Şimdi Ara

2009 TOYOTA AURİS 1.4D OTOMATİK ALINIR MI ? (MMT ŞANZIMAN)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
1
Favori
3.376
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • araç 130.000km de. mmt şanzıman yarı otomatik elegance paket dizel. toyotalar sağlam diye bakıyoruz ama bu şanzımanlarda sorun varmış sanırım sizce alınır mı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Donanım -- 12 Nisan 2019; 11:18:11 >



  • var mı kullanan ?
  • Vites geçişlerini olduğu gibi hissedersin. Vites atacağını anlayıp ayağını gazdan çekersen daha rahat vites atacaktır.
    Geçen sene arkadaşta vardi. Baskı balata bitirmişti. 1200 ile 1500 arası bir fiyata yaptırmıştı
  • Vites geçişleri manuelden daha kötü geldi bana
  • aceryeni A kullanıcısına yanıt
    vites geçişleri alışıldığı zaman sorun olmaz sanırım. uzun süreli beklemelerde boşa alın falan diyorlar, sıkışık trafikte mauele alıp 1 de gidin diyorlar.

    benim korkum sarsıntı değil de yokuşta geriye fazla kaydırması ve arıza çıkarması.
  • ie36 kullanıcısına yanıt
    vites geçişleri alışıldığı zaman sorun olmaz sanırım. uzun süreli beklemelerde boşa alın falan diyorlar, sıkışık trafikte mauele alıp 1 de gidin diyorlar.

    benim korkum sarsıntı değil de yokuşta geriye fazla kaydırması ve arıza çıkarması.
  • up
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • var mı bu şanzımanı kullanan ?
  • Dayıoğlunda var sorunsuz biniyo çok çok yağ eksiltince 3 4. Bin km de bir 1-2 litre beslersin motoru yağla
  • Valla bende Opel Astra 1.6 yarı otomatık alacaktım araştıma yapınca ve videoları izleyince vites geçişlerini çok hissettirdiğini gördüm.
    Bu nedendrn dolayı vazgeçtim.
  • Sorundan ziyade otomatikleştirilmiş manuel şanzımandır, kullanmaya alışınca sıkıntı olmaz, alırsanız sevise gösterin baskı balata kavrama vs değişecek bişey varsa değişsin. Çok performans beklemeyin, tüketim konusunda sizi memnun bırakır, klasik toyota mekanik sıkıntı çıkarmaz. Almadan önce servise gösterin derim.
  • Dr. Donanım kullanıcısına yanıt
    2009 ve 2011 corolla bu şanzımandan kullanmıştım. Vites geçişleri çok hissettiriyor. Şanzımanın maliyeti çok düşük. Hatta Toyota'daki bir arkadaşıma neden çift kavrama vites (dsg gibi) gelmiyor diye sorduğumda, bizde manuel ve yarı otomatik farkı 3000₺ VW'de 25000₺ demişti. Ayrıca şanzıman arızası serviste 3000₺ gibi bir rakama yapılıyor. 2 yılda garantili demişti.
  • teşekkürler herkese. yarın computestte sokup ustaya göstereceğiz.
  • Eğer daha önce klasik tork konvektörlü otomatik ve dsg tarzı yarı otomatik kulladıysanız mmt aldığınız için pişman olabilirsiniz.
  • Ben bir süre kullandım, konforsuz bir şanzımandır. Alıştıktan sonra elbet insan umursamıyor ama diğer şanzımanları kullandıktan sonra araçtan soğuyorsunuz. Ancak genel anlamda aşırı sorunlu bir model değil.
  • Alınmaz bence hem yaş hem km farkından fiyatı uygunsa alınır.
  • Toyota'nın yalıtımı zayıftır ama sorunsuzdur. Şanzımanı hantaldır. Vites geçişleri çok hissedilir. Bazen kararsız da kalabilir ama sorunsuzdur. Motoru özellikle o yıllardaki üretilenler yağ eksiltir ama SORUNSUZDUR. Karar sizin.
  • alınır niye alınmasın. ben çok memnunum. forumlara bakma sen. hayatta kullanmamışlardır. evt biraz hissediyorsun ama kafan tavandan dışarı çıkmıyor. sorun edecek bir şey değil. şehir içi 5 lt. yakıyor. etrafta kullanan bayan arkadaşlar da çok memnun. milletin dünyası şehir efsaneleri olmuş.
  • Şanzıman ayağınızı frenden çektiğiniz an yarim debriyaj yapmaya başlar. Siz frenden ayağınızı çekip gaz verene kadar çok az geri kaydırabilir. Manuel arac gibi.

    Genellikle 120-140 bin kmde bir Balat’a değişimi olur. Manuel arac gibi

    Eğer ayağınızı vites değişimleri sırasında gazdan çekerseniz ya ufak bir sarsıntı hissedersiniz ya hissetmezsiniz. Manuel arac gibi.

    trafikte 1 e alma gibi bir durum söz konusu degil. Sadece bütün kullanım boyunca dikkat edeceğiniz yarim debriyaj yaptırmamak ve vites değişimlerinde ayağınızı gazdan çekmek. Yada geri viteste ileri ileri viteste geri götürtmemek. Yanı manuel arac gibi.

    Yakıtı ve ara hızlanma performansını etkilemez hatta manuelden bile az yakar.

    Kararsız kalabilir. Direksiyonda kulakçıklar ile Manuel’e almadan otomatik modda seçim yaptırabilirsiniz. Vites küçültüp ara hızlanma yapabilirsiniz.

    Dizeli benzer hacimde olanlar icinde en sağlamlarından.

    Arac İngiliz üretimi bir Japon aracı. Yanı Dayanıklı bir arac.

    Bütün modellerinde sürücü diz hava yastığı da dahil olmak üzere tüm hava yastıkları standart.

    Kullanmayan yada babasının arabasını kaciranlar vs çok sallar ama sağlam bir auris alırsanız ekonomik sebeplerle araca bağlanabilirsiniz.




  • ARES007 A kullanıcısına yanıt
    teşekkürler hocam dikkate alacağım bunları. 2009 elegantta en full modeli olmasına rağmen hız sabitleyici, aux girişi ve bluetooth olmaması ilginç geldi ayrıca.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.