NEDENİNİDE AÇIKLAMAK İSTİYORUM.15 GÜN ÖNCE İSTANBULA GİDERKEN KLİMAMDAN AŞIRI SES GELSİ (SES AMA ÖYLE BÖYLE DEĞİL,SANKİ KONSOLUN İÇİNDE KURBAĞA BAĞIRIYO) KARTALDAKİ TEK-KAR CHEVROLET SERVİSİNE GÖTÜRDÜM.ONLARDA KLİMA GÜNCELEMESİ YAPTILAR.YAPIŞ O YAPIŞ.O GÜN BOZDULAR SANIRIM GÖSTERGEYİ.YAPACAKLARINI SÖYLEDİLER AMA 15 GÜN SÜRER DEDİLER.BEN TOKAT TA DÖNDÜM VE TEKRAR O YÜZDEN İSTANBULA GİTMEM ÇOK ZOR.
NEYSE SORUM BU DEĞİL.BU DURUMA DÜŞEN VE GÖSTERGE PANELİNDEKİ BU KARAKTERLERİ DEĞİŞEN VE ÇÖZÜM BULAN BİRİLERİ VARMI.TEŞEKKÜRLLER
böyle bir durumu ilk defa duyuyorum.
mutlaka, bayi ve servisi chevrolet türkiyeye şikayet edin, sorununuzu anlatın....
gerçi artık o servis den çok uzaktasınız ama en yakın servis de durumun çözülmesini sağlarlar. gerekirse neyi bozdularsa garantiden değiştirilmesini sağlarsınız. gerçi sorun yazılımla alakalı gibi duruyor. gerçekten bu işten anlayan bir usta bunu çözer diye düşünüyorum.
Vee resim koyarsanız daha iyi anlayabiliriz.
teşekkür ederim panhter bey.yarın fotolarını koyacağım inşallah.yetkili servislerinde bir şey yapacağına inanmıyorum.çünkü hepsi boş servisler.anlayan elemanları bile yok bence.malasef garantimin bitmesine 4 gün var.bu sürede bir şey çıkmaz zaten.buda bana kartaldaki chevrolet servisinin (tek-kar) kazığı olsun.bir dahada chevrolet düşenmem.tövbe
yanlış düşünüyorsun, her servis aynı değil...
tüm servis ve bayileri, olumsuzluk yaşanan bir servisle bir tutmak biraz basiretsiz bir durum olmuş.
arabanın bir yerini bozan bie eleman var ise bu elemanı ve bayisini şikayet edecek yer de var. bilgisiz yada eğitimi düzgün almamış personelin hatası neden arabaya çıkıyor? arabanın suçu ne?
sorun şahsi bir durum. kronik olmadığına göre sürekli kötüleme tacizi yapmanın anlamı yok....
bence tekrar yazılım işi sorunu çözer... yok çözülmüyor parça sorunu var ise, garantiden değişir olur biter...
ayrıca lpg onayı zaten yok. kullanıcı tüm riskleri düşünerek riski satın alır. arabanın yine suçu yok, çünkü durum belli.
dediğim gibi kişisel sorunu binlerce cruze'a mal etmek doğru olmaz. sorunu chevrolet türkiye ve yetkillerle çözünüz. servis kaydı olduğuna göre neden bir sonuç çıkmasın ki?
kolay gelsin.
çok doğru söylüyosun güzel kardeşim.ama ben sadece istanbuldaki tek-kar servisine götürmedim aracı.sivasta uğur oto(chevrolet servisi),samsunda reis oto (chevrolet servisi) hepside çıkar peşine düştüler.aracım 58000 de idi.hepside şu şartı sundu.60000 bakımını yaparız öyle garantiden değiştiririz gösterge panalini.bu ölü soyuculuktur.fırsatçılıktır.bu arada 60000 bakımınada 1500 tl gibi uçuk bi fiyat çektiler.zaten gösterge paneli 1070 tl.şimdi söyleyin canım kardeşim.haksızmıyım.bence bu servislerin hepsi aynı.birde madur olan benim sizce çok basit böyle savunmak
sonuç olarak burası GM'in şikayet kutusu değil.
chevrolet türkiyeye şikayette bulunursanız daha iyi sonuç alırsınız.
bana göre bulunduğum şehirdeki servis çok iyi ve bilgili... diğer servis ve bayi tutumları için, dediğim gibi gerekli yetkililerle konuşmak ta fayda var.
kardeşim hangi ilde ikamet ediyosunuz.yolum düşerse birde oradaki servise götüreyim aracı
+1
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme