Şimdi Ara

2011 Jetta Siparişi Verildi - Bayiden Alınan Bilgiler (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
199
Cevap
0
Favori
13.649
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • C5, Focus ve S40 malum araçtan aşağıya kalır araçlar değiller .. (BENCE)
  • selam
    arkadaş hayırlı olsun
    güzel araba kuşkusuz
    ama ortada araba yok , pazarlık yok 60 bin lira üstelik de c sınıfı ful değil
    benim anlamam mümkün değil
    bi arkadaş acaba vw ile opel -ford gibi markaların avrupa fiyatlarını yazabilir mi???
    bide 2. elde hiç bi arabaya 2-3 yaşında olupta sıfırından 3-4 bin aşağıya almam
    bu ülkede toyota corollanın ve vw nin her modelinin 2.elini almam param varsa sıfırını alırım
    hoş param olsa da vw ye vermem
    peki otomatik konusunda honda ya da çok ii diyorlar bilen arkadaşlar yazarsa sevinirim
    ilerde ben de vw almayı düşünüyorum ama bu fiyatlarla alamam hiç bir zaman herhalde ne bileyim bi opel bi ford dururken elim varmaz demek ki ben hiç bir zaman premimüm şofor olamayacağım
    herkese kazasız sürüşler herkes aynı şeyi düşünse aynı yöne gitse dünyanın dengesi bozulur
  • Bu arada kimse aracı savunduğumu düşünmesin, Doğuş Otomotiv'den de ayrıyeten nefret eden biriyim. Ancak bir otomobile otomobil diyebileceğim en ucuz araba Jetta ve Golf, sonra Passat vs diye yukarıya çıkıyor. Ben 2 aydır araba bulamıyorum alacak ve o yüzden bu gelen Jetta'ları da kaçırıp bir 2-3 ay daha arabasız kalmak istemiyorum. Bu sebepten ötürü gidip bu aracı test etmeden kaparomu verdim, kaparo verdim ama açık açık da söyledim ki arabayı beğenmezsem paramı geri alırım veya tercihimi değiştirip başka renk veya başka donanım paketi alırım, bayidekiler de bana istediğim zaman vazgeçebileceğimi söylediler... Burada bir problem yok. Ocağın 3üncü haftasında araçlar geldiğinde eğer beğenmezsem zaten vazgeçicem ve paşa paşa bir sonraki alternatiflerime bakacağım. 5.20 D , 3.20 D vb araçlar için çoktan fiyat aldım ancak sürekli araba değiştiriyorum ve bir arabaya 100 bin TL civarında para ödemek istemiyorum..

    Bu durumda bana yapıcı tavsiye verebilecek herkesin sözüne itibar etmekteyim, ancak lütfen araç arama kriterlerime göre tavsiyenizi yapın, Opel İnsignia benim kriterlerime uymuyor hem de şanzumanı DSG ile kıyaslanmayacak kadar kötü, Citroen C5 'te adam gibi otomatik şanzuman yok, Peugeot markasında yine adam gibi otomatik şanzuman yok. Otomatik şanzumanı iş gören markalar Mercedes-BMW-Audi-Volkswagen. Bilmediğim bir marka varsa seve seve dinliyorum.




  • Aracı alan arkadaşa hayırlı olsun. Mesajlarına iyi bakılırsa arkadaşın, önerilecek araç Jetta. Hem önceden Vw deneyimi var marka onu üzmemiş. Bu şartlarda seçimi gayet mantıklı bence. Görmediği aracı sipariş vermesi konusunda diğer arkadaşlara katılıyorum. Bende öyle bir riske girmem. Tabii birde sınıfına göre o parayı hak ediyormu aracı tecrübe etmeden buna cevap vermek zor. En iyi cevap objektif Jetta kullanıcılarında olsa gerek. Ha 56.000 tl verilen bir araçta otomatik klima olmamasına yorumu siz arkadaşlara bırakıyorum.

    JanJan adlı arkadaş hangi C segmenti araçta koltuk ısıtma var demiş. Olan var arkadaşım . Yanlış anlamasın Jettayla kıyaslamak anlamında falan söylemiyorum. Hiçbir C segmeti araçda böyle bir özellik yok anlamında kurmuş cümleyi ona istinaden yazdım.

    İnsan tartışma çıkamadan bilgi vereyim yada fikrimi söyliyeyim demeye tırsar oldu forumda




  • Tırsmaya gerek yok kardeş . Gayet güzel fikirlerini yazmışsın. Yazdığın bilgilerin içinde yanlış bildiğin birşeyler varsada bilen arkadaşlar düzeltir olur biter. Ama haklısın bazı arkadaşlar anlamsız bir şekilde açık arar gibi yanlış bir bilgi gördümü nerdeyse saldırıyo geçiyo maalesef...


    quote:

    Orijinalden alıntı: Atari 800XL

    Aracı alan arkadaşa hayırlı olsun. Mesajlarına iyi bakılırsa arkadaşın, önerilecek araç Jetta. Hem önceden Vw deneyimi var marka onu üzmemiş. Bu şartlarda seçimi gayet mantıklı bence. Görmediği aracı sipariş vermesi konusunda diğer arkadaşlara katılıyorum. Bende öyle bir riske girmem. Tabii birde sınıfına göre o parayı hak ediyormu aracı tecrübe etmeden buna cevap vermek zor. En iyi cevap objektif Jetta kullanıcılarında olsa gerek. Ha 56.000 tl verilen bir araçta otomatik klima olmamasına yorumu siz arkadaşlara bırakıyorum.

    JanJan adlı arkadaş hangi C segmenti araçta koltuk ısıtma var demiş. Olan var arkadaşım . Yanlış anlamasın Jettayla kıyaslamak anlamında falan söylemiyorum. Hiçbir C segmeti araçda böyle bir özellik yok anlamında kurmuş cümleyi ona istinaden yazdım.

    İnsan tartışma çıkamadan bilgi vereyim yada fikrimi söyliyeyim demeye tırsar oldu forumda




  • herkese ıyı aksamlar oncelıkle arkadasa hayırlı olsun... Sıparıs edılen araba arkadasın beklentılerını karsılıyor sonuc olarak ve bu luksun malıyetı bu fıyat ben olsam hıghlıne donanımını tercıh etmezdım ılla donanımsa olay bence comfortlıne tercıh edılebılır sonuc olarak bu araba audı ya da mercedes deıl ama kesınlıkle peugeot cıtroen honda vs. gibi araclarda 1 opelden de yarım gomlek ustun bı araba butun getırılerı goturulerı kalıte acısından benım fıkrım bu tabıkı. ayrıca hatchback arabaları hesaba katmazsak kı hıc tercıhım degıl... bu aracın bu sınıfta herhangı bır rakıbı yok tartısmak bence anlamsız pazartesı gunu ekım ayından berı bekledıgım 1.6 tdı trendlıne aracımı 1000 tl kapora vererek ılk gelecek yanı ocak ın 2cı haftası gelecek olan partıden ayırttım daha onceden audı kullanıcısı oldugumdan dolayı yapılan ındırımle beraber 47 500 fıyat aldım otomatık secenegı ılk partıde trendlıne donanımında gelmeyecek olmasından ve donanıma cok takılmadıgımdan ve daha fazla arabasız kalmak ıstemedıgımden dolayı bu aracı tercıh ettım. Ve fikrimi sorarsanız fluence ın 45 bın tl astranın 43 44 bın tl oldugu ortamda (kı hatchback dusunsem kesın golf alırdım) aracın fıyatı cok da abartı deıl kı satarken edecegınız zararı da goz onunde bulunduralım. yanlız benım kafamı karıstıran normalde vw modellerınde 5-6 bın tl olan DSG farkı bu aracta 3500 o yusden dsg almak cok mantıklı gelıyo ama daha once de belırttıgım gıbı trendlıne donanımında dsg ılk partıde gelmıyor sızce dogus temsılcılerının ısrarla yakıt tuketımı konusunda cok ovdugu 1.2 tsi 8000 tl daha ucuza tercıh edılebılır mı fıkrınızı forumla cok alakalı olmayan bı konu olsa da belırtırsenız sevınırım tesekkurler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aykutbaysal -- 18 Aralık 2010; 23:21:18 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    Sevgili Janjan, hem konuyu takip ettiğin hem de yardımcı olmaya çalıştığın için teşekkür ederim...

    Yalnız şöyle bir durum var, ben bundan tam 2 sene önce, 2008 Kasım ayında Golf 6 piyasaya çıktığında yine bu foruma fikir sormuştum, sonucunda da birçok arkadaş o araba o parayı etmez falan diye vazgeçirmeye çalışmıştı, ben gidip arabayı şuan yaptığım gibi fuarda inceleyerek ve internette araştırarak satın almıştım, 2 sene zevk ile bindim ve 2 senenin sonunda neredeyse aldığım paraya sattım. O yüzden Volkswagen markasının fiyatlarına takılmıyorum. Buradaki bir çok arkadaş bazı şeyleri bilmiyor ve 60 milyar vericeksin sonra 40 milyara satamayacaksın diye düşünüyor, belki iyiniyetle belki kafa bulmak maksadıyla bunu söylüyorlar ama ben Vw markasının değer kaybetmemesi olayını bizzat tecrübe etmiş biri olarak neden 2.el satışında değerini koruyan bir araca 60.000 TL vermeyeyim? Hatta opsiyon eklemiyor adamlar, ekleseler Bi-Xenon - Sunroof da ekleyip 65.000 TL vermeye razıyım, biliyorum ki 2 sene binip tahminen 5-7 milyar arasında bir kayıpla rahatlıkla satabilmem çok olası bir durum.
    Ben bilmiyor muyum şuanda Skoda Octavia Full Dizel+DSG 'yi hiç beklemeden 53.000 TL 'ye alıp binmesini? Ama 1-2 sene içinde kasa değiştirince ne olacak? 53.000 'e aldığım arabayı 40.000 'e satmak için milletin ağız kokusunu çekeceğime, 60.000 TL 'ye Jetta alıp 2 sene sonunda 53-55 milyar gibi bir fiyatla kimseye dert anlatmadan rahat rahat satmak daha çok işime geliyor.

    2 yıllık Jettayı 55 bine satmanız çok zor. Jetta hiçbir zaman Golf kadar ikinci eli kuvvetli bir araç olmadı. Geçen sene 50.000'e sıfır aldığım 1.4 TSI+DSG Comfort Jettamı 7 ay sonra sadece 7500 km'de iken satışa çıkardım. Çiziği bile yoktu. Yaklaşık 20 gün satışta kaldı. 44.000'e zor satabildim .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vincentvega


    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    Sevgili Janjan, hem konuyu takip ettiğin hem de yardımcı olmaya çalıştığın için teşekkür ederim...

    Yalnız şöyle bir durum var, ben bundan tam 2 sene önce, 2008 Kasım ayında Golf 6 piyasaya çıktığında yine bu foruma fikir sormuştum, sonucunda da birçok arkadaş o araba o parayı etmez falan diye vazgeçirmeye çalışmıştı, ben gidip arabayı şuan yaptığım gibi fuarda inceleyerek ve internette araştırarak satın almıştım, 2 sene zevk ile bindim ve 2 senenin sonunda neredeyse aldığım paraya sattım. O yüzden Volkswagen markasının fiyatlarına takılmıyorum. Buradaki bir çok arkadaş bazı şeyleri bilmiyor ve 60 milyar vericeksin sonra 40 milyara satamayacaksın diye düşünüyor, belki iyiniyetle belki kafa bulmak maksadıyla bunu söylüyorlar ama ben Vw markasının değer kaybetmemesi olayını bizzat tecrübe etmiş biri olarak neden 2.el satışında değerini koruyan bir araca 60.000 TL vermeyeyim? Hatta opsiyon eklemiyor adamlar, ekleseler Bi-Xenon - Sunroof da ekleyip 65.000 TL vermeye razıyım, biliyorum ki 2 sene binip tahminen 5-7 milyar arasında bir kayıpla rahatlıkla satabilmem çok olası bir durum.
    Ben bilmiyor muyum şuanda Skoda Octavia Full Dizel+DSG 'yi hiç beklemeden 53.000 TL 'ye alıp binmesini? Ama 1-2 sene içinde kasa değiştirince ne olacak? 53.000 'e aldığım arabayı 40.000 'e satmak için milletin ağız kokusunu çekeceğime, 60.000 TL 'ye Jetta alıp 2 sene sonunda 53-55 milyar gibi bir fiyatla kimseye dert anlatmadan rahat rahat satmak daha çok işime geliyor.

    2 yıllık Jettayı 55 bine satmanız çok zor. Jetta hiçbir zaman Golf kadar ikinci eli kuvvetli bir araç olmadı. Geçen sene 50.000'e sıfır aldığım 1.4 TSI+DSG Comfort Jettamı 7 ay sonra sadece 7500 km'de iken satışa çıkardım. Çiziği bile yoktu. Yaklaşık 20 gün satışta kaldı. 44.000'e zor satabildim .

    Bu yorum gözümü korkuttu............... :(




  • gozumu korkuttu dıyorsunuz da :)) sonuc olarak golf ve passat kadar ıkıncı elı olmasada jetta son ıkı yılda vw bınek grubunun en cok saatılan aracı dıger markalarla kıyaslandıgında ıkıncı elı golf e gore cok parlak olmasada ıyı.arkadas zarar etmıs olabılır ancak plakayı taktıktan sonra zaten bır mıktar fıyatı duser ara donemlerde yapılan 0 arac ındırımlerıne denk gelmıs olabılır ya da arabayı satmakta acelecı davranmıstır kı arac sonuc olarak 2000 kmde bıle olsa ıkıncı el kımse 3 4000 ıcın (50000 55000 tl lık araba ıcın konusuyorum) gıdıp ıkıncı el araba almaz sıfırını alır arkadasın paraya ıhtıyacı olup satmıs olabılır yenı aldıgı aracı ama cok da zarar etmıs denemez...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aykutbaysal -- 18 Aralık 2010; 23:52:25 >
  • golf kadar pıyasası olmadıgı bir gercek
    golf IV ler hala populer ken 2.elde boralar coktan unutuldu gıbıme gelıyor mesela
  • Ha birde çok ilginç birşey var. Özellikle Amerika başta olmak üzere yurtdışında hem görsel hemde yazılı medyada yeni Jettanın fiyatı çok ucuz vurgusu yapılıyor reklam kampanyalarında. Youtube da yeni Jettanın düşük fiyatını görüp şok yaşayan karakterlerin oynadığı reklamları izleyebilirsiniz. Bizde ise Jettanın uçan fiyatları konuşuluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atari 800XL

    Ha birde çok ilginç birşey var. Özellikle Amerika başta olmak üzere yurtdışında hem görsel hemde yazılı medyada yeni Jettanın fiyatı çok ucuz vurgusu yapılıyor reklam kampanyalarında. Youtube da yeni Jettanın düşük fiyatını görüp şok yaşayan karakterlerin oynadığı reklamları izleyebilirsiniz. Bizde ise Jettanın uçan fiyatları konuşuluyor.


    Bizim Doğuş Oto muz varda ondan ..
  • 1-2 yaşındaki aracın değer kaybı wv de olsa toyota da olsa çok olur. İkinci el alır ikinci el satarsın, o zaman fazla zarar olmaz ama ben zannetmiyorum 2 yaşındaki jettanın 53binlere satılacağını. Çünkü 40binlere jettanın sıfır tsi modelleri var. seneye bakarsın 1.2 tdi gelir 47 binlerden satılır?? Kim gidip 53 bin verip ikinci el alır?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atari 800XL

    Ha birde çok ilginç birşey var. Özellikle Amerika başta olmak üzere yurtdışında hem görsel hemde yazılı medyada yeni Jettanın fiyatı çok ucuz vurgusu yapılıyor reklam kampanyalarında. Youtube da yeni Jettanın düşük fiyatını görüp şok yaşayan karakterlerin oynadığı reklamları izleyebilirsiniz. Bizde ise Jettanın uçan fiyatları konuşuluyor.


    dogus oto rulezzzz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fantastic Light


    quote:

    Orijinalden alıntı: Atari 800XL

    Ha birde çok ilginç birşey var. Özellikle Amerika başta olmak üzere yurtdışında hem görsel hemde yazılı medyada yeni Jettanın fiyatı çok ucuz vurgusu yapılıyor reklam kampanyalarında. Youtube da yeni Jettanın düşük fiyatını görüp şok yaşayan karakterlerin oynadığı reklamları izleyebilirsiniz. Bizde ise Jettanın uçan fiyatları konuşuluyor.


    Bizim Doğuş Oto muz varda ondan ..


    Doğuş oto diyoruz da ben Almanya Sitesinden baktım burda 59.500 TL olan Higline 1.6 TDI-DSG orada da zaten 28.500 Euro ve RNS310 bu fiyata dahil değil. Yani burdaki fiyat Almanya fiyatıyla şuanki Euro kurlarıyla hesapladığımda birebir aynı görünüyor. Hesapta bir yanlış mı yapıyorum?




  • ben olsam 60 a alır hemen sahibindende 65 ilan verir 100 km olmadan satarım

    şaka bir yana yapmayın etmeyin arkadaşım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fantastic Light

    C5, Focus ve S40 malum araçtan aşağıya kalır araçlar değiller .. (BENCE)



    Bence de.. Ama s40 eskidi, otomatiği yok, içi çok dar, servisi doğuştan bile daha pahalı ve beter
    Focus'un yeni kasası gün sayıyor, yine otomatik-dizel-1.6 yok
    C5'inde şanzıman sıkıntılı + 2. el konusu muallak

    dipnot: Octavia'yı saymadım çünkü Skoda ne kadar VW ayarına çok yakın araçlar üretse de ülkemizde hala bir burun kıvırma mevcut, asoz'un kriterleri arasında da minimum kayıpla hemen alım-satım olduğu için eklemedim.. Fluence bu konuda daha başarılı olur diye düşünüyorun ama Renault'sa ben almayayım (kişisel görüşüm, ve evet daha önce Renault kullandım showroom yada eş dost analizi yapmıyorum)

    Bu arada Jetta'nın ABD ile Avrupa versiyonları farklı kalitelerde ve süspansiyon sistemine sahip diye biliyorum (gösterge paneli, motorlar, arka süspansiyonun bağımsız olmaması gibi farklar mevcut, vw'nin usa sitesinden kendiniz de görebilirsiniz)

    bu arada yorumlarım yanlış anlaşılmasın, ben de aracın fiyatını cidden pahalı buluyorum ama burda eleştirdiğim ve kızdığım nokta kriterlerini bu kadar açık ve net belirtmesine rağmen hala abuk subuk seçenekler önerilmesi yok 2.0 insignia, robotize şanzımanlı C5, düz vitesli S 40, düz vitesli Superb..




  • O zaman sizin söylediğiniz Almanya fiyatı ile Amerika fiyatı arasında fark var.Neden acaba? Amerikada fiyatlar 15.995 dolar'dan başlıyor.? Ayrıca Amerikada 2.0 motor seçeneğiyle başlıyor sanırım. Araştırmak lazım.
  • Türkiyeye gelecek versiyon Amerikamı yoksa Avrupamı bilgisi olan varmı? Motor harici olarak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Atari 800XL -- 19 Aralık 2010; 2:02:34 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atari 800XL

    Türkiyeye gelecek versiyon Amerikamı yoksa Avrupamı bilgisi olan varmı? Motor harici olarak


    Avrupa versiyon olacak, arka süspansiyona eğilip bakmak yeterli showroomdakilere sormayın bile.. 1.2 105hp ve 1.6 TDI Motorlar zaten USA'da yok, orada 2.0 140hp TDI ve 2.0 eski 200hp'lik TFSI motor var 1200cc'lik motoru USA'da satmaya kalksan herhalde showroom ertesi gün kapanır enteresan herifler ya, teknik verilere hiç bakmayıp sadece hacim olsun istiyorlar inanılır gibi değil..




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.