Şimdi Ara

peugeot 206 1.4 benzinli aldim. tavsiyeleriniz ?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
1
Favori
1.966
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaslar

    2004 model otomatik benzinli 206 aldim. aracta 5 parca boya var. Ancak boyalar yarım yarım. o kadar olur dedik anlastim.100.000 kmde. cok temiz binilmis.

    ustaya goturdugumde motor sogutma suyu biraz eksilmis. buna bağlı olarak silindir kapak contasi değiştirilecek. vs vs 500 tl masraf var. onu da fiyattan düştük. muanesi 4 ay once yapılmış tup taktirmayi düşünüyordum ama muane yeni olduğundan biraz bekliyeyim dedim. yada taktirip isletmesem ruhsata ne olur acaba..


    arkadaslar. gerek yakit olsun gerej kullanim olsun nelere dikkat etmeliyiz ? ilk arabamiz, para biriktirilerek alin teri ile alinmis ilk Arabamız, fikirleriniz benim icin onemli

    saygılarımla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • arkadaşlar yokmu bir tavsiye ? :(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Garip1701

    merhaba arkadaslar

    2004 model otomatik benzinli 206 aldim. aracta 5 parca boya var. Ancak boyalar yarım yarım. o kadar olur dedik anlastim.100.000 kmde. cok temiz binilmis.

    ustaya goturdugumde motor sogutma suyu biraz eksilmis. buna bağlı olarak silindir kapak contasi değiştirilecek. vs vs 500 tl masraf var. onu da fiyattan düştük. muanesi 4 ay once yapılmış tup taktirmayi düşünüyordum ama muane yeni olduğundan biraz bekliyeyim dedim. yada taktirip isletmesem ruhsata ne olur acaba..


    arkadaslar. gerek yakit olsun gerej kullanim olsun nelere dikkat etmeliyiz ? ilk arabamiz, para biriktirilerek alin teri ile alinmis ilk Arabamız, fikirleriniz benim icin onemli

    saygılarımla

    quote:

    ilk arabamiz, para biriktirilerek alin teri ile alinmis ilk Arabamız


    aynısını bende gecen mayısta yaptım. alın terı ıle yılların bırıkımını kullanarak ılk aracımı bende 2002 pejo 206 1.4 otomatık aldım. aldıktan 6 ay sonra otomatıklerde sık rastlanan selenoıd arızası verdı. arac motor sogukken yokus vurunca kar ve spor moda alıyor cekısten dusuyor. kontak kapa aç yapınca bıdaha yapmıyor o gun. bırde vıtesler vuruntulu gecıyor özellıkle 2 den 3 e.

    yaklasık 500-600 masrafı var hala yaptırmadım boyle kullanıyorum.

    arac rahat serı ve guzel ben menunum. nerdeyse 10 aydır baska kaza bela arıza vermedı cok sukur. kucuk olması buyuk avantaj trafıkte ve park olayında.

    tavsıyem otomatıgı hor kullanmayacaksın dostum anı fren ve kalkıslardan uzak durmalısın bu onemlı.

    tupe acele etme derım bende atıker var benzındeyken tupten cekısı daha ıyı aracın. araç zaten cımrı yakıt konusunda. bırde taktırıp ruhsata ısletmeden gezme ne gerek var ceza odemeye. muayneyı de bozma bence.

    tup sadece uzun yolda faydalı ben oyle yapıyorum mesela.

    bırde otomatıkten anlamayan ustaya asla goturme aracını aman dıyeyım.

    allah kaza bela vermesın son olarak




  • Keşke almadan önce bir konu açsaydınız, daha iyi olurdu. 100bindeki aracın 5 parça boyalı olması garip, kilometre ile oynanmış olabilir, 100bindeki araç contadan yağ atmaz. Dediğim gibi ya kilometre düşürüldü, ya da hor kullanıldı, conta yemesi sürekli sıkıştırılarak kullanıldığını gösterir.


    Umarım AL4 şanzıman sorun çıkarmaz diyelim. Ucuza mı kapattınız yoksa servise göstermediniz mi aracı?
  • hocam hayırlı olsun öncelikle, aracı biraz önceden inceleseydiniz alırken, ben daha önce 1.4 lerin bazı kronik sorunlarıyla ilgili bu forumda bi alt başlıkta değinmiştim.
    1.4 motor pejo lar için hassa bir motor, araç orjinal km sinde olsa bile hor ya da yüksek devirde kullanılmasından 30bin km lerde conta yakan 206 lar var, size sakin kullanmanızı öneririm, ben lpg 2.80 iken km de 21 kuruş yakan 206 1.4 kullanıcısıyım.
    şimdi bu motor blogunda su olması gibi durumların 2 nedeni var.
    1. si radyatör su haznesindeki suyu kontrol edin,su temizliğini yitirmiş kararmışsa çamur gibi olmuşsa, motor yağı karışmış demektir, gerekeni hemen yaptırın, başıma geldi, 500 tl ye yapılıyor.
    2. neden hava filtresinin emme kutusunun altında bir boru var filtrenizi çıkarınca görürsünüz, bu boru çamurluğun üzerine doğru uzanan körüklü bir boru, dışı poşet gibi zayıf, yırtıksa emme manifoltu güçlü oalrak hava çektiği için hava filtreni yağmurlu havalarda ıslatır, motora su da çekersiniz, siz sakin bi kullanıcı olsanız bile, 20bin km gibi bir sürede bu motor bloğu parçalarına zarar verir, bunu da yaşadım, borunun aynısı 45 lira, olmadı ustanıza strece sardırarak geri takabilirsiniz.

    otomatik şanzımanlar hakkında bir bilgim yok ben manuel kullanıcısıyım.
    termostat contası lastik olduğu için ben 4 ayda bir değiştirmek zorunda kalıyorum, 3 lira contası 4 5 tane alın bulunsun, kalorifer peteğim alttan su sızdırıyr benim de, antifiriz değişimi yapmıştım ondan kaynaklandı sanırım, bazı parçalar kendini hemen gösteriyor, parcambozuldu.com adresinde 35 liraya ava marka olanı da var 150 liraya valeo olanı da, secim sana kalmış, ama değiştirmeden önce onunda contasından akıtıp akıtmadığını kontrol edebilirsin. trigerimi yeni değiştirdim, aracım 100bin km de, daha 40bin kullanırdın trigeri dediler ki ben aracı 70bin km de almıştım, çabuk triger eskiten bir araç değil, bende aldığımı yedek olarak koydum kenara.

    başka sormak istediğin birşey olursa deneyimlerimden bahsedebilirim.




  • tüpte atiker değilde zavolli çok uyumlu bu araçlarla, ama ortalmaa bi fiyat ve kalite, uzun süre kullanacaksanız daha iy i bir marka da bakılabilir, araç ekonomisi için çok uygun bence
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.