Şimdi Ara

2011 Linea İncelemelerim (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
94
Cevap
0
Favori
16.485
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • passat ne olmuş öyle
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pixelbs

    yukarıda ki mesajlardan apaçık belli oluyor ki
    fiat markasına alerjisi olan arkadaşlar var
    linea yı kötüleyen arkadaşların bazıları
    aracı kullanmadan bile yorum yapmış
    ve hala eskı kuş serisiyle kıyaslıyor

    http://webtv.hurriyet.com.tr/2/10806/0/1/iki-arac-kafa-kafaya-carpisti.aspx

    bu linkte kafa kafaya çarpışan lineya ve o toz kondurmadığınız passat ın görüntüleri var
    haşat olmuş bir passat .
    nedense linea daha iyi görünüyor
    hatta ön kapısı bile açılabiliyor bu çarpışmadan sonra .


    gözleriniz bozuk sanırım doktora gitseniz iyi olur

    passatın lastikleri yerinde dururken. Lineanın lastikler gitmiş geriye... ön koltuğunda oturanların ayaklar gitti

    Ayrıca alman çeliğiyle kıytırık italyan araçlarını karşılaştırmandan dolayı tesüf ediyorum size.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fil0zof -- 27 Kasım 2011; 20:08:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fil0zof

    quote:

    Orijinalden alıntı: pixelbs

    yukarıda ki mesajlardan apaçık belli oluyor ki
    fiat markasına alerjisi olan arkadaşlar var
    linea yı kötüleyen arkadaşların bazıları
    aracı kullanmadan bile yorum yapmış
    ve hala eskı kuş serisiyle kıyaslıyor

    http://webtv.hurriyet.com.tr/2/10806/0/1/iki-arac-kafa-kafaya-carpisti.aspx

    bu linkte kafa kafaya çarpışan lineya ve o toz kondurmadığınız passat ın görüntüleri var
    haşat olmuş bir passat .
    nedense linea daha iyi görünüyor
    hatta ön kapısı bile açılabiliyor bu çarpışmadan sonra .


    gözleriniz bozuk sanırım doktora gitseniz iyi olur

    passatın lastikleri yerinde dururken. Lineanın lastikler gitmiş geriye... ön koltuğunda oturanların ayaklar gitti

    Ayrıca alman çeliğiyle kıytırık italyan araçlarını karşılaştırmandan dolayı tesüf ediyorum size.

    Alman celigi?

    Oyle bir kavram yok, zaten hic olmadi. Dunyada birkac celik ureticisi var ureticilerin hepsi ayni celigi kullaniyor. Ayni marka celigin kalite olarak daha iyisi denilebilir.

    Disaridan lastikler gitmis icerdekilerin ayaklari gitti yorumu dogru degil, aks kirilmis olabilir ama surucu bolgesinde hasar olmayabilir. Passatin kapisinin acilmamasi da ilginc.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Asarhaddon



    Şimdi soruyorum 35.000 tl gibi bir rakama dizel Golf alsanız özellikleri nasıl olur.

    arkadaş çok güzel bir soru sormuş. yazısının tamamanının altına imzamı atarım. golf un fiyatı 35.000 olsaydı muhtemelen forumda bazı arkadaşlar "kimse bana golf un c sınıfı olduğunu söylemesin, b sınıfıdır golf " gibi cümleler kurarlardı. ya tamam linea süper arabadır demiyorum ama sümbül ile dacia loganla aynı sınıftada degil. yok artık ali sami demek istiyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_yavuz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fil0zof

    quote:

    Orijinalden alıntı: pixelbs

    yukarıda ki mesajlardan apaçık belli oluyor ki
    fiat markasına alerjisi olan arkadaşlar var
    linea yı kötüleyen arkadaşların bazıları
    aracı kullanmadan bile yorum yapmış
    ve hala eskı kuş serisiyle kıyaslıyor

    http://webtv.hurriyet.com.tr/2/10806/0/1/iki-arac-kafa-kafaya-carpisti.aspx

    bu linkte kafa kafaya çarpışan lineya ve o toz kondurmadığınız passat ın görüntüleri var
    haşat olmuş bir passat .
    nedense linea daha iyi görünüyor
    hatta ön kapısı bile açılabiliyor bu çarpışmadan sonra .


    gözleriniz bozuk sanırım doktora gitseniz iyi olur

    passatın lastikleri yerinde dururken. Lineanın lastikler gitmiş geriye... ön koltuğunda oturanların ayaklar gitti

    Ayrıca alman çeliğiyle kıytırık italyan araçlarını karşılaştırmandan dolayı tesüf ediyorum size.

    Alman celigi?

    Oyle bir kavram yok, zaten hic olmadi. Dunyada birkac celik ureticisi var ureticilerin hepsi ayni celigi kullaniyor. Ayni marka celigin kalite olarak daha iyisi denilebilir.

    Disaridan lastikler gitmis icerdekilerin ayaklari gitti yorumu dogru degil, aks kirilmis olabilir ama surucu bolgesinde hasar olmayabilir. Passatin kapisinin acilmamasi da ilginc.

    Sanırım Alman çeliğini sen duymadın neyse sorun değil

    Yukarıda arkadaşın biri yorum yapmış Fizik kısmını bilmiyorum ama beton etkisi yarattığı için S serisi olsa bile aynı hasar olurdu vs. demiş onu oku bence. Ayrıca Passat'ın kapısı açılmıyor? nerden çıkardın bunu?




  • sırf bu konuya yazabilmek için üye oldum . O kadar yüklenilmiş ki linea ya kullanıcısı olarak sessiz kalamadım. araç hiçde hantal değil yol tutuşunda da sıkıntı yok otoban olmamasına rağmen 195 e kadar vurdum ibreyi ve öyle savrulma yolda tutunmama titreme gibi bir şey ile karşılaşmadım ki aracım 2007 model varın siz düşünün.. Aracın sınıfı beni bağlamaz beni bağlayan tek şey yakıt iatanbuldan memleketime gelirken 150 den aşağı düşmedim arada 1000 km var memlekette de durmayıp komşu şehirlere gittim 300 km yapmışımdır ve deposu anca bitti 170 liraya doluyordu o zaman şimdi ki zamlarla hiç fulleyemedim :) bir arkadaş arka arka giderken lineaya çarptım demiş arka ile önün çarpışması farklı olur !!! ayrıca bu yeni sezon araçlar darbe emişli üretiliyor çabuk dağılmalarının sebebi darbenin şiddetini azaltmak eskinin amerikan kemikli arabaları vardı vurdumu bir şey olmazdıda içinde ki mefta olurdu.. Ama şimdiki araçlar buna bütün hepsi giriyor çabucak dağılıyor ama içinde ki yaşasın... araç tasarımcılarının ve mühendislerinin dediğine göre hiç hasarsız arabada yapabilirler miş ama o zaman çarpma anında ki enerji içindeki insanı mahvedermiş.... vw o kadar abartılmış ki neden anlayamadım Türkiye şartlarında araç alanlar yakıt derdin den şikayet ediyoru mesela benim bir arkadaşta vw var çokta mükemmel araç ama garibim yerinden kımıldatmıyor çok yakıyor diye e o zaman ben neden alıcam o arabayı içine binmedikten sonra mantığı var mı .....




  • Her Linea konusu neden bu kadar alevleniyor anlamadım. Neyse beni ilgilendirmez.

    Araba yeni diyorsunuz eğer bakmadıysanız lastiklerde muhakkak 40 psi civarında hava vardır ve bu da o hızlarda savrulmaya sebep olur. 32 psi a çekerseniz sorun olmaz.

    Grande Punto aracım ile zar zor çıkabildiği 190 civarı hızlarda gayet stabil ve rahat gidiyordum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    Şimdi senin bu incelemene canı gönülden inanalım değil mi ?Tam bir fıat düşmanı olarak buraya gelip yorumlar yazmışsın.Yok efendim 120 den sonra sapıtıyormuş yolda tutmak zormuş falan falan...Ben 98 paliom ile 190 la 15 20 km otoyolda yol yapıyordum.Öyle uçacak kaçacak gibi de olmuyordu.Şimdi ki puntomla 160 la mıcırlı dubla yolda 20-30 km basarım.Hiç de ucacak kaçacak gibi olmaz.Bence arabayı şöför sürer.Kimi adam vardır altına mercedes de versen yolda tutmayı beceremez.Dikkat edin yol tutuşu şöyle zayıf böyle kötü diyen adamların hiçbirinin direksiyon tecrübesi iyi dğildir.Ayrıca yakıt tüketimini de 5-6 litre demen yakıtı nasıl ölçtüğünü gösteriyor.Arkadaşım sen fıata binme fiatın sana ihtiyacı yok sen git seni fiyatlarıyla soyan markaların yanına git.

    hocam adamı fena hırpaladın ya.sadece izlenimlerini aktarmış arkadaş abartılı tepki göstermişsiniz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fil0zof

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_yavuz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fil0zof

    Ayrıca alman çeliğiyle kıytırık italyan araçlarını karşılaştırmandan dolayı tesüf ediyorum size.

    Alman celigi?

    Oyle bir kavram yok, zaten hic olmadi. Dunyada birkac celik ureticisi var ureticilerin hepsi ayni celigi kullaniyor. Ayni marka celigin kalite olarak daha iyisi denilebilir.

    Disaridan lastikler gitmis icerdekilerin ayaklari gitti yorumu dogru degil, aks kirilmis olabilir ama surucu bolgesinde hasar olmayabilir. Passatin kapisinin acilmamasi da ilginc.

    Sanırım Alman çeliğini sen duymadın neyse sorun değil


    Alman çeliği ne ya? Bir İsveç çeliği vardır, tamamdır ama "Alman Çeliği" kavramını ilk kez duydum..

    Ayrıca, VW'inden BMW'sine, Hyundai'sinden Fiat'ına piyasadaki tüm markalar hemen hemen aynı demir/çelik ürünlerini kullanırlar. Aynı kalitede, aracın benzer bölgelerinde birbirine yakın kalınlıkta sac kullanırlar. Hatta çin araçları da aynı sacları kullanır ama onların güvenlik sıkıntısı "(mekanik) tasarım"dan gelir. 113 yıllık Fiat markasının tasarım/mühendislik konusunda herhangi bir eksiği/sıkıntısı da olmadığına göre, ee ne bu şiddet bu celal?

    Sonuçta güvenlik/ağırlık denkleminin sonucu her mühendisin hesabında benzer noktalara ulaşır, öyle hiç bir markada da kıytırık mıytırık birşey yoktur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bakomat

    quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    Şimdi senin bu incelemene canı gönülden inanalım değil mi ?Tam bir fıat düşmanı olarak buraya gelip yorumlar yazmışsın.Yok efendim 120 den sonra sapıtıyormuş yolda tutmak zormuş falan falan...Ben 98 paliom ile 190 la 15 20 km otoyolda yol yapıyordum.Öyle uçacak kaçacak gibi de olmuyordu.Şimdi ki puntomla 160 la mıcırlı dubla yolda 20-30 km basarım.Hiç de ucacak kaçacak gibi olmaz.Bence arabayı şöför sürer.Kimi adam vardır altına mercedes de versen yolda tutmayı beceremez.Dikkat edin yol tutuşu şöyle zayıf böyle kötü diyen adamların hiçbirinin direksiyon tecrübesi iyi dğildir.Ayrıca yakıt tüketimini de 5-6 litre demen yakıtı nasıl ölçtüğünü gösteriyor.Arkadaşım sen fıata binme fiatın sana ihtiyacı yok sen git seni fiyatlarıyla soyan markaların yanına git.

    hocam adamı fena hırpaladın ya.sadece izlenimlerini aktarmış arkadaş abartılı tepki göstermişsiniz

    Hocam ben bu mesajı yazalı 1 yıldan fazla oldu.Nerden buldun da alıntı yaptın yahuŞimdi gördüm de o zamanlar daha hırçın mesajlar yazıyormuşum.Şimdi yaza yaza sakinleştim.Senin bu alıntıyı görüp şimdi de beni hırpalamasınlar sakın




  • Bence Linea fiyatına göre mükemmel araba. 30 küsür bin TL'ye kaliteli dizel motor, 500 litre bagaj, 4 kişilik aileye yeterli iç hacim, fiyata göre yeterli kalite ve sorunsızluk sunuyor. Ucuz yedek parça fiyatları da cabası. Ben Linea almam ama kesinlikle çok iyi bir F/P aracı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    quote:

    Orijinalden alıntı: bakomat

    quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    Şimdi senin bu incelemene canı gönülden inanalım değil mi ?Tam bir fıat düşmanı olarak buraya gelip yorumlar yazmışsın.Yok efendim 120 den sonra sapıtıyormuş yolda tutmak zormuş falan falan...Ben 98 paliom ile 190 la 15 20 km otoyolda yol yapıyordum.Öyle uçacak kaçacak gibi de olmuyordu.Şimdi ki puntomla 160 la mıcırlı dubla yolda 20-30 km basarım.Hiç de ucacak kaçacak gibi olmaz.Bence arabayı şöför sürer.Kimi adam vardır altına mercedes de versen yolda tutmayı beceremez.Dikkat edin yol tutuşu şöyle zayıf böyle kötü diyen adamların hiçbirinin direksiyon tecrübesi iyi dğildir.Ayrıca yakıt tüketimini de 5-6 litre demen yakıtı nasıl ölçtüğünü gösteriyor.Arkadaşım sen fıata binme fiatın sana ihtiyacı yok sen git seni fiyatlarıyla soyan markaların yanına git.

    hocam adamı fena hırpaladın ya.sadece izlenimlerini aktarmış arkadaş abartılı tepki göstermişsiniz

    Hocam ben bu mesajı yazalı 1 yıldan fazla oldu.Nerden buldun da alıntı yaptın yahuŞimdi gördüm de o zamanlar daha hırçın mesajlar yazıyormuşum.Şimdi yaza yaza sakinleştim.Senin bu alıntıyı görüp şimdi de beni hırpalamasınlar sakın

    yok dostum maksat konu hortlasın




  • Arkadaşın dediği gibi isveç çeliği vardır,almanların mühendisliği şeklinde bir kavram vardır.

    Ayrıca bir arkadaş ,depoyla memlekete gidene kadar 1000km yaptım sonrada 300km komşu şehre gittim demiş ve bunu 150km den aşağıya inmeyerek yaptım demiş.Bu konu da verilen değer çok manidar.
  • linea acisindan absurd bir durum yok bence, tamamen Turkiye nin guzide yollari icin gelistirilmis, yerden yuksek, yumusak suspansiyonlu, yuk vurulabilen, ekonomik bir arac, e yani butun durumlar boyle olunca niye bir bravonun yol tutusunu bekliyorsunuz ki ...
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.