Şimdi Ara

2012-15 Honda Civic Sedan İlk Mesajı Okuyunuz (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
88.288
Cevap
295
Favori
4.448.671
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
20 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar popüler konularda zirve yaptık:

    2012-15 Honda Civic Sedan İlk Mesajı Okuyunuz


    http://forum.donanimhaber.com/trends.asp


    Arayı da açmışız:

    2012-15 Honda Civic Sedan İlk Mesajı Okuyunuz


    Ciddi açmışız hem de:

    2012-15 Honda Civic Sedan İlk Mesajı Okuyunuz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haluk 23 -- 25 Aralık 2011; 11:51:08 >




  • Haluk kardeşim eline sağlık çok güzel ve olabildiğince detaylı bir incelemeyi bizlerle paylaşmışsın.

    Foruma katkıların paylaşım hızından da belli; siteye giriş yapana kadar birkaç ileti daha yazılmış!
  • dizeli gelirse listeme ekliyeceğim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    CVT viteste vites geçisleri hemen hemen hiç hissedilmiyor deniyor.

    Yarı otomatik Easytronic ve MMT gibilerde vites geçişi hissedliyor deniyor.

    Bildiğim kadarıyla TAM otomatik Honda'larda vites geçişi hiç hissedilmiyor.

    Şenercim CVT'lerde aslında geçecek vites olmadığı için hiç hissedilmemesi normal.


    Ama tam otomatiklerde vites geçişi olduğu için hiç hissedilmiyor demek doğru olmaz.


    Normal şartlarda minimum düzeyde hissedilen, zor şartlarda CVT hariç diğerlerine nazaran daha az hissedilen, ama en önemlisi de kararlı bir şanzıman türüdür tam otomatikler.


    En azından benim kullandığım Hondalar öyleydi.


    Tek ya da çift kavramalı yarı otomatiklerde aşağıdaki durumlarda ciddi fark var:


    Motorun soğuk ya da sıcak olması.

    Güzergahın düz ya da düşük hızlarda iniş olması.

    Güzergahın düz ya da düşük hızlarda yokuş olması.

    Güzergahtaki trafiğin akıcı ya da dur-kalk olması.


    Tgezer dostumuz kendi EDC'li Fluence aracından bu durumlar yüzünden memnun değil yanılmıyorsam.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Haluk kardeşim eline sağlık çok güzel ve olabildiğince detaylı bir incelemeyi bizlerle paylaşmışsın.

    Foruma katkıların paylaşım hızından da belli; siteye giriş yapana kadar birkaç ileti daha yazılmış!

    Rica ederim arkadaşım.


    Ne zamandır görünmüyordun:)


    Umarım herşey yolundadır.


    Burhaniyeye ve tüm Körfez'e selamlar.
  • Haluk abi elinize sağlık.Acaba civic Si falan da gelecek mi?

    için bmw göğüslü taunuslara benzemiş.

    2012-15 Honda Civic Sedan İlk Mesajı Okuyunuz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fadeout

    quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    @ fadeout,

    Dsg'nin artılarını yazmışsınız. Tam otomatiğe göre sorunsuzluğu tartışılan bir sistem Dsg.

    C sınıfı sedan dizel manuel olan ve donanımı Civic'ten daha düşük olan araçlar bile şu an için 50.000 tl'ye bulmak zor iken siz Full Dizel+Otomatik Civic'in 50.000'e satılmasından bahsetmişsiniz. Dediğiniz rakam keşke olsa ancak şu an için bu piyasada imkansız.

    Fark yaratma konusuna gelince. Yeni olması, Donanım olarak rakiplerinden önde olması, Lpg seçeneği (siz mantıklı görmesenizde garantisini umursamayıp lpg taktıran bir sürü insan var),Honda olması ve beğenmeseniz de tasarımının değişmesi fark yaratan nedenler.


    Yaman 06

    Hondanının Türkiyede dizel macerası hatırlarsınız honda accordun 2.2 motor ile başlamış kısa süre sonra yüksek vergi dilimi problemi ve ülkemizdeki dizel'in kalitesizliğinden kaynaklı olarak yaşanan motor problemlerinden dolayı, bu motor satılmamaya başlanmış ve honda benzinli araçlarla yoluna devam etmişti.

    Bu bakımdan öncelikle Honda Türkiyenin bu motoru ülkeye tanıtması ve kamuoyu yaratması gerek, Herkes TDİ, HDİ, DCİ'ın artı ve eksi yönlerini bilirken, kimse tanınmamış bir motoru gözü kapalı almaz. Bunun için ancak uygun fiyatlandırma gerekli, Çünkü bir aracın en iyi tanıtımı kullanıcıların görüşleri ile olur. Bilindiği üzere Hondanın dizel motor referansı, diğer rakiplerine oranla oldukça geride.

    Hondanın, Civic'in güncellenen kasasında donamım olarak zaten üst seviyelere çıkma zorunluğu vardır. Bunu bir fark olarak görmüyorum. Çünkü rakipleri motor konusunda hondanın atmosferik motoruna göre oldukça yol aldı. Hondanın 2012 yılında başka türlü atmosferik ve tork fakiri araç satmaya çalışmasının başka bir açıklaması olamaz.

    Atmosferik dezavantajını , xenon, sunroof ve arka görüş kamerası ile kapatmaya çalışmış.

    Bununla birlikte şahsi görüşüm güncellenen civic'in dış tasarımı eskisinden daha iyi olmuş...



    Honda'nın kamuoyu yaratması için zorlanacağını hiç zannetmiyorum. Marka güvenilirliği olarak üst sıralarda bir markadır. Ayrıca dizel alacak insanların motorlarının artı ve eksi yönlerini bilmesinden çok yakıt tüketimine baktığı da aşikardır.

    Honda'nın dizel motor referansını, küçük hacimli dizel motorlar üzerinden baz alarak değerlendirecekseniz bu konuda haklısınız. Rakipleri bu konuda Honda'ya göre önde. Ancak Honda global bir marka ve ülkemize uygun 1.6 dizel çıkarmadı diye bu alanda güçsüz olduğu sonucuna varmak çok doğru olmaz.

    Atmosferik motor size göre dezavantajdır bana göre de avantajdır. Devir çeviren motorlarla ünlü bir markanın 4000 d/d'dan sonra ölen motorları satmak istememesi gayet anlaşılabilir. Aynı Dsg'de yazdığım gibi bu motorların sorunsuzluğu da tartışılır.

    Atmosferiklerin Lpg'ye tam uyumu da ayrı bir avantaj yaratmış durumda :)

    Ayrıca çoğu markanın yaptığı gibi donanımdan da kısabilirdi.




  • fotoğraflar ve bilgiler için çok teşekkürler.
  • Son zamanlarda hiçbir konuda bu kadar çok kullanıcı ve misafire denkgelmemiştim.


    quote:

    Bu konudaki kullanıcılar: haluk 23, guven.kacar, desert@eagle, kutri, sutlach, _Mysterious_, m_alpay, HoLY.oNE, ahmtıl, maivesiyah, Türkayemre, bayram1599, UtKuPRO, Fadeout, TheExtasyOfCold, esmerce, tuncay altuntoprak, h_öztuna06, BENL!, Dismoor, eniaccroy, meliher, gokeri06, Tunarda, ercaan, VETTEL99, picea22, ex_silver, Exxcrea, Respect_vti, Ermeydan, m3hm3tozc4n, ShootToThrill, onder46, cihanair, emre99, _sude_, SystemCode
    44 kayıtlı üye, 27 misafir



    Amma çok bekleyeni varmış Honda Civic'in.




  • Diğer 2006 konusunda da belirttiğim gibi hep eski kasa daha iyi deniyor.

    Bu kasanın en büyük eksisi iç tasarım ve koltuk kalitesi gibi geldi.

    Özellikle ön havalandırma ızgaralarının çok asimetrik olması, direksiyonun bence CRZ gibi olmaması ve konsolun sürücüye dönük olması aracın havasını kaçırıyor. Arkasının çok kötü olmadığını düşünüyorum. Kıyaslama yaparsak mesela bir Fluence yada Toyota Corolla kadar kötü hiç değil.
  • Fiyat gayet güzelmiş.
    Ancak arka tasarım çok sıradan geldi bana birde sanki eski kokpit daha kalite gibiydi.Gidip inceledeikten sonra daha iyi karar verilebilir..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Haluk kardeşim eline sağlık çok güzel ve olabildiğince detaylı bir incelemeyi bizlerle paylaşmışsın.

    Foruma katkıların paylaşım hızından da belli; siteye giriş yapana kadar birkaç ileti daha yazılmış!

    Rica ederim arkadaşım.


    Ne zamandır görünmüyordun:)


    Umarım herşey yolundadır.


    Burhaniyeye ve tüm Körfez'e selamlar.

    A.Selam


    Focus aldıktan bir süre sonra başka bir siteye transfer olmuştum peşine Astra alınca gene başka siteye, belki ilerde Honda modeli alırsam dönerim!


    Şaka bir yana birden fazla foruma vakit ayırmak çok zor benim için, aslında burdaki eski dostlar da hep aklımda..




    Burhaniye ye gelecek olursan mutlaka görüşelim, selamlar..




  • arkasını beğenmedim. ön konsoluda beğenmedim. çok boş ve sıradan geldi nedense
  • Bugün 2 kez gittiğim Bora'nın showroomunda toplamda kaldığım 1 saat kadarlık süre boyunca hep şu pozu yakalamaya çalıştım.


    Ama o da tam net çıkmamış

    2012-15 Honda Civic Sedan İlk Mesajı Okuyunuz
  • Konsol ve direksiyonu şu tarz yapsalardı keşke.



    2012-15 Honda Civic Sedan İlk Mesajı Okuyunuz
  • iç tasarım çizgileri çok kötü aracın her bölümü başka noktaya dönük sanki düz bi çizgi yok kullanılam plastık tatmın edici değil dış tasarım ön güzel arka vasat malesef motor ve şanzımanda ufak değşiklıkler olmus çıkalı 4-5 yıl oldu bu motorun ama sene 2012 ilerleme yok FİYATI ÇOK İYİ alınırmı zevk meslesi ama bence kesınlıkle dizeli beklenılmelı tahmınen 58-59 bin tl civarı olur en üst versiyonu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Son zamanlarda hiçbir konuda bu kadar çok kullanıcı ve misafire denkgelmemiştim.


    quote:

    Bu konudaki kullanıcılar: haluk 23, guven.kacar, desert@eagle, kutri, sutlach, _Mysterious_, m_alpay, HoLY.oNE, ahmtıl, maivesiyah, Türkayemre, bayram1599, UtKuPRO, Fadeout, TheExtasyOfCold, esmerce, tuncay altuntoprak, h_öztuna06, BENL!, Dismoor, eniaccroy, meliher, gokeri06, Tunarda, ercaan, VETTEL99, picea22, ex_silver, Exxcrea, Respect_vti, Ermeydan, m3hm3tozc4n, ShootToThrill, onder46, cihanair, emre99, _sude_, SystemCode
    44 kayıtlı üye, 27 misafir



    Amma çok bekleyeni varmış Honda Civic'in.


    Birde gizli kullanıcılar var onlarıda düşün artık...
    Civic her şekilde ilgi çeken ve çekecek bir araç. Her kasasının ciddi anlamda beğenenleri mevcut. Nasıl olursa olsun zaten bir çok Civic hayranı zaten bu aracı alacaktı. Artık mesele sadece hayranlara satmak değil başka markalarında pazarından müşteri çalabilmek.
    Bence fiyat olarak donanıma göre oldukça uygun. 1.6 litre 125 hp motorun hiç bir eksiğide yok. Aynı gücü veren turbolu rakiplerine göre sadece alt devirleri daha cansız. 1.6 litre atmosferik kategorisinde iyi bir yerde olduğunu düşünüyorum. Lpg takılabilmesi ekonomiyide arayanlara cevap veriyor.

    İç mekanı özellikle göstergeleri ve renkli bilgi ekranını beğendim. Müzik sisteminin görüntüsü vasat geldi. Direksiyon tasarımını da yadırgadım şuan için. Yarın gidip canlı canlı göreyim bari.



    Konu iyi hit yaptı. Markalar bölümüne ve Honda bölümünede aynalayalımda ortalık iyice şenlensin.

    Güzel konu içinde teşekkürler.




  • en üst donanımda bile yağmur sensörü ve far sensörü neden yok, birde broşürde geri görüş kamerası da görünmüyor !
  • Tasarim konusunda yorum yaparken sadece fotograflari baz almayin. Arabayi gidin , gorun.


    Tasarimi kotu degil. Eski kasanin sportif, bu yeni kasanin ise agirbasli bir goruntusu var.

    İkisini de begenen cikacaktir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZurnaBey

    Haluk abi elinize sağlık.Acaba civic Si falan da gelecek mi?

    için bmw göğüslü taunuslara benzemiş.

    2012-15 Honda Civic Sedan İlk Mesajı Okuyunuz


    Süper tespit olmuş arkadaşım.





    Senin de eline sağlık.

    Si olanlar muhtemelen daha yüksek motor güçlü olacağından bizdeki ÖTV düzenlemesine istinaden getireceklerini sanmıyorum.


    Alttaki güzeller bile ÖTV düzenlemesinden etkilenmişken Civic kasasındaki Si versiyona pek şans vermiyorum.

    2012-15 Honda Civic Sedan İlk Mesajı Okuyunuz


    Ama yine de belli olmaz.


    Tek kapı Si de getirebilirler 1.6 motorlu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haluk 23 -- 25 Aralık 2011; 0:05:29 >




  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.