Şimdi Ara

2011 focus servisin çözemediği performans sorunu için yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
3.989
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar öncelikle herkese selamlar
    yaklaşık 2 hafta önce bayiden 2011 model titanium x paketli 1.6 tdci 109 ps bir araç satın aldım.ben tokatta yaşıyorum ve aracı istanbuldan kendim alıp getirdim.bu yolculuk sırasında ve şehiriçi kullanımlarda aracın performansına resmen hayran kaldım.aracı 1. vitesten 2. vitese taktıktan sonra 1750 devire ulaşana kadar bir sıkıntı olsada (yokuşlarda) bu devirden sonra araç resmen ileri zıplıyordu ve çok dik yokuşlarda bile olsa araç resmen yerleri tırmalıyordu.ama aracı tokata getirdikten yaklaşık bi 5 gün sonra şehirdışında seyir halinde giderken aniden önüme çıkan köpeğe çarpmam sonucu araçta dışardan ufakta gözükse epey bi hasar çıktı.bu arada köpek saniyeden daha az bir sürede karşıma çıktığı için hiçbir şekilde fren yavaşlama kurtarma gibi bi olayım olmadı çarptım geçtim.köpeğe sol ön taraftan çarptım.benim ilk gördüğüm hasarlar:ön tampon,sol sis farı,radyatör ve sol ön tekerin altından sallanan koruma kabı kırılmış beyin kutusuydu.aracı tokat yetkili servise çektim.bana bu saydığım parçaların yanı sıra klima radyatörü ve beyin tesisatının ya komple yada bulunursa uclarındaki soketlerin değişeceğini söylediler.daha ufak tefek epey bi parça değişti ama en önemlileri bunlar.daha sonra experin beyin tesisatını yenilemeyin tamir edin demesi üzerine sadece soketler değiştirilmiş.aracın beynide değiştirilmedi.aracı servisten teslim aldıktan sonra aracın performansının epey bi düştüğünü ve aynı zamanda kuş gibi hafif olan direksiyonun çok ağırlaştığını hissettim.daha sonra tanıdığım ustalara,aracı istanbuldan beraber getirdiğim arkadaşa,aracı daha önce kullanan biçok kişiye aracı test ettirdim ve herkes bana hak verdi.hatta gösterdiğim iki usta bu araçta turbonun devreye girmediğini,şuanda araçta %40 güç kaybı olduğunu söylediler.
    araçta şöyle bir sorun var;önceden 1750 devirden sonra ileri atlayan araba,şuanda 2200 2300 aralığında çok kısa bir şekilde turbo vuruyor.hatta bazı zamanlar düz yolda araç sanki benzinli gibi turboyu hiç devreye sokmadan ilerliyor.5. viteste 2000 devir aralığında aracı dipgaz bile yapsam eskisi gibi bi ataklık sergilemiyor ve çok uzun sürede yüksek hızlara çıkıyor.yeniden servise gittim araca sabahtan akşama kadar baktılar ama araçta hiçbir sorun olmadığını,bilgisayara bağlandığındada hiçbirşey gözükmediğini söylediler.test sürüşlerinde ben ustaya bu araçla bu zamana kadar 3000 deviri kolay kolay geçmeden bu aracı çok atik ve seri bi şekilde kullandığımı söylesemde usta 1.2.3. viteslerde 5000 devirleri görerek bu araba daha nasıl atik olacak bence siz yanılıyorsunuz falan demeye başladı.ben o viteslerde öne kaçma için 4000 5000 devirleri göreceksem daha bu araçta turbonun ne manası var.daha sonra ne kadar uğraşsamda bu araçta hiçbirşey olmadığını,benim ve benle beraber 6 7 kişinin (aralarında 20 30 yıllık 2 usta var) araca önyargılı baktığımız için bu şekilde düşündüğümüzü söylediler.çok ısrarlı olmama rağmen araca daha müdahele etmeyeceklerini,çünkü bilgisayarda ve turbo ölçümlerinde hiçbir sorunun olmadığını söylediler,eğer başka bir serviste falan bu araçta performans kaybı var bu araç şuanda hatalı falan derlerse direk benim yanıma gel ben her zaman burdayım gibide iddaalı konuştu usta.
    ben tabiki yine tatmin olmadım ve otosanla irtibata geçmeye karar verdim.ama tanışım olan motor ustası(aracı test eden ve en az %40 kayıp var diyen) birde amasyaya git ordaki ustalar daha iyi dedi.ertesi gün amasyaya gittim ve araçla ilgili hiçbirşey anlatmadan sadece performansta düşüklük var şikayetiyle gittim.usta araca bindi bi 5 dk sonra falan bir sorun var gibi gözüküyor,bu neden böyle oldu ne zaman başladı diyede bana sordu.ben olayı anlatınca ustada biranda yan çizmeye başladı,bi bilgisayara sokalım bakalım orda daha net görürüz dedi.oda bilgisayarda birşey bulamayınca resmen piyasadan kayboldu ve bir ara gelip bu araca kesin bir teşhis koymadan bişey yapamayız dedi.ve bana ordaki diğer ustalar eğer showroomda olsa bu araçtan çıkarıp karşılaştırma yapacaz ama hepsi yeni kasa focus dediler.gerçektende öyleydi.siz bir iki hafta bekleyin,biz bu araçtan sattık amasyada nazımız geçen bir müşteriyi çağırırız,o gün sizide çağırırız ve testleri yaparız dediler.eğer kesinleşirse bu performans kaybı o zaman biz işin içinden çıkamasak bile direk fabrika ile irtibata geçeriz dediler.yani ben hiçbirşey söylemeden önce araçta bi problem var gibi gözüküyor diyen ustalar,iş ciddiye binince bilgisayarda bişey göremeyince yan çizmeye başladılar.ben şimdi 1 2 hafta bekleyip o testin yapılmasını bekleyeceğim.eğer amasya yetkili servistende bir sonuç çıkmassa bu sefer kendim ford ile irtibata geçmeyi planlıyorum.
    tokat yetkili servisle papaz oldum,ben gidince servise köşe bucak kaçıyorlar.amasya servis bana bu şekilde bir yan çizme yaptı.bakalım bu işin sonu nereye varacak.hayırlısı olur inşallah diyorum
    bana bu konu hakkında tavsiyelerde bulunabilecek,bilgi verebilecek (gerek performans sorunu gerekse prosedür sorunları) arkadaşların yardımına ihtiyacım var.herkese şimdiden teşekkür ediyorum
    kusura bakmayın yazı epey bi uzun oldu ama en kısa haliyle bu şekilde anlatabildim olayı







  • Arkadaşım benim aklıma gelen...

    Aracını dyno testine sok.
    Bulursan başka bir focus uda sok...

    Dyno sonucunda hangı devırde kaç tork kaç beygir ortaya cıkar ve daha ıyı anlarsın sorun var yada yok...
  • turbo borularına baktırın intercoolera baktırın. turbo hortumunda kaçak varsa çekişte düşüş olabilir. radyatör vs hasar aldıysa ki intercooler da orada o yüzden olabilir bu sorun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ulas2004

    Arkadaşım benim aklıma gelen...

    Aracını dyno testine sok.
    Bulursan başka bir focus uda sok...

    Dyno sonucunda hangı devırde kaç tork kaç beygir ortaya cıkar ve daha ıyı anlarsın sorun var yada yok...


    serviste yapıyorlarmı bu dediğiniz testi?
    eğer servis dışı yapılıyorsa buralarda bulabileceğimi zannetmiyorum bu testi yapanı
    tokat yetkili servis 2 gün aracın bütün testlerine baktıklarını söyledi ama hiçbirşey çıkmıyormuş.turbo basıncıda kontrol ediliyormuş ama yine anormal birşey yokmuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mustafa-T

    turbo borularına baktırın intercoolera baktırın. turbo hortumunda kaçak varsa çekişte düşüş olabilir. radyatör vs hasar aldıysa ki intercooler da orada o yüzden olabilir bu sorun.


    dün bu yazıyı yazdıktan sonra değişenleri tam anlamıyla öğrenmek için servise gidip bir fatura yada çıktı istedim.size lazım olmaz,bizde kaskoya gönderecez diye vermemişlerdi.ben intercooler değişmedi zannediyordum ama oda değişmiş.ama orjinal ford otosan kullandıklarını söylediler.orada bana çıktıyı veren kaporta danışmanı bu olayın ne kadar orjinalde kullanılsa intercoolerın uyumsuzluğundan kaynaklanabileceğini söyledi.
    serviste bana gösterilen tavır,benim kendi kendime böyle bir sıkıntı yarattığım,araçta gözüken hiçbir sıkıntının olmadığı.her iki laflarından biri bu.ford yetkili servisleri bilgisayarla çalışır olmuş.bilgisayarın göstermediği sıkıntılara bırakın el sürmeyi,kabul etmiyorlar bile.

    ben tokattan turhala geçtikten sonra turhalın en iyi ustalarından birinin yanına gidip hiçbirşeyden bahsetmeden sadece aracı test etmesini istedim.usta araca bindi biraz kullandıktan sonra bu araçta fazla olmasada belirgin bir güç kaybı var.araç 2. vites 2000 devirde bile dipgaz yapsan ileri atlamıyor dedi.
    benim anlamadığım servis dışında gösterdiğim bütün ustalar bu olayı kabulleniyor ama ne hikmetse servisteki ustalar hiçbirşey yok diyor.demekki memleketimde en süper ustalar sadece servislerde var :)

    bugün son kez bir test ettireceğim aracı.araçların beyinlerine chip takan bir elektronikçi var.onada aynı şekilde sadece aracımı test et diyeceğim.aldığım tavsiyelere göre o adam anlamassa bu olaydan tokat genelinde daha başka kimse anlamazmış




  • bu arada ben şuanda aracın sorununu çözmek için uğraşmıyorum.araçta güç kaybı olduğundan kendimde eminim ama insanoğlu bu belli olmaz diye bütün tanıdıklarıma,tecrübeli ustalara test ettiriyorum aracımı.herkes aynı şeyi diyor,bugünkü elektronikçide aynı şeyi derse direk otosan ile irtibata geçeceğim
  • Siyle bi durum var. Babamin araci Pug Partner Tepee. İki aracta da ayni motor var. Ama babamin araci bana bariz sekilde daha perfirnanali geliyor. Simdilik motor yeni vs diye gecistiriyorum kendimi ama sanirim ayni durum ben de var. 2011 modellerde var olan bi kusur mu acaba bu? Bilemuyorum bi ara vakit bulunca bende servise bi danisacagim, gexmis okaun size de.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    FOCUS için servis önerisi...
    14 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    Siyle bi durum var. Babamin araci Pug Partner Tepee. İki aracta da ayni motor var. Ama babamin araci bana bariz sekilde daha perfirnanali geliyor. Simdilik motor yeni vs diye gecistiriyorum kendimi ama sanirim ayni durum ben de var. 2011 modellerde var olan bi kusur mu acaba bu? Bilemuyorum bi ara vakit bulunca bende servise bi danisacagim, gexmis okaun size de.


    sağolasın arkadaşım.allah hepimize kazasız belasız sürüşler nasip etsin

    belkide öyledir,fabrikasyon bir sorun vardır diyeceğim ama araçta kazaya kadar hiçbirşey yoktu.kazadan,değişenlerden sonra bu hale geldi araç.benim tavsiyeler aldığım usta 'her kazadan sonra araç böyle performans kaybedecekse o zaman kimse 0 araç almasın boşyere' diyor.

    benim sorunum yetkili servisi kat kat aşıyor.çünkü onlar performans düşüklüğünü kabul etmiyorlar.otosana kalacak gibi gözüküyor




  • bende sıfır araç aıp dünya sorun yaşayanlardan biriyim. bu açıdan gerçekten ford servisleri geçiştirmeci. otosanla bağlantıya geçtiğinizde sizi arayan müşteri temsilcisi sanki insan değilde bir bilgisayar gibi size prosedürden bahsediyor ve sizi bölge servislerine yönlendiriyor. size geçmiş olsun diliyorum..umarım en kısa zamnda sorununuz çözülür çünkü nasıl bir sıkıntı yarattığını iyi biliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teomanonur

    bende sıfır araç aıp dünya sorun yaşayanlardan biriyim. bu açıdan gerçekten ford servisleri geçiştirmeci. otosanla bağlantıya geçtiğinizde sizi arayan müşteri temsilcisi sanki insan değilde bir bilgisayar gibi size prosedürden bahsediyor ve sizi bölge servislerine yönlendiriyor. size geçmiş olsun diliyorum..umarım en kısa zamnda sorununuz çözülür çünkü nasıl bir sıkıntı yarattığını iyi biliyorum.


    çok teşekkürler iyi dilekleriniz için
    son 4 5 gündür bu işin içinde bulunarak bende sizinle aynı kanıya vardım.yetkili servisler bakıyorlar işin içinden çıkamıyorlarsa,ısrarla sizi araçta bir sorun olmadığına ikna etmeye çalışıyorlar.hatta deyim yerindeyse size bir şizofren gibi davranıyorlar.kaldıki ben araçla başka bir yetkili servise sadece performansta sıkıntım var şikayetimlede gittim.aracı test eden usta 'evet bir sorun var gibi gözüküyor,ne zaman başladı bu olay' diye bir söylemde bulundu.ben olayı anlatınca hemen yan çizmeye başladı,hatta piyasadan kayboldu.bilgisayara bağlayıp sorun olmadığını oda iddaa etmeye başladı.hem tokat,hem amasya yetkili servisindeki ustalar ben adım gibi eminimki araçtaki sorunun farkındalar ama resmen olayı geçiştiriyorlar.ben otosana başvuracağım ama sizin söylediğiniz gibi bir tavır alınıyorsa,dünya çapında bir marka olan ford sadece araç satmak ve servislerdede bilgisayarda gözüken arızalar dışında hiçbirşeye dokunmamak prensibi yakalamışlar.gerçekten çok komik bir olay :)

    tokat servise çok sinirlenerek şöyle bir teklif sundum.madem bu aracın motor,radyatörler,turbo aksamı şuanda size göre 4 4 lük o zaman sadece tampon değişimini göze alarak,birde 1500 km yolu hesaba katarak aracımı satın alın bende gidiyim o paramla başka araç alıyım dedim.bu araca bundan sonra içim ısınarak binemeyeceğim,siz gönül rahatlığıyla binin dedim.adamların bir anda yüzleri değişti,birbirlerine bakıştılar.tabikide alırız bizim için farketmez falan gibi klişe laflar söylemeye başladılar :)

    benimde tek temennim hayırlısıyla bu işin sonuçlanması.bütün işimi gücümü bıraktım kafamda sadece bu olay var acayip sinir bozucu bir olay.umarım sonuç lehime olur




  • Selam ii günler talonbira460 gerçekten çok üzücü bi olay inş. en kısa sürüde istediğiniz gibi çözülür bende Ti-Vct titanyum kullanıcısıym benim aracımdada yokuşda gaza az basınca araba gaz yemez gibi oluyor arabayı tanıdıgımız biri alıverdi aldıgımız kişi sıfır olarak almış temiz binicilerden sorun hava filitresini değiştirsem sorun çözülür mü araç 24500 galiba bi kere değişti hava filitresi ayrıca bu dizeli benzilisimi iyi gider diye merak ediyorum hiç benzili olanını kullandınız mı fabrka verisine göre benzinli olanı çok da az olsa gerçekte denedik 10 sn ile 10.5 sn arasında çıkıyor 100 km/s hıza .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atakan K.

    Selam ii günler talonbira460 gerçekten çok üzücü bi olay inş. en kısa sürüde istediğiniz gibi çözülür bende Ti-Vct titanyum kullanıcısıym benim aracımdada yokuşda gaza az basınca araba gaz yemez gibi oluyor arabayı tanıdıgımız biri alıverdi aldıgımız kişi sıfır olarak almış temiz binicilerden sorun hava filitresini değiştirsem sorun çözülür mü araç 24500 galiba bi kere değişti hava filitresi ayrıca bu dizeli benzilisimi iyi gider diye merak ediyorum hiç benzili olanını kullandınız mı fabrka verisine göre benzinli olanı çok da az olsa gerçekte denedik 10 sn ile 10.5 sn arasında çıkıyor 100 km/s hıza .


    a.selam arkadaşım,sizede iyi günler.çok sağolun iyi dilekleriniz için

    sizinde dediğiniz gibi sorun hava filtresinden olabilir bencede.yada yakıtla alakalı bir sorunda olabilir.
    fabrika verilerine göre 1.6L Duratec Ti-VCT 115PS max tork 155/4150 ve 0-100 e 10,9 sn
    1.6L Duratorq TDCi 109PS max tork 240/1750 ve 0-100 e 11 sn

    0-100 hızlanmaları aynı sayılır,beygirler ve torklar farklı.uzun menzilli kullanımlarda aralarında bir fark olacağını sanmıyorum ancak dik yokuşlarda,rampalarda dizel olan tork farkıyla daha zorlanmadan yol alacaktır.düz yollarda ise tabikide beygiri daha yüksek olan benzinli motor daha iyi bir performans sergileyecektir




  • Haklısınız dizel rampada turbo ve yüksek torkun sayesne atık olacaktır bizde dizel düşünüyorduk az yol yaptıgımız bezinli tercih ettik ve bizi Ankara Tur Oto'da uyardılar Dizel alsaydık 2007-2008 60-90 bin km de alacaktık malesef çok güzel bi araba bulduk oda şirket aracıymış km si ile oynanmış bizi turbo konusunda uyardılar hiç bişey yokken masraf açabilir dediler Sizinde sorununuzun turbo veya intercoolerden kaynaklanabilir ama siz burda şöyle yapıldıktan sonra tüm Ford Servisleri kendi hatalarını kabul etmezler bizim burda Kastamonu'daki ford servisi çok ilgisiz ve bişeyden anladıklarını sanmıyorum. Aracınızı test ettirdiğiniz zaman turbo devreye girerse ztn söylerler turbolu araclarda 4-5 hp daha yüksek güç çıkacaktır biz ilk baktığımız dizeli test ettirmiştik 114.9 hp gibi bişey çıkmıştı test sonuçlarıyla servise giderseniz daha iyi olur .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atakan K.

    Haklısınız dizel rampada turbo ve yüksek torkun sayesne atık olacaktır bizde dizel düşünüyorduk az yol yaptıgımız bezinli tercih ettik ve bizi Ankara Tur Oto'da uyardılar Dizel alsaydık 2007-2008 60-90 bin km de alacaktık malesef çok güzel bi araba bulduk oda şirket aracıymış km si ile oynanmış bizi turbo konusunda uyardılar hiç bişey yokken masraf açabilir dediler Sizinde sorununuzun turbo veya intercoolerden kaynaklanabilir ama siz burda şöyle yapıldıktan sonra tüm Ford Servisleri kendi hatalarını kabul etmezler bizim burda Kastamonu'daki ford servisi çok ilgisiz ve bişeyden anladıklarını sanmıyorum. Aracınızı test ettirdiğiniz zaman turbo devreye girerse ztn söylerler turbolu araclarda 4-5 hp daha yüksek güç çıkacaktır biz ilk baktığımız dizeli test ettirmiştik 114.9 hp gibi bişey çıkmıştı test sonuçlarıyla servise giderseniz daha iyi olur .


    2. el dizel araçlar bana nedense güven vermiyor.çünkü dizel araç alan kişiler genelde çok km yapan kişiler oluyor.ve bundan dolayıda bu araçlarını satarken km oynamaları dizellerde daha çok oluyor.

    servis ilgisizliği sadece forda özel birşeyse bence ford boşyere reklam falan yapmasın.bu kadar sorumsuz,ilgisiz,beceriksiz bir yetkili servisi ford markada hiç düşünemezdim.dün aracı sivasada götürdüm.usta şikayeti dinleyip araca bindi.adamın aracı çalıştırma şeklini görünce resmen şoke oldum.hiç kontak falan beklemeden direk bastı,cart diye çalıştırdı dizel aracı.daha sonra ohooooo daha ne çekecek araç mükemmel diyor.bu araçlarda standarttır,turbo 3000 devirden sonra devreye girer,siz aracı düşük devirli kullanırsanız tabi hissedemessiniz diye suçu direk bana attı :)
    3000 devirden sonra turbo devreye girme olayında epey bi ısrarcı davranınca tamam kapatın dosyayı daha bakmanıza gerek yok diyip çıkıp geldim.
    haftasonu ya samsun yada ankaraya gidip aracı dyno testine sokacam.bakalım ordaki sonuç ne olacak.ama ben haklıysam tokat ve sivas yetkili servislerinin benden çekeceği var :)




  • Evet 2.El gercekten dizel de güven vermiyor ustaya keşke madem turbo 3000 devirde devreye girio neden en yüksek torku 1750-2500 devir arası sağlıyor diye sorsaydınız verecek cevap bulamazdı turbo bence 1750-2000 devirde devreye girer ben dizel modelinede bindim 1750 devirden sonra gaza bastıgınız anda birden tepki veriyor test sonuçlarıyla giderseniz sizin için daha iyi olur bu arada gercekten çok üzücü bi durumdasın epeyide para harcamışsınızdır inş. lehinize sonuçlanır. ben ankaraya gidince tur otoya da uğramanzı tercih ederim dizel aracı almayın diye onlar söylemişti bize.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atakan K.

    Evet 2.El gercekten dizel de güven vermiyor ustaya keşke madem turbo 3000 devirde devreye girio neden en yüksek torku 1750-2500 devir arası sağlıyor diye sorsaydınız verecek cevap bulamazdı turbo bence 1750-2000 devirde devreye girer ben dizel modelinede bindim 1750 devirden sonra gaza bastıgınız anda birden tepki veriyor test sonuçlarıyla giderseniz sizin için daha iyi olur bu arada gercekten çok üzücü bi durumdasın epeyide para harcamışsınızdır inş. lehinize sonuçlanır. ben ankaraya gidince tur otoya da uğramanzı tercih ederim dizel aracı almayın diye onlar söylemişti bize.


    baktım bişeyden çaktıkları yok daha uzatmak istemedim.sizin dediğinizi söyledim bende,torkla turbo ayrı olaylardır,bu araçlarda standarttır falan diye ısrar edince 'ben nereye gelmişim' diye düşündüm :)
    şikayetlerimi yazarak dosya açılmış.altındada kocaman test edildi hiçbir sorun yok yazısı var.eğer sorunu ıspat edersem tokatın yanında sivasta yanacak.iş bilmiyen adamlar çeksinler cezalarını.
    ankarada hangi yetkili serviste dyno cihazı varsa oraya götürecem aracı.tur otoda varsa orayada götürebilirim.satış temsilcileri kendi işlerine hangisi geliyorsa sizi ona ikna etmek için uğraşırlar.banada çok diyen oldu eğer az km yapıyorsanız size yeni kasa focusun benzinlisini yada style paketini verelim falan diye ama ben epey bi araştırma yapmıştım ve kararımı vermiştim.plazalardaki temsilciler ne kadar konuşsada ben kararımı değiştirmedim.
    gerçekten harcadığım paranın haddi hesabı yok.sırf servislerde ustaların bastığı gazla araç 150 200 lira mazot yaktı :)




  • Biz servis dışında test ettirmiştik servistte test çok pahalıya gelir veya test yapmazlar araştırıp giderseniz sizin için çok daha iyi olur :) 50 tl. yaptrmştk servisteki usta burda aracın her yerine bakarsak 500 tl gibi bi sonuç çıkar demişti :)
  • araçta performansta sıkıntı olduğu için hem kazadan dolayı kasko dosyası açılabilir,o bile olmasa garanti devreye girer.benden para talep edeceklerini sanmıyorum.istanbuldan aldığım yerlede konuştum,keleşler otomotiv.sen gel herşeyi hallederiz falan dediler.istanbulada gidebilirim belki
  • Öncelikler herkezin ramazan ayı mübarek olsun .
    İnş. bu sorun en kısa sürede lehinize çözülür benim düşüncem aracınızın sorunu turbo veya intercoolerden kaynaklıdır çünkü dizel yakıt türü performansı düşüktür dizeli benziliye yaklaştıran turbo ve intercoolerdır bu yüzden sorunun ondan kaynaklı oldugunu düşünyorum .
  • talonbira460 hocam arabanın durumu ne sorun çözüldümü çözüldüyse nasıl çözüldü????
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.