Yine o berbat motoru kullanıyordur çıkarttığı ses kadar götürmeyen motoru.
quote:
Orijinalden alıntı: RespecT
Yine o berbat motoru kullanıyordur çıkarttığı ses kadar götürmeyen motoru.
eskiden daha berbattı 50 ile giderken 5 viteste bağırırıdı 2008 de ısuzu motor koydularda bir nebze iyi oldu
M2010 forever
quote:
Orijinalden alıntı: Warrıor Sako
quote:
Orijinalden alıntı: RespecT
Yine o berbat motoru kullanıyordur çıkarttığı ses kadar götürmeyen motoru.
eskiden daha berbattı 50 ile giderken 5 viteste bağırırıdı 2008 de ısuzu motor koydularda bir nebze iyi oldu
Ama gaz elektronik kilitli olduğu için yine baırıyor araba. Bu sefer 50 değilde 70 80'de bağırmaya başlıyor.
90 model Ivecolar bile daha hızlı ama J9lar 2010 yılında bile adam akıllı gidemiyor.
Hele o vites topuzu yok mu. Vites değiştirecem diye yanda arkada oturan kişinin bacağına dokunup dur.
M serisi dendiği zaman nedense hep akla Ankara geliyor. Bütün dolmuşlar mı M serisi olur arkada ya. Önceden şekli iyiydi ama gitmiyordu şimdi gidiyor ama şekli kötü.
Eskiden peugeot nun yüz karası diyodum buna ama sonra öğrendim ki, adamlar başka bişey için üretmişler bunu ne içindi unuttum şimdi. Turu çok kötüydü hatırladığım kadarıyla bundan 10-15 sene önce tek tük de olsa pendik kadıköy hattında çalışanları vardı, yolcu almak için bile sağa zor yanaşıyodu.
Hey gidi hey 97 modeli vardı bizde araba dönmezdi,gitmezdi.
En büyük sıkıntısı hararetti..
Şimdi madara olmuş ne biçim tasarımdır bu yazık hele hiç unutmam geri vitese takıcam diye vites neredeyse yere deyiyordu
Aslında Isuzu motorluları fena değil ama bence bu hiç olmamış..
1995 model PEJO J9'u TOPEL Dolmuş Hattında çalışan, askerden yeni gelmiş bir şoföre vereceksin, iddia ediyorum Häkkinen, Mäkkinen, Schumacher, Alonso, Barichello, Button halt etmiş, Minardi-Cosworth ya da Williams Renault görmemiş böyle direksiyon sallama, vites atma, pedala basma! En sol şeritten en sağ şeride aynı anda hem direksiyonu çevirerek, hem frene basarak ve hem de kapıyı açarak manevra yapmak her babayiğidin harcı değil.
Not: Dolmuş ne kadar DOLU olursa o kadar HIZLI gider, bu aracın kendisinden veya özelliğinden değil, şoförden kaynaklanmaktadır.
Askerden yeni gelmiş adama , Allah muhafaza hiç bi şey verilmez, ne yapacağı belli olmaz.
2010 yılında olduğumuzdan şüphe ediyorum.
Hidrolik Direksiyon yok ve "modern vites" gerçekten aracın içi oldukça modern...Dışına söyleyecek söz yok zaten 90yılından beri aynı kasa, ömrümüz şu döküntü dolmuşlara binmekle geçti.
quote:
Orijinalden alıntı: sscasta
Eskiden peugeot nun yüz karası diyodum buna ama sonra öğrendim ki, adamlar başka bişey için üretmişler bunu ne içindi unuttum şimdi. Turu çok kötüydü hatırladığım kadarıyla bundan 10-15 sene önce tek tük de olsa pendik kadıköy hattında çalışanları vardı, yolcu almak için bile sağa zor yanaşıyodu.
At taşımak için üretilen araçlarla insan taşınıyor :) "Başka birşey için üretmişler" demenizin sebebi bu.
Yalnız buradaki yorumlara bakılırsa araçtan kimse memnun değil. BURSALI dolmuşçuların çoğunun altında J9 var. Adam bu aracın tipine, bağırmasına, konforuna, vitesinin konumuna vs. bakmıyor. Adam "Bu araba ay sonu elime ne kadar para bırakır ?" hesabında. Herşey tozpembe değil maalesef.
quote:
Orijinalden alıntı: BmCpRo827
quote:
Orijinalden alıntı: sscasta
Eskiden peugeot nun yüz karası diyodum buna ama sonra öğrendim ki, adamlar başka bişey için üretmişler bunu ne içindi unuttum şimdi. Turu çok kötüydü hatırladığım kadarıyla bundan 10-15 sene önce tek tük de olsa pendik kadıköy hattında çalışanları vardı, yolcu almak için bile sağa zor yanaşıyodu.
At taşımak için üretilen araçlarla insan taşınıyor :) "Başka birşey için üretmişler" demenizin sebebi bu.
Yalnız buradaki yorumlara bakılırsa araçtan kimse memnun değil. BURSALI dolmuşçuların çoğunun altında J9 var. Adam bu aracın tipine, bağırmasına, konforuna, vitesinin konumuna vs. bakmıyor. Adam "Bu araba ay sonu elime ne kadar para bırakır ?" hesabında. Herşey tozpembe değil maalesef.
Evet evet at taşımak için
bu pejoyu daha evirip çevirip bir 20 sene daha satarlar.
Kimse bakmadan yine işkembeden sallamış
Araçta 2,3 lt'lik Fiat'ın Multijet motoru var
quote:
Orijinalden alıntı: Mriya
Kimse bakmadan yine işkembeden sallamış
Araçta 2,3 lt'lik Fiat'ın Multijet motoru var
değil multijet v8 koysalar bu araca karşı ön yargılar kırılmaz çünkü halaa rezil bi görünüşü var..
98 model servis vardı 2001 de okula giderken anam o ne sestir rampalar bir işkence o motor böğürmüyormu 1 saat yolculukta okula gidince kaçıcak yer arıyosun
Bu araçtan indikten sonra dizel getze biniyordum, oh diyordum ne kadar sessiz arabam varmış.
Ben de Adana'dayken nefret ederdim j9'lardan ama izmir'e geçip Magirus ve benzerlerini görünce vay be dedim sen neymişsin J9. Magirus'un çıkardığı sesi 500 beygirlik çekiciler (tır) çıkarmıyordur. Bi de şehiriçi çalışıyor vöyle bir araç. Binen binmeyen, tüm insanlara eziyet. Bu dolmuşları görünce bende yeni bir fikir oluştu. Üertilen araçların devir/ses(dB) testleri olmalı ve bir limit içinde kalmalılar.
az önce fiyatlarına baktım karsan'ın sitesinden.54.000-58.000 arasında değişiyor fiyatları.bu araç için çok fazla geldi bana.sonuçta ahım şahım bir teknolojisi ve donanımı yok aracın.