Şimdi Ara

## 2009 TOYOTA AVENSiS - ANA BAŞLIK ## (20. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
3.303
Cevap
17
Favori
292.139
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dizel Corollaya bej döşeme koymayan,
    Yeni avensise 1.6'ya cc ve otomatik koymayan,
    Dizel avensise otomatik koymayan,
    Dizel corollaya orjinal yani fabrika çıkışı mercekli veya merceksiz xenon'u koymayan
    TOYOTA'yı kınıyorum. NOT: Bu liste çok daha uzatılabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aya027 -- 5 Şubat 2009; 17:51:01 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: egunns

    techzone doğuşta işemi başladın diyemicem zavkler ve renkler...

    ne alaka kardeşim??? böyle gereksiz cümleler sarfetmeyin..

    utkucay kalkmış aynı motor hacmini karşılaştıracağı yerde beygir gücünü karşılaştırıyor.. bende bunun yanlış olduğunu savunuyorum.. 2 kere ağzımızdan passat lafı çıktı, "doğuş'ta işe mi başladın?" gibi basit şeyler duyuyorum!

    o zmn BMW M5 5.0lt 507bg, atıyorum standartı 3.0lt 265bg olan bir aracı modifiye yapıp 500bg'e çıkart aynı şey de... TSI motor 122bg, Avensis 132bg aradaki 10bglik fark mı başımıza kakılıyor??

    VW, Toyota'ya göre 1 gömlek daha üstündür.. bunu söylemek için herhangi bir otomobil firmasına girip çalışmayada gerek yok.. yarın gidin bi Passat kullanın birde Avensis kullanın.. aradaki farkıda anlayın..

    ha birisinin Toyota'ya olan güveni fazladır, birinin VW'e olan güveni fazladır..

    ben 16 yaşımdayken babam 99 model Toyota Corolla 1.3 Terra almıştı ve 2000 yılında vefat etti.. 19 yaşıma gelip ehliyetimi alana kadar Corolla'yı sadece çok yakın yerlere gitmek için o da 4-5 sefer alıp kullanmışımdır.. ne zamanki ehliyetimi alıp Corolla'yı adam akıllı kullanmaya başlayıp 1 sene sonra VW GOLF IV Comfortline sahibi oldum aradaki farkı anladım.. ben Toyota kötü marka demiyorum.. ama VW 1 gömlek daha üstün..

    sadede gelecek olursak hala aynı durum devam etmektedir ve ben son 10 gündür galeri galeri dolaşıp araba bakan ve karar verince alacak olan birisi olarak bu tarz basit şeylere sadece gülüyorum.. bu basit şeyler ise Toyota'nın kasayı değiştirdik ayağıyla aracın dışını komple değiştirip içini aynen bırakması, malzeme kalitesinin pek artmaması ve Elegant adı altında hala halojen farlı filan bir araç satması gülünç değil de nedir???

    şimdi diyeceksiniz ki Passat'ta halejen far yerine bi-xenon mu takıp veriyorlar.. elbette hayır ama 1.6 benzinli olan araç zaten düşük bg gücü ve trendline donanımı olduğu için düşük fiyatlı (1.6 102bg 49.000TL)..

    ha madem canımız beygir gücü karşılaştırmak istiyor.. 1.4 TSI 122bg ile 1.6 132bg'i karşılaştırırım.. 6.000TL daha fazla veririm bence daha kaliteli olan arabaya binmiş olurum!..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlkanExclusive -- 5 Şubat 2009; 17:59:35 >




  • Bir çok düşüncene aynen katılıyor (özellikle son cümlen) ve destekliyorum seni
    quote:

    Orjinalden alıntı: TechZone

    quote:

    Orjinalden alıntı: egunns

    techzone doğuşta işemi başladın diyemicem zavkler ve renkler...

    ne alaka kardeşim??? böyle gereksiz cümleler sarfetmeyin..

    utkucay kalkmış aynı motor hacmini karşılaştıracağı yerde beygir gücünü karşılaştırıyor.. bende bunun yanlış olduğunu savunuyorum.. 2 kere ağzımızdan passat lafı çıktı, "doğuş'ta işe mi başladın?" gibi basit şeyler duyuyorum!

    o zmn BMW M5 5.0lt 507bg, atıyorum standartı 3.0lt 265bg olan bir aracı modifiye yapıp 500bg'e çıkart aynı şey de... TSI motor 122bg, Avensis 132bg aradaki 10bglik fark mı başımıza kakılıyor??

    VW, Toyota'ya göre 1 gömlek daha üstündür.. bunu söylemek için herhangi bir otomobil firmasına girip çalışmayada gerek yok.. yarın gidin bi Passat kullanın birde Avensis kullanın.. aradaki farkıda anlayın..

    ha birisinin Toyota'ya olan güveni fazladır, birinin VW'e olan güveni fazladır..

    ben 16 yaşımdayken babam 99 model Toyota Corolla 1.3 Terra almıştı ve 2000 yılında vefat etti.. 19 yaşıma gelip ehliyetimi alana kadar Corolla'yı sadece çok yakın yerlere gitmek için o da 4-5 sefer alıp kullanmışımdır.. ne zamanki ehliyetimi alıp Corolla'yı adam akıllı kullanmaya başlayıp 1 sene sonra VW GOLF IV Comfortline sahibi oldum aradaki farkı anladım.. ben Toyota kötü marka demiyorum.. ama VW 1 gömlek daha üstün..

    sadede gelecek olursak hala aynı durum devam etmektedir ve ben son 10 gündür galeri galeri dolaşıp araba bakan ve karar verince alacak olan birisi olarak bu tarz basit şeylere sadece gülüyorum.. bu basit şeyler ise Toyota'nın kasayı değiştirdik ayağıyla aracın dışını komple değiştirip içini aynen bırakması, malzeme kalitesinin pek artmaması ve Elegant adı altında hala halojen farlı filan bir araç satması gülünç değil de nedir???



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aya027 -- 5 Şubat 2009; 17:59:37 >




  • teşekkürler alptekin abi ama başlığı açtığım günden beri heyecanla Avensis beklerken TR'ye giren donanımla, fiyatını duyunca sinirlerim tepeme çıktı..

    bu Toyota Türkiye'nin yaptığı boşboğazlıktan farklı bir şey değildir.. hani dakka başı zam yapan Doğuş Otomotiv'e kızıyo herkes, hani Ferit Şahenk büyük oynuyor, asrın kazıkçısı imajı veriliyor ve hepimiz Doğuş Grubu'na kıl oluyoruz ya.. şu fiyatla şu donanımda araç getiren Toyota Türkiye'nin Doğuş Otomotiv'den bir farkı kalmamıştır.. günlerdir bunu demek istiyorum!!! ama anlaşılmıyor demek ki..

    sadece sen anladığın için tekrar teşekkür ederim..
  • vw bir gömlek daha üstün lafna konfor manasında sonuna kadar katılıyorum ancak sorunsuzluk manasında toyotanın 2 gömlek üstün olduğunu iddia ediyorum. (her iki markanın arabalarını da uzun süreler kullanmış biri olarak)

    bu durum da tüm dünyada insanların tercihini etkiliyor tabi, toyota neden dünyanın en çok araba satan firması diye düşünmek lazım, ama bu iş sadece toyota yada vw meselesi değil, konforlu arabaları hep almanlar dayanıklı arabalarıysa japonlar yapıyor.

    japonlarn üretim teknikleri çok daha gelişmiş durumda, araçları çok daha az parçayla üretmeyi başarıyorlar buda doğrudan dayanıklılık olarak geri dönüş yapıyor. vw veya bir başka alman firması ne zaman bu üretim teknolojisini yakalar işte o zaman japon arabalarının rekabet için tek şansı konfora yönelmek olur. bence o güne kadar toyotadan çok yenilikçi tasarımlar herkese hitap edecek ön konsollar beklememeliyiz.

    urban cruiser, aygo, iq yeni çıkan hiç bir arabasının içi öle harika değil.

    avensisin içine gelirsek, benim görüşüme göre bir öncekine göre malzeme kalitesinde ciddi iyileştirmeler var ve alınacak bir navigasyonlar oldukça şık bir görünüme sahip olabilir. tabi bu kişisel bir zevk, benim beğendiğimi başkası beğenmek zorunda değil aynı benim başkasının beğendiği insigniadan hiç hazzetmemem gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi furkan_ -- 5 Şubat 2009; 18:12:04 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: furkan_

    vw bir gömlek daha üstün lafna komfor manasında sonuna kadar katılıyorum ancak sorunsuzluk manasında toyotanın 2 gömlek üstün olduğunu iddia ediyorum. (her iki markanın arabalarını da uzun süreler kullanmış biri olarak)

    bu durum da tüm dünyada insanların tercihini etkiliyor tabi, toyota neden dünyanın en çok araba satan firması diye düşünmek lazım, ama bu iş sadece toyota yada vw meselesi değil, komforlu arabaları hep almanlar dayanıklı arabalarıysa japonlar yapıyor.

    japonlarn üretim teknikleri çok daha gelişmiş durumda, araçları çok daha az parçayla üretmeyi başarıyorlar buda doğrudan dayanıklılık olarak geri dönüş yapıyor. vw veya bir başka alman firması ne zaman bu üretim teknolojisini yakalar işte o zaman japon arabalarının rekabet için tek şansı komfora yönelmek olur. bence o güne kadar toyotadan çok yenilikçi tasarımlar herkese hitab edecek ön konsollar beklememeliyiz.

    urban cruiser, aygo, iq yeni çıkan hiç bir arabasının içi öle harika değil.

    avensisin içine gelirsek, benim görüşüme göre bir öncekine göre malzeme kalitesinde ciddi iyileştirmeler var ve alınacak bir navigasyonlar oldukça şık bir görünüme sahip olabilir. tabi bu kişisel bir zevk, benim beğendiğimi başkası beğenmek zorunda değil aynı benim başkasının beğendiği insigniadan hiç hazzetmemem gibi.

    son cümlelerine kadar kendi görüşlerin olduğu için ben yorum yapmayacağım ancak ben son cümlene karşılık daha önce dediğimi tekrarlıyorum.. o navigasyonu al, tak artı araca o kadar para ver.. toplam fiyat Avensis için değer mi?? hayır 85.000TL'yi fln buluyorda benim düşündüğüm model ondan bir kez daha belirteyim dedim.. kısacası buna değer diyorsan çok zenginsin.. yok Avensis'e değmez diyorsan benim gibi, mantıklısın..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlkanExclusive -- 5 Şubat 2009; 18:15:53 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: furkan_

    vw bir gömlek daha üstün lafna konfor manasında sonuna kadar katılıyorum ancak sorunsuzluk manasında toyotanın 2 gömlek üstün olduğunu iddia ediyorum. (her iki markanın arabalarını da uzun süreler kullanmış biri olarak)

    bu durum da tüm dünyada insanların tercihini etkiliyor tabi, toyota neden dünyanın en çok araba satan firması diye düşünmek lazım, ama bu iş sadece toyota yada vw meselesi değil, konforlu arabaları hep almanlar dayanıklı arabalarıysa japonlar yapıyor.

    japonlarn üretim teknikleri çok daha gelişmiş durumda, araçları çok daha az parçayla üretmeyi başarıyorlar buda doğrudan dayanıklılık olarak geri dönüş yapıyor. vw veya bir başka alman firması ne zaman bu üretim teknolojisini yakalar işte o zaman japon arabalarının rekabet için tek şansı konfora yönelmek olur. bence o güne kadar toyotadan çok yenilikçi tasarımlar herkese hitap edecek ön konsollar beklememeliyiz.

    urban cruiser, aygo, iq yeni çıkan hiç bir arabasının içi öle harika değil.

    avensisin içine gelirsek, benim görüşüme göre bir öncekine göre malzeme kalitesinde ciddi iyileştirmeler var ve alınacak bir navigasyonlar oldukça şık bir görünüme sahip olabilir. tabi bu kişisel bir zevk, benim beğendiğimi başkası beğenmek zorunda değil aynı benim başkasının beğendiği insigniadan hiç hazzetmemem gibi.





  • Bakın arkadaşlar asıl problem şu buradaki bir çok arkadaş Toyota markasının esiri olmuşlar ve toz kondurmamaya çalışıyorlar oysaki her zaman dediğim gibi şuanki aracımla bu benim üçüncü corollam ama bu demek değildirki ben toyotanın eksikliklerini, yanlışlarını ve saçmalıklarını dile getirmeyeceğim. Sanki babalarının şirketlerini savunuyorlar bana gerçekten çok ama çok tuhaf geliyor. avensisin üzerinde bu kadar tarışmaya gerek yok bence mal meydanda bana görede toyotanın çuvalladığıda meydanda zaten zaman benim nekadar haklı olduğumu çıkartacak Toyotanın şımarıklığı avenisisin satış rakamları ortaya çıkmaya başladığında eminimki gidecektir sonra gelin bakalım fiyat düşürmeler eee onun fiyatı düştüğünde bu sefer corollada düşecek...... Sonuç olarak tekrar aynı şeyi diyorum avensside çuvalladılar. Bazı arkadaşlar iç malzemenin iyiliğinden bahsediyorlar Allah aşkına üst segment bir araçda zaten olması gereken şeydir bu yapmasalar ayıp zaten ama yok sen tut corollaya cc koy üst sınıf dediğin avensise koyma ne kadar komik ve saçma aslında bu eksiklikleri daha uzatacağım ama hiç gerek yok bilen biliyor zaten.

    quote:

    Orjinalden alıntı: TechZone

    teşekkürler alptekin abi ama başlığı açtığım günden beri heyecanla Avensis beklerken TR'ye giren donanımla, fiyatını duyunca sinirlerim tepeme çıktı..

    bu Toyota Türkiye'nin yaptığı boşboğazlıktan farklı bir şey değildir.. hani dakka başı zam yapan Doğuş Otomotiv'e kızıyo herkes, hani Ferit Şahenk büyük oynuyor, asrın kazıkçısı imajı veriliyor ve hepimiz Doğuş Grubu'na kıl oluyoruz ya.. şu fiyatla şu donanımda araç getiren Toyota Türkiye'nin Doğuş Otomotiv'den bir farkı kalmamıştır.. günlerdir bunu demek istiyorum!!! ama anlaşılmıyor demek ki..

    sadece sen anladığın için tekrar teşekkür ederim..




  • ben 1.6 olanı baz aldığım için fiyat bana makul, kaldı ki benim almak istediğim tarihte euro aşırı değerlenmezse muhakkak fiyat indirimleri de olacaktır. 2lt versiyonları için fiyat konusunda sonuna kadar haklısın. ama aynı firma almanayda 1.6benzinli ile 2.0lt dizel arasında 950€ fark istiyor yani tüm suç toyotada değil yüksek ötv de, ama bu yine de o arabanın 80bin lira etmeyeceği gerçeğini değiştirmiyor.

    quote:

    Orjinalden alıntı: TechZone

    son cümlelerine kadar kendi görüşlerin olduğu için ben yorum yapmayacağım ancak ben son cümlene karşılık daha önce dediğimi tekrarlıyorum.. o navigasyonu al, tak artı araca o kadar para ver.. toplam fiyat Avensis için değer mi?? hayır 85.000TL'yi fln buluyorda benim düşündüğüm model ondan bir kez daha belirteyim dedim.. kısacası buna değer diyorsan çok zenginsin.. yok Avensis'e değmez diyorsan benim gibi, mantıklısın..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi furkan_ -- 5 Şubat 2009; 18:50:25 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: TechZone
    utkucay kalkmış aynı motor hacmini karşılaştıracağı yerde beygir gücünü karşılaştırıyor.. bende bunun yanlış olduğunu savunuyorum.. 2 kere ağzımızdan passat lafı çıktı, "doğuş'ta işe mi başladın?" gibi basit şeyler duyuyorum!


    elbette eş değerleri karşılaştıracaksın...

    donanım olarak birbirine benzer, 0-100km hızlanmaları benzer, tüketim değerleri benzer niye kıyaslanmayacak onu anladım?

    acaba passat 1.6 102 motorunu kaç tane satıyor? alıcılar araç alırken en baz donanımlara bakmazlar, alacakları donanım ve motorlarla ilgilenirler. Dolasıyla passat alınabilir en düşüğü 1.4 tsi 122 hp dir. nasıl ki corolla'nın class donanımlısı değilde comfort donanımlısı olduğu gibi.....

    biz bunu hergün işimiz gereği yaşıyoruz ve şimdiye kadar gelen müşterilerimin hiçbiri avensis'i passat'ın 1.6 102 hp si kıyaslamıyor !




  • arife tarif gerekmez:aya kardeş dediklerinde haklı !

    c control
    park sensörü
    xenon

    neden YOK ?

    inanın bu 3 opsiyon standart olsaydı değmeyin avensisin keyfine !

    bu arada avensisin içi bana biraz dar geldi.
  • sonuna kadar katılıyorum, cc ve park sensörü maliyet açısından da oldukça ucuz donanımlar. bunları koysalardı araç çok daha hızlı bir şekilde girerdi piyasaya (ben sevmesemde bkz:opel insignia, adamlar donanım sayesinde daha gelmeden 210adet satmışlar)

    benim en büyük umudum 2010model yılıyla beraber bu eksiklikleri gidermeleri veya satışların çok kötü gitmesine müteakip acilen premium diye yeni bir donanım sunmaları, umarım bu ikisinden biri gerçekleşir.



    quote:

    Orjinalden alıntı: nerki

    arife tarif gerekmez:aya kardeş dediklerinde haklı !

    c control
    park sensörü
    xenon

    neden YOK ?

    inanın bu 3 opsiyon standart olsaydı değmeyin avensisin keyfine !

    bu arada avensisin içi bana biraz dar geldi.




  • defalarca bu forumda avensis 1.6 ya cc gerekliliğini tartıştık hatta toyotasaya defalerca e mail attık. toyotasa yetkilileri tüketicinin isteklerini japonyaya bildirmekten niye aciz ?
    yalan mı söyleyin bana ?
    gerek avensis gerekse insiğnia el freni butonunu vw den esinlenerek yeni araçlarına kopyalamadı mı !
    yada hill holderı yada anahtarsız çalıştırma sistemini ?
    eğri oturup doğru konuşmak lazım ve doğru konuşanlarıda topikte fake ilan etmemek lazım...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: utkucay

    quote:

    Orjinalden alıntı: TechZone
    utkucay kalkmış aynı motor hacmini karşılaştıracağı yerde beygir gücünü karşılaştırıyor.. bende bunun yanlış olduğunu savunuyorum.. 2 kere ağzımızdan passat lafı çıktı, "doğuş'ta işe mi başladın?" gibi basit şeyler duyuyorum!


    elbette eş değerleri karşılaştıracaksın...

    donanım olarak birbirine benzer, 0-100km hızlanmaları benzer, tüketim değerleri benzer niye kıyaslanmayacak onu anladım?

    acaba passat 1.6 102 motorunu kaç tane satıyor? alıcılar araç alırken en baz donanımlara bakmazlar, alacakları donanım ve motorlarla ilgilenirler. Dolasıyla passat alınabilir en düşüğü 1.4 tsi 122 hp dir. nasıl ki corolla'nın class donanımlısı değilde comfort donanımlısı olduğu gibi.....

    biz bunu hergün işimiz gereği yaşıyoruz ve şimdiye kadar gelen müşterilerimin hiçbiri avensis'i passat'ın 1.6 102 hp si kıyaslamıyor !

    VW alacak parası olan kişi karşılaştırır..

    siz Toyota'nın satış danışmanı olarak "kimse yoğurdum ekşi demez" mantığı ile haklı olarak Avensis'in iyi bir donanımla ve iyi bir fiyatla piyasaya girdiğini söylüyorsunuz.. bende 50. kezdir aynı şeyi savunmak zorunda kalıyorum ve diyorum ki:

    yahu hocam tamam Toyota çok iyi markadır, bundan önce yaptıkları bununda garantisini vermektedir. ancak konu yeni Avensis'e gelince akan sular duruyor.. savunduğum şey şudur ki, bir aracın yeni kasası geliyor, iç görünüm aynı!

    iç donanımın aynı olmasını bir kenara koyalım.. malzeme kalitesinde iyileştirmeler var ama çok değil! bunuda bir kenara koyalım.

    baz versiyon Elegant adı altında çıkıyor, araç D segmenti, xenon yok, CC yok, park sensörü yok.

    bunlarıda bir kenara koyalım. geriye kalan ne? elektronik park freni! bunla kaç kişinin gözü boyanabilir? bunuda bir kenara koyalım..

    tüm bu donanımsal eksilere rağmen fiyat sırf yeni kasa diye 50.000TL'nin üstünde! 51.400TL!!!

    tamam, haydi yeni Avensis alalım.. ben D segmenti araba alacaksam bu araçta CC, xenon, park sensörü olacak.. ve tabii diğer kişisel aksesuarlar taktıralım... fiyat kabaca 56.000 - 57.000TL.. navigasyon yok, navigasyonu bıraktım ekran yok.. opsiyon olarak var mı yok! opsiyonu geçtim tedek parça olarak var mı? o da yok!!!

    YOK ALLAH YOK!!! ben buna mı vereceğim 55.000 - 56.000TL?!?!...

    arkadaşlar birbirimizi kandırmayalım.. yeni Avensis dış görünümde 10 numara olmuş.. sedanı da, station wagonu da.. kim ki dış dizaynı beğenmedim der benden bir YAVAŞŞ cevabı alır.. ama iç dizayn ve donanım seçeneği olarak koca bir sıfır alıyor benden.. ha benim Toyota Avensis almam Toyota'yı zengin mi edecek?? tabiiki hayır!! ama benim gibi heves edip bekleyen birçok kişiyi hayal kırıklığına uğratıyorsa ne satış rakamlarından ne de potansiyel müşterilerden bir artı beklemeyin.. gözü kara Toyota fanatikleri dışında ya da hadi bir Toyota alalım diyen kişilerin dışında pek alan olacağını zannetmiyorum..

    benim Borusan Otomotiv ile çok iyi ilişkilerim var.. Ankara'da gerek havaalanı gerek çankaya Borusan'da birçok satış danışmanını tanırım.. X6 çıkacağı zaman yeni X5 sahiplerinin %35'i bu modele kayacak denildi.. şimdi Ankara'da ki X6 sayısını hesaplarsanız toplam X5 sayısının en az %25'i %30'u olduğunu görürsünüz.. bu marka ve satış istikrarıdır.. her otomobil firmasında da olması gerekir..

    siz Toyota Satış Danışmanı olarak böyle bir iddia da bulunabiliyorsanız o zaman ben bir daha msj yazmayacağim.. ama diyemiyorsanız eleştirileride bir yere kadar göğüs gerilebilir.. daha fazlasını savunmak yersiz olur..

    gelelim eş değer motor seçeneklerine.. bunun içinde bilgisayardan örnek vermek istiyorum..

    aynı işlemciye sahip bilgisayarlardan biri 512MB ram'e sahip biri 2GB ram'e sahip.. hangisi hızlı çalışır? tabiiki 2GB ram'e sahip olan..

    peki farklı işlemcilere sahip iki bilgisayardan ikiside 2GB ram'e sahip olduğunu düşünürseniz hangisi daha hızlı çalışır bununda cevabını almak isterim..




  • yeni Avensis dış görünümde 10 numara olmuş.. sedanı da, station wagonu da.. kim ki dış dizaynı beğenmedim der benden bir YAVAŞŞ cevabı alır... demişsin ben diyorum işte içide dışıda her tarafı berbat :) şaka bir yanada bende aracın önüne bayılıyorum maalesef tek bayıldığım nokta bu.
    quote:

    Orjinalden alıntı: TechZone


    quote:

    Orjinalden alıntı: utkucay

    quote:

    Orjinalden alıntı: TechZone
    utkucay kalkmış aynı motor hacmini karşılaştıracağı yerde beygir gücünü karşılaştırıyor.. bende bunun yanlış olduğunu savunuyorum.. 2 kere ağzımızdan passat lafı çıktı, "doğuş'ta işe mi başladın?" gibi basit şeyler duyuyorum!


    elbette eş değerleri karşılaştıracaksın...

    donanım olarak birbirine benzer, 0-100km hızlanmaları benzer, tüketim değerleri benzer niye kıyaslanmayacak onu anladım?

    acaba passat 1.6 102 motorunu kaç tane satıyor? alıcılar araç alırken en baz donanımlara bakmazlar, alacakları donanım ve motorlarla ilgilenirler. Dolasıyla passat alınabilir en düşüğü 1.4 tsi 122 hp dir. nasıl ki corolla'nın class donanımlısı değilde comfort donanımlısı olduğu gibi.....

    biz bunu hergün işimiz gereği yaşıyoruz ve şimdiye kadar gelen müşterilerimin hiçbiri avensis'i passat'ın 1.6 102 hp si kıyaslamıyor !

    VW alacak parası olan kişi karşılaştırır..

    siz Toyota'nın satış danışmanı olarak "kimse yoğurdum ekşi demez" mantığı ile haklı olarak Avensis'in iyi bir donanımla ve iyi bir fiyatla piyasaya girdiğini söylüyorsunuz.. bende 50. kezdir aynı şeyi savunmak zorunda kalıyorum ve diyorum ki:

    yahu hocam tamam Toyota çok iyi markadır, bundan önce yaptıkları bununda garantisini vermektedir. ancak konu yeni Avensis'e gelince akan sular duruyor.. savunduğum şey şudur ki, bir aracın yeni kasası geliyor, iç görünüm aynı!

    iç donanımın aynı olmasını bir kenara koyalım.. malzeme kalitesinde iyileştirmeler var ama çok değil! bunuda bir kenara koyalım.

    baz versiyon Elegant adı altında çıkıyor, araç D segmenti, xenon yok, CC yok, park sensörü yok.

    bunlarıda bir kenara koyalım. geriye kalan ne? elektronik park freni! bunla kaç kişinin gözü boyanabilir? bunuda bir kenara koyalım..

    tüm bu donanımsal eksilere rağmen fiyat sırf yeni kasa diye 50.000TL'nin üstünde! 51.400TL!!!

    tamam, haydi yeni Avensis alalım.. ben D segmenti araba alacaksam bu araçta CC, xenon, park sensörü olacak.. ve tabii diğer kişisel aksesuarlar taktıralım... fiyat kabaca 56.000 - 57.000TL.. navigasyon yok, navigasyonu bıraktım ekran yok.. opsiyon olarak var mı yok! opsiyonu geçtim tedek parça olarak var mı? o da yok!!!

    YOK ALLAH YOK!!! ben buna mı vereceğim 55.000 - 56.000TL?!?!...

    arkadaşlar birbirimizi kandırmayalım.. yeni Avensis dış görünümde 10 numara olmuş.. sedanı da, station wagonu da.. kim ki dış dizaynı beğenmedim der benden bir YAVAŞŞ cevabı alır.. ama iç dizayn ve donanım seçeneği olarak koca bir sıfır alıyor benden.. ha benim Toyota Avensis almam Toyota'yı zengin mi edecek?? tabiiki hayır!! ama benim gibi heves edip bekleyen birçok kişiyi hayal kırıklığına uğratıyorsa ne satış rakamlarından ne de potansiyel müşterilerden bir artı beklemeyin.. gözü kara Toyota fanatikleri dışında ya da hadi bir Toyota alalım diyen kişilerin dışında pek alan olacağını zannetmiyorum..

    benim Borusan Otomotiv ile çok iyi ilişkilerim var.. Ankara'da gerek havaalanı gerek çankaya Borusan'da birçok satış danışmanını tanırım.. X6 çıkacağı zaman yeni X5 sahiplerinin %35'i bu modele kayacak denildi.. şimdi Ankara'da ki X6 sayısını hesaplarsanız toplam X5 sayısının en az %25'i %30'u olduğunu görürsünüz.. bu marka ve satış istikrarıdır.. her otomobil firmasında da olması gerekir..

    siz Toyota Satış Danışmanı olarak böyle bir iddia da bulunabiliyorsanız o zaman ben bir daha msj yazmayacağim.. ama diyemiyorsanız eleştirileride bir yere kadar göğüs gerilebilir.. daha fazlasını savunmak yersiz olur..

    gelelim eş değer motor seçeneklerine.. bunun içinde bilgisayardan örnek vermek istiyorum..

    aynı işlemciye sahip bilgisayarlardan biri 512MB ram'e sahip biri 2GB ram'e sahip.. hangisi hızlı çalışır? tabiiki 2GB ram'e sahip olan..

    peki farklı işlemcilere sahip iki bilgisayardan ikiside 2GB ram'e sahip olduğunu düşünürseniz hangisi daha hızlı çalışır bununda cevabını almak isterim..




  • Söylemeden geçemeyeceğim ama en sinir oldum, en çok güldüğüm ve bende karşımdaki insana karşı değişik duygular oluşturan bir klasik cümle var onu sizlerle paylaşmak istiyorum:

    Ben: Herşeyi anladımda neden dizelde bej döşme yok (corolla için)
    Satış Görevlisi Arkadaş: Beyfendi şirket politikası.


    gelde sinirden çatlama..........



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aya027 -- 5 Şubat 2009; 20:38:08 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TechZone

    VW alacak parası olan kişi karşılaştırır..

    siz Toyota'nın satış danışmanı olarak "kimse yoğurdum ekşi demez" mantığı ile haklı olarak Avensis'in iyi bir donanımla ve iyi bir fiyatla piyasaya girdiğini söylüyorsunuz.. bende 50. kezdir aynı şeyi savunmak zorunda kalıyorum ve diyorum ki:

    yahu hocam tamam Toyota çok iyi markadır, bundan önce yaptıkları bununda garantisini vermektedir. ancak konu yeni Avensis'e gelince akan sular duruyor.. savunduğum şey şudur ki, bir aracın yeni kasası geliyor, iç görünüm aynı!

    iç donanımın aynı olmasını bir kenara koyalım.. malzeme kalitesinde iyileştirmeler var ama çok değil! bunuda bir kenara koyalım.

    baz versiyon Elegant adı altında çıkıyor, araç D segmenti, xenon yok, CC yok, park sensörü yok.

    bunlarıda bir kenara koyalım. geriye kalan ne? elektronik park freni! bunla kaç kişinin gözü boyanabilir? bunuda bir kenara koyalım..

    tüm bu donanımsal eksilere rağmen fiyat sırf yeni kasa diye 50.000TL'nin üstünde! 51.400TL!!!

    tamam, haydi yeni Avensis alalım.. ben D segmenti araba alacaksam bu araçta CC, xenon, park sensörü olacak.. ve tabii diğer kişisel aksesuarlar taktıralım... fiyat kabaca 56.000 - 57.000TL.. navigasyon yok, navigasyonu bıraktım ekran yok.. opsiyon olarak var mı yok! opsiyonu geçtim tedek parça olarak var mı? o da yok!!!

    YOK ALLAH YOK!!! ben buna mı vereceğim 55.000 - 56.000TL?!?!...

    arkadaşlar birbirimizi kandırmayalım.. yeni Avensis dış görünümde 10 numara olmuş.. sedanı da, station wagonu da.. kim ki dış dizaynı beğenmedim der benden bir YAVAŞŞ cevabı alır.. ama iç dizayn ve donanım seçeneği olarak koca bir sıfır alıyor benden.. ha benim Toyota Avensis almam Toyota'yı zengin mi edecek?? tabiiki hayır!! ama benim gibi heves edip bekleyen birçok kişiyi hayal kırıklığına uğratıyorsa ne satış rakamlarından ne de potansiyel müşterilerden bir artı beklemeyin.. gözü kara Toyota fanatikleri dışında ya da hadi bir Toyota alalım diyen kişilerin dışında pek alan olacağını zannetmiyorum..

    benim Borusan Otomotiv ile çok iyi ilişkilerim var.. Ankara'da gerek havaalanı gerek çankaya Borusan'da birçok satış danışmanını tanırım.. X6 çıkacağı zaman yeni X5 sahiplerinin %35'i bu modele kayacak denildi.. şimdi Ankara'da ki X6 sayısını hesaplarsanız toplam X5 sayısının en az %25'i %30'u olduğunu görürsünüz.. bu marka ve satış istikrarıdır.. her otomobil firmasında da olması gerekir..

    siz Toyota Satış Danışmanı olarak böyle bir iddia da bulunabiliyorsanız o zaman ben bir daha msj yazmayacağim.. ama diyemiyorsanız eleştirileride bir yere kadar göğüs gerilebilir.. daha fazlasını savunmak yersiz olur..

    gelelim eş değer motor seçeneklerine.. bunun içinde bilgisayardan örnek vermek istiyorum..

    aynı işlemciye sahip bilgisayarlardan biri 512MB ram'e sahip biri 2GB ram'e sahip.. hangisi hızlı çalışır? tabiiki 2GB ram'e sahip olan..

    peki farklı işlemcilere sahip iki bilgisayardan ikiside 2GB ram'e sahip olduğunu düşünürseniz hangisi daha hızlı çalışır bununda cevabını almak isterim..


    araçla ilgili eleştirilerinizi yapabilirsiniz. şu 7 sayfadaki mesajlarımı okursanız, kişilerin araçla ilgili yaptığı eleştirilere hiçbir cevap vermedim. neticede herkesin beğenileri başka. sizle tek anlaşamadığımız nokta passat'ın 1.6 102 motorlu versiyonunu 132 hp lik avensisle kıyaslmanız oldu. zaten vw nasıl d segment bir araca 102 hp motor koyar anlamıyorum. üstelik 1.4 tsi varken. üstelik size şunu söyleyeyim bugün passat alacak olsam, 1.4 tsi 122 hp yi almam, 160 hp olanı alırım. d segment araç alıp, o aracın hakkını verecek motoru seçmek lazım. yine aynı durum avensis içinde geçerli 1.6 132hp yerine 2.0 152hp motoru tercih ederim....

    quote:

    Orjinalden alıntı: TechZone

    gelelim eş değer motor seçeneklerine.. bunun içinde bilgisayardan örnek vermek istiyorum..

    aynı işlemciye sahip bilgisayarlardan biri 512MB ram'e sahip biri 2GB ram'e sahip.. hangisi hızlı çalışır? tabiiki 2GB ram'e sahip olan..

    peki farklı işlemcilere sahip iki bilgisayardan ikiside 2GB ram'e sahip olduğunu düşünürseniz hangisi daha hızlı çalışır bununda cevabını almak isterim..


    bak ne güzel örnek vermişsin
    tabi ki işlemci daha hızlı olan, peki işlemcisi daha hızlı olan daha olmaz mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi utkucay -- 5 Şubat 2009; 20:57:19 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: aya027

    Söylemeden geçemeyeceğim ama en sinir oldum, en çok güldüğüm ve bende karşımdaki insana karşı değişik duygular oluşturan bir klasik cümle var onu sizlerle paylaşmak istiyorum:

    Ben: Herşeyi anladımda neden dizelde bej döşme yok (corolla için)
    Satış Görevlisi Arkadaş: Beyfendi şirket politikası.


    gelde sinirden çatlama..........


    hiç iç döşemesi bej ve 70-80bin km de corolla gördünüz mü? neden dizelde bej olmadığının cevabı bu sorunun cevabında gizli ?
  • furkan arkadaş son mesajındaki temenniler gerçekleşecek gibime geliyor ve bana görede çok mantıklı...

    burada yazan arkadasların yüzde 90 ı toyota fanı...bu sempatinin bana göre başlıca sebepleri sorunsuzluk,kullanım maliyetleri,kullanım rahatlığı ve esnekliği falan filan....bana göre herşey aracın dış görünümünün muhteşem olması ve çok donanımlı olması değil

    yeni avensisin bana görede eleştirilecek yönlerinin çok olmasına rağmen ben 100 binlik passat insignia dan haz almam 50 binlik avensisten haz alırım...ama adam gidip neden 100 bin tl ya passat almış diyede hiç bi zaman sormam...bazıları opelcidir bazıları vw ci..bazıları kessen japon arabası almaz..adam lexusün içe koy bu da arabamı japon der
  • quote:

    Orjinalden alıntı: utkucay

    araçla ilgili eleştirilerinizi yapabilirsiniz. şu 7 sayfadaki mesajlarımı okursanız, kişilerin araçla ilgili yaptığı eleştirilere hiçbir cevap vermedim. neticede herkesin beğenileri başka. sizle tek anlaşamadığımız nokta passat'ın 1.6 102 motorlu versiyonunu 132 hp lik avensisle kıyaslmanız oldu. zaten vw nasıl d segment bir araca 102 hp motor koyar anlamıyorum. üstelik 1.4 tsi varken. üstelik size şunu söyleyeyim bugün passat alacak olsam, 1.4 tsi 122 hp yi almam, 160 hp olanı alırım. d segment araç alıp, o aracın hakkını verecek motoru seçmek lazım. yine aynı durum avensis içinde geçerli 1.6 132hp yerine 2.0 152hp motoru tercih ederim....

    e siz bile böyle söylüyorsanız konuya son noktayı koymuş oluyoruz böylece..

    yine söylüyorum aynı motor hacmine sahip olan aracı karşılaştırmamakta bir mahsur görmüyorum.. aradaki 30bg'lik fark ise abartı derecede büyük bir fark değil.. ha kullanırken farkettirir mi? elbette...

    ama unutulmamalıdır ki VW, Audi, Skoda ve Seat'ta kullanılan bu 1.6lt 102bg'lik motor, hem Türkiye'de hem de Avrupa'da çokça tercih edilmiş bir motor olup en sorunsuz ve en olgun motordur.. ancak tabiiki 1200kg ve üstü ağırlıkta bir araçta bu motorun kullanılması ne kadar doğrudur ya da ne kadar yanlıştır sorusu da sadece yakıt tüketimi açısından kayda değer tartışmalara açktır..

    yani 60'la rampa çıkarken boğulursa bir küçük vitese alınır ve devam edilir yola




  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.