Şimdi Ara

2010 3.6 TDV8 range rover vogue yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
20
Cevap
0
Favori
4.416
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,


    Land Rover diyince herkesin bir gözü açılıyor ama kötü manada. 2010 model 220 bin km değişensiz tramersiz bir araç buldum ve satın almaya niyetlendim. Fakat kiminle konuşsam çok iyi düşün diyorlar. Bakım maliyeti, kronik sorunları, vergisi algısı vs.


    İkinci el piyasasına da malesef güven olmuyor bu nedenle bu konuda bilgisi, tecrübesi, bu araca sahip olan varsa ( bildiğim kadarıyla 2010-2012 model Range Rover'ın en güvenilir sorunsuz ve güçlü motoru 3.6 TDV8 ) yardımcı olabilirse çok mutlu olurum.


    Ankara'da iyi bir land rover servisi tavsiyesi de alırsam çok mutlu olurum. Şimdiden sağolun.




  • Yapay Zekanın Yanıtı

    2010 3.6 TDV8 Range Rover Vogue: Bilgiler ve Kullanıcı Yorumları

    Giriş 2010 Range Rover 3.6 TDV8 Vogue, Land Rover'ın lüks SUV'larının amiral gemisi modelidir. Güçlü motoru, şık tasarımı ve üstün arazi yetenekleri ile öne çıkmaktadır.

    Motor ve Performans Range Rover 3.6 TDV8, 272 beygir gücü ve 640 Nm tork üreten 3,6 litrelik bir V8 turbo dizel motora sahiptir. Bu motor, 0-100 km/s hızlanmasını 8,6 saniyede tamamlamasını ve 218 km/s azami hıza ulaşmasını sağlar.

    Yakıt Verimliliği Dizel güç ünitesi, bu boyutlardaki bir araç için iyi bir yakıt verimliliği sunar. Ortalama yakıt tüketimi, karma sürüş koşullarında yaklaşık 11,8 litre/100 km'dir.

    Tasarı ve İç Mekan Range Rover Vogue, klasik ve zamansız bir tasarıma sahiptir. Lüks iç mekanı, deri döşeme, ahşap kaplamalar ve gelişmiş bilgi-eğlence sistemi ile donatılmıştır.

    Arazi Yetenekleri Range Rover Vogue, arazi sürüşü için tasarlanmıştır. Terrain Response sistemi, farklı yüzey koşullarına göre optimize edilmiş sürüş modları sunar. Hava süspansiyonu, yüksekliği ve amortisör sertliğini ayarlayarak arazi engebelerini aşmada yardımcı olur.

    Kullanıcı Yorumları Range Rover 3.6 TDV8 Vogue kullanıcıları, genel olarak araçlarından memnundurlar. Güçlü motoru, konforlu sürüşü ve lüks iç mekanını övmektedirler. Bununla birlikte, bazı kullanıcılar yüksek yakıt tüketimi ve bakım maliyetlerini dezavantaj olarak belirtmektedirler.

    Motor Ömrü 3.6 TDV8 motorun ömrü, doğru bakım ve kullanımla 250.000-300.000 km arasında olabilir. Ancak, düzenli bakım ve onarımların yapılması önemlidir.

    Sonuç 2010 Range Rover 3.6 TDV8 Vogue, lüks, güç ve arazi yeteneklerinin benzersiz bir kombinasyonunu sunan bir SUV'dur. Güçlü motoru, konforlu iç mekanı ve etkileyici arazi yetenekleri ile zorlu sürücülere hitap etmektedir. Aracın yüksek yakıt tüketimi ve bakım maliyetleri, satın almadan önce göz önünde bulundurulması gereken faktörlerdir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Demekki sen, çevrende sevilen bir insansın


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • :)))) valla bu kadarını beklemiyordum yorumum efsane


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Genel olarak Range'lerin hepsi parasının hakkını vermeyen, ucuz araçlardan fazla arıza veren, yedek parçaları gereksiz pahalı olarak bilinir. Genel olarak avrupa'nın birçok ülkesinde dalga unsurudur, en çok arıza yapan SUV'a en çok para verilmesi ile dalga geçiliyor.


    2010 3.6 TDV8 range rover vogue yardım
    2010 3.6 TDV8 range rover vogue yardımyeni şafak
    İlk davayı Türk iş adamı kazanmıştı: Milyonluk lüks araçta isyan ettiren arıza!
    https://www.yenisafak.com/ekonomi/milyonluk-luks-arac-range-roverda-motor-arizasi-bitmek-bilmiyor-3576395

    What Car'ın ( Ingiltere) araştırmasına göre dünya'da en çok arıza veren araçları olarak 2013 sonrası Range Rover'ları vermiş... Tata'da, Dacia'dan falan çok daha kötü puanlar almış.


    Motorbiscuit'in araştırmasına göre 2. el olarak asla alınmaması gereken marka olarak Range Rover seçilmiş:


    2010 3.6 TDV8 range rover vogue yardım
    2010 3.6 TDV8 range rover vogue yardımmotorbiscuit
    You Should Never Buy a Used Range Rover
    https://www.motorbiscuit.com/you-should-never-buy-a-used-range-rover

    Bunun gibi yüzlerce site ve link var. Her dilde.


    Karar senin :)





  • Al knk yalnizsan ve bostaysan hem dostların artar hem de meşguliyet ve zamanın dolu dolu gecer


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alacağın araç

    Benzinli,tüp takılmamış

    Atmosferik

    Manuel olmadıkça kenara 100 bin tl koy.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • en1gma kullanıcısına yanıt

    Ayn altına imzamı atarım.Ozellikle tüp ve otomatik olayına net katılıyorum




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi defiant82 -- 7 Ocak 2022; 16:4:3 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Range Rover Sport 2.7 TDV6 hk.
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Turbo problemlerine hazılıklı olarak satın alın.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • İki tane alacaksınız değil mi? Range iki tane alınır, biri servisteyken diğerine binilir.

  • idemo kullanıcısına yanıt

    artık o da kurtarmıyor. iki araç olacak bir tane honda, toyota gibi düz araç ile servisteki RR kontrol edilmeye gidilecek.


    gittiğinizde göreceğiniz görüntü de bu olur. birçok arıza ancak böyle çözülüyor.


    2010 3.6 TDV8 range rover vogue yardım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi budak_1903 -- 7 Ocak 2022; 17:31:45 >
  • Direkt kullananların yorumlarını dikkate al okadar çok sorunu varki saymakla bitmez. İngiliz = sorun makinası

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaş soğuttunuz beni ya.. Alacağım arkadaş 7500 km de bir aracı bakıma götürmüş (rutin) exper vs yaotırcam hem normal exper de hem de land rover servisinde.. Yani bu kullanıcı ile alakalı birşey hoyrat bakımsız kullanırsan her araba sıkıntı yaratmaz mı? Birçok inceleme videosunda bunu dile getiriyorlar.. Neyse hayırlısı olsun umarım patlamaz elimde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada alacağım motor 3.6 TDV8 272 beygir 600 nm torku olan.. Land Rover un en sorunsuz motoru

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • isthmus İ kullanıcısına yanıt

    Hocam senin anlamadığın şu.

    Bu araç LÜKS SUV

    LÜKS SUV ne demek?

    Masraf demek.

    Air süspansiyonundan elektroniğine kadar PARA İSTER demek.

    Hem LÜKS SUV alayım

    Range bineyim

    Hem de beni yakmasın

    Yok öyle yağma

    Yürütecek para varsa hayırlı olsundur burda sana diyeceğimiz son şey


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • isthmus İ kullanıcısına yanıt

    Sence sıfır Range 3.6 TDV8 alan bir insan rutin bakımdan kaçmışmıdır?!?!?! O aracı sıfır alan herkes çok iyi bakıyor, zaten yetkili servise gidiyor, merak etme :)

  • Ankara otokar çagdaş otomotiv umut bey derdinize derman olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorunlu olmasının nedeni lisanslı servislerin dışında bakım prosesini kimsenin bilmiyor olması.

    Mühendisliği iyi fakat bakıma aşırı muhtaç bir tasarım anlayışı var.


    Yeterince sabır zaman ve parası olmayan kimseye tavsiye etmem.

  • Range cidden problem li bir marka uzak dur.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.