Şimdi Ara

2011 YENİ KARSAN J10 (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
117
Cevap
0
Favori
93.018
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bir konserve kutusuna 50 bin yuh be yazık arabayı döndermeniz için zeusun gelip size yardım etmesi gerekir en basit araçta bile o tasarım yok olmazda adilik işte bir kaza anında direksiyon kaburga ile birleşir koltuk araçtan büyüktür vb devam edeğim
  • http://www.optare.com/og_introduction.htm
    Mercedes-Benz Cito
    http://www2.mercedes-benz.co.uk/content/unitedkingdom/mpc/mpc_unitedkingdom_website/en/home_mpc/bus.html
    artık alçak tabanlı hibrid teknolojili araçlara geçilmel i belediyeler böyle araçların alınmasına izin vermeli teşfik etmeli ama öyleki koskoca adanada bile çalışan metro yok yeterli seviyede




  • quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    M2010 forever

     2011 YENİ KARSAN J10


     2011 YENİ KARSAN J10




    Magrus demi bu?




  • bizim antakyada dolmuşumuz var ve peugeot çalıştırmıyolar yasak zaten çalışssada yolcu binmiyorr..1997 de peugeot aldık sıfır 1.5 ay kaldı sattık.. Kırım neredeyse hiç yok sesli konforsuz kuvetsiz..
    Şuan volkswagen crafterimiz 163 bg var geçenlerde ışıklarda 2009 pejo j9 la kalkışta kapıştık gerçekten çok seri kalkıyor neredeyse kalkışta crafteri geçecek ama 2.vitesten sonra crafter farkını ortaya koydu we aynadan baktım sadece diyecegim şudur ki peugeot dolmuş arabası degildir İSUZU Magirus VW MERCEDES..Bu alemin kralıdır..

    Bi not daha düşmek istiyorum bizim Durakta Sadece VW MERCEDES çalıştırıyolar..
  • peugeot j9 GTi

     2011 YENİ KARSAN J10
     2011 YENİ KARSAN J10
     2011 YENİ KARSAN J10




  • Bazen mecbur kalıyorum biniyorum ama, yürüyerek gitsem kaldırım daha konforlu o derece yani
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MegaLeader


    quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    M2010 forever

     2011 YENİ KARSAN J10


     2011 YENİ KARSAN J10




    Magrus demi bu?


    Asıl Magirus budur.

     2011 YENİ KARSAN J10



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ünal -- 1 Temmuz 2010; 0:56:50 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Skayn

    Bazen mecbur kalıyorum biniyorum ama, yürüyerek gitsem kaldırım daha konforlu o derece yani


  • Bizim Muhitin Hattı bide

     2011 YENİ KARSAN J10
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ünal

    Değişimin yeni yüzü mü. Hiç değişmeseymiş keşke. Mersin'de gördüm bende galerinin birinde. İğrenç bir görünüşü var.

    Hidrolik direksiyon yok normalde ama bozulduğundan değil. Bu araçların dönüş çapı berbat. Mübarek dorseli tırın dönebileceği genişlikten viraj dönmeleri meşhurdur. Tekerler kasanın içinde kaldığı için dönüş çapları çok kötü. Dikkat ettiyseniz dönerken hep geniş alarak dönerler. Bir de hidrolik direksiyonlu olanlarla kaza yapması daha kolaymış direksiyon kolay döndüğü için bu araçlara özgü bir durum.

    Mersin'le ne işin var senin dikkatimi çekti birkaç mesajdır




  • Peder beyin arabayı limandan almaya gittik. Bende limana giremeyince Mersin'de dolaştım biraz. Dolaştım dediğim sadece Forum Mersin o kadar. Liman C kapısı Forum Mersin arası yarım saat. 90 Model Ivecoları dolmuş yapmışlar hepsi de klimalı maşallah. Klimayı açınca içerisi püfür püfür inince dışarısı felaket. Cehenneme hoşgeldiniz diyor resmen hava. Sadece belediye otobüsleri yeni Mercedes. Ama Ivecolar da iyi kaçıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    M2010 forever

     2011 YENİ KARSAN J10



    bak bu aletler gerçekten yolcu taşımak için yapılmış.
    eskileri ile alakası yok.gürültü minimum.klima var.koltuklar rahat.ve inanmayacaksınız ama gerçekten konforlu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Adana'da dolmuişların % 75'i bu araç zaten. PEUGEOT J9 ya da yeni adı ile KARSAN J9 2.8 DI

    Cumartesi İtimat Dolmuşuyla şehir merkezine gittim, aracın üzerinde klima vardı, ama çalışmıyordu. Neden çalıştırmadığını sorduğumda aldığım cevap "abi motor kaldırmıyor klimayı"... Sizce KARSAN mühendisleri aracı test etmeden, yani pratikte test etmeden klimalısını üretime almış olabilirler mi? Bir de bu aracın fabrika çıkışı HİDROLİK DİREKSİYONLUSU da üretiliyordu, şimdikilerde olmadığını söyledi dolmuşçu. Böyle birşey olabilir mi? Hidrolik Direksiyonlular "çok tutuluyormuş"...



    benim sordugumda şöfor daha dürüsttü fazla yakıo o zaman demişti




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ünal

    Peder beyin arabayı limandan almaya gittik. Bende limana giremeyince Mersin'de dolaştım biraz. Dolaştım dediğim sadece Forum Mersin o kadar. Liman C kapısı Forum Mersin arası yarım saat. 90 Model Ivecoları dolmuş yapmışlar hepsi de klimalı maşallah. Klimayı açınca içerisi püfür püfür inince dışarısı felaket. Cehenneme hoşgeldiniz diyor resmen hava. Sadece belediye otobüsleri yeni Mercedes. Ama Ivecolar da iyi kaçıyorlar.



    Sahil yolunda iyi kaptırıyorlar zaten istasyona doğru son durakları onların , istasyondan bir sonrada liman geliyor zaten . bizim Adana'dakiler öyle iyi gitmiyordu nedense ama zaten iveco'lar kalmadı gibi birşey Adana ' da




  • dağda terörist eşkiya arayacaklarına mersine gelsinler dolmuş terörünü görsünler bazen 3 şerit 7-8 tanesi dolmuş oluyor belediye uyuyor 1 lira için adam öldürürler gözleri dönmüş hatlar olmuş 750 milyar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi otobilge -- 1 Temmuz 2010; 11:52:57 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otobilge

    dağda terörist eşkiya arayacaklarına mersine gelsinler dolmuş terörünü görsünler bazen 3 şerit 7-8 tanesi dolmuş oluyor belediye uyuyor 1 lira için adam öldürürler gözleri dönmüş hatlar olmuş 750 milyar

    aynen katılıyorum kardeş aynı şekilde bursada da dediğin gibi. minibüs terörü çok ciddi bir sorundur. kanun nizam yok bazılarında, dağdan inmiş,konuşmayı bilmiyor, dolmuş sürüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: askarsa


    quote:

    Orijinalden alıntı: otobilge

    dağda terörist eşkiya arayacaklarına mersine gelsinler dolmuş terörünü görsünler bazen 3 şerit 7-8 tanesi dolmuş oluyor belediye uyuyor 1 lira için adam öldürürler gözleri dönmüş hatlar olmuş 750 milyar

    aynen katılıyorum kardeş aynı şekilde bursada da dediğin gibi. minibüs terörü çok ciddi bir sorundur. kanun nizam yok bazılarında, dağdan inmiş,konuşmayı bilmiyor, dolmuş sürüyor.


    istanbuldakılerde aynı

    -- yol ortasında durup yolcu ındırme bındırme
    -- kendı kafası estıgınde hareket etme
    -- korıdor dolu oldugu halde yolcuyu alabılmek ıcın korıdora ılerlıyelım beyler dıye seslenme
    -- full yolcu dolu halde makas atma , anı fren !!!
    -- kendı sevdıgı muzıgı acarlar genelde ferdı ,muslum bazılarıda sofor mahallının ustune tesısat dosetmıs tekno acarlar son ses :)

    2-3 sene oldu mınubuse bınmıyelı ama en son bu sekıldelerdı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827

    Adam "Bu araba ay sonu elime ne kadar para bırakır ?" hesabında. Herşey tozpembe değil maalesef.


    hocam sorması ayıptır, kadının yaşı erkeğin maaşı sorulmazmış da, bu dolmuşcular ne kazanıyorlar? benim bildiğim kadarıyla bu taksici, dolmuşcu, otobüsçü esnafı hatrı sayılır paralar kazanıyor. ankara'da dolmuşçuluktan köşe olan ve sayısını kendisinin bile hatırlayamayacağı kadar daire, emlak sahibi olanlar var. bu para işi göreceli bir kavram tabii...

    iyi bir hat'ta ayda 10 bin lira kazanan meslektaşına göre, daha düşük yoğunluklu bir hat'ta ayda 5 bin lira kazanan bir dolmuşçu ağlayabilir de elbette "ayın sonunu getiremiyoruz" diye... (son yıllarda bu kazançtan ağlama edebiyatı moda oldu. kazanan da ağlıyor, kazanmayan da. şükrünü bilen pek yok. esnaflığın kuralı oldu gibi). velhasılı, birisi bizi bu konuda gerçekçi rakamlarla aydınlatsa da biz de bilsek ona göre konuşup yorum yapsak iyi olurdu...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aya


    quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827

    Adam "Bu araba ay sonu elime ne kadar para bırakır ?" hesabında. Herşey tozpembe değil maalesef.


    hocam sorması ayıptır, kadının yaşı erkeğin maaşı sorulmazmış da, bu dolmuşcular ne kazanıyorlar? benim bildiğim kadarıyla bu taksici, dolmuşcu, otobüsçü esnafı hatrı sayılır paralar kazanıyor. ankara'da dolmuşçuluktan köşe olan ve sayısını kendisinin bile hatırlayamayacağı kadar daire, emlak sahibi olanlar var. bu para işi göreceli bir kavram tabii...

    iyi bir hat'ta ayda 10 bin lira kazanan meslektaşına göre, daha düşük yoğunluklu bir hat'ta ayda 5 bin lira kazanan bir dolmuşçu ağlayabilir de elbette "ayın sonunu getiremiyoruz" diye... (son yıllarda bu kazançtan ağlama edebiyatı moda oldu. kazanan da ağlıyor, kazanmayan da. şükrünü bilen pek yok. esnaflığın kuralı oldu gibi). velhasılı, birisi bizi bu konuda gerçekçi rakamlarla aydınlatsa da biz de bilsek ona göre konuşup yorum yapsak iyi olurdu...




    İstanbulda Bakırköy-Esenler ve Bakırköy-Otogar hattında çalışan bir minibüsçü ile muhabbetim olmuştu.Günlük en az 400 tl para kazanıyormuş bir minibüs. Adamlar son derece memnun ve sürekli araçlarını yeniliyorlar.Kazançları gerçekten çok iyi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: connectgücü


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ünal

    Peder beyin arabayı limandan almaya gittik. Bende limana giremeyince Mersin'de dolaştım biraz. Dolaştım dediğim sadece Forum Mersin o kadar. Liman C kapısı Forum Mersin arası yarım saat. 90 Model Ivecoları dolmuş yapmışlar hepsi de klimalı maşallah. Klimayı açınca içerisi püfür püfür inince dışarısı felaket. Cehenneme hoşgeldiniz diyor resmen hava. Sadece belediye otobüsleri yeni Mercedes. Ama Ivecolar da iyi kaçıyorlar.



    Sahil yolunda iyi kaptırıyorlar zaten istasyona doğru son durakları onların , istasyondan bir sonrada liman geliyor zaten . bizim Adana'dakiler öyle iyi gitmiyordu nedense ama zaten iveco'lar kalmadı gibi birşey Adana ' da

    Benim bindiğim Ahmet Taner Kışlalı köprüsünden şehir merkezine giriyorlar sağa doğru. Turuncu Ivecolar. Tarsus yolu şimdi aklıma geldi. Mersin'dekiler deli kaçıyorlar. Klima kapalı olduğunda daha hızlı ama klima açıldığında da bayılmıyorlardı. Özendim valla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ünal -- 1 Temmuz 2010; 23:06:34 >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.