Şimdi Ara

2010 civic mi 2008 3.16i mi (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
133
Cevap
0
Favori
10.374
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • honda uçak motoru da üretir jenaratör de. 2.000 tl ye 20 yıl sorunsuz binebileceğiniz scooter lar da üretir 70.000 tl ye süper lüks arabalar da. evet bmw gerçekten iyi bir marka hatta honda dan daha iyi ama zaman geçtikçe bunun düşünmemizin tek nedeni bmw nin daha pahalı olması olacak. honda bmw'den 33 yaş daha genç bir şirket olmasına rağmen teknoloji olarak bmw den daha fazla yol almıştır. bu konuda tartışılan 3.16i de kullanılıyormu bilmiyorum ama bmw nin motorlarında kullandığı 'vanos' sistemini ilk çıkaran honda dır. evet bu vanos bildiğimiz 'vtec'. aynı sistemi toyota vvt-i motorlarda kullanır ve bu teknoloji için zamanında hondaya para ödemiştir yada belki hala ödüyorlardır. ha evet honda nın m3 gibi m5 gibi süper hızlı kocaman motorlu araçları yoktur. en büyük hacimli motoru 2.2 i-cdti motoru crv de. x5 ve x6 gibi mazot ve benzin sömürerek 250km/s lik hızlara çıkan dev jipleri de yoktur. peki honda bunu yapamaz mı? gayet yapabilir bunu herkes bilir ama japonyada almanyadaki gibi 250km/s ile rahatça gidebileceğin yollar yoktur. küçücük bir yer zaten. peki türkiye de var mı böyle yollar? audi Q7 V12TDI 1000nm/600hp lik 0-100 ü 5.5 saniye olan bir araç peki bu aracın otobandaki yasal hız sınırı kaç? 80km/s. o aracın 80 i bulması sanırım 4 saniye falan sürer. peki 4 saniyelik bir zevk için o kadar para verilirmi? aynı soruları m3-m5-x5 ve x6 için de sorabiliriz. x6 alıp dağa çıkan bir manyak duydunuzmu? evet çok teknolojik çok güçlü peki kullanamayacağın gücü ne yapacaksın? o motorun üretip de senin kullanmadığın her beygir havayı biraz daha kirletiyor, petrol kaynaklarını biraz daha azaltıyor. honda bu yüzden hybrid araba çıkartıyo. bu yüzden 2.0 motordan 240 beygir çıkarmak için çalışıyor. adam zeki geleceği görüyor. ilk hybrid motorlu seri üretim otomobilini 1996 yılında çıkardı. 1996 yılında bmw ne yapıyordu? benzini biten araba yolda kalmasın diye benzin deposuna ek yapıyordu. tabi bmw ile honda yı karşılaştırmak zaten baştan saçma. farklı amaçlar peşindeler. birisi az yakan iyi kaçan otomobil üretmeye çalışıyor birisi de '3-5 kuruşun hesabını yapmam ben yakarsa yaksın yeterki motoru büyük olsun gaza basınca fırlasın' mantığındaki adamlara otomobil yapıyor. ha tabi 1.6 civic ile 3.16i yemek ve birde onun yaktığı benzinin 3te 1 i kadar az yaktığını bilmek daha ayrı bir zevk oluyor bence.

    saygılar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caniggia

    Hocam hayırlı olsun araban bence de 0 Civic alman doğru seçim kazasız belasız kullan, ama yukarıda yazdığın "HONDA'nın mühendisliği BMW'yi ezer" lafı beni dehşete düşürdü. Bu Honda ve BMW benim bildiğim HONDA ve BMW değil mi acaba? Araba markasından bahsediyoruz di mi?

    İstersen önce bir Honda'nın sitesine gir arabalara bak, sonra BMW'nin sitesine de gir oradaki arabalara da bak: M3, M5, Z4, X5, X6 filan yani. Ondan sonra bir tartışalım teknolojileri......

    Bugüne kadar en fanatik Hondacıları bile BMW'yi aşağılarken görmemiştim, bu ilk oldu.





  • Bmw-Honda kıyaslaması bana göre çok adil değil,Honda az fiyata kaliteli ve sorunsuz,kullanım maliyeti düşük arabalar üretir, Bmw ise maliyet kaygıları daha az olduğundan daha lüks materyallarden oluşan daha konforlu ve güvenli,sürüş kalitesi üstün olan pahalı araçlar üretir.


    "Şu marka istese yapamaz mı" sözü bence pek doğru değil,bazı şeyleri yapmak teknolojinin yanısıra yoğun bir bilgi birikimi/tecrübe de gerektirir,bu yüzden de teknoloji şovu için hiçbir masraftan kaçınılmayan bir prestij modeli bile S serisi bir Mercedes teki gibi ipeksi konforla mükemmel yol tutuşu aynı potada eritemez,ayrıca büyük hacimli bir motordaki dengeli çalışma ve yumuşak devirlenme,kararlı güç üretimi ile küçük hacimden yüksek güç almak çok farklı teknolojilerdir,bu yüzden Toyota nın eskiden Amerikan V motoru benzerini üretmek isteyince başarısız olduğunu ve bunun sandığından zor olduğunu itiraf ettiğini biliyor muydunuz?


    Her şey litre başına güç üretmekle bitmiyor; güvenlik,sürüş kalitesi,uzun dönem kalitesi gibi kavramlar da teknolojiyle mümkün oluyor,ayrıca artık artan ağırlıklar yüzünden beygirden ziyade tork kavramı ön plana çıkıyor,Honda nın litre başına 120hp aldığı modelin günlük kullanım şartlarına uygunluğu tartışılır,o gücü üst devirleri çevirmeden hissetmeniz mümkün değildir,işte bu yüzden motorun iç dinamiklerini uygun hale getirerek,malzeme ağırlıklarını düşük tutarak yüksek devir çevirebilmek,yani birim iş gücünü yüksek tutabilmek ayrı, aynı hacimden daha yüksek tork alabilmek çok daha ayrı teknoloji ister.


    1.6 motorlu Civic Bmw 316 yı geçiyor ama Bmw belki de 316 gibi bir giriş modelini aracın fiyatını arttıracak yeni motor teknolojilerinden uzak tutuyordur,ya da Bmw de önden çekişli ve Civic kadar hafif olsa belki öne geçerdi kim bilir? Zaten artan talepler/rekabet yüzünden yeni kasa 3 serisi de 1.3 litrelik turbo beslemesiyle yakıt tüketimi ve performansda güncel 316 ya göre oldukca farklı olacak.


    Ama bu başlığın galibi bana göre Civic,Bmw yi Honda dan üstün tutarım ama ben de olsam kullanılmış 1600cc bir Bmw yerine sıfır km bir Civic alırdım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esmerce -- 3 Ocak 2010; 23:55:40 >




  • şu bir gerçek ki eğer bmw ile hondayı kıyaslayamıyorsak neyle neyi kıyaslayacağız??? her markanın misyonu vizyonu bırbırınden farklı. denk misyonları olan firmalar markalar birbirleri ile karşılaştırılacaksa kıyas yapamayız. asimo bu konuda mühendisliğin son noktasıdır. bmw nin yapabileceği tek şey bu teknoloji karşısında izleyip esinlenmek olabilir. mühendislikde ısrarla idda ediyorum ki honda bmw yi ezer ağır bir şekilde. bir zamanlar herkes koşturup philips dvd player alıyordu. show gibi kamasonic gibi markalar çok talep görmüyordu. şimdi teknolojiler birbirine daha fazla yaklaşıyor. aradaki fark gitgide kapanıyor. fcx clarity honda hybrid ve asimo japonların bu sektörü bir süre sonra ele geçireceği hakkında bıze net bılgı verıyor. şuna eminim ki bmw kullanan 10 kişiden en az 7-8 i sırf prestij için bmw alıyordur. bizim gibi hayatı seven dolayısıyla yaptığı harcamalrı dikkatli yapan cebinden çıkan paraya değer veren birbirlerinin fikrine ve deneyimine ulaşıp sağlıklı karar vermeye çalışan forum üyelerinin bu konuyu bu platformda tartışması tamamen doğrudur. bu karşılaştırma yapılabilir... yeni hondamla sokaklarda dolaşırken kendıme 3 16 aarıyorum bunu sız de yapın. kapışmaları için ajıte edın ve farkı gorun... şu konuda yıne emınım kı hondadan 100k usd lık araclar yapması ıstense bmw nın urettıgı araclar sanıyorum rafa kalkar. daha ağır muhendıslık ıstıyorsanız racıng motorlara bakın




  • Tabi ki kıyaslama yapılabilir,iki firma da aynı gezegende geliştirilen projeler neticede ancak bu tür yorumlar için çok engin bilgiye sahip olmak gerekir diye düşünüyorum;

    "şu istese anında daha iyisini yapar,şu şunu ezer" gibi sözler bana göre biraz fazla iddialı.


    Asimo robotize insan teknolojisinde gelinen noktalardan biri,peki ama Bmw nin yıllar önce gerçekci dokuyla sarılmış mekanize insan organları üretebilecek bir teknolojiyi tıp dünyasına sunması ne derece ileri bir teknoloji?

    Bu ve benzeri örnekler arttırılabilir,Honda nın da sürekli dile getirilen Vtec inden farklı ve zamanın ekonomik şartları yüzünden rafa kalkmış daha etkileyici teknolojileri mevcut.



    Daha genelgeçer bir gözle bakarsak; Honda yüksek devirli makinelerde ya da hybrid teknolojisinde tecrübeli olabilir ama her dengenin bir arada sunulması gereken bir sınıfta bir Legend bir 5 serisi karşısında kalite konfor sürüş kalitesi gibi kıstaslarda neler yapabiliyor,insanlar sadece gösterişli olsun diye mi Bmw alıyor,yoksa daha iyi olduğu için mi,Bmw Mercedes almak sadece görgüsüzlük mü yoksa ortada herkesin yanılıyor olamayacağı bir gerçek var mı?


    316-Civic konusunda ise dediğim gibi,benim için performans önemli ve ikisi arasından tercihim Civic olur,ancak küçük motor hacimlerinin rağbet görmediği ve buna bağlı yüksek güç/hız endekslerinin döndüğü üst segmentlerde tercihim çok silindirli bir Bmw olurdu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: logan07
    Şuna eminim ki bmw kullanan 10 kişiden en az 7-8 i sırf prestij için bmw alıyordur. bizim gibi hayatı seven dolayısıyla yaptığı harcamalrı dikkatli yapan cebinden çıkan paraya değer veren birbirlerinin fikrine ve deneyimine ulaşıp sağlıklı karar vermeye çalışan forum üyelerinin bu konuyu bu platformda tartışması tamamen doğrudur.

    CİVİC alanlar ne için alıyor ? Tipi için değil mi ?

    Tabi BMW sadece prestij içinse
  • bu forumda benım gordugum kadarıyla cıvıccıler sorunsuzlugu ve performansı on plana cıkarıyor tabıı kı tıpı de duzgun olmalı yoksa bırer kamyonet alırdık daha kullanıslı olurdu
  • şööle bi 3.0 hilux dehşet ötesi olur valla....
  • Aklımın köşesinde hep bir 3.0 Hilux kullanmak var zaten
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Aklımın köşesinde hep bir 3.0 Hilux kullanmak var zaten

    bi de arkaya kum çakıl attınmı yola fordtan daha iyi yapışır

    benim bir arkadaşım var hem lisede hem de üniversitede beraberdik ,yıllarca hyundai h100 ün arkasında kum çuvalı dolaştırdı. çuval olmazsa çok dik rampalarda arka tekerler mönübüse dırift yaptırıyordu




  • forumdakilerin hondacı olması ve hondayı her konuda ölesiye savunmasının nedenleri arasında hondanın 40bin tl lik bir otomobiliyle 60bin-70bin tl lik otomobil arasında çok az farklar bulunması ve forum insanlarının bütçelerine uygun olmasından kaynaklanıyor. benimde acımadan harcayabileceğim 100.000 dolarım ve benzin parasını hesaplamayacak kadar dolgun bir gelirim olsa bende gider bir bmw yada mercedes alırım tabiki. burdaki herkes de öyle yapar. kimse 100.000 doları varken 'dur şunun 30binine bir honda alayım gerisini de harcarım' diye düşünmez bence. ancak insanlarımızın ortalama geliri belli. benzin fiyatları belli. kredi faiziyle birlikte hesaplarsak bir honda civic i 50bin tl ye alıyoruz. mercedes c180k 64bin tl idi bir zamanlar. o aradaki 14bin tl büyük fark. keşke herkes civic yerine bir mercedes c180 alabilse bunu kim istemez. herkes elindeki parayı en mantıklı şekilde harcamak için günlerce hatta aylarca düşündüğünden gidip 40bin tl ye üst donanım bir hyundai yada bir kia almıyor da alt donanım bir civic alıyor ve bence gerçekten honda civic tadına bakılması gereken bir araba. hiç binmeyip de arkasından atıp tutan insanları esefle kınıyorum.

    ha bu arada benimde hayalimde hep bir -jeep grandcherokee 6.1 V6 sahibi olmak vardı




  • Honda sonuçta bir otomotiv firması, robot yapacağına bence geri kalmakta olan otomotiv teknolojilerini bir düzeltsin:

    1. Honda'nın modern bir otomatik şanzıman sistemi yok. Hala tork konvertörlü şanzıman kullanıyor. 0-100 performansı 2.5 saniye, yakıt da 1.5-2 litre kötüleşiyor. Elalemin geliştirdiği sistem tam tersine hem performansı hem de tüketimi iyileştiriyor. (VW->DSG, Ford->Powershift)

    2. Honda'nın 1.6'lık dizeli yok. Türkiye gibi ülkeler için büyük handikap. Aslında dizelinin olmaması çok ilginç çünkü Honda görünüşte çevreciliğe çok önem veriyor. Elektrikli arabalara daha 15-20 sene var, bugünkü şartlarda çevreciliğin yolu dizelden geçiyor.

    3. Aşırı beslemeli motor eksikliği: Herkes turbo kullanmaya başladı çünkü aşırı beslemeli motorlar yakıtı kullanma açısından daha verimliler. Ayrıca yüksek tork veriyorlar. İnsanlar torkun önemini kavradı artık. Farklı mimarideki iki CPU'nun performasının sadece saat hızlarıyla karşılaştırılmayacağı gibi, arabaların performansının da sadece beygir gücü ile karşılaştırılmayacağını anladı herkes. Mercedes, Vw, Opel, Fiat küçük hacimli ve aşırı beslemeli motorlar üretiyorlar. Hyundai'nin bile 1.0 turbolu bir motor getireceğinden bahsediliyor. Efendim neymiş turbolu motorlar birkaç senede patlarmış, Bu firmaların hepsi salak, bir Honda mı akıllı? 9-10 litre yakıt tüketen, karşılığında ancak 150 Nm tork verebilen bir atmosferik motorla nereye kadar gidebilirsin? Hele Türkiye'deki bu benzin fiyatlarıyla.

    Yüksek torklu motor eksikliğine şöyle bir örnek verelim: Honda Türkiye'ye Accord'u getiriyor. Bence Accord süper bir araba, Passat'tan kat kat iyi. Ama bu motora koyacak bir 1.6'lık motoru yok Honda'nın. Civic'teki motoru koyamaz, çünkü o motor bu arabayı çekmez. O zaman ne yapıyor, 2.0'lık motorla getiriyor: Fiyat 78 milyar. İyi de 80 milyara C180 Kompressor var 1.6 motorun vergi avantajı sayesinde. Onun karşısında Accord'un şansı var mı? Güzelim arabaya yazık oluyor bence. 1.6'lık dizeli ya da 1.4-1.6 turbolu bir benzinli motoru olsaydı eğer, VW'in yaptığı gibi bu arabayı 55-60'a satardı.

    Valla artık Asimo'daki üstün teknolojilerini alıp arabalara mı aktarır(!), yoksa yeniden mi tasarlar bilemem ama bence Honda'nın artık birşeyler yapması lazım. Honda sadece Civic'e yaslamış kendisini, onun sayesinde gidiyor. Arabada öyle üstün teknoloji filan yok, Civic'in çok satmasının nedeni çok güzel olması, kimse kimseyi kandırmasın. Civic'in kasasıyla Toyota Corolla'nın kasasını bir değiştirin bakalım. Toyota kaç tane, Honda kaç tane satıyor? Honda'nın şu an teknik tek olarak bir üstünlüğü kaldı, motorunun dayanıklılığı. Ama onun da artık bir anlamı (Türkiye'de) kalmadı. Bir arabayla 300-400 bin km yapacak adam zaten gidip Honda Civic almaz ki!

    Bu yazdıklarım yorum değil, hepsi gerçek. Ve siz kalkmışsınız hala Honda'nın üstün teknolojisinden bahsediyosunuz. Honda bir araştırma kuruluşu değil, bir ticari firma. Madem teknolojisi var, bunu ticarileştirsin, ürüne dönüştürsün de görelim bakalım.

    Kimse kızmasın, Honda düşmanı değilim. Tam tersine bu şekilde düşünmemin nedeni Civic'i çok seviyor olmam. Ama yukarıdaki eksiklerinden dolayı alamıyorum maalesef.




  • Aynı fikirdeyim. Eskiden beri standart civic lerin iç kalitesi olarak yetersiz ama yol tutuş olarak sportif olduğu fikri vardır bizde.Ama testler bunu söylemiyor. Ama civic hb tip olarak çok sportif.
  • ben kamyonet olayına sıcak bakmaya basladım:) hondanın sahıbı babam degıl ben de dolayısıyla mugenın sahıbı degılım bu topıc ı bmw ye de acıcam bakalım onlar ne düşünüyor
  • skhnd haklısın. Ben hatta bir adım daha ileri gidip şunu diyorum. 45 bin TL'yi Civic'e verecğine Fiat al 30 bine 15 binin cepte kalsın. Fiat tadına bakılması gereken bir marka. Hiç binmeyip de arkasından atıp tutan insanları esefle kınıyorum.

    Sayın Caniggia. Size gerçekten ve gönülden katılıyorum.
  • sayın logan 07,
    siz bu başlığı zaten kararsız kaldığınızdan değilde tartışma veya övmek amaçlı yazmışsınız her bmw diyene cevap verip hondayı savundunuz herneyse ama halen bazı kişiler 3 serisi (D) ile Civic (C) i çok rahat motoruna bakarak karşılaştırıp bmw alınmaz kötüdür diyebiliyor görende bmw almış sürmüş kenara bırakmış sanacak bu da ayrı konu...

    ve son olarak çok övülen ama bence Abartılmayacak olan 1.6 motor

    125 (6500) beygir üretirken 152 (4200) Nm tork da takılan 0-100 de 10.2 sn de kalan bir araç..

    örneğin
    hakir! görülen 115 (6000 rpm) ps Focus 155Nm (4150) tork üreterek 0-100 e 10.8 sn de çıkıyor...(2004 motoru ayrıca)

    Ve az tüketiyor dediğiniz araç ş.içi 9.2 teknik veriye sahip yine hakir! görülen 115 ps lk motor 8.7 ile 9litr'lik barajın altında kalmayı başarıyor...Bunun gibi 2 motor daha var (vw,astra).. bu arada 125 ps i tam üretmek için 6500 devre dayanmak nasıl tüketim yapar artık orası da size kalmış.

    Herneyse amacım karşılaştırmak değil yanlış anlamayın civic güzel arabadır..verirlerse babalar gibi kullanırım ama araç alırken kriterlerimde sadece Maalesef! motor yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uA_Y_C_A -- 4 Ocak 2010; 21:42:07 >




  • Arkadaşlar BMW 3 serisi de Mercedes C 180 K 'da (adı üstünde) C segmentidir. Bunu en güzel Mercedes ortaya koyuyor araçların modellerinin başına A, B, C, E gibi harflerle başlatıp hangi segmentte olduğunu belirtiyor. Segment aracın büyüklüğünü temsil eder. Konforunu, kalitesini değil.

    Civic ile 3 serisi BMW yan yana parketse görürsünüz ki hemen hemen aynı büyüklükteler. Yani aynı segmentteler C segmenti. Detaylı bilgi içinhttp://tr.wikipedia.org/wiki/Otomobil_segmentleri

    Segment Diğer isimleri Örnekler
    A segmenti Basic – Mini – Minicar – Şehir arabası-Economy car Peugeot 107 - Fiat Panda - Renault Twingo - Toyota Aygo - Hyundai i10 - Citroen C1 - Chevrolet Spark - Suzuki Alto - Kia Picanto
    B segmenti Small – Küçük - Küçük aile arabası Ford Fiesta - Renault Clio - Renault Symbol - Opel Corsa - Fiat Grande Punto - Fiat Palio - Toyota Yaris - Mazda 2 - Chevrolet Kalos - Volkswagen Polo - Peugeot 207- Peugeot 206- Honda Jazz - Nissan Micra - Nissan Note - Hyundai Getz - Dacia Sandero - Mitsubishi Colt - Hyundai i20 - Kia Rio-Skoda Fabia
    C segmenti Lower Medium – Alt orta sınıf otomobil Renault Megane - BMW 3 Serisi - Mercedes C-Serisi - Hyundai i30 - Toyota Corolla - Ford Focus - Opel Astra - Honda Civic - Audi A3 - Fiat Bravo - Volkswagen Golf - Kia Cee'd - Peugeot 308 - Mazda 3 - Hyundai Elantra - Kia Cerato - Skoda Octavia - Dacia Logan
    D segmenti Upper Medium - Üst orta sınıf otomobil Volkswagen Passat - Alfa Romeo 156 - Renault Laguna - Opel Insignia - Ford Mondeo - Toyota Avensis - Honda Accord- Seat Exeo - Mazda 6 - Alfa Romeo 159 - Opel Vectra - Nissan Primera-Skoda Superb
    E segmenti Executive - Üst sınıf otomobil Mercedes E Serisi - BMW 5 Serisi - Audi A6
    F segmenti Luxury - Lüks sınıf otomobil Volkswagen Phaeton - Mercedes S Serisi - BMW 7 Serisi - Audi A8 - Jaguar XJ
    S segmenti Sports - Spor otomobil Porsche Serileri - Ferrari Serileri - Maserati Serileri
    Küçük MPV Multi Purpose Vehicle Hyundai Matrix - Toyota Corolla Verso - Renault Megane Scenic - Seat Altea
    Büyük MPV Mini Pessenger Van Renault Espace- Ford S-Max



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TcpIp -- 4 Ocak 2010; 22:17:55 >




  • wikipedia bilgileri doğru olmayabilir çünki sen ben yazıyoruz..

    Ki dediğiniz çok yanlış...düz mantık bakalım o zman 1 serisi ile fiesta yı yan yana koyarmısınız aynı boy mu?

    lütfen iyi araştırma yapalım ... C seriside 3 seriside D SINIFIDIR..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uA_Y_C_A

    sayın logan 07,
    siz bu başlığı zaten kararsız kaldığınızdan değilde tartışma veya övmek amaçlı yazmışsınız her bmw diyene cevap verip hondayı savundunuz herneyse ama halen bazı kişiler 3 serisi (D) ile Civic (C) i çok rahat motoruna bakarak karşılaştırıp bmw alınmaz kötüdür diyebiliyor görende bmw almış sürmüş kenara bırakmış sanacak bu da ayrı konu...

    ve son olarak çok övülen ama bence Abartılmayacak olan 1.6 motor

    125 (6500) beygir üretirken 152 (4200) Nm tork da takılan 0-100 de 10.2 sn de kalan bir araç..

    örneğin
    hakir! görülen 115 (6000 rpm) ps Focus 155Nm (4150) tork üreterek 0-100 e 10.8 sn de çıkıyor...(2004 motoru ayrıca)

    Ve az tüketiyor dediğiniz araç ş.içi 9.2 teknik veriye sahip yine hakir! görülen 115 ps lk motor 8.7 ile 9litr'lik barajın altında kalmayı başarıyor...Bunun gibi 2 motor daha var (vw,astra).. bu arada 125 ps i tam üretmek için 6500 devre dayanmak nasıl tüketim yapar artık orası da size kalmış.

    Herneyse amacım karşılaştırmak değil yanlış anlamayın civic güzel arabadır..verirlerse babalar gibi kullanırım ama araç alırken kriterlerimde sadece Maalesef! motor yok.



    vallahi hocam bu topıc ı actıktan berı bmwler ıle pazarlık halındeydım sahıbındende... tum arklarıma danısdım vsvsvs. ama serılık, konsol vb bırkac ozellık ıcın hondayı tercıh ettım benım ıcın bu topıc bıttı neden dıye sorarsan ben aracımı aldım resımlerını carsamba eklerım. bu forum olmasa ne alırdım bılemıyorum belkı honda belkı bmw sunu bılıyorum premıum u duz vıtes 38250 ye aldım o km en kötu ıhtımalle 36 ya satarım memnun olmazsam bmw aklımı celerse doner alırım ama sanmıyorum. hodayı ovmek ya da bmw yı dovmek bana bırsey kazandırmıyor. 3 16 75 bın tl yanı benım premıumun 2 katı fıyatı var bu noktada honda avantajlı cunku cıvıc ın 2 katını sunması lazım bana bmw nın duz mantıkla




  • oy oy oy o y....

    Konuda kan gövdeyi götürmüş... :)


    ama boşuna didişmişssiniz bence...

    Bence iki araç aynı segmentte gibi dursa da en azından fiyatından, prestijine kadar farklı araçlar...
    He bu arada Hondanın motoruna laf eden adam "taş" olur :)

    110hp lik eski sasayla 9.2sn lik 0-100 yapanda Honda Civic .... Focusla yakıt tüketimi olayına zaten hiç girmeyin ...
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.