Şimdi Ara

2011 Linea İncelemelerim (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
94
Cevap
0
Favori
16.485
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Helal olsun fıata parasına göre en iyi hakeden araçları piyasaya sürüyor o alman markalarının hiçbiri parasını haketmiyor malesef.Bence onları alanlar aslında başlarıana dert alıyorlar parçası pahalı bakımları pahalı arıza çıksa tamiri pahalı herşeyiyle sorun aslında.Geçenlerde caddy nin reklamını gördüm.Bir dobloya bakıyorum bir caddy e doblo heybetli tasarım ve performans harikası bir araç.Bir de caddy e bakıyorum yine eski darlığı ve donanımsız pahalı fiyatı....Kendi kendime diyorum ki git işine vw ticari senin neyine sen kimsin ki kaç tane ticari satasın.Otomobillle kazıkladığın yetmedi şimdi de ticari ile mi kazıklayacaksın.Sana ancak önünde vw yazısını göünce ağzı bir karış açık kalan türkler inanır.

    50000 liraya jetta alacağıma 35000-40000 arası full donanımlı c sınıfı varsın sayılmasın linea alırım.Ama almanlara para kaptırmam.Fıat olmasaydı kimbilir vw ne yapardı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pixelbs

    yukarıda ki mesajlardan apaçık belli oluyor ki
    fiat markasına alerjisi olan arkadaşlar var
    linea yı kötüleyen arkadaşların bazıları
    aracı kullanmadan bile yorum yapmış
    ve hala eskı kuş serisiyle kıyaslıyor

    http://webtv.hurriyet.com.tr/2/10806/0/1/iki-arac-kafa-kafaya-carpisti.aspx

    bu linkte kafa kafaya çarpışan lineya ve o toz kondurmadığınız passat ın görüntüleri var
    haşat olmuş bir passat .
    nedense linea daha iyi görünüyor
    hatta ön kapısı bile açılabiliyor bu çarpışmadan sonra .


    zaten bu vw hep korkak pehlivan değil mi.Bu euro n cap dedikleri kuruluşlar ve ödül veren kuruluşkar ağzı açık bekliyor ki.Vw bir araba çıkarsa da ödül versek diye...Aynı şekilde güvenlik testlerine de bu aracı kullanan kişilerin abartmalarına da itibar etmiyorum.Vw gerçekten bunu inanarak ve araştırarak söylüyorum.Dedikleri gibi kaliteli ve sağlam değil .Kesinlikle bir abartıdan başka birşey değil.Artık hemen hemen her marka vw ile aynı düzeyde araç üretiyor.Bırakın artık bu kaliteli palavralarını kaç tane 10 yaşında golf 4 gördüysem iç malzeme kalitesi perişandı.Kapı kolları soyulmuş döşemesi nin rengi atmış iç aksam plastikler yerlerinden çıkmıştı.

    Burada görüyorum ki linea passatın haddini bildirmiş.Biraz cesaretleri varsa diğer araçlarını da fıtaın diğer modelleriyle çarpıştırsınlar ne oluyor bakalım..Sıkıyorsa golf le bravo yu doblo ile caddy i çarpıştırsınlar.Fıat 500 bile geçenlerde 4x4 audiyi haşat etmişti.Sizin kaliteniz bu kadar işte...




  • linea parasına göre çok iyi araba...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pixelbs

    yukarıda ki mesajlardan apaçık belli oluyor ki
    fiat markasına alerjisi olan arkadaşlar var
    linea yı kötüleyen arkadaşların bazıları
    aracı kullanmadan bile yorum yapmış
    ve hala eskı kuş serisiyle kıyaslıyor

    http://webtv.hurriyet.com.tr/2/10806/0/1/iki-arac-kafa-kafaya-carpisti.aspx

    bu linkte kafa kafaya çarpışan lineya ve o toz kondurmadığınız passat ın görüntüleri var
    haşat olmuş bir passat .
    nedense linea daha iyi görünüyor
    hatta ön kapısı bile açılabiliyor bu çarpışmadan sonra .



    araçların ikisi de dağılmış ama görmek için göz lazım ikisinin de şöförlerinin hayati tehlikesi varmış

    bmw ile mercedesi kafa kafaya çarpıştır farklı görüntü çıkar mı ? veya volvo ile yap ! hayatında ilk defa mı kaza görüyorsun Allah aşkına ?

    azıcık fizik bilgin olsa yüksek hızda kafadan kafaya çarpışan araçların içindekilerin yaşama şansının olmadığını, hayatta kalsalar bile kalıcı sakatlıkla sonuçlanabileceğini bilirdin

    mercedes s600 ile kaza yaptılar bir tanesi kurtuldu geri kalan hepsi öldü korusa o kasa da korurdu

    doblo ile caddy mi ? karşılaştıralım .... keşke herşey kreş testle bitse. caddy'i sürerken aldığın zevk doblo'nun neresinde ?

    torpido kapağı koymadılar diye bir araba kötü olmaz, veya parası yetmedi alamadı diye çamur atanlar olsa dahi bu onu kötü araba yapmaz

    yapıyorsa da bu kedi ciğer meselesidir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Roman İbrahimoviç

    birisi konfor mu dedi





    burda bmw ile kıyaslamasını izleyin konfor konusunda almanlar fransızlarla ölçüşemez yaklaşamaz bile

    konfor iyi hoş da yol tutuş nasıl? ben bir araçın kesinlikle konforuyla ilgilenmem. benim için yol tutuş ve güvenlik en önde gelir. süspansiyonları yumuşak aracı sıfır olarak da ikinci el olarak da almam, şimdiye kadar almadım da. yol tutuşun ne kadar önemli olduğunu bizzat dün gece bir kez daha yaşadım. 140 km süratle giderken önüme çıkan büyük bir köpek ölüsünden çok ani şerit değiştirerek kaçtım ve aracım en ufak bir yalpalama göstermedi. aynı durumda yumuşak süspansiyonlu bir araç kullansaydım uçurumu boylamış olurdum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pixelbs

    yukarıda ki mesajlardan apaçık belli oluyor ki
    fiat markasına alerjisi olan arkadaşlar var
    linea yı kötüleyen arkadaşların bazıları
    aracı kullanmadan bile yorum yapmış
    ve hala eskı kuş serisiyle kıyaslıyor

    http://webtv.hurriyet.com.tr/2/10806/0/1/iki-arac-kafa-kafaya-carpisti.aspx

    bu linkte kafa kafaya çarpışan lineya ve o toz kondurmadığınız passat ın görüntüleri var
    haşat olmuş bir passat .
    nedense linea daha iyi görünüyor
    hatta ön kapısı bile açılabiliyor bu çarpışmadan sonra .




    Kazayı görmeden böyle konuşuyorsunuz ya şaka gibi.Kazanın oluş şekli nasıl o da önemli,açısı vs. bunlar hep bir parametre.Ben geri geri gelirken FIAT bir arabaya çarptım,benim tamponda çizik olmadı onunkinin tampon kırıldı,bir de böyle bir şey var.

    Linea'ya bindik,gördük ne olduğunu.Tam olarak eşit şartlarda çarpsa iş değişir.

    Linea 5 yıldızlı,eski BMW 5.20d 4 yıldızlı,çarpsınlar bakalım birbirlerine Linea'nın içindeki yıldızları sayardı.Aynı onun gibi bu da.




  • Fiat bu aracı mevcut yıllardır üretimini aynen devam ettirdiği Albea modelinin üzerine konumlandırdı. Yani bu araç öyle c sınıfı bir araç değil. Biraz ihtiyaçlardan, biraz fiatın sedat üretmemsinden dolayı, Tofaş'ın ticari araç üretimine ağırlık vermesi vb... sebeplerden dolayı üretimine karar verilen bir araç. Yani fluence, corolla, focus gibi c sınıfı modellerle rakebet etmesini beklemeyin bence. Maliyetlerden dolayı punto dan türetildi. baz modelleri hem donanım hem fiyat olarak b sınıfına yakın emotion modeli de fiyat ve donanım olarak c sınıfına yakındır. Fiat burada da kısa vadeli bir iş yaptı. Ben onların yerinde olsam albea'yı tamamen yeniler tam bir c sınıfı sedan tasarlardım. Fakat ticari araç üretimi ve satışından elde edilen kazanç devlet yerine üreticinin cebine girdiği için Tofaş böyle bir strateji izliyor. Bu kafayla da binek araç seğmentindeki markasını değersizleştirdi.




  • Bana göre linea b sınıfı sedan bir araçtır.C sınıfnda ise bravo modeli var.Linea parasına göre alınabilecek en donanımlı araçlardan biridir.Parasının arabasıdır.Ne kadar ekmek o kadar köfte.Fazla bir şey beklememek gerekir.Amacına uygun üretilmiştir ve kullanılıyor.Bende kullanmıştım 2 yıl önce.Araba emotion donanımdı.Çok sessiz bir arabaydı.Ama belli bir hızdan sonra çukurlarda filan dengesi bozuluyordu.Bu arabada city fonksiyonu yoktu.Ergonomik sorunlar vardı.Geniş bagaja sahip araba isteynler alabilir.Çok da güzel kullanılır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nebel


    quote:

    Orijinalden alıntı: Roman İbrahimoviç

    birisi konfor mu dedi





    burda bmw ile kıyaslamasını izleyin konfor konusunda almanlar fransızlarla ölçüşemez yaklaşamaz bile

    konfor iyi hoş da yol tutuş nasıl? ben bir araçın kesinlikle konforuyla ilgilenmem. benim için yol tutuş ve güvenlik en önde gelir. süspansiyonları yumuşak aracı sıfır olarak da ikinci el olarak da almam, şimdiye kadar almadım da. yol tutuşun ne kadar önemli olduğunu bizzat dün gece bir kez daha yaşadım. 140 km süratle giderken önüme çıkan büyük bir köpek ölüsünden çok ani şerit değiştirerek kaçtım ve aracım en ufak bir yalpalama göstermedi. aynı durumda yumuşak süspansiyonlu bir araç kullansaydım uçurumu boylamış olurdum.



    tabi canım ESP denen bir şey icad edilmedi zaten bu arabaları yapanlar da kaldırım mühendisi, zihniyete bak ya




  • arkadaşlar multijet lineanın hantal olduğundan bahsetmiş bazıları.nasıl oluyor bu?1.3 de olsa 200nm tork var araçta.gerçekten o kadar ağır mı kalıyor?ilginç.aynı motor 1.3cdtı astrada da var ama böyle bir şikayet yok o araçta.gerçi astranın 6 ileri olmasının avantajı vardır mutlaka ama aman aman bir fark olacağını da sanmıyorum iki araç arasında
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rakipsiz Fırtına

    arkadaşlar multijet lineanın hantal olduğundan bahsetmiş bazıları.nasıl oluyor bu?1.3 de olsa 200nm tork var araçta.gerçekten o kadar ağır mı kalıyor?ilginç.aynı motor 1.3cdtı astrada da var ama böyle bir şikayet yok o araçta.gerçi astranın 6 ileri olmasının avantajı vardır mutlaka ama aman aman bir fark olacağını da sanmıyorum iki araç arasında


    aynı sıkıntı astrada da var. motor küçük olduğu için devir çok cabuk 2000 in altına düşüyor. hantallık da bu zamanda oluşuyor. ya vites düşüreceksin yada kağnı gibi devirlenmesini bekleyeceksin motorun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    Helal olsun fıata parasına göre en iyi hakeden araçları piyasaya sürüyor o alman markalarının hiçbiri parasını haketmiyor malesef.Bence onları alanlar aslında başlarıana dert alıyorlar parçası pahalı bakımları pahalı arıza çıksa tamiri pahalı herşeyiyle sorun aslında.Geçenlerde caddy nin reklamını gördüm.Bir dobloya bakıyorum bir caddy e doblo heybetli tasarım ve performans harikası bir araç.Bir de caddy e bakıyorum yine eski darlığı ve donanımsız pahalı fiyatı....Kendi kendime diyorum ki git işine vw ticari senin neyine sen kimsin ki kaç tane ticari satasın.Otomobillle kazıkladığın yetmedi şimdi de ticari ile mi kazıklayacaksın.Sana ancak önünde vw yazısını göünce ağzı bir karış açık kalan türkler inanır.

    50000 liraya jetta alacağıma 35000-40000 arası full donanımlı c sınıfı varsın sayılmasın linea alırım.Ama almanlara para kaptırmam.Fıat olmasaydı kimbilir vw ne yapardı.



    ya arkadaşlar yapmayın doblonun performansıyla caddyninkini kıyaslıyamazsınız.
    fiatı bende seviyorum. mareamız var ve benim aracım olduğundanmı bana öyle geliyo bilmiyorum aşırı rahat bir araç. birçok araç kullandım ancak mareanın sürüş zevki bana göre bambaşka.
    geçenlerde albea ile uzun yolculuk yaptım. şirket arabasıydı bana rahat gelmedi. 2side fiat.
    opel combomuz var. 1.3 motor 1.9 dobloya kafa tutabiliyoruz.
    performans konusunda caddye ticari sınıfta kafa tutacak bir araç yok. turbosu tam devreye girdiğinde 190la bile gitseniz hala uzuyor.
    biraz objektif olmak lazım. vw ticari araç konusunda laf edilecek bir araç değil. transporterdada öyle. gerçekten iyiler bu konuda.

    gel gelelin lineaya. lineanın direksiyonu bana bir garip geliyor nedense. rahat kullanamıyorum. yukarıdan tutuyorum sanki direksiyonu bir değişik.
    albeada yaşatıyor aynı hissi. mareada yok mesela.
    fiat azıcık daha donanım konusunda yenilik yapsa, opsiyonel olarak bunları bize sunsa kesinlikle alınacak bir araç. bu haliylede öyle ancak donanımı seven biri olarak fiat eksik geliyor bana.
    lineanın yakıt konusunda 1.3 motoru zorladığınızda yakıtı çok fazla arttırıyor. 1.6lardan bile fazla yakabiliyor aracın gücünü vermesi için.
    0 araç almışsınız kasislerden kaçmadığınızı söylüyorsunuz. böyle yaparsanız araç 120den sonra sapıtır. kul yapısı bu bi ön takım ayarlarınızı kontrol ettirin bence.
    bu modeldeki bir araç 120de sapıtmaz kanaatindeyim. lineayla o kadar uzun tecrübem olmadı emanet olduğu için karadeniz sahil yolunda 120-130la sabit gittik ancak sıkıntı çıkarmamıştı.
    emniyet kemeri konusunda toka ile yada koltuğun arkasından takarak kurtulabilirsiniz biplemelerden:) megane kullananlar yapıyordu:)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orijinalden alıntı: pixelbs

    yukarıda ki mesajlardan apaçık belli oluyor ki
    fiat markasına alerjisi olan arkadaşlar var
    linea yı kötüleyen arkadaşların bazıları
    aracı kullanmadan bile yorum yapmış
    ve hala eskı kuş serisiyle kıyaslıyor

    http://webtv.hurriyet.com.tr/2/10806/0/1/iki-arac-kafa-kafaya-carpisti.aspx

    bu linkte kafa kafaya çarpışan lineya ve o toz kondurmadığınız passat ın görüntüleri var
    haşat olmuş bir passat .
    nedense linea daha iyi görünüyor
    hatta ön kapısı bile açılabiliyor bu çarpışmadan sonra .



    araçların ikisi de dağılmış ama görmek için göz lazım ikisinin de şöförlerinin hayati tehlikesi varmış

    bmw ile mercedesi kafa kafaya çarpıştır farklı görüntü çıkar mı ? veya volvo ile yap ! hayatında ilk defa mı kaza görüyorsun Allah aşkına ?

    azıcık fizik bilgin olsa yüksek hızda kafadan kafaya çarpışan araçların içindekilerin yaşama şansının olmadığını, hayatta kalsalar bile kalıcı sakatlıkla sonuçlanabileceğini bilirdin

    mercedes s600 ile kaza yaptılar bir tanesi kurtuldu geri kalan hepsi öldü korusa o kasa da korurdu

    doblo ile caddy mi ? karşılaştıralım .... keşke herşey kreş testle bitse. caddy'i sürerken aldığın zevk doblo'nun neresinde ?

    torpido kapağı koymadılar diye bir araba kötü olmaz, veya parası yetmedi alamadı diye çamur atanlar olsa dahi bu onu kötü araba yapmaz

    yapıyorsa da bu kedi ciğer meselesidir


    evet aracların ikisi de dağılmış
    fakat passat daha çok dağılmış
    ben beklerdım kı bu marka
    ki değerınden yüksek rakamlara satılıyor
    daha az bır hasarla çıkar bu kazadan .
    fizik bilgilerine gelince
    ne siz benim eğitim durumumu biliyorsunuz ne de ben sizin .
    kütlesi daha ağır olan bir arac
    daha fazla hasar vermelıydı .tabi burada hız hız faktörü de önemli ,
    pasat D sınıfı ve sanırım 1400kg üzeri olması lazım
    linea ise (C demeyelım de C- veya B+ ) en ağır modeli 1300kg fln




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: pixelbs

    yukarıda ki mesajlardan apaçık belli oluyor ki
    fiat markasına alerjisi olan arkadaşlar var
    linea yı kötüleyen arkadaşların bazıları
    aracı kullanmadan bile yorum yapmış
    ve hala eskı kuş serisiyle kıyaslıyor

    http://webtv.hurriyet.com.tr/2/10806/0/1/iki-arac-kafa-kafaya-carpisti.aspx

    bu linkte kafa kafaya çarpışan lineya ve o toz kondurmadığınız passat ın görüntüleri var
    haşat olmuş bir passat .
    nedense linea daha iyi görünüyor
    hatta ön kapısı bile açılabiliyor bu çarpışmadan sonra .




    Kazayı görmeden böyle konuşuyorsunuz ya şaka gibi.Kazanın oluş şekli nasıl o da önemli,açısı vs. bunlar hep bir parametre.Ben geri geri gelirken FIAT bir arabaya çarptım,benim tamponda çizik olmadı onunkinin tampon kırıldı,bir de böyle bir şey var.

    Linea'ya bindik,gördük ne olduğunu.Tam olarak eşit şartlarda çarpsa iş değişir.

    Linea 5 yıldızlı,eski BMW 5.20d 4 yıldızlı,çarpsınlar bakalım birbirlerine Linea'nın içindeki yıldızları sayardı.Aynı onun gibi bu da.

    kazayı görmedik
    kafa kafaya çarpışan iki arac var ,açı fln yok
    düz çizgi üzerinden gelip çarpışmışlar
    ve passat haşat olmuş .
    tabi ki o beğenmediğiniz fiat da ,
    sizin bindiğiniz linea en boş modeli olmalı ki beğenmiyorsunuz
    BMW e gelince eski bir arac kaza halınde resmen haşat olur
    çünkü onda metal yorgunluğu baş göstermiştir veya paslanmıştır ,
    kaynak yerlerınden çümüştür .
    bir video vardı , modus ile eskı 20 yıllık volvo çapışmıştı ,
    sonuc ise volvo için hüsran olmuştu
    belirtmek istediğim bu
    artık öyle kötü arac üreten piyasada tutunamıyor
    Fiat da linea ile bir başarı yakaladı
    ve artık her yerde linearı görüyoruz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pixelbs


    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orijinalden alıntı: pixelbs

    yukarıda ki mesajlardan apaçık belli oluyor ki
    fiat markasına alerjisi olan arkadaşlar var
    linea yı kötüleyen arkadaşların bazıları
    aracı kullanmadan bile yorum yapmış
    ve hala eskı kuş serisiyle kıyaslıyor

    http://webtv.hurriyet.com.tr/2/10806/0/1/iki-arac-kafa-kafaya-carpisti.aspx

    bu linkte kafa kafaya çarpışan lineya ve o toz kondurmadığınız passat ın görüntüleri var
    haşat olmuş bir passat .
    nedense linea daha iyi görünüyor
    hatta ön kapısı bile açılabiliyor bu çarpışmadan sonra .



    araçların ikisi de dağılmış ama görmek için göz lazım ikisinin de şöförlerinin hayati tehlikesi varmış

    bmw ile mercedesi kafa kafaya çarpıştır farklı görüntü çıkar mı ? veya volvo ile yap ! hayatında ilk defa mı kaza görüyorsun Allah aşkına ?

    azıcık fizik bilgin olsa yüksek hızda kafadan kafaya çarpışan araçların içindekilerin yaşama şansının olmadığını, hayatta kalsalar bile kalıcı sakatlıkla sonuçlanabileceğini bilirdin

    mercedes s600 ile kaza yaptılar bir tanesi kurtuldu geri kalan hepsi öldü korusa o kasa da korurdu

    doblo ile caddy mi ? karşılaştıralım .... keşke herşey kreş testle bitse. caddy'i sürerken aldığın zevk doblo'nun neresinde ?

    torpido kapağı koymadılar diye bir araba kötü olmaz, veya parası yetmedi alamadı diye çamur atanlar olsa dahi bu onu kötü araba yapmaz

    yapıyorsa da bu kedi ciğer meselesidir


    evet aracların ikisi de dağılmış
    fakat passat daha çok dağılmış
    ben beklerdım kı bu marka
    ki değerınden yüksek rakamlara satılıyor
    daha az bır hasarla çıkar bu kazadan .
    fizik bilgilerine gelince
    ne siz benim eğitim durumumu biliyorsunuz ne de ben sizin .
    kütlesi daha ağır olan bir arac
    daha fazla hasar vermelıydı .tabi burada hız hız faktörü de önemli ,
    pasat D sınıfı ve sanırım 1400kg üzeri olması lazım
    linea ise (C demeyelım de C- veya B+ ) en ağır modeli 1300kg fln



    o videoda doğru dürüst birşey göstermiyor

    içinde de dummyler yok üzerinde nereden ne kadar darbe almış diye hesap yapabileceğimiz

    sonuçta damperli kamyon değil passat kafadan çarpışma anında ortaya çıkacak olan momentumun korunması (bkz. newton) gereği passat da darbe alacak komple rijid araç değil (beton duvar gibi)

    o kazada s serisi olsa da farklı bir durum olmazdı



    neyse etkileyen çok faktör var bu olayı hız v.b. ama sonuç itibariyle yüksek hızlarda sizi hiçbir araba korumaz bunun azı çoğu olmaz




  • linea emotiondaki donanımlar ne focusta ne fluencede var. araçta yok yok açın detaylarına bakın. şuan 35binTL fiyatına alınabilecek en mükemmel araçtır. ilk defa ailesi için araç alacak orta gelirli birisi için idealdir. fiat dünyada en fazla servis ağı olan markadır. dizel motoru dünyanın en teknolojik motorudur. emotion 1,6 105hp olup 290nm torku vardır ki araç uçuyor.
    1.3 90hp olanlar 190 200'e rahat çıkıyor.
    güven problemi yaşayanlar büyük ihtimal lastik basınçları çok fazladır. şirket araçlarının basıncını kim ölçüyor????
    araç çok konforlu amortisörleri yumuşak. bu fiyata en iyi alınacak araç budur.

    Bu arada fiat bravo zaten müthiş bir araç onlar italyadan geliyor. kendi segmentinde 1 numaradır. Lineayla kulvarları farklı.

    sonuçta çok parası olan zaten linea almaz.

    ama ilk defa araç alacaksa iyi bir şey istiyorsa bakım masrafı yakıt tüketimi vs... kesinlikle FIAT. araç küçük bir araç değildir.
    not olarak bu araçlarda triger kayışı yoktur zincir vardır. yani maliyetli kayış değişiminiz yok. zincir 160-200bin KM'ye kadar götürüyor.




  • Önce şunu belirteyim: Konuyu açan arkadaşın taraflı bir şekilde insanları aldatan yorumlar yaptığını düşünüyorum


    quote:

    Orijinalden alıntı: to iMMortalize
    -Öncelikle araç 0 km olarak dayıma tahsis edildi, bana olan 10bin km borcu karşılığı almıştım arabayı ve şuanda 5bin km de ve 2011 model 1.3 multijet 90 hp.

    İddiaya göre. Aracın sahibi olmayan yazar aracı bir şekilde kullanmış. Olabilir diyorum. Çok mantıksız değil.

    quote:

    Orijinalden alıntı: to iMMortalize
    -Yakıtı olması gerektiği gibi, şehir dışında 90-100 km hızında 5-6 litre arasında yakıyor.Araç henüz yeni olduğu için ileride yakıtın düşeceğini düşünüyorum.Bunun dışında yakıt konusunda ekonomik olduğunu söyleyebilirim.

    Sorun burada başlıyor. 1.3 multijet linea şehirlerarası yolda 90-100 km/sa hızda 5-6 yakmaz. Burada insanlar kandırılıyor.

    quote:

    Orijinalden alıntı: to iMMortalize
    -Emniyet kemerinizi takmak zorundasınız.Sürücü ve ön koltuktada bir kişi varsa onunda kemerini takması lazım.Bu iyi birşey ama unuttuğunuz zaman takana kadar o uzun biiiiipppp sesi insanı deli ediyor.Kapatmayı bilen varsa yazsın lütfen

    O ses kemerini takman için var. Şikayet edeceğine kemerini tak. Bak ilerki sayfada passat linea çarpışma fotoğrafı var. Biraz ders al. Kemeri bağlı olmasa o insanlar o arabadan sağ çıkamazlardı.

    quote:

    Orijinalden alıntı: to iMMortalize
    -120 km hızdan sonra araç sapıtıyor.Gerçekten şeritte tutmak mümkün değil.Yol boştu, otoyolda 180 km son hıza ulaştım. (5.viteste ve gaz pedalı yere yapıştı), bu arabayla kimse hız denemesin cidden tırstım.Ama gerçekten arabayı 120 den sonra hele 140tan sonra kendi şeridinde(düz) tutmak gerçekten zor.İnsana savrulacak, uçacak hissi veriyor.

    Ben lineayla 200 km/sa hıza çıktım. 150 km/sa ve üzeri hızlarda uzun kilometreler de yaptım. Bu "sapıtma", "savrulacak uçacak" hissini hiç yaşamadım. Şeritte düz tutmak ile ilgili bir sorunum hiç olmadı.

    quote:

    Orijinalden alıntı: to iMMortalize
    -Malzemesini kalitesiz buldum.İçinin malzemesi çok basit plastikten üretilmiş çin malı oyuncaklar olur ya hani onlar gibi kalitesiz.Ama fonksiyonları var tabi bardak koyma yeri cart curt.

    Cart curt! Atma bilader. İç mekan dünyanın en kaliteli malzemesinden yapılmamış. Ama bu kadar da değil. Emotion donanım bence çok zengin.

    quote:

    Orijinalden alıntı: to iMMortalize
    -Performans beklemeyin, zaten dizel ve ağır bir araba gerçekten, fabrika verileride bunu gösteriyor 0-100 km/h ulaşması 13.8saniye.Sadece 2.viteste gazı dipledikten bir süre sonra ivmelenme hissedebiliyorsunuz.

    90 beygir dizel araba ne kadar ise bu da o. Mesela toyota d4d veya astra 1.3 cdti'den bir farkı yok.

    quote:

    Orijinalden alıntı: to iMMortalize
    -Fiat ın, "bagajı sürücü koltuğunun altındaki mandal ile açmak" felsefesini bir türlü anlayabilmiş değilim bu arabada da yine var...

    Bence çok faydalı bir düğme. Kullanımda gerekiyor. Aynı düğmeden Chevrolet Captivada da var. Neden olmaması gerekiyor?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ihsanokur -- 18 Kasım 2010; 15:06:46 >




  • bende linea kullandım 1,3 active plus ve 1,4 dynamic linea kesinlikle bu paralara alınacak en iyi araba 1,3 çekmiyor diyenler ne arabayı hissedebiliyorlar nede bişeyden anlıyorlar sadece boş konuuyorlar

    bu sizin abarttığınız vw varya aslında öyle bimarka değil bakın görün çoğu vw kullanıcısı anlata anlata biteremiyor ama hep serviste arızalar ile uğraşıyorlar vw işi milleti kazıklamak başka biey değil ama kötü bi araba değil ama abbarttığınız gibide değil
  • kim nederse desin c sınıfı dizel sedan alacak olsam ilk inceleyeceğim alacağım araç olurdu
  • bu araçların bir sınıf değeri var sonucta linea da C sınıfı bir araç, aracın baz donanımına birşey diyemem ama emotion gercekten parasını hakeden bir araç, 10 ay önce focus marka arac aldım arabada ne yaşadığımı ben bilirim, lienaya karşı bir karalama var ama nedense coğunluk hiç bu arabayı kullanmamış kişiler, merak ediyorum 55binlik fluence daha mı kaliteli?
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.