ha konforu, gidişi başka bir araçta yok ama arızaları adamı bitiriyor. aklıma gelen tüm şeyleri yazdım.
    km de çok en iyi ihtimalle 20.000 km binsen 200.000 kmde 2.0 Lt Laguna yı elinden çıkarman zor olur. unutma mal alınırken kazanılır.




    kesinlikle ucuz bulunca alınacak bir araç değil.bir arkadaşım laguna diye bitiyordu adeta,laguş diye isim bile koymuştu.2001 220000 de bir laguna alabildi sonunda bütçeyi ucu ucuna denkleştirip.13500 e aldığı arabaya 3 civarı masraf yapıp sonrada pes etti ve 3 ay dolmadan sattı arabasını aldığı paraya.temizi bulunursa ne ala ama bikaç eksiği var halledilir diye alınacak arbaa değil.temiğz olmayanından kesinlikle uzuk durulması gereken bir araçtır kendisi.




  • dikkat etde dökük olmasın para verip servisinde bile toplatamıyorsun aracı çok sevmdiysen hastası değilsen bulaşma
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Alternatörü 1000 tl falan değildir Laguna'nın!!!
    Ama 2.0 parçaları ile 1.6 motorun parçaları arasında %20-25 fark eder.
    Bence 2.0 yerine hem yakıt hem vergi hem parça hem de piyasa yönünden avantajlı 1.6 motorlu seriden bir araç almakta fayda var.
    Tabi her halükarda aracın detaylı bir inceleme sonrasında alınması gerekir.
  • hayırdır kaç tane laguna kullandın da u kadar net cevap veriyorsun. o zaman teli veriyimde ara Neziroğlu Renault u sor bakalım şarz dinamosu ne kadar? işçilik hariç


    quote:

    Orijinalden alıntı: Trike

    Alternatörü 1000 tl falan değildir Laguna'nın!!!
    Ama 2.0 parçaları ile 1.6 motorun parçaları arasında %20-25 fark eder.
    Bence 2.0 yerine hem yakıt hem vergi hem parça hem de piyasa yönünden avantajlı 1.6 motorlu seriden bir araç almakta fayda var.
    Tabi her halükarda aracın detaylı bir inceleme sonrasında alınması gerekir.

  • ilginiz ve yorumlariniz icin cok tesekkur ederim.
  • 2 ay öncesine kadar 98 laguna 2.0 RXT 140 hp sahibi olarak görüşlerim ( 2 yıl kullandım aracı)

    1) parçası pahalı diyerlere kısmen katılıyorum fakat bursada benim başıma hiç öyle bir sorun gelmedi. Gerçi benim ustamda işini çok iyi bilen biriydi onunda etkisi var.
    2) 2.0 rxt lerin kronik problemi sol akistir. Araç ağır ve motor kuvvetli ve o parçada biraz ince olduğu için mutlaka bir kez kırılır yolda bırakır ( ki ben kaldım ). Kırılması şöyle olur. Kırmızıda durursunuz yeşil yanar tam kalkış yaparken akis keser ve olduğu yerde kalır. Çözümü inanılmaz basittir. 4X4 scenic sol akisi hafif bir torna işlemi neticesinde yerine tam oturur ve kesinlikle bir daha kırılmaz
    3) Yakıt olarak benzin tabi fazla yakar. Benim aracım 8-9 lt yakıyordu. Gerçi genelde gazda kullanıyordum. Gaz 2 tl civarındayken 0.180 krs yakıyordu. buda yaklaşık 10 lt falan sanırım. Ama bu araba kesinlikle benzinle gitmek istiyor. Ve benzinle kullanımı çok keyifli ama yapacak bir şey yok.
    4) Rönalti motoru arıza yapmıştı. Ama beni polatlıdan bursaya eve kadar getirdi hatta ertesi sabah sanayiye kadar bile götürdü. Yani üstündeki parçaların çoğu orjinal ise kalitelidir kolay kolay bozulmaz.
    5) Amortisörlere mutlaka baktırın yoksa bu arabadan alınacak keyif düşecektir.
    6) Robot koltukları çok kullanışlı. Gerçi tuşları zamanla gevrekleşip kırılabiliyor fakat çıkmacılarda bulunuyor yada bişeyler uydurabiliyorsunuz. Benimki kırılmıştı ama bursada bulmuştum.
    7) En can sıkıcı ( yada benim başıma gelen) kapılardaki havalandırma ızgaralarının plastiği kötü. Kırılıyor. Ve bulmak inanın çok zor. Ben o şekilde sattım alıcı ben bulurum dedi.
    8) Neticede 10 yaşında bir araç alıyorsunuz mutlaka kapı fitillerine bakın.
    9) 5 lt gibi yağ alır bu araç o yüzden yağ değişimi biraz pahalı olur. Motorla ilgili şöyle bir tavsiyem olacak. Arabayı sanayiye götürdüğünüzde yağ çuğunu çekip araca benzinde gaz verin. Yüksek devirde bir süre bekletin ve bırakın. Eğer az duman çıkıyorsa problem yok denebilir varsa derhal uzayın.
    10) Kendinize mutlaka artı şeklindeki bijon anahtarı edinin ve tabiki yağlı kriko. Araç ağır hiç güvenmedim orjinal krikoya.
    11) Mişlen h sınıfı lastikle çok iyi bir sürüş elde edersiniz.

    Şimdilik aklıma gelen bunlar. Sorunuz olursa pm atabilirsiniz. Bildiğim kadarıyla yanıtlarım.

    edit : imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pegai17 -- 19 Aralık 2010; 14:07:56 >




  • Herkese cok tesekkur ederim bukadsr kisa zamanda arac hakkinda onemli bilgiye sahip oldum.
    Bu araci tercih etmemin sebebi yeni bebek sahibi olmamiz sebebiyle buyuk guvenilir olur diye.
    herkese iyi akssmlar
  • ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fox913 -- 19 Aralık 2010; 20:20:46 >
  • şahsi kannatim tercih illaki Lagunaysa 1.6 110 HP lik yada 1.8 120HP lik modellerinin seçilmesi. özellikle 1.6 sı 2. elde de hızlı gider. kullanırken de hem vergisel hemde yakıtsal avantajları olur.
    bu arada 2.0 vergisini biliyorsunuz. onun yapılandırılma işlemi vardır kasko bedelinin %5 i hikayesi. bu meseleyide hatırlatmakta yarar görüyorum. iyi akşamlar dilerim. umarım sorunsuz iyi bir araç alırsınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akustik

    1- kesinlikle kaloriferi çalıştır ısıtıp ısıtmadığına bak. klima demiyorum kalorifer. çünkü bana öyle denk geldi. kolrifer peteğinin ederi 100 tl ama takması 700 tl.
    2- parçaları aşırımı aşırı pahalı 2007 nin fiyatlarını söyleyim.: triger 700 TL , alternatör 1000 TL , silecek motoru 500 TL, direksiyon hortumu 150 TL. (yarım mt lik plastik hortum altı üstü)
    3-bursadan geçerken bir yağ damlaması gördüm hemen bir özel tamirciye girdim akis körüğü patlamış. ha broadwayınkine çok benziyor ama bunun körük içine acayıp bi yer yapmışlar diğerleri uymuyor broadwayın ki 8 TL , Laguna nın ki 75 TL.
    4- km dijitaline elinle dokun (ön kadranların olduğu yerdeki) ekranda gidip gelme varmı bak bakalım.
    5- 4 lü cam indirme grubuna ve diğer tüm düğmelere bak çalışıyormu. o grup dünya , diğerleri de iyi para. camlar tam inip tam kapanıyormu, kızaklarda kayma varmı. motor ve kızaklar da pahalı.
    6- en önemlisi aracını gerçekten ama gerçekten iyi bir ustaya emanet et. yoksa deneme tahtası olursun.
    son olarak kişisel tavsiyem gelirin nasıl bilmiyorum ama gerçekten aşırı masraflı araç tamam belki bana döküntüsü geldi de kardeşim arkadaşım en bakımlısını aldı bi servise soktu 1000 TL!
    ha konforu, gidişi başka bir araçta yok ama arızaları adamı bitiriyor. aklıma gelen tüm şeyleri yazdım.
    km de çok en iyi ihtimalle 20.000 km binsen 200.000 kmde 2.0 Lt Laguna yı elinden çıkarman zor olur. unutma mal alınırken kazanılır.


    aga bu ne böyle ya,
    bende uzun boylu bi arkadaşa önermiştim, al tam boyuna posuna göre, fiyatıda iyi demiştim ama baksana ne karın ağrıları varmış bu aracın...




  • unutmadan orta konsol daki kapak ta 300 tl servisten başka yerde bulunmuyor
  • Güzel araç fakat 180000 Km olması düşündürüyor insanı alsanız 50000 Km yapsanız daha sonra bu aracı nasıl satarsınız.
  • 4 Sene kullandım gerçekten araca diyecek yok ancak dedikleri gibi parçası çok pahalı
  • valla açık birşey söyleyimmi. bu araca binerken ister inanın ister inanmayın Lada Samara lara gözüm kayıyordu. acaba onların kaloriferi nasıldır, acaba giderken yağ damlatınca yüreğin ağzına gelir mi diye.
    gerçekten 2007 yılında 6 ay kullanıp takasa zor elden çıkardık ama gözüm ondadır. Lakin aynı şeyleri yaşamakmı?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.