Şimdi Ara

2011 Peugeot 407 1.6 Hdi 110 HP Hararet Sorunu! (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
69
Cevap
0
Favori
6.776
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Bir şey soracağım. Yukarıyı üstünkörü okudum belki yazılmıştır, yazılmışsa da affola. Radyatöre giden boruları vs değiştirdiniz mi ? Devir arttıkça devr-i daim'in hızı ve basıncı arttığından suyu daha fazla atar. Pompa contalarından da olabilir belki.

    Yağa su karışmıyorsa silindir kapak contasıyla alakalı olduğunu düşünmüyorum.

    Kardeş hiçbir bilgim olmadığı için zaten bu konuyu açtım...Eylül ayında yetkili pejo servisine götürcem sonucu yazarım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Michael Wittmann

    hadi yaa

    hocam ne çekmişsiniz servislerden.

    o zaman istanbuldaki en büyük pejo yetkili servisini bulun oraya gidin.

    Sorma valla başıma gelen pişmiş Tavuğun başına gelmemiştir

    4 Tekersin çok çekersin diye bi laf var...Hala çekiyoz bakalım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mutluakbulut

    quote:

    Orijinalden alıntı: ibrahimAtmaca

    Araçta bu problemler dışında sorun yok...Çok temizin temizi denilecek yıpranmamış bi kasaya sahip...Bu sorunlar çıkınca eski sahibi uğraşmadan satmayı tercih etmiş...Benim ikinci 407 aracımdır...Bir önceki aracımda 2000 motor 407 idi ve yıllarca sorunsuz binmiştim...Bu 2000 motor 407 eski aracımın senelik vergisi yüksek diye satmış ve Bu yeni 1.6 motorlu 407 yeni aracımı şubat 2014'te aldım.

    Aracımda 407'lerde sık karşılaşılan kabindeki rahatsız edici ses dahi yok...Eğer iyi bir usta bulurda bu sorunları çözebilirsem bu araç ćok Temiz uzun yıllar sorunsuz kullanırım insallah.

    Hocam size kesin çözümü söylüyorum, Erzurumdaki ustanız aracı tamir ettikten sonra büyük ihtimal silindir kapağını iyi sıkamamıştır dolayısıyla motora dışardan hava giriyor içerde basınç oluşuyor içerde oluşan basınç suyu soğutma sisteminin en zayıf yerinden( radyatör, depo kapağı gibi) dışarı atıyor. Çözümü silindir kapağı tekrardan sökülecek kapak taşlanacak ve yeni contalarla uygun bir şekilde güzelce sıkılacak(1000-1500 civarında masraf çıkar). Diğer bir sıkıntı ise silindir kapağında çatlak olabilir çatlak varsa bu da aynı sorunu verir ama inşallah bu değildir çünkü 3000-4000 lira civarında masraf çıkartır. Sakarya'ya gitme imkanınız varsa iyi bir usta tavsiye edebilirim. Geçmiş olsun

    Bende su eksiltme sorunu ile bugün devirdaim pompası değiştirdim. Triger kayışı değişiminde servisin değiştirmesi gerekirken değiştirmemiş. Ama arkadaşın yaptığı yorum banada mantıklı geldik. Size iyi bir usta lazım. Forumda şehriniz için Peugeot ustası tavsiyesi isteyin. Başka çare yok, yetkili serviste size çoook pahalıya patlar bu iş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ibrahimAtmaca

    Bu sağlam işin ehli ustayı veya servisi nerden bulabilirim varmı tanıdığınız sorunu kökten çözebilcek bi usta ? Erzurumdaki usta yaptım dedi parayı cebe indire gandi yaptı Ama aynı sorun hala devam ediyor.

    maslak oto sanayide pejo özel servisi paris oto dursun usta var. oraya götür sorununu kesin çözer. bende pejo 307 vardı ustalar uğraştı yapamadı. en son ona götürdüm problemi 1 günde çok da uygun fiyata halletti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bulentboz

    quote:

    Orijinalden alıntı: ibrahimAtmaca

    Bu sağlam işin ehli ustayı veya servisi nerden bulabilirim varmı tanıdığınız sorunu kökten çözebilcek bi usta ? Erzurumdaki usta yaptım dedi parayı cebe indire gandi yaptı Ama aynı sorun hala devam ediyor.

    maslak oto sanayide pejo özel servisi paris oto dursun usta var. oraya götür sorununu kesin çözer. bende pejo 307 vardı ustalar uğraştı yapamadı. en son ona götürdüm problemi 1 günde çok da uygun fiyata halletti.

    Özel pejo servisimi Allah Korusun!!! Bi daha kazıklanmaya niyetim yok...Pahalı olcak ama Yetkili Pejo Servisi olup garantili iş yaptıracağım...Teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: coskunserce

    quote:

    Orijinalden alıntı: mutluakbulut

    quote:

    Orijinalden alıntı: ibrahimAtmaca

    Araçta bu problemler dışında sorun yok...Çok temizin temizi denilecek yıpranmamış bi kasaya sahip...Bu sorunlar çıkınca eski sahibi uğraşmadan satmayı tercih etmiş...Benim ikinci 407 aracımdır...Bir önceki aracımda 2000 motor 407 idi ve yıllarca sorunsuz binmiştim...Bu 2000 motor 407 eski aracımın senelik vergisi yüksek diye satmış ve Bu yeni 1.6 motorlu 407 yeni aracımı şubat 2014'te aldım.

    Aracımda 407'lerde sık karşılaşılan kabindeki rahatsız edici ses dahi yok...Eğer iyi bir usta bulurda bu sorunları çözebilirsem bu araç ćok Temiz uzun yıllar sorunsuz kullanırım insallah.

    Hocam size kesin çözümü söylüyorum, Erzurumdaki ustanız aracı tamir ettikten sonra büyük ihtimal silindir kapağını iyi sıkamamıştır dolayısıyla motora dışardan hava giriyor içerde basınç oluşuyor içerde oluşan basınç suyu soğutma sisteminin en zayıf yerinden( radyatör, depo kapağı gibi) dışarı atıyor. Çözümü silindir kapağı tekrardan sökülecek kapak taşlanacak ve yeni contalarla uygun bir şekilde güzelce sıkılacak(1000-1500 civarında masraf çıkar). Diğer bir sıkıntı ise silindir kapağında çatlak olabilir çatlak varsa bu da aynı sorunu verir ama inşallah bu değildir çünkü 3000-4000 lira civarında masraf çıkartır. Sakarya'ya gitme imkanınız varsa iyi bir usta tavsiye edebilirim. Geçmiş olsun

    Bende su eksiltme sorunu ile bugün devirdaim pompası değiştirdim. Triger kayışı değişiminde servisin değiştirmesi gerekirken değiştirmemiş. Ama arkadaşın yaptığı yorum banada mantıklı geldik. Size iyi bir usta lazım. Forumda şehriniz için Peugeot ustası tavsiyesi isteyin. Başka çare yok, yetkili serviste size çoook pahalıya patlar bu iş.

    Zaten pahalıya patlayacağı kadar patladı..Daha nisan 2014 tarihinde tam 1.300 TL'ye bu Hararet sorunu yapıldı...Hani nerde şimdi o Özel Pejo Servisi ? Nerde Muhatap ? Para cebe indi iş bitti Yaptınmı yaptım!!!

    Oysa Yetkili Pejo servisinde bu Hararet sorununu Faturalı şekilde yaptırsaydım bugün elimdeki Faturayla tekrar eden aynı Hararet sorununu ücretsiz yaptırıyor olurdum.

    Sanayideki usta veya Yıldırım pejo servisi gibi olan Özel servisler vatandaşı soyma yolma peşindeler...Özel servis mağduru oldum ve hiçbir yasal hak araması yapamıyorum...Oysa yetkili pejo servisi olsaydı Türkiye Distribütörü mağduriyet şikayetimde onlarr şimdi peşimden koşup yalvarıyo olurlardı gel şikayetini geri al sorunu halledelim diye.

    Hangi firma hangi marka araç olursa olsun Eyer muhatabınız Yetkili Servisse Sahip olduğunuz markanın Türkiye Distribütörüne şikayette bulunun çok ciddi yaptırım uygulanıyor eyer haksız bulunursa o yetkili servis ve mağduriyetiniz için yetkili servis bu Distribütör şikayetinizle yandım yandıma düşüp sizin sorununuzu çözmeye çalışıyor...Bunu sakın unutmayın arkadaşlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4ACEB015E -- 23 Ağustos 2014; 2:33:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • vetenes kullanıcısına yanıt
    O zaman içine su alan Golf 7 ler ne olacak?

    Alman arabası mı? Havuz mu?

    http://forum.donanimhaber.com/m_80911867/tm.htm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cetiner19


    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    sonra vay efendim fransızlarla derdin ne vay efendim artık çok aştılar mükemmel arabaları hani kardeşim daha dün içine su alan 206 konusu okuduk bugün hararet yapan 407 hemde daha 2011 model 3 yaşında bence harika sorunsuzluk

    +1

    Kullanmayan etmeyen adamlar yok pugu bilen bilirmiş yok vw de sorunluymuş bilmemne.

    Hergün başka sürpriz yapıyor bunlar.

    Sen bu konuya bir araç ile karar verdin forumdaş, neyse baskı balata hataları vermemiş onlar uzaydan gelen sorunlardı Şimdi sayarım saymasınada fanatiklik dersiniz.




  • Sorunun çözümü basit: Peugeot almayın.

    Bize de bakmayın, biz salağız hoşumuza gidiyor ayda bir kere servise gitmek.

    Yoksa binilecek araba değil. Alın bi Ford, alın bi VW keyfinize bakın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kutu149

    O zaman içine su alan Golf 7 ler ne olacak?

    Alman arabası mı? Havuz mu?

    http://forum.donanimhaber.com/m_80911867/tm.htm



    Ben vw yi savundum mu ? Bunu yazmanızın amacı nedir ? Peugeot sorunlu ama aynı sorun vw de varsa sıkıntı yok değil mi?

    Ben peugeot ve vw de satış danışmanlığı yaptım merakımdan dolayı serviste de bulundum müşterilerin araçları için golf 7 de ilk parti de vardı sorun daha sonra çözüldü ama ben peugeotta eskiden yeniye ilerleme göremiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Melihdk kullanıcısına yanıt
    Buyrun açın bakın

    307 lerde ve 407 lerde memnuniyetsizlik durumu neymiş, ilk 100000 km de % kaç sorun yaşanmış.
    Ben burda cevap yazanlar gibi gibi tek bir araba üzerindende konuşmuyorum çevremde ne kadar 307 varsa ya elektronik yada amortisör sorunu yaşadı.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • vetenes kullanıcısına yanıt
    Eskisinden yenisine olan ilerlemeyi göremiyorum demişsiniz o zaman ben de şunu sorayım;

    Servise gelen 307'ler ve 308'ler hangi sebeplerle orada bulunuyordu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Eskisinden yenisine olan ilerlemeyi göremiyorum demişsiniz o zaman ben de şunu sorayım;

    Servise gelen 307'ler ve 308'ler hangi sebeplerle orada bulunuyordu?

    308 ler 307 ye göre bir nebze daha iyi orada bulunma sebebi iç mekan sesleri elektronik ve alt takım problemleri sürekli takip ettiğim bir abimin aracı vardı mesela alt takım sıkıntılıydı aracı 308 2 bin lira masraf etti yapıldı serviste daha sonra asfalt dışına çıkmaz senede 10 bin km yapar zaten yine amortisör yağ kaçırmaya başladı araç çekme yapıyordu yine bazı değişimler istendi özel servise götür dedim orada da aynı şeyler söylenmiş yine yaptırdı en son aracın müzik sistemi gitti ekrana görüntü geliyor ancak ne cd tanıyor nede başka birşey ne de ses geliyor servis değişim dedi özel servise götürmüş kurcalayıp yapamadı yine 1200 liralık bir fatura çıkınca sattı misal 3008 lerde olan bir sıkıntıdan bahsedeyim yazılımı sıkıntı olan 112 hp olarak gelen 3008 ler daha 1000-2000 km de servise çekici ile geldi sebep Rölanti dalgalanması ve stop etmesi aynı sorun kendi aracımda da olmuştu benimki defalarca yazılım yüklenmesi ve enjektör alıştırması yapılmasına rağmen aynı sorunu sürekli yaptı yine otomatik el freni ne sahip 5 tane 3008 frenin kendini bırakması sonucu ufak tefek kazalarla geldi araç sahipleri ile Peugeot davalık oldu bu sadece tokat ta birkaç örnek


    Ha bunlar diğer markalarda yok mu var ancak bu kadar çok ve sık değil görüşlerime katılmak zorunda değilsiniz ben gördüklerim kadari ile uyarıyorum almak isteyeni sizde tavsiye edersiniz karar araç almak isteyenin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • vetenes kullanıcısına yanıt
    Demek ki olumlu yönde bir değişim yaşanmış zamanla.

    Ben şimdiye kadar kimseye 307 önermedim. Biliyorum çünkü ne menem sorunlar çıkarabileceğini. Ama 308'den şikayet eden sadece bir kişi tanıdım. Onun başı da yürüyen aksamla dertteydi.

    Şimdiye kadar belki 10 tane 308 sahibiyle muhattap olmuşumdur. Bu başarılı denebilecek bir oran.

    Arıza istatistik kurumlarının verilerine göre de Peugeot her sene birer ikişer yukarı atlıyor. Bazı raporlara göre VW ve Opel gibi markalardan daha sorunsuz.

    Peugeot'nun yeni kimliğini yansıtan 3 model var piyasada; 208, 2008, yeni 308. Geri kalan model gamı da kasa değiştirirken bu kimliğe bürünecek.

    Önceki modeller için illa ki olumsuz eleştiri yapılır fakat teneke veya çöp denecek kadar da değil. Her markada lanetlenmiş gibi sorunlarla boğuşan insanlar mevcut.

    Sağlam bilinen tork konvertörlü şanzımana sahip Focus kullanan 3 tanıdığım var. Üçünde de şanzıman durduğu yerde kilitlendi, araba çekici ile servise götürüldü mesela. Ama hiçbir yerde Ford'a tek kelime etmedim ben.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sorun motor beyni yada devirdaim ile ilgili heldi ya hava yapiyor ya devir daim yapmiyor su gidip geliyor demissiniz uzun yolda hararet yapiyorsa su radyatorde kaliyor motora gitmiyor yada gidemiyor demek radyator borularini kontrol edin sicaksa iyi soguksa problem.var demektir radyattorde yada beyinde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben yeni 308 testi de yaptım orada takdir ettiğim yanları görebilirsiniz şu an yeni 308 ve 208 de elektronik ve mekanik sorunlar minimuma inmiş teste gittiğimde test aracını lifte kaldırıp servis müdürü ile hemen yandaki eski 308 ile karşılaştırarak değerlendirdik.

    Ancak 208 2008 ve 308 harici diğer modeller halen oldukça eksik.

    Ben dsg li vw önermem veya dizel otomatik focus veya c max önermem 1.4 dizel corolla aldırmam gibi gibi bizim forumun sıkıntısı bu önermediğim her marka ve modelin fanları neredeyse topa tutuyor beni ama umrumda değil ben fikirlerimi tecrübe ile oluşturdum

    Bu arada sizi bağlayıcı üslubunuzdan ve seviyeli tartışmanızdan dolayi tebrik ederim çoğu kişiyle böyle konuşamıyorsun hele birisi yukarıda cahillikten mi yazdın demiş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vetenes -- 23 Ağustos 2014; 12:15:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vetenes kullanıcısına yanıt
    İşte o geri kalan modellerin de modaya uyması için kasa değişimleri bekleniyor. Yeni 508 çoğu kişiyi her anlamda kendine hayran bırakacak. O kadar da iddialıyım

    Her markada uzak durulacak motor, şanzıman, modeller mevcut. Ama bunu söyleyince kötü olunuyor işte. Aynı zaman diliminde forumdan kimisi VAG fanatiği, kimisi de VAG düşmanı dedi bana. İki taraflı konuşmak insanlara ters geliyor. Ya yandaşsın ya karşıtsın bitti.

    Ben her türlü tartışırım yani, maksat karşılıklı yapıcı bir tartışma ortamı oluşması. Sonuçta bu markalar bizim değil, yılda sattıkları milyon tane arabadan sadece birini alıp biniyoruz, bu kadar.

    Önemli olan biseyler paylaşıp öğrenmek, muhabbet etmek. Tartışma=Kavga şeklinde kodlanmış insanlardan değilim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ibrahimAtmaca

    Selamlar

    2011 pejo 407 1.6 hdi millesim aracım Seri kullanınca ve Yüksek devir kullanınca (3000-4000) Motordaki yedek su Deposundan dışarı su atıyo ve kapağı açınca sanki denizdeki dalga gibi su bi içeri gidip tekrar depo kapağı boşluğundan taşar şekilde gel git yapıyor...Aracı sakin kullansam az su eksiliyor...Seri sıkıştırarak kullansam Hararete ramak kalıyor biraz daha üzerine gitsem direk Hararet yapacak yolda kalcam...Bu araç uzun yolda istanbul-Erzurum arasında bizi Hararetle rezil etti yolda...Araca 1.300 TL verdim Erzurumda pejo servisinde yapıldı...Erzurumdan istanbula döndük sorun çıkarmadı yolda...Fakat şuan gene aynı Hararet sorunu devam ediyor...Ne zaman araca binip 10-15 kilometre yol alsam park alanına çekip motor yedek su kapağını açsam sakin kullanmışsam 1.5 - 2 Litre...Motoru yüksek devir kullanmışsam 4-5 Litre su alıyor motor yedek su deposuna...Ayrıca yüksek devir kullanıp aniden motor kaputunu açtığımda Motor yedek su deposunun kapağını hiç açmamışken bu yedek su deposundan Sanki hava kaçırıyormuş gibi ses geliyor...Kulağımı bu yedek su deposuna yaklaştırdım tam kapağın olduğu yerden ses geliyor.

    Arkadaşlar erzurumda bu sorun için tam 1.300 TL ödedim ve sorun hala kaldığı yerden devam ediyor...Ne yapcam bilmiyorum...Sorun nedir ? Hangi servisi tercih etmeliyim ? Kazıklanmak istemiyorum...Yaptıp diyip Esas sorunu yapmıyor ustalar...Kime güveneceğimi şaşırmış kararsız bi haldeyim...Araç şuan garajda yatıyor çok ihtiyaç olmadıkça kullanmıyorum...Motor yağında su yok...Yağa kesinlikle su kaçırmıyor...Herhangi bi yerde su kaçağınada rastlamadım...Tek sıkıntı , İster sakin efendi kullan isterse yüksek devir kullan Motor yedek su deposuna herdaim su eklemekten bıktım usandım...Bu sorunu kökünden halledecek usta veya servis tanıdığınız Tecrübeli usta servis varsa yardımcı olursanız sevinirim...Teşekkürler.

    Allah yar ve yardımcın olsun kardeş. Bu araçlar rahattır konforludur güvenlidir yol tutuşu mükemmeldir. yakıtı mükemmel ötesidir. bunları niye yazdım gerçekler. aracı kötü yorumlar yazan arkadaşlarda doğru yazmış. bu yazdıklarım tamamen 2008 407 araçda yaşadıklarımdır. şimdi bu sorunu çözdün diyelim yeminle rahat edemiyorsun insanı psikolojik çökertiyor. ne rahatlık kalır nede yakıt. Sinirlerin sağlamsa ve Fransız aracını Fransız kadını gibi kırmadan dökmeden sevebileceksen sorun yok. (yazmayacaktım aslında ama 407 görünce vallahi tüylerim diken diken oldu 2 aracım var reno ve vw). Kazasız belasız sürüşler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    İşte o geri kalan modellerin de modaya uyması için kasa değişimleri bekleniyor. Yeni 508 çoğu kişiyi her anlamda kendine hayran bırakacak. O kadar da iddialıyım

    Her markada uzak durulacak motor, şanzıman, modeller mevcut. Ama bunu söyleyince kötü olunuyor işte. Aynı zaman diliminde forumdan kimisi VAG fanatiği, kimisi de VAG düşmanı dedi bana. İki taraflı konuşmak insanlara ters geliyor. Ya yandaşsın ya karşıtsın bitti.

    Ben her türlü tartışırım yani, maksat karşılıklı yapıcı bir tartışma ortamı oluşması. Sonuçta bu markalar bizim değil, yılda sattıkları milyon tane arabadan sadece birini alıp biniyoruz, bu kadar.

    Önemli olan biseyler paylaşıp öğrenmek, muhabbet etmek. Tartışma=Kavga şeklinde kodlanmış insanlardan değilim :)



    Aynen öyle bakalım bekliyorum bende yeni 508 i bi gidip görmek lazım tabu passatla aynı fiyata satılırsa millet test etmeye bile gitmez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Forumda kullamayanların gördükleri sorunlu ama ben aktif kullanıcısı olarak şükür şikayetim yok bir tek sikayetim var, sert süspansiyon gerisi şiddetle 308 tavsiye ederim, peugeot 308 kullanın ve görün diyorum diyorlar kötü yolda ses yapar benim kadar altını vuran yoktur diyorum orman yollarına giriyorum gayet sağlamış demiştim altını biraz daha yüksek yapmaları gerek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Melihdk -- 23 Ağustos 2014; 14:51:49 >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.