Şimdi Ara

2009 MODEL SEAT EXEO 1.6 102HP STYLE (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
72
Cevap
0
Favori
18.627
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Magnat_HiFi

    quote:

    Orijinalden alıntı: osmanlı13

    Şu pis ırkcı hitler motorundan halaaa kurtulamadılar çok mu zor düzgün motor koymak merak ettim doğrusu


    hocam bu dediğin sadece tr için geçerli, almanya da 1.6 motor alan mı var, varsa yoksa 1.9 tdi yada 2.0 tdi dizel motorlar satıyor. ben almanya ya gittiğimde ne 1.4 tsi gördüm nede 1.6 hitler motoru, her taraf dizel motor kaynıyordu.

    Alıntıları Göster
    Saab gibi lüks premium oynamadığı için kolay kolay batmaz. Dünyada Türkiye den ibaret değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Magnat_HiFi


    quote:

    Orijinalden alıntı: osmanlı13

    Şu pis ırkcı hitler motorundan halaaa kurtulamadılar çok mu zor düzgün motor koymak merak ettim doğrusu


    hocam bu dediğin sadece tr için geçerli, almanya da 1.6 motor alan mı var, varsa yoksa 1.9 tdi yada 2.0 tdi dizel motorlar satıyor. ben almanya ya gittiğimde ne 1.4 tsi gördüm nede 1.6 hitler motoru, her taraf dizel motor kaynıyordu.

    Kullandığınız araçtan memnunsunuzdur sanırım
    Merak ettiğim 2 el piyasası ve genel durum nedir Octavia larda. Bütçem orta donanım 1.4 tsi yetecek gibi görünüyor. Araçda gayet güzel ama kime sorsam pek de bilgisi olmadan olumsuz fikir beyan ediyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi euzun72 -- 3 Şubat 2010; 23:12:54 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Magnat_HiFi


    quote:

    Orijinalden alıntı: osmanlı13

    Şu pis ırkcı hitler motorundan halaaa kurtulamadılar çok mu zor düzgün motor koymak merak ettim doğrusu


    hocam bu dediğin sadece tr için geçerli, almanya da 1.6 motor alan mı var, varsa yoksa 1.9 tdi yada 2.0 tdi dizel motorlar satıyor. ben almanya ya gittiğimde ne 1.4 tsi gördüm nede 1.6 hitler motoru, her taraf dizel motor kaynıyordu.

    Hocam ben zaten almanya için birşey demedim türkiyede "0" araçta verimsiz çok yakan 10 senedir kullanılan bir motor 'a kızgınlığım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osmanlı13


    quote:

    Orijinalden alıntı: Magnat_HiFi


    quote:

    Orijinalden alıntı: osmanlı13

    Şu pis ırkcı hitler motorundan halaaa kurtulamadılar çok mu zor düzgün motor koymak merak ettim doğrusu


    hocam bu dediğin sadece tr için geçerli, almanya da 1.6 motor alan mı var, varsa yoksa 1.9 tdi yada 2.0 tdi dizel motorlar satıyor. ben almanya ya gittiğimde ne 1.4 tsi gördüm nede 1.6 hitler motoru, her taraf dizel motor kaynıyordu.

    Hocam ben zaten almanya için birşey demedim türkiyede "0" araçta verimsiz çok yakan 10 senedir kullanılan bir motor 'a kızgınlığım.

    Alan olmasa getirmezlerdi ama. İnsanlar bütçeleri yüzünden, lpg takmak için vs sebeplerle bu motoru kullanıyor. Asıl kızılması gereken herkesden dolaylı vergi alıp, doğru dürüst vergi toplamayanlarda, baskı oluşturmayıp onlara oy verenlerde, 5 kuruşluk arabaya vergi bindirip 10kuruşa sattıranlarda, buna ses çıkarmayanlarda.........aracı satan muhtemelen en az suçlu olan. Satılmayan malı yatırım yapıp siz ithal edermiydiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: euzun72

    quote:

    Orijinalden alıntı: Magnat_HiFi


    quote:

    Orijinalden alıntı: osmanlı13

    Şu pis ırkcı hitler motorundan halaaa kurtulamadılar çok mu zor düzgün motor koymak merak ettim doğrusu


    hocam bu dediğin sadece tr için geçerli, almanya da 1.6 motor alan mı var, varsa yoksa 1.9 tdi yada 2.0 tdi dizel motorlar satıyor. ben almanya ya gittiğimde ne 1.4 tsi gördüm nede 1.6 hitler motoru, her taraf dizel motor kaynıyordu.

    Kullandığınız araçtan memnunsunuzdur sanırım
    Merak ettiğim 2 el piyasası ve genel durum nedir Octavia larda. Bütçem orta donanım 1.4 tsi yetecek gibi görünüyor. Araçda gayet güzel ama kime sorsam pek de bilgisi olmadan olumsuz fikir beyan ediyor.



    Octavia da exeo gibidir 9 senedir biniyoruz taş gibi maşallah tavsiye ederim kesinlikle yakında 1.6 TDI CR motorda gelice 105 hp dsg seçeneğide olucakmış tahmini başlangıç fiyatı 40 bin tl diyorlar haberin olsun

    Şu 1.8T 150 hp lik motoru emisyon ayağına öldürdüler ama lpg ile çok tıkırında bir motor ne buluyorlarsa artık şu TSI lardan 1.8TSI 160 hp yapana kadar onun emisyon değerlerini düşürmek daha mantıklıydı bence




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kdr_

    quote:

    Orijinalden alıntı: euzun72

    quote:

    Orijinalden alıntı: Magnat_HiFi


    quote:

    Orijinalden alıntı: osmanlı13

    Şu pis ırkcı hitler motorundan halaaa kurtulamadılar çok mu zor düzgün motor koymak merak ettim doğrusu


    hocam bu dediğin sadece tr için geçerli, almanya da 1.6 motor alan mı var, varsa yoksa 1.9 tdi yada 2.0 tdi dizel motorlar satıyor. ben almanya ya gittiğimde ne 1.4 tsi gördüm nede 1.6 hitler motoru, her taraf dizel motor kaynıyordu.

    Kullandığınız araçtan memnunsunuzdur sanırım
    Merak ettiğim 2 el piyasası ve genel durum nedir Octavia larda. Bütçem orta donanım 1.4 tsi yetecek gibi görünüyor. Araçda gayet güzel ama kime sorsam pek de bilgisi olmadan olumsuz fikir beyan ediyor.



    Octavia da exeo gibidir 9 senedir biniyoruz taş gibi maşallah tavsiye ederim kesinlikle yakında 1.6 TDI CR motorda gelice 105 hp dsg seçeneğide olucakmış tahmini başlangıç fiyatı 40 bin tl diyorlar haberin olsun

    Şu 1.8T 150 hp lik motoru emisyon ayağına öldürdüler ama lpg ile çok tıkırında bir motor ne buluyorlarsa artık şu TSI lardan 1.8TSI 160 hp yapana kadar onun emisyon değerlerini düşürmek daha mantıklıydı bence

    Alıntıları Göster
    SEat mantıklı gelmiyor size tavsiyem Passat olurdu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Siz de haklısınız Magnat HiFi arkadaşım,

    SEAT şüphesiz gelişti, üretim tesisini 2.500 km taşımak pahasına olsa da, Orta Sınıf bir araç üretimine de başladı, amblemi farklı olsa da SEAT Exeo aslında bir AUDI A4. Fakat madem eski bir modeli allayıp pullayıp başka bir marka ve model adı ile piyasaya süreceksin, en azından motorları da güncelle. 1.6 MPI 102 HP iyi, güzel ama 10 yıl önceki SEAT Toledo'da da vardı ve 1.4 TSI 122 HP yakışırdı, 1.8 MPI 20V Turbo 150 HP de güzel ama 1.8 TSI 160 HP de mevcut, kaldı ki 2.0 TSI 200 HP de mevcut ve onu aynen üretim paletine alıyor. Dizel motorlarda durum farklı, güncel motorlar mevcut, fakat "eski kasa bir AUDI'ye" 70.000-80.000 TL vermeye hazır kaç alıcı var ülkemizde? Bu oyun nerede işe yarar? Avrupa'da işe yarar. Bilhassa ÖTV'nin olmadığı Almanya'da da işe yarar. Benzinlisi ile dizeli arasındaki fiyat farkı çok az olan ülkelerde işe yarar. Türkiye'de.. işe yaramayabilir... Aracı getirmek alkışlanacak bir başarı olabilir, Doğuş Otomotiv için, ancak onu "adamına götürmek" ("bring it to the man"), bir CLIENTELE (müşteri çevresi) bulmak o kadar kolay olmayabilir.

    Taner Göde


    Hatırlatma 29 Mayıs 2009; 22:18:54

    http://forum.donanimhaber.com/m_31684789/mpage_2/key_/tm.htm#msglink_31986903

    quote:

    Orjinalden alıntı: Taner Göde

    1.4 TSI 122 HP ve
    1.8 TSI 160 HP motorları koymamasının sebebi SEAT EXEO'nun teknik olarak tamamen önceki kasa AUDI A4'le aynı olması, önceki mesajımda da belirttiğim gibi üretim bandının 1500 kamyonla Almanya'dan İspanya'ya taşınması ve motorun BOYLAMASINA (LONGITUDINAL) yerleştirilmiş olması (önceki kasa 3B/3BG PASSAT'lar gibi) ve TSI motorların bu yerleştirme şekline göre yapılmamış olmaları.

    SEAT EXEO'da eski PASSAT'taki motorlar, eski AUDI A4 tüm gücü ile yaşamaya devam ediyor, ama bize 1.6 motor getiriliyor...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: euzun72

    quote:

    Orijinalden alıntı: Magnat_HiFi


    quote:

    Orijinalden alıntı: osmanlı13

    Şu pis ırkcı hitler motorundan halaaa kurtulamadılar çok mu zor düzgün motor koymak merak ettim doğrusu


    hocam bu dediğin sadece tr için geçerli, almanya da 1.6 motor alan mı var, varsa yoksa 1.9 tdi yada 2.0 tdi dizel motorlar satıyor. ben almanya ya gittiğimde ne 1.4 tsi gördüm nede 1.6 hitler motoru, her taraf dizel motor kaynıyordu.

    Kullandığınız araçtan memnunsunuzdur sanırım
    Merak ettiğim 2 el piyasası ve genel durum nedir Octavia larda. Bütçem orta donanım 1.4 tsi yetecek gibi görünüyor. Araçda gayet güzel ama kime sorsam pek de bilgisi olmadan olumsuz fikir beyan ediyor.




    arkadaşım olumsuz fikir beyan edenlere çok takma, insanlar bilgi sahibi olmadığı şeyler hakkında atıp tutmayı çok seviyor, arabalar hakkında zerre kadar bilgisi olmayan insanlar bile neden skoda aldın diyebiliyor.
    skoda avrupa'da çok fazla satıyor,özellikle ingiltere piyasasını ele geçirmiş durumda, ingilizler skoda'ya taparlar, valla şaka değil.

    arabadan memnun olup olmadığıma gelince, gerçekten çok memnunum,kullanımı inanılmaz kolay bir araba, debriyajı pamuk gibi 200 beygir olmasına rağmen.zaten araba golf 5 ile aynı platformu kullanıyor. arabanın karoseri hariç diğer bütün parçaları golf 5 ile birebir aynı, birinden sök diğerine tak durumu var.
    arabanın bütün parçalarının üzerinde audi'nin 4 halkası mevcuttur,gidip bakabilirsiniz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: isikayhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Siz de haklısınız Magnat HiFi arkadaşım,

    SEAT şüphesiz gelişti, üretim tesisini 2.500 km taşımak pahasına olsa da, Orta Sınıf bir araç üretimine de başladı, amblemi farklı olsa da SEAT Exeo aslında bir AUDI A4. Fakat madem eski bir modeli allayıp pullayıp başka bir marka ve model adı ile piyasaya süreceksin, en azından motorları da güncelle. 1.6 MPI 102 HP iyi, güzel ama 10 yıl önceki SEAT Toledo'da da vardı ve 1.4 TSI 122 HP yakışırdı, 1.8 MPI 20V Turbo 150 HP de güzel ama 1.8 TSI 160 HP de mevcut, kaldı ki 2.0 TSI 200 HP de mevcut ve onu aynen üretim paletine alıyor. Dizel motorlarda durum farklı, güncel motorlar mevcut, fakat "eski kasa bir AUDI'ye" 70.000-80.000 TL vermeye hazır kaç alıcı var ülkemizde? Bu oyun nerede işe yarar? Avrupa'da işe yarar. Bilhassa ÖTV'nin olmadığı Almanya'da da işe yarar. Benzinlisi ile dizeli arasındaki fiyat farkı çok az olan ülkelerde işe yarar. Türkiye'de.. işe yaramayabilir... Aracı getirmek alkışlanacak bir başarı olabilir, Doğuş Otomotiv için, ancak onu "adamına götürmek" ("bring it to the man"), bir CLIENTELE (müşteri çevresi) bulmak o kadar kolay olmayabilir.

    Taner Göde


    Hatırlatma 29 Mayıs 2009; 22:18:54

    http://forum.donanimhaber.com/m_31684789/mpage_2/key_/tm.htm#msglink_31986903

    quote:

    Orjinalden alıntı: Taner Göde

    1.4 TSI 122 HP ve
    1.8 TSI 160 HP motorları koymamasının sebebi SEAT EXEO'nun teknik olarak tamamen önceki kasa AUDI A4'le aynı olması, önceki mesajımda da belirttiğim gibi üretim bandının 1500 kamyonla Almanya'dan İspanya'ya taşınması ve motorun BOYLAMASINA (LONGITUDINAL) yerleştirilmiş olması (önceki kasa 3B/3BG PASSAT'lar gibi) ve TSI motorların bu yerleştirme şekline göre yapılmamış olmaları.

    SEAT EXEO'da eski PASSAT'taki motorlar, eski AUDI A4 tüm gücü ile yaşamaya devam ediyor, ama bize 1.6 motor getiriliyor...


    Alıntıları Göster
    Sevgili Ayhan Işık arkadaşım,

    Hatırlatma için teşekkür ederim. VW grubunun 2.0 TSI 200 HP motorunu SEAT EXEO'ya koyup 1.6 MPI 102 HP yerine 1.4 TSI 122 HP ve 1.8 MPI 20V Turbo 150 HP yerine 1.8 TSI 160 HP koymaması ile ilgili olarak geçen yılkı bilgi ile yukarıdaki yorumum tamamen bu konuda dış kaynaklı (özellikle Alman) haber grupları, forumlar ve bilgi bloglarındaki haberlere dayanmakta.

    SEAT EXEO: Ich war ein AUDI / SEAT EXEO: Ben bir AUDI'ydim
    http://www.motor-talk.de/news/seat-exeo-ich-war-ein-audi-t2003382.html

    Yukarıdaki tanıtım bilgilendirmesinde SEAT'ın EXEO'ya bir "TSI" motor koyacağı ancak bunun 122/140/160/170/200 HP Turbo veya TwinCharger motorlardan hangisi olacağını belirtmemiş, AUDI A4'ün 1.6 MPI 102 HP ile 1.8 MPI 20V Turbo 150 HP motorları ile zamanında üretildiği hatırlatılarak "bu motorlardan başka hangisinin kasaya uyacağı" açıklaması da getirilmiştir (motorun boylamasına yerleştirilmesi nedeni ile). Bu husustawww.Motor-Talk.de forumunda geçen yıl araç tanıtımında yapı itibari ile 1.4 TSI 122 HP ve 1.8 TSI 160 HP motorların SEAT Exeo'ya enlemesine zor konulacağı ancak imkansız olmadığı, fakat diğer iki "eski" motorun zaten üretim hattının hazır olması nedeni ile de ekonomi ve maliyet maksatlarından ötürü seçildiği de tartışılmıştır. Bizim (!) istediğimiz TSI motorları SEAT, Exeo'ya koymuyor, fakat bu teknik olarak ilk bakışta mümkün değil ise de imkansız da değil. Ancak maliyeti satılan araç adedinden çıkartamayacağını düşündüğünden olsa gerek bu çözüme yeşil ışık da yakmıyor.

    Almanlar da SEAT'ın neden EXEO'ya "eski" 1.6 MPI 102 HP ile 1.8 MPI 20V Turbo 150 HP motorları ile "yeni" 2.0 TSI 200 HP motorunu koyduğunu anlamış değil. Motorları bu kasaya bu konfigürasyon ile koyması için bazı teknik uyarlamalar yapması gerek (turbonun sağ teker yuva ve kulesine temas etmesi ve soğtuma sorunları) ve bunu sadece en çok satmayı düşündüğü 2.0 TSI 200 HP motor için yaptı, diğer motorlar için yapmadı. Konunun maliyetten kaynaklandığı hususunda herkes birleşiyor.

    Ayrıca 2.0 TDI 120 HP motor da geliştirildi AUDI tarafından SEAT için, EXEO'da kullanılmak üzere. Mevcut 1.6 TDI 105 HP ve planlanan 1.6 TDI 140 HP motorları kucakta veya doğuma hazır halde iken böyle bir çözüm ancak Alman/Avrupa vergi ve sigorta ücretlerine uyum sağlamak için yapılmış olabilir.

    http://www.motor-talk.de/news/seat-exeo-in-zwei-neuen-motorisierungsvarianten-t2460307.html

    Ayrıca 2.0 TSI 200 HP Motora AUDI'den adı ve teknolojisi ile 1:1 alınan "MultiTronic" CVT otomatik vites kutusu da sunuluyor. Aynı motor VOLKSWAGEN PASSAT'ta da var, ama PASSAT'ta yıllarca 6 ileri Tork Konvertörlü Tiptronic şanzıman ile sunulurken son yılda da 6 ileri DSG şanzıman ile sunuluyor. SEAT Exeo'ya DSG de yok...

    Saygılarımla,

    Taner Göde

     2009 MODEL SEAT EXEO 1.6 102HP STYLE




  • Güzel araba ama şu stop lambalarına biraz daha özen gösterselermiş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brujeria

    Güzel araba ama şu stop lambalarına biraz daha özen gösterselermiş
    Sevgili Taner Göde hocam

    VW nasıl Passat'ın satışlarını etkilemesin diye Skoda Superb 1.4 TSI'ya hala DSG koydurtmadıysa, bence benzer nedenlerle SEAT Exeo'ya da 1.4 TSI koydurtmuyor. Belli bir süre geçtikten sonra belki bunlar yapılır ama o zaman kadar da iş işten geçmiş olur.

    Saygılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brujeria

    Güzel araba ama şu stop lambalarına biraz daha özen gösterselermiş



    kesinlikle arka sıradan olmuş biraz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SQua

    quote:

    Orijinalden alıntı: brujeria

    Güzel araba ama şu stop lambalarına biraz daha özen gösterselermiş



    kesinlikle arka sıradan olmuş biraz.

    Alıntıları Göster
    Konuyu hortlattığım iyi olmuş galiba.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: isikayhan

    Sevgili Taner Göde hocam

    VW nasıl Passat'ın satışlarını etkilemesin diye Skoda Superb 1.4 TSI'ya hala DSG koydurtmadıysa, bence benzer nedenlerle SEAT Exeo'ya da 1.4 TSI koydurtmuyor. Belli bir süre geçtikten sonra belki bunlar yapılır ama o zaman kadar da iş işten geçmiş olur.

    Saygılar

    Bence DSG koysalarda VW satışları etkilenmez. Vw - Seat -Skoda hangisini alsak para aynı firmanın cebine girecek aslında. Ama grup olarak Seat ve Skoda için yeterince tanıtım, reklam yapmıyor pazara yeterince asılmıyorlar. Eğer satışlar etkilenmesin mantığı varsa DSG koymamak bu mantığın sıralamasında en arkadaki örnek olabilir. Fakat tanıtım pazarlama yapmadıkdan sonra DSG koysalarda önemli bir fark oluşmaz diye düşünüyorum. Tam karşılığı bir örnek olmasada Leon yüzünden Golf satışları ne hadar düşüyordur. Hem düşse ne olur sonuçta para aynı şirketin cebine girmiyormu? Bugün en çok satan 25 otomobili sıralamışlar içlerinde Skoda ve Seat maalesef yok. Bence Skoda, Seat fiyatları VW nin altında tutup alternatif oluşturmaya çalışıyor veya müşterinin aklını çelip aynı sınıfta Vw göre biraz daha aşağıda fiyat konumlandırması yapmış diğer firmalardan müşteri çalmayı düşünüyor olabilirler. Ama hiçbirini tam anlamıyla yapmıyorlar. Belki de bu markalara ve/veya Türkiye'de ki geleceklerine inanmıyorlar. Keşke Seat ve Skoda piyasaya daha fazla yüklensede aklımızda soru işaretleri olmadan gönül rahatlığı ile gidip nispeten uygun fiyatlı iyi donanımlı bu araçları alabilsek.

    Chevroletin yaptığını çok daha kaliteli araçlarla yapamıyorlar. Adamlar piyasaya girip 2-3 yıl içinde belli bir pazar payı elde ettiler. (Türkiye'de satışlarda 7. olmuşlar.) Skoda 18, Seat 23. sırada. (VW kadar kaliteli ve daha ucuz olmalarına karşın)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi euzun72 -- 4 Şubat 2010; 16:32:43 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: euzun72

    quote:

    Orijinalden alıntı: isikayhan

    Sevgili Taner Göde hocam

    VW nasıl Passat'ın satışlarını etkilemesin diye Skoda Superb 1.4 TSI'ya hala DSG koydurtmadıysa, bence benzer nedenlerle SEAT Exeo'ya da 1.4 TSI koydurtmuyor. Belli bir süre geçtikten sonra belki bunlar yapılır ama o zaman kadar da iş işten geçmiş olur.

    Saygılar

    Bence DSG koysalarda VW satışları etkilenmez. Vw - Seat -Skoda hangisini alsak para aynı firmanın cebine girecek aslında. Ama grup olarak Seat ve Skoda için yeterince tanıtım, reklam yapmıyor pazara yeterince asılmıyorlar. Eğer satışlar etkilenmesin mantığı varsa DSG koymamak bu mantığın sıralamasında en arkadaki örnek olabilir. Fakat tanıtım pazarlama yapmadıkdan sonra DSG koysalarda önemli bir fark oluşmaz diye düşünüyorum. Tam karşılığı bir örnek olmasada Leon yüzünden Golf satışları ne hadar düşüyordur. Hem düşse ne olur sonuçta para aynı şirketin cebine girmiyormu? Bugün en çok satan 25 otomobili sıralamışlar içlerinde Skoda ve Seat maalesef yok. Bence Skoda, Seat fiyatları VW nin altında tutup alternatif oluşturmaya çalışıyor veya müşterinin aklını çelip aynı sınıfta Vw göre biraz daha aşağıda fiyat konumlandırması yapmış diğer firmalardan müşteri çalmayı düşünüyor olabilirler. Ama hiçbirini tam anlamıyla yapmıyorlar. Belki de bu markalara ve/veya Türkiye'de ki geleceklerine inanmıyorlar. Keşke Seat ve Skoda piyasaya daha fazla yüklensede aklımızda soru işaretleri olmadan gönül rahatlığı ile gidip nispeten uygun fiyatlı iyi donanımlı bu araçları alabilsek.

    Chevroletin yaptığını çok daha kaliteli araçlarla yapamıyorlar. Adamlar piyasaya girip 2-3 yıl içinde belli bir pazar payı elde ettiler. (Türkiye'de satışlarda 7. olmuşlar.) Skoda 18, Seat 23. sırada. (VW kadar kaliteli ve daha ucuz olmalarına karşın)

    Alıntıları Göster
    Yok mu alan kullanan arkadaşlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: euzun72

    Yok mu alan kullanan arkadaşlar

    Alıntıları Göster
    Adana'da sadece 1 tane gördüm şimdiye kadar, o da beyaz ve 1.6 MPI 102 HP.

    SKODA Octavia ve SKODA Superb çok daha iyi satıyor. SEAT Exeo'yu ancak 5.000 TL'lik bir fiyat indirimi ile Doğuş Otomotiv'in LPG'yi benimsemesi yüksek satış rakamlarına taşıyabilir.

    HYUNDAI, CHEVROLET vb. nasıl LPG'li araçlarına garanti veriyorsa Doğuş Otomotiv'de yavaş yavaş değil, hızlı hızlı bu garantili LPG ek hizmetini başlatması gerek. Kendileri taktırmasa bile sahipleri taktırıyor çünkü.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Adana'da sadece 1 tane gördüm şimdiye kadar, o da beyaz ve 1.6 MPI 102 HP.

    SKODA Octavia ve SKODA Superb çok daha iyi satıyor. SEAT Exeo'yu ancak 5.000 TL'lik bir fiyat indirimi ile Doğuş Otomotiv'in LPG'yi benimsemesi yüksek satış rakamlarına taşıyabilir.

    HYUNDAI, CHEVROLET vb. nasıl LPG'li araçlarına garanti veriyorsa Doğuş Otomotiv'de yavaş yavaş değil, hızlı hızlı bu garantili LPG ek hizmetini başlatması gerek. Kendileri taktırmasa bile sahipleri taktırıyor çünkü.

    Alıntıları Göster
    güzel fiyat LPDi sistemi monte edilip 37civarına mal edilebilirse çok güzel bir seçenek




  • quote:

    Orijinalden alıntı: infinite

    güzel fiyat LPDi sistemi monte edilip 37civarına mal edilebilirse çok güzel bir seçenek

    Alıntıları Göster
    Yazın yazlık otoparkında bir tane görüyordum ancak istanbul' da daha pek görmedim. aydea yılda bir tane ya görüyorum ya görmüyorum. Pek satılmıyor.

    2.0 TDI' lar zaten zor satılır bunu alacağına aynı fiyatlara yüzü eskimemiş modellere bakıyor adam ama 1.6 - 102 beygirlik motor satar epey diye düşünmüştüm, pek öyle olmadı.


    Bir açıdan baktığım zaman 50 binin üstünde kesinlikle vermezdim ben bu araca sonuçta eski kasa ...

    Öteki taraftan c segment golf astra vs. fiyatları o biçimken, 1.6 eski nesil motoru da olsa Exeo 40-43 bin eder mi; rahat rahat eder !




  • quote:

    Orijinalden alıntı: infinite

    güzel fiyat LPDi sistemi monte edilip 37civarına mal edilebilirse çok güzel bir seçenek

    Alıntıları Göster
    Seat,alıp kullanmadan önce asla alıp bineceğim bir araç değilken,kullandıktan sonra başka bir araç beğenmememe neden olan bir marka..Exeo ise Seat ın en prestijli,en konforlu,en lüx ve şu an için üretilen tek sedan aracı.Bugün aklıma geldi ve Exeo lara şöyle bir baktım ve iç geçirmekten kendimi alamadım.Henüz yollarda sık görülmese de kalite ve konforundan asla taviz vermeyecek bir araç..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kalsiyum 17

    Yazın yazlık otoparkında bir tane görüyordum ancak istanbul' da daha pek görmedim. aydea yılda bir tane ya görüyorum ya görmüyorum. Pek satılmıyor.

    2.0 TDI' lar zaten zor satılır bunu alacağına aynı fiyatlara yüzü eskimemiş modellere bakıyor adam ama 1.6 - 102 beygirlik motor satar epey diye düşünmüştüm, pek öyle olmadı.


    Bir açıdan baktığım zaman 50 binin üstünde kesinlikle vermezdim ben bu araca sonuçta eski kasa ...

    Öteki taraftan c segment golf astra vs. fiyatları o biçimken, 1.6 eski nesil motoru da olsa Exeo 40-43 bin eder mi; rahat rahat eder !

    Alıntıları Göster
    Seat Kayadibi bayisinde birkaç gün önce bayağı inceledim, malzeme kalitesi, işçilik çok hoşuma gitti, 17 " jantlar, sunroof v.s yanlış hatırlamıyorsam Sport donanımdı. Biraz dar olduğuna katılıyorum. Motoruna rağmen, o fiyat aralığında bir araba alacak olsam ciddi şekilde düşünürdüm.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.