Şimdi Ara

(Yeni sorun)Renault Megane 4 ve yaşadığım problemler(Yeni Güncelleme)C Led Sararması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
137
Cevap
3
Favori
39.450
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 14.07.2020 Güncelleme
    Merhaba herkese,

    Koltuk döşemelerinin değişmesinden sonra Araçtaki C led farların sarardığını fark ettim. Özellikle sol sürücü tarafının farı aracın fabrikadan çıkan farı olduğu için(sağ taraf iyi niyetten serviste değişmişti 2 yıl kadar önce) iki far arasında bariz farklılık vardı. Biraz dikkat edince çoğu C led'i olan megane 4'te ( joy paketler hariç hepsinde var) sararma, belirli bölgelerde sönme, parlaklığın azalması gibi problemlerin olduğunu fark ettim. Renault merkeze başvurdum. Serviste kontrol ettiler. C led sararma için far değişimi ön görüp Reno'ya yazdılar.
    Malesef Renault Genel Merkezi bunu bir problem olarak görmedi ve eskime olarak belirtti. Herhangi bir şekilde yardımcı olmadılar. Far değişimi haricinde de bir çözüm sunulmadı. Far fiyatı yaklaşık olarak 4000Tl civarında. Son günlerde facebook gruplarında da bu sorundan şikayetci olanların sayısı artmaya başladı. Şimdiye kadar o kadar sorunu çözmüş bir firma aracın en belirgin karakteristik özelliğini gösteren bir parça da bu şekilde aksiyon alması hiç hoşuma gitmedi. Her zaman genel merkez bir şekilde sorunları çözer diyordum fakat artık onlara da güvenim kalmadı.
    Megane 4 vb C led farlı araç alacaklar varsa lütfen dikkatli olsun.



    Aracın bakımın da Haziran ayı sonunda yaptırdım. 4. yıl bakımı olarak geçti. Km olarak 80bin bakımı diye geçiyor fakat ben 49binde bakıma girdim. iki bakım arası 8-9bin km yapmışım.
    Yağ+Hava+Polen+Motor yağı yanında bu bakımda Bujiler + fren Hidroliği değişti. Yetkili Servis ücreti 1400Tl civarında.


    06.03.2020 Güncelleme
    Araçta yeni bir sorun meydana geldi. Ön koltuk döşemelerinde çatlama başladı. Özellikle sürücü tarafı çok fazla çatlamıştı.İlk olarak cebimden bir şey mi yırttı dedim fakat araştırınca derinin o bölgeden çatladığını fark ettim. Herhangi bir kesik yoktu. Konu ile ilgili Whatsapptan Renault'a fotoğrafları ekleyip yazdım. Ertesi gün dönüş oldu ve cihan otoya gidip parça siparişi için inceleme yapılmasını istediler. Aynı zamanda ön yolcu koltuğunda da aynı bölgede küçük bir çatlama meydana geldiğini fark ettim. Ön iki koltuğun komple döşemesinin değişmesi gerektiğine karar verildi ve sipariş geçildi. (Araç Şuan uzatılmış garantide ve 3.5 yaşından biraz fazla.)2-3 gün içerisinde parça geldi ve servise davet edildim. Yarım günden biraz fazla bir işlem sürdü ve ön iki koltuk döşemeleri 46bin km'de komple değişti. Ödeme olarak 300TL servise işçilik ödemesi yaptım.
    Hasarın Fotoğrafı
    (Yeni sorun)Renault Megane 4 ve yaşadığım problemler(Yeni  Güncelleme)C Led Sararması
    (Yeni sorun)Renault Megane 4 ve yaşadığım problemler(Yeni  Güncelleme)C Led Sararması


    04.10.2019 Güncelleme

    Şimdi servisten geldim. Aracın bagaj kapağına 1 yıl önce ayar yapılmıştı fakat tekrardan bozulma ve tampona sürtme oldu.
    4lü tuşu çalışmamaya başlamıştı.
    Bagaj kapağı için daha önceden genel merkeze kayıt açtırmıştım. temmuz ayında hem servis çok kalabalık hem de benim vaktim az olduğu için erteledik.
    1 Ekimde Reno genel Merkezden arayıp sorunu gidermek istediklerini belirttiler ( Konuyu bu derece takip etmeleri çok hoş aradan 3 ay geçmesine rağmen not etmişler)
    Cihan oto'ya tekrardan gittim. 2 günlük ikame araç verildi. 4lü sorununu da onlara belirttim. Akif usta saolsun bir kerede baktı anladı ve değişim yapacağız dedi.
    Araç şuan uzatılmış garantide olmasına rağmen iki gün içerinde hem multimedya(4500TL) komple değişti (tuşlar ve ekran bir bütün) hemde bagaj kapağı ayarını tekrardan yaptılar.
    Usta da saolsun söküp takarken hiçbir yere zarar vermemiş o kadar yumuşak malzeme olmasına rağmen orjinal gibi montajı yapmış. Tekrardan servis yerine o servisteki ilgilenen ustanın,
    ne kadar önemli olduğunu anladım.

    Konuya daha önceden yazdığım iki başlık vardı 3. bakım(60bin) fiyatı ve araçtaki su eksiltme problemi.

    3. bakımı(60bin) 780 TL'ye yine cihanda yaptırdım. (araç kmsi 40bin civarı olması lazımdı).
    Su eksiltme için aracı söktürmek istemedim onlar radyatörü söküp bakalım kontrol edelim bir şekilde buluruz dediler fakat su eksiltme olayı bakımdan bakıma max'dan min seviyesine düştüğü
    için kabul edilebilirdi. Arada kontrol ediyorum aracın durumuna göre min-max arası geziyor.

    araç 3 yaşını doldurmuş orjinal garantisi bitmiş olmasına rağmen Renault Genel Merkezi hala aynı şekilde aracının arkasında duruyor ve bütün hizmetlerini eksiksiz veriyor.
    Bir dörtlü tuşu için tamir yapmak istemeyip komple paneli değiştirmeleri onlar için o kadar maliyetli olmasına rağmen beni bekletmeden hemen çözdüler.
    Daha önce tekrarladığım gibi hala reno çoğu markadan çok daha iyi bir satış sonrası hizmet veriyor. Günümüz şartlarında yürütme maliyeti düşük, garantisi diğer markalara göre
    daha müşteri odaklı olan firma. Bizim araçlarda çok sıkıntı vardı fakat ustayla konuştuğumda 2019 modellerde üretim problemlerinin çoğunu çözdüklerini belirtti. Servise gelen yeni araç
    da pek yoktu(Eskiden çok fazla benimle beraber aracındaki sorunlarla uğraşanlar oluyordu). Şuan galiba kredi kampanyası var. Eğer Megane 4 alacak olan varsa kafası rahat alabilir diyebilirim.
    Sorun çıkmaz demiyorum çıkarsa da siz aracı yetkili servise götürdüğünüz müddetçe yardımcı olacaklardır.



    Tekrardan merhaba aradan neredeyse 1 yil geçmiş araç hala bende ve size yeni çıkardığı sorunlari, çözümlerini, renonun tutumunu ve masraflarından biraz bahsedeyim.

    Konuyu önceden okuyanlar varsa en son bilindiği gibi bagaj kapağı ayarı ile uğraşıyordum. O işlem için 3-4 defa Ankara Mais'e gitmek zorunda kaldım. Birinde bagaj ayarını yaptılar fakat hareketli parçaları boyamadiklari için kapak resmen değişmiş gibi duruyordu. Memnuniyet anketinde aranınca söyledim ertesi güne tekrar çağırdılar.
    Bu sorunu zar zor da olsa Ankara Mais'de bir şekilde hallettim.

    Aracın ambiyans aydınlatmalarında sıkıntı vardı arada parlaklıklari azalıp artıyordu. Onun için aracın bütün döşemelerini söküp bütün elektrik tesisatını beyinlerini vs değiştirdiler. Fakat korktuğum başıma geldi ve döşemeler ses yaptı. Bagaj kapağı için uğraşırken bunu da belirttim fakat Ankara mais her defasında sorun yok biz sesi duymuyoruz dedi.
    En son yine bu iş için çağırdıklarinin oncesi günü malesef talihsiz bir kaza yaşadım ve araca 20-30km hızla giden bir araç arka çamurluktan çarptı. Aracı bu sefer kaskonun cekicisiyle Ankara Mais'e gönderdim.Ustune titrerken bu kaza baya moral bozucu oldu. Arka tampon değişti ve çamurluk tamiri yapıldı fakat bu işlemler tam 1 ay sürdü. Nasıl bir sıra varsa araç günlerce bekledi. Hem renonun kendi servisi olması hemde daha önce orada işlemler yaptırdığım için tercih etmiştim ama.nafile. Her neyse araç teslimine gittiğimde boyayı ve hatları çok güzel tutturan usta bagaj kapağını bir daha sokmuş ve yine civatalari boyamamisti. Farları takarken de kimi yerlerin boyası atmış. Bunu orada fark Edip belirtince rutus yaptılar fakat neye yarar.
    Bu arada kapı döşemeleri bir ay araç oradayken hiç kontrol edilmemiş ve bana olduğu gibi teslim edildi.

    Bir diğer sorun teslim forumunda yazan ön cam suyu çalışmıyor ibaresi idi. Alırken dikkat etmedim fakat cam suyunu kullanmaya çalışınca harbi çalışmıyordu. Ankara mais beni gerçekten sınamaya başladı. Aradım sordum " ya biz söylemeyi unuttuk işte böyle bir sorun var ustayla içini temizledik mavi mavi taşlar vs çıktı ama olmamış "dedi sevgili hasar danışmanı.
    Artık yeter kendim bakıcam ne olduğuna diyince kaputu açtım boruları kontrol ettim akan varmı kontrol ettim bir sıkıntı gözükmüyordu. Kaput açık şekilde su fıskiyesini söktüm bastım su geliyor. Ama kaputu kapatınca çalışmıyordu. Boruları kontrol edince , borunun kaput menteşesinden kaputa gelen kısmının kaput kapanırken sıkışıp boruyu kırdığını fark ettim. Reno'nun ana servisinin yaptığı işçiliğe bakar mısınız. Kendim boruyu düzelttim fakat sinirden kuduruyorum. Merkezi arayıp olan herşeyi anlattım ve 2 saat sonra bölge müdür aradı. Ona da olanları bahsedince arayan müdür gerçekten olanlara inanamadi ve servise tekrar göndermemi istedi bende oraya gitmeyeceğini daha önceden gittiğim cihana gitmek istediğimi belirttim oraya götürdüm aracı. Cihanda ustaya olayı anlattım adam sorunların çözümlerini tek tek söyledi kapı döşemeleri içinse testte ses gelmemesine rağmen kapıları kontrol ettiğinde döşemelerin düzgün takilmadigini dişlerinin oturmadığını belirttiler. Aracı bıraktım ikame aracı alıp devam ettim. Şimdi araçtaki sorunlar Ankara Mais'in işçiliğinden kaynaklandığı için ortalık baya karıştı. 2-3 saat sonra Mais'in müşteri temsilcisi arayıp kendilerine yaptıkları işçiliklerin fotoğraflarinin geldiğini aracı geri getirmemi istediler aracın cihanda oldugundan haberleri yok. Bu sefer getirmeyeceğimi belirtip kendisine teşekkür Edip olayı kapattım. Müşteri temsilcisi Tuğçe hanım gerçekten çok iyi niyetli olsa da ustaları 5 para etmez Ankara Mais'in.
    Cihanda işlemler yapılıp araç bana 5-6 gün sonra teslim edildi fakat bu seferde teslim sırasında akü bitti :)))
    Cihanda ki müşteri temsilcisi mahçup olunca aracı hemen geri içeri aldı öğle arasına denk geldiği için bana yemek teklif etti vs derken ustalar geldi araç kontrol etti akunun gerçekten öldüğünü ellerinde sıfır akü olmadığını test akulerini taktiklerini yeni aku gelince haber verip değişim yapacaklarını belirttiler oradan ayrıldım.

    4-5 gün sonra tekrar arandım Sıfır akü değişimi için gittim ve akü değişti.

    Bu olaylardan sonra araçtan biksam da yapacak bir şey yoktu.

    2-3 ay sonra kapı fitillerinde hafif bozulmalar gördüm. Bir de on camlar ara sıra gacir gucur ötüyordu. Asıl sorunum buydu fakat kapı fitilleri kronik sorun olduğu için onları da belirttim. Birde araçta nedenini bulamadığımız bir su eksiltme vardı. Bakımdan bakıma aracın soğutma suyu max'dan min'e geliyordu. Onları belirttim araci aldılar incelediler vs kapı fitili değişimi sipariş verdiler kaçak bulamadık diyip eksik suyu tamamladılar camlar içinse cam filminden deyip gönderdiler. Birde unutmadan ekliyim bagaj kapağının içinde bir şey açıp kapatırken ses yapiyordu onu da yaptık dediler fakat yapılmamıştı.

    Bu sefer genel merkez yerine ilk olarak yetkili servis cihandan müşteri temsilcisi aradı ona olanları anlattım özür dileyip ikame araç vereceklerini belirtip tekrar aracı çağırdılar. Bu arada genel merkez arayınca onlara da durumu anlattım onlar da dosya açıp takip ettiklerini belirttiler.
    Aracı biraktim kapı fitiller değişti , camlardaki ses kesildi bagaj kapağı yapıldı dendi.
    Fakat bagaj kapağındaki ses devam ediyordu , bagajı komple sokmüşler fakat bariz çizmişlerdi. Bir de on camları düzeltirken ne yaptılarsa haporler bass da cızırtı yapıyordu.
    Bunları malesef ki yine aracı alınca fark ettim. Müşteri temsilcisini ben aradım kadın çok özür diledi yine aracı bıraktım bir gün , ertesi gün yapıldı dediler temsilci saolsun kahve söyledi özür diledi beraber aşağıya indik fakat tam gidicem kontrol edeyim dedim haporlerdeki ses de bagaj kapağındaki ses de devam ediyordu.
    Bu sefer gittim içeriden yaşlı bir ustanın kolundan tuttum getirdim anlattım adam kapıdaki sesi döşemeye iki vurup buldu. Kapı tutacağını söktü ve vidanın yerinden çıktığını gördü. Onu taktı bagaj kapağı için ustanın başında içeri gittim beraber soktuk içindeki hareket eden fazla parçayı bulduk. Fakat bagaj kapağını orijinal gibi zor monte ettik her yeri kat kat plastik namussuzun

    Araçla bu kadar uğraştıktan sonra şuan Allah'a şükürler olsun herhangi bir sıkıntısı yok. Sudaki azalmayı bakımda söyleyeceğim tekrardan suyu da onlar doldurmuştu.

    Günün sonuna gelirsem Renault genel merkezi sorunların hepsinde benim yanımda durdu ve bütün servis ziyaretlerimde araç kalacaksa ikame araç verildi. Kimi zaman bir günlük kimi zaman 1 hafta. Hiçbir sorunda benden ücret istemediler. Akü ömrü start-stop araçlarda 2.5-3 yil olarak belirtildiğini bir kaç yerde okudum. Daha önceki araçlarim olsun tanıdıklar olsun 5yildan önce akü değiştirmedik diyebilirim. Reno istese aküde sıkıntı çıkartabilirdi fakat servis direkt değiştirdi. Bu kadar sorundan sonra +2 yıl Garanti uzatma aldım bakalım gelecek 2 yil da ne sorunlar çıkacak ve renonun tutumu nasıl olacak göreceğiz.
    Gerek forum olsun gerek da Facebook grupları olsun tanıdıklar olsun bazı markaların (wv-opel vs) sorunlarının kronik olduğunu bildiği halde garantide problem çıkartırken reno hiçbir şekilde sorun çıkarmadı bu çok güzel fakat araçları sıkıntılı. Evet sorunlar yolda bırakmıyor fakat mide bulandırıcı.
    Bir diğer husus ise servislerdeki işçilik kaliteleri. Eğer benim gibi saçma sapan sorular yaşarsanız basit bir şey için 3-4 defa servise gitmek zorunda kalabilirsiniz. Şuan cihan otoda baya tanıdığım oldu ve artık bu kadar uğraştıracaklarini zannetmiyorum elimden geldiğimce de aracı serviste bildiğim ustaya teslim etmeye çalışacağım.

    10-15 gün içinde 3.yil bakımına girecek eğer merak edenler olursa onunda fiyatını değişenleri vs paylaşabilirim,

    Okuduğunuz için Teşekkürler
    Merhaba herkese,
    6 aydır Megane 4 hb 1.2 tce 2016 model araç sahibiyim. Aracı ikinci el olarak aldım. İlk bakımı serviste yapılmış 25binde idi araç. Forumda ben dahil çok fazla megane 4* seven ve tavsiye eden var fakat yaşadığım problemleri de paylaşmak istiyorum ve Reno'nun tutumu sizinle paylaşmak istiyorum.

    İlk olarak expertizde arka amortisörler testte patlağa yakın çıktı. Fakat herhangi bir ses vs olmayınca dert etmedim. İnternette de arka amortisöru garantiden değiştiren çok fazla kişi olunca servise başvurabileceğimi düşündüm.
    İkinci olarak aracın sağ ön farı buhar yapıyordu. Bunu aldıktan sonra fark ettim tabi. Farda herhangi bir darbe vs yok .
    SONUC olarak aracı Ankara Cihan oto ya bıraktım.
    Cihan oto ikame araç olarak bildiğiniz hurda 2011 model symbol verdi. Aracın her yeri vuruk direksiyon kara düzen.
    SAğ ÖN FAR VE ARKA AMORTİSÖRLER DEĞİŞTİ
    Fakat bu işlem tam 1 hafta sürdü. Reno buhar yapan farı garantiye sokmamakta diretince musteri temsilcisi iyi niyet ile halletmiş.
    İkinci olarak arac 25binde on balatalari bitirdi. Doğru düzgün fren kullanılmadığı halde. Manuel aracın nasıl 25binde on fren balatası bitebilir soruyorum size? Benden önceki sahibi orijinalleri ses yapınca 25binde yan sanayi taktırmış servis uçuk fiyat çektiği. Bende geçenlerde serviste değiştireyim dedim 450TL+KDV fiyat çektiler ÖN BALATA için! Dışarıdan 125 liraya alıp 40 lira işçilik ile 165 liraya orijinal değiştirdim bakalim bu kaç bin gidecek. (Yan sanayi ile 7bin km yaptım fakat ayar tutmadı en son tırnağını kırmış ses yapıyordu )
    İCON modeller komple dijital ekrana sahip. YAĞMURLU bir havada Ankarada seyahat ederken bir anda bütün sistem ÇÖKTÜ! İnanabiliyor musunuz bilgisayar gibi çöktü araba âyni bilgisayara reset atmışsınız gibi bir süre sonra yine seyir halinde tekrar kendine geldi.
    Devam ediyorum . Bu sorun ve r'linkteki Bluetooth bağlantısı kopmasi, haritaların sorunlu olması gibi sebeblerden yurt dışına mail attım. Niye attım derseniz Ankara mais normal şartlarda 2 hafta sonraya randevu verip işlem yapıyor. Fransaya bu problemi ve araçta en çok canımı sıkan sorun olan Virajda veya arka tarafın dengesini kaybettiği zaman ( yollarda genelde tirtiklar olur köprülerde aşağı inerken veya virajlarda) araç kontrolünü kaybediyor ve ESP devreye girerek aracı toplamaya çalışıyor. Hız fark etmiyor 50km de olan sorun 100km hızda daha da şiddetli şekilde meydana geliyor. Ayrıca aracın vites topuzu çatır çutur ötüyordu. Bunun için cihan oto araya toz kacmis hallettik dese de devam ediyordu. Bunlar için servise bıraktım. 2 gün araç serviste kaldı. Clio joy paket araç verdiler. Aracı teslim aldığımda topuzun elde olmadığını 2 haftada gelecegini , aracın arka tarafının atması için daha sonra uzun süreli bırakmam gerektiğini ve yazılım problemi içinse komple güncelleme yaptıklarını belirttiler. Burada şunu açık olarak söylemek istiyorum eğer Reno'nunuz varsa mutlaka mais servislerine başvurun. Aracın motorunu komple yikamislar. Motor suyu cam suyu eksilen yağın tamamlanması aracın iç dış yıkanması vs gerçekten kaliteli bir hizmet vardı hemde Garanti çercevisinde ücretsiz ama gidin başka bir bayiye motor suyunu bırakın eksik cam suyunu bile para almadan doldurmazlar. müşteri temsilcisi Tuğçe hanım gerçekten hem benimle hemde araçla güzel ilgilenilmesini sağlamış.
    Sonuç olarak yazılım güncellemesi harita ve bağlantı problemlerini giderdi.
    SİMDİ GELELİM EN BÜYÜK SORUNA
    ARACIN BAGAJ KAPAGİ YAMUK!
    Evet aracın bagaj kapağında komple fabrikasyon montaj hatası var ( Rs servisinde incelettirip bu bilgiyi aldım reno da doğruladi) bu sebepten ötürü kapak bütün çerçeveye kendisine ve arka tampona zarar vermiş. Her yer boya istiyor. Ayrıca bagaj kapağına da sök tak yapılacak.
    Renault bu işlemi ücretsiz yapmayı kabul ediyor fakat ARACTA yüksek miktardaki değer kaybı var. Aracim boyasız. Ne bagaj kapağında ne arka tamponunda boya var. Ayrıca bagaj da sök,tak yapılacak orijinalliği gidecek. Bunun deger kaybını kendilerinden istedim. Karşılıginda değer kaybından çok daha düşük olmasına rağmen araçta oluşan problemler ve gelecekte de sorun çıkartma ihtimali arttığı için +2 yıl GARANTİ UZATMA talep ettim. Bunu reddetiler. Hemde kanunlarla ve oluşan değer kaybımi detaylıca anlatmama rağmen. Şimdi size soruyorum siz olsanız ne yapardınız?
    Evet aracımı seviyorum malzeme kalitesi olsun ses yalıtımı olsun multimedya olsun gerçekten güzel. Golf'e yakın bir araç . Ama zannetmiyorum ki hiçbir golf sahibi bu kadar sorun yaşamıştır.

    Serviste bu işlemi yaptırıp kendilerine değer kaybının davasını açacağım fakat işlem öncesi ve sonrası expertiz yaptırıp avukat tutmam lazım. Koskoca firma bariz bir şekilde verdikleri zararı gördükleri halde müşterilerini buna zorluyor!
    Teşekkürler okuduğunuz için .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi batkent -- 14 Temmuz 2020; 15:53:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Bagaj kapağı yamukmuş adamlar düzeltiyor garantiden neymiş değer kaybı parası istiyormuş beyfendi. Garanti bu tür fabrikasyon hatalarını düzeltmek içindir. Para kopartıp iyi niyeti kötüye kullanmak için değil. Renault tüm sorunu garantiden çözmüş allahdan belanızımı arıyorsunuz. Sizin niyetiniz kötü efendi olun efendi vantuz gibisiniz. İkinci el araba almış, kendini bentley almış gibi hissediyor paşama bak.
    Plastikleri belki daha dandikdir, belki daha fazla ses alır, multimedyası daha dandiktir, megane'daki janjanlı donanımlar yoktur ama yürüyeni kesinlikle daha kalitelidir.



    Bunu 2002'den beri Doblo'ma dayanarak söylüyorum. Her yıl tatile çıktığımızda tatilin %80'i aşağıdaki video gibi geçiyor







    Evet arabayla arazide aynen bu şekilde gidiyorum. Tarlaya girme konusu dahil hepsini doblo ile yaşadım, yaşamaya devam ediyorum.



    Süspansiyon cart curt sorunları Fiat'ta yaşaman neredeyse mümkün değil. Yani ben yaşamadıysam normal bir kullanıcının normal yolda sürdüğü arabada yaşaması imkansız



    Son olarak Reno alırmıyım, hayatım boyunca kapıma koymayacağım tek marka. Değişen birşey hala yok. 2008 olması lazım, hafif sarıyer trafiğinde bu renonun dandik motoru hararet yapıp son nefesini de tinercilerin arasında verdiği günden beri daha da binmem. Bozuluyorsun bari üsturuplu bir yere kadar dayan oda yok.



    Fiat bozulacaksa bile en azından evin otoparkında bozuluyor
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Renault Megane 4 C-LED Sararması: Çözümler ve Bilgiler

    Renault Megane 4 sahipleri, araçlarının C-şekilli LED farlarında zamanla sararma sorunu yaşayabilmektedir. Bu yaygın bir sorundur ve genellikle aşağıdaki nedenlerden kaynaklanır:

    • UV Radyasyonu: Güneş ışığındaki ultraviyole (UV) radyasyonu, LED'lerin zamanla sararmasına neden olabilir.
    • Isı: Farların çalışma sırasında ürettiği ısı da LED'lerin sararmasına katkıda bulunabilir.
    • Nem: Nem, farların içine sızabilir ve LED'lerin üzerinde korozyona neden olabilir.

    Megane 4 C-LED Sararması Çözümü

    Megane 4 C-LED sararması için birkaç çözüm bulunmaktadır:

    • Farların Cilalanması: Profesyonel bir araba detaycısı, sararmış farları özel cilalama bileşikleri ile cilalayarak sarılığı giderebilir.
    • UV Koruyucu Kaplama: Farların üzerine UV koruyucu bir kaplama uygulanması, gelecekteki sararmayı önlemeye yardımcı olabilir.
    • LED Değişimi: Sararmış LED'ler profesyonel bir tamirci tarafından değiştirilebilir. Ancak bu seçenek genellikle daha maliyetlidir.

    Diğer İlgili Sorunlar

    Megane 4 sahipleri, C-LED sararması dışında aşağıdaki sorunlarla da karşılaşabilirler:

    • Tıkırtı Sesi: Bazı Megane 4 modelleri, düşük hızlarda sürüş sırasında ön süspansiyondan gelen tıkırtı sesi yaşayabilir.
    • Gündüz LED'leri Sarardı: C-şekilli LED farların yanı sıra, gündüz LED'leri de zamanla sararabilir.

    Önemli Notlar

    • Farlarınızı düzenli olarak temizlemek ve bakımını yapmak, sararma ve diğer sorunları önlemeye yardımcı olabilir.
    • Sararmış farlar araç muayenesinde sorun yaratabilir.
    • Farlarınızdaki sararma sorunu giderilmezse, gece görüşünüzü etkileyebilir.

    Megane 4 C-LED sararması veya diğer far sorunları yaşıyorsanız, güvenilir bir otomobil tamircisine danışmanız önerilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Bir de ek olarak hala çözülemeyen iç aydınlatma problemi var. Servis işlem yaptığı halde cozulemedi. Aracın iç aydınlatması kafasına gore parlaklığını azaltıp arttırıyor. Gerçekten akşam yolculuklarında sürücünün dikkatini dağıtıyor. Noluyor araçta arıza mi var diye etrafınaza bakıp duruyorsunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sat kurtul uğraşılmaz bu arabayla okurken darlandim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Moueson arkadasimiz sizinle ilgilenecektir ve garantiden aracinizi yenileyecektir

    kendisi renault mais de yetkili bi abidir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pro-black

    Sat kurtul uğraşılmaz bu arabayla okurken darlandim
    Aracı sevmesem direk saticam da rengi olsun sedanin Türkiye'de üretiliyor olusu içinin malzeme kalitesi valla golf highline harici ayarında araç yok. Civic aldık sıfır multimedya gerçekten kötü. Deli gibi ses alıyor icine. Bir arka kamera koymuşlar koymasalar daha iyi gece bir halt göstermiyor. Son 6 aydır araçlarla çok haşır neşir oldum özellikle c segment ile. Megane 4 herşeyiyle kafama yatıyor bide problem çıkarmasa saçma sapan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinoplu

    Moueson arkadasimiz sizinle ilgilenecektir ve garantiden aracinizi yenileyecektir

    kendisi renault mais de yetkili bi abidir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Klasik; alırken muhteşem ve çok cazibeli duran, 'gırtlak dolu', Fransız hastalıkları.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • kapı ve bagajlarda kayma sorununu birkaç kişiden daha duymuştum. üretim kalitesiyle ilgili bir sorun olabilir.

    her yeni kasada yeni sorunlar çıkar. ilk makyajda düzeltilir. bu sebeple yeni kasanın ilk halinden uzak durmak lazım.

    yaşadığınız sorunların bazıları aracın 2. el olmasından kaynaklanıyor olabilir. araçta fiziksel hasar olmasa bile çok kötü kullanarak aracı ciddi manada yıpratmak mümkün.

    en iyi bilgiyi yine megane 4 kullanıcıları verecektir. bu sorunları yaşayan sayısı çoksa kronik bir sorundan söz edilebilir
  • Bana da marşpiyeri yamuk araba satmıştı reno 0km olarak

    Ayrica aracin rot ayari bile bozuktu. Servis ustune tüy dikince, gidip cebimden yaptırdım.

    Tavsiyem; lifte kaldırmadan sıfır arac almayin bunlardan



    Bendeki 2015 kangoo olmasina ragmen, yine yazilimsal problem yaşamıştım, daha 5bin kmde ariza lambasi yakip, eksoz emisyon kontrol ettirin diyordu. Dpf in doldugu falan da yok; soguk motorda oluyordu hep. Araci aldigim donem yaza geldiginden ilk baslarda yapmadi ama kış gelince ipler koptuMais e yazdiktan sonra, sorun yok diyen servis şıp diye cozdu sorunu, guncelleme yaparak



    Boya altındaki çapağa kullanici hatasi demisti, araci aldigim bayinin servisi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rallier_61 -- 8 Eylül 2018; 22:23:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • @yildiz Sanırım etiketlediğim üye fikren yardımcı olabilir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha iyi üretim kalitesi olan hb kasada bile bu durumların olması can sıkıcı. Aracınızı seviyorsanız uğraşılır tabi.
  • batkent B kullanıcısına yanıt
    Aracı satın alırken bagaj kapağının yamuk olduğunu nasıl göremediniz ki ??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mitsubashi

    Aracı satın alırken bagaj kapağının yamuk olduğunu nasıl göremediniz ki ??
    Hocam yamukluk aracı bilen birinin zamanla fark edebileceği bir şey. Alırken değişen işlem boya vs var mı diye bakıyoruz. Aracın hatları tam oturmuyor. Bagaj kapağı biraz dışarıda. Detaylıca inceleyince de etrafında zarar verdiği yerleri görebilirsiniz. Uzaktan bakınca bilmeyen biri anlamaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • batkent B kullanıcısına yanıt
    Megane 4 ilk çıktığında galeriye gitmiştim..bagaj kapağı harbiden yamuktu..ayrıca ön kaputun çamurluk kısmı ile örtüştüğü yerdeki boşluğa da neredeyse parmağım girecekti..arkama bakmadan kaçmıştım ..o nedenle yazdım
  • Bizim kaç arkadaş meganı ile neler çekti kardeşim memlekette araçmı bitti o kadar dert çekilirmi allah akıl mantık versin reno alacağına fiat al çok daha sağlamdır en azından

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Megane c+

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok geçmiş olsun. Yerinizde olsam aracı hemem satardım. Hiç o işlere girmezdim.







    Reno araç yapmak için erittiği tenekelerin kalitesine bakmazsa böyle sorunlar tabiki yaşanır. Megane almayın aldırmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.