Şimdi Ara

2009 YENİ HONDA CITY (10. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
819
Cevap
3
Favori
187.507
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • diz mesafesi konusunda bence cok basarılı cıtyozellıkle on koltugu en geriye cekıp,sırt kısmını da hatırı sayılır derecede yatırıp arka koltuga gectim.dizlerim ve koltuk arkasında 5 cm kadar mesafe de vardı.bu arada boyum 1.82.ayrıca arka koltugun altında genelde gozlerden kacan bır ozellık gordum.arka koltukların altında (koltuk boyunca)esya koymaya yarayan buyuk bır goz yapılmıs.ozellıkle uzun yolculuklarda falan oraya ayakkabı poset vesaire konabılır!

    edit:cumle hatası.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burakdu -- 16 Ekim 2008; 12:44:56 >
  • bagajı kaç litre acaba
  • 6 yıllık garanti 2008in sonunda bitiyormuş herhalde bu da çok çekici bir kampanyaydı bakalım bundan sonra ne olur
  • quote:

    Orjinalden alıntı: drdemir

    6 yıllık garanti 2008in sonunda bitiyormuş herhalde bu da çok çekici bir kampanyaydı bakalım bundan sonra ne olur



    bilgiyi nerden aldınız?2009 da olmaya bılır yanı bu kampanya
  • quote:

    Orjinalden alıntı: aliserpil2006

    bagajı kaç litre acaba



    bilmiyorum ama bayaa genişti.
  • city nın yurtdısı katalogunda 506 lt. olarak belırtılmıs.cok ıyı!
  • Arkadaşlar Honda City i fuarda gördüm fakat araba iç malzemesini pek beğenmedim. (Yeni kasa güzel laf yok)
    Ayrıca arabanın ağırlığı Jazz ile aynı 1040 kg civarı. Anlaşılan malzeme olarak iyi değil.

    City nin otomatik modeli 32 bin ytl civarı olacağını düşünürsek, fiyatıda az değil.
    İnsan düşünüyor, 32 bin ytl City e verilirmi?

    32 bin ytl ye 2-3bin lira ilave edilerek,
    Fiat Linea, Mitsubishi Lancer, KIA Cerato, Ford Focus, Reanault Megane ve benzeri arabalar alınabiliyor.

    Acaba sizin görüşünüz nedir?
    Honda CITY 32 bin ytl yi hakediyor mu?
  • ben bu aracı beğendim. almayıda düşünüyorum . ama otomatiği 32 bence etmez . otomatik en ful olanı için belki 30 olabilir. otomatik baz donanımlısı en fazla 28 etmesi lazım bence
  • Renault clio symbola 23000 verip hiç birşey almayacagıma 30000 verir full honda alırım City en nihayetinde B segmenti bir araba Fakat özellik olarak C sınıfa ait olan cok özellik var Bu kadar özelliği barındırıp daha iyi olsa civice ne gerek var Bence Honda kalitesi ve sorunsuzluğunu düşündüğünüzde Bence eder.
    Yaa ben merak ediyorum Tedbirli ve ekonomik bir sürücü 90-110 km hızdan öte cıkmayacaksa ve konfor istiyorsa neden bu arabayı düşünmezki Neden daha cok para vermek ister yada daha para verip hiçliğe kendini mahkum etmek ister




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ccecy

    Arkadaşlar karamsarlığım Honda'nın seçenek sınırlamasından. Evet gerçekten az yakıyor, sorun çıkarmıyor, kaliteli ama benzililer arasında. Hondanın sattığı araçlarda kaç tip motor seçeneği var ( hiç ). Bakın diğer firmalar sürekli motorlarını geliştiriyor. 3-5 yıl önce Honda'nın benzinli değerlerine dizelle ancak ulaşabilen firmalar şu anda Turbo teknolojisini kullansada benzinli araçlarda yüksek performans düşük yakıt tüketimi verilerini yakalamaya başladı. Nerdeyse otomobil firmalarının tamamında inanılmaz derecede az yakan dizel motorlar var. Honda ya hibrit araçları piyasaya sürmeli yada şu üstün motor teknolojisini dizeldede kullanmalı. Hayal edelim bakalım 1,6lt dizel, şehir içi 3,8- karma 4,5 şehir dışı 5,4 yakan bir civic var. Sizce satışlar çok rahat ikiye katlanmaz mı ? Olmadığına göre insanlar çok fazla renault almakla haklı bence.


    hocam aslında çok haklısınız; ancak insanlar seçeneklerini belirlerlerken bazen cidden mantık sınırlarının dışına çıkabiliyorlar; hepimizin bildiği-hepimize söylenen "yılda en az şu kadar km yapmıyorsan dizel alman çok da mantıklı olmaz" sözleri var; "mevcut arabamıza binerken" "keşke dizel olsaydı; daha az yakardık" seçeneği her zaman aklımızın bir köşesinde bulunuyor; ancak sanki sihirli bir değnek varmış; aracımız birden sihirli bir dokunuşla dizele dönüşecekmiş gibi dizel alırken ödenecek farkı (üstelik eğer otomobilimizi krediyle alıyorsak bu fiyat farkının krediye yansıyan ve haliyle daha da büyüyen halini) pek düşünmüyoruz; bu ücret farkını 1-2 yılda amorti edecek kadar çok kullanan kişiler olabilir (ki bunlara pratikte "şirket araçları" deniyor); ancak motorin-benzin fiyat farkının bu kadar azaldığı; ve yakın gelecekte bu aradaki farkın ne olacağının pek de bilinmediği bu ortamda ortalama bir kullanıcı sanırım aracı alırken ödediği fazla miktarı ancak 5 yıl civarı bir kullanımla amorti edebilir (o da belki) (örneğin sözü edilen renault için megane'dan yola çıkacak olursak:

    -- renault megane 1.4 16V 98 bg Authentique--------------------> 29.200 YTL
    -- renault megane 1.6 16V 110 bg Authentique-------------------> 32.642 YTL

    -- renault megane 1.5 Dci 80 bg Authentique---------------------> 36.293 YTL
    -- renault megane 1.5 Dci 100 bg Authentique--------------------> 38.090 YTL

    gördüğünüz gibi 110bg lik bir 1.6 benzinli ile 80 bg lik dizel (muhtemelen gaza bastığınızda kaç gün sonra harekete geçeceği belli olmayan versiyon) arasında bile 3.600 YTL lik bir fark var (kaldı ki ilk satırlarla ikinci satırlar kendi aralarında kıyaslandığında bu fark 6.000 YTL civarında oluyor); şu an itibariyle petrolofisi.com dan güncel pompa fiyatlarına göre 95 oktan benzin litre fiyatı 3.08 YTL; Eurodisel litre fiyatıysa 2.75 YTL; aradaki fark 0.33 YTL değil de 0.40 YTL olsa bile 3.600 YTL yi amorti etmek için 9.000 litre; yanlış duymadınız 9.000 (dokuz bin) litre; 6.000 YTL yi amorti etmek içinse 15.000 (on beş bin litre) kullanımına ulaşmak lazım ( 1 lt ile benim hondamın agresif kullanımla gittiği 14-15 km değil; 10 km bile gitseniz bu "en iyimser hesapla" 3.600 YTL yi amorti etmek için 90.000 km; 6.000 YTL yi amorti etmek içinse 150.000 km yapmanız gerektiği manasına gelir) (ki bunlar gerçekten "çok çok iyimser" hesaplamalar; üstelik dizel araçların yıllık bakım-servis maliyetlerinin benzinli modellerden daha yüksek oluşunu hesaba katmadan...)

    olaya bir de "donanım" açısından bakalım; honda hariç hemen hemen bütün firmalar "kullanıcı dostu görünmek için" "her keseye hitap ediyoruz" diye çarpraz kombinasyonlarıyla hesaplayınca on'lu sayıları bulabilen motor-donanım seçenekleri sunuyorlar; peki bu renault megane'ın "AUTHENTİQUE" denilen "otantik" aracında "neler var"; ya da aslında daha mantıklı bir soruyla "neler yok"; renault aslında donanım konusunda alman ya da italyan rakipleri kadar cimri değil; ancak donanım seçeneklerini incelediğinizde de göreceksiniz ki C sınıfının megane'ı ile B sınıfının "reklamsız" aracı city donanımını "markaları kapatıp" incelediğinizde pek fark görmeyeceksiniz; ancak birini seçmeniz gerektiğinde çok büyük ihtimalle city nin donanımın üst sınıfa ait olduğunu düşüneceksiniz; şunu söylemeye çalışıyorum; renault o kadar donanım fakiri sayılmaz (o yüzden renault dan rahat rahat bahsediyorum); ancak piyasadaki diğer pek çok firmanın "B segmenti" adı altında satılan modellerini; o modellerle sunulan (daha doğrusu zaten alt sınıfa hitap ettiği düşünüldüğü için neredeyse "otomobil veriyoruz; neyine yetmiyor" mantığıyla pas geçilen) "iç kabin estetiği"ni (aracın dış estetiği önemli; ancak çok enteresan bir durum var; bir araç sahibinin "aracıyla görünüşü"nü etkileyecek olan aracının dışıyken "kendisinin otomobille yaşam alanı" otomobilin içidir; dışı güzel olup içi bomboş olan otomobili seçmek bana daha çok "içinde nasıl hissettiği"yle değil "dışardan nasıl göründüğü"yle ilgilenenlerin seçimiymiş gibi geliyor); sunulmayan donanımları (halen daha arka cam otomatiği- elektrikli yan ayna kavramıyla tanışılmamasını); donanım sunulsa bile bu donanımların üst donanım seviyelerinde sunulup bunun için de baz modelle "10.000 YTLye varan" fiyat farkı çıkarılmasını (ki renault'nun "yeni symbol"ünde bile diğer pek çok özelliği geçtik; ABS+yolcu hava yastığı bile "güvenlik paketi"nde satılıyor; ve 1.400 YTL fiyat farkı isteniyor) (bu durumda "EuroNCAPin 5 yıldızlısı" renault'nun yeni symbol baz modelinin "paketinin koyulmadığı" şeye yani güvenliğe sahip olup olmadığını; veyarenault'nun dilinden düşürmediği güvenlik' e ne kadar önem verdiğini varın siz düşünün) ("20 küsür bin YTL den başlayan fiyatlarla" sloganını kullanmayı biliyor; ancak "otomobil satın almak isterseniz 10.000 YTL daha ödemelisiniz" gerçeğini söylemeyi bilmiyorsanız bunun adına "ticaret" demiyorlar; "dolandırıcılık" biraz ağır gibi görünse de en iyi ihtimalle "göz boyayıcılık" diyorlar); pek çok firmanın C-D segmenti araçlarla elde ettiği kısmen haklı prestijini borçlu olduğu kaliteli malzeme-nitelikli işçilik artılarını B segmentine yansıtmayıp buna rağmen hala "üstün ........ kalitesi" yalanının arkasına sığınılmasını gördükçe "otomobilini sevmenin" biraz da "satıcısını sevmekten" yani "firmayı sevmekten" geçtiğini anlıyorsunuz; (hondada da biraz bu var; ancak inanın uzun süreli kullanım sonunda göreceksiniz; segmentler arası fark pek çok firmada olduğu gibi "uçurum" değil) honda "sempatizanı" olan; ancak "honda fanatiği olmayan" biri olarak Hondanın Türkiyede prestij-güven sembollerinden biri olduğunu düşünüyorum; evet;diğer firmaların kendi modelleri arasında benzinli-dizel uçurumu olmasına rağmen hondanın benzinli sattığı fiyata dizel satıyorlar; ancak bahsettiğiniz modellerin donanımını-size sunduklarını; hondanın o motor seçeneğinin performansı-yakıt tüketimiyle diğer markaların benzinli modelleri aynı motor seçeneğinde ne kadar yakar'ın hesabını yapın; bence hondanın dizel seçeneği sunmayarak aslında pazarda "psikolojik olarak" geri kaldığını; ancak otomobil alındığında "başka markaların benzinlileri gibi" bütçenizi zorlamadığını göreceksiniz

    bütün bunları aslında şunun için yazdım; ben de "aracım dizel olsaydı" düşüncesine bazen dalıyorum; ancak ben "benim aracımın" üstelik "bu aldığım fiyata" dizel olmasını istiyorum; "aracım dizel olsaydı fiyatı ne olurdu"yu düşününce veya "bu fiyata" hangi fiyata-hangi donanım özelliklerine-hangi performansa sahip başka marka bir dizel araca binebileceğimi düşününce hemen vazgeçiyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi barkodd -- 18 Ekim 2008; 1:49:39 >




  • barkod arkadaşım yazdıklarına katılıyorum.bide herkes hondanın motor konusunda 1 numara oldugunu biliyordur.adamların satış stratejisi böyle bence.fazla satalım diye dizel üretmiyorlar... amaç az araba ama kaliteli iş ve servis.diye düşünüyorum...
  • bu konuda bir arkadaş honda city nin donanım fotoğrafını göndermişti onun altını okursanız orada yazıyor ama keşke bitmese
    quote:

    Orjinalden alıntı: nefmat


    quote:

    Orjinalden alıntı: drdemir

    6 yıllık garanti 2008in sonunda bitiyormuş herhalde bu da çok çekici bir kampanyaydı bakalım bundan sonra ne olur



    bilgiyi nerden aldınız?2009 da olmaya bılır yanı bu kampanya
  • drdemir arkadaşım bende şimdi fark ettim katoloğun altında dediğin gibi yazıyor ama dikkatimi çeken başka bir konuda bu city in ocakta satışa çıkacağı söyleniyor.bence honda 2009 a girerken 6 yıl garantıyı tekrar kampanya olarak sunacaktır.
  • inşallah sunar herkesin dileği bu yöndedir herhalde
  • Arkadaşlar bi sorum olacak. Yeni CİTY alcaz diyelim. araç 30.bin YTL. bunun 24 ünü önden peşin verip geri kalanını bir kaç ay sonra ödemeye başlasak? böyle birşey için nereyle nasıl anlaşmak gerekiyo?
  • bunu ağer aldığın galeri tanıdık ise galeri ile.
    tanıdık değilse 6 milyar için 8-9 milyar (vergi ler dahil) banka kredisi alacaksın.
    banka sana arabayı alman için güven verirsen bu krediyi arabayı alman için verecek.
    sen direk bankaya önceden belirlenmiş anlaşılmış olan periyodlarda ödeme planın neyse ödemeye başlayacaksın.

    tavsiyem: yaklaşık 10 milyar bu ekonomik krizden dolayı araba alma işini bence bir süre ertele.
    faizler ,falan filan derken cebindeki sıcak nakit paranı bence bankada bir süre tutman daha mantıklı olacak.




    quote:

    Orjinalden alıntı: PRND

    Arkadaşlar bi sorum olacak. Yeni CİTY alcaz diyelim. araç 30.bin YTL. bunun 24 ünü önden peşin verip geri kalanını bir kaç ay sonra ödemeye başlasak? böyle birşey için nereyle nasıl anlaşmak gerekiyo?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: emrehanci

    bunu ağer aldığın galeri tanıdık ise galeri ile.
    tanıdık değilse 6 milyar için 8-9 milyar (vergi ler dahil) banka kredisi alacaksın.
    banka sana arabayı alman için güven verirsen bu krediyi arabayı alman için verecek.
    sen direk bankaya önceden belirlenmiş anlaşılmış olan periyodlarda ödeme planın neyse ödemeye başlayacaksın.

    tavsiyem: yaklaşık 10 milyar bu ekonomik krizden dolayı araba alma işini bence bir süre ertele.
    faizler ,falan filan derken cebindeki sıcak nakit paranı bence bankada bir süre tutman daha mantıklı olacak.




    quote:

    Orjinalden alıntı: PRND

    Arkadaşlar bi sorum olacak. Yeni CİTY alcaz diyelim. araç 30.bin YTL. bunun 24 ünü önden peşin verip geri kalanını bir kaç ay sonra ödemeye başlasak? böyle birşey için nereyle nasıl anlaşmak gerekiyo?




    Bilgi için çok teşekkür ederim




  • Autoshowu hafta içi ziyaret ettim, gayet sakindi ve rahat rahat gezdim. Standlarda ki hostesler gayet ilgiliydi. Bazıları otomobillerin özelliklerini çok iyi ezberlemişlerdi. En beğendiğim otomobiller ise söyle;

    B sınıfı: Honda City
    C sınıfı: Kia Forte, Lancia Delta
    D sınıfı: Opel Insignia, Skoda Superb

    Honda City bir çok C sınıfı araçtan daha ferah ve geniş geldi bana. Ayrıca çok şık bir duruşu var. Tasarımıda çok güzel. Motor performansı ve düşük tüketimide çok iyi. Ancak Honda'nın dizel seven kullanıcılar için neden küçük hacimli bir dizel motor çıkarmadığını anlamış değilim.

    Kia Forte 2009 Mayıs ayında Türkiye pazarına sunulabilirmiş. Tasarımı çok güzel, içi oldukça geniş, bagajı 415 litre ve oldukça geniş geldi bana. Dizel seçeneğide mevcut. Dizel kullanıcısı olarak beklediğim araçlardan biri. Motor performansı iyi görünüyor. 128 HP ve 265 NM tork, benim için önemli bir ayrıntı da dizel motorunda triger zinciri kullanılıyor. Böyle olunca tatsız kayış kopması hadiseleri yaşanmadığı gibi, trigerin değişim aralığıda epey uzamış oluyor. Ayrıca triptronik seçeneğide var.

    Lancia Delta da çok güzel bir araç ancak fiyat olarak biraz daha tuzlu tabi.

    Opel Insignia çok güzel bir araç sınıfında epey ses getirecek. Ancak bu araçta da 1.6 bir dizel motor eksiği olduğunu düşünüyorum.

    Skoda Superb de çok güzel, ancak boyutları oldukça büyük, şehir içinde biraz sıkıntı yaratabilir. Ancak WV'nin yeni 1.6 TDİ motoru bu araçta kullanılırsa ben bile almayı düşünebilirim.

    Saygılarımla.




  • Verildi mi bilmiyorum ama honda tayland ın şöyle bir flash sitesi var yeni city hakkında...

    www.honda.co.th
    Honda Thailand - ฮอนด้า ประเทศไทย
    http://www.honda.co.th/city/flashsite/index.html




  • Arkadaslar bu tasarim bana acaip tanidik geliyor falan derken nerden nerden amerikan fordlara bakarsaniz on tarafinin nerdeyse bazi modellerden birebir kopye edildigini goreceksiniz.Neyse oluleriyle bu sinifta basarili olur ama bukadar 3 yonden baska markalarin basarili tasarimlrin alip kopyalamarini hic anliyamadim.okey sonucta 4 teker bir direksiyon aliyoruzda bu kadarda hepsi benzemesin birbirine.
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.