Şimdi Ara

2012-15 Honda Civic Sedan İlk Mesajı Okuyunuz (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
9 Misafir (3 Mobil) - 6 Masaüstü3 Mobil
5 sn
88.288
Cevap
295
Favori
4.448.792
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
20 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkes yorumunu yapmış bende eksik kalmıyım:)
    İç tasarımı,direksiyonu ve konsolu hiç beğenmedim eski kasa daha şıktı bence.
    Önden tipsiz,elegance paketteki mercekli far durumu biraz toparlıyor.
    Arkadan güzel ama Bodykit şart.
    Araba genel olarak bir japon arabasına göre biraz fazla havada duruyor.
    Yine de yolda canlı görmek lazım,gözümüz alışsın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtnkrsln

    quote:

    Orijinalden alıntı: vipmail123

    Tam otomatik yani tork konvertörlü şanzımanlar:...

    olsun yinede tam otomatik tercihim olur her zaman mecbur kalmadıkça


    Ben olumsuz bir şey demedim ki.
  • Şu Accord'un tasarımının aynısını yapıp azıcık küçültselerdi bu fiyatlarla acayip satardı bence. VW gibi bir kere davransa Honda süper olurdu. "Kes kopyala yapıştır" tasarım anlayışını pek göremiyoruz Honda'da.
  • Arkadaşlar müzik sisteminin kumandalarını önceki fotolarda paylaşmıştım.


    Şimdi de geri görüş kamerasının da olduğu ekranı paylaşayım:



    Müzik sistemi ayarları da bu ekranda görünüyor:


    2012-15 Honda Civic Sedan İlk Mesajı Okuyunuz
  • Çok beğendim lastik sesi almıyorsa Vw gibi çok kollu arka aksı varsa Vw almanın manası kalmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vipmail123

    quote:

    Orijinalden alıntı: mtnkrsln

    quote:

    Orijinalden alıntı: vipmail123

    Tam otomatik yani tork konvertörlü şanzımanlar:...

    olsun yinede tam otomatik tercihim olur her zaman mecbur kalmadıkça


    Ben olumsuz bir şey demedim ki.

    yakıt tüketimi fazla olmasına rağmen tam otomatiği bin kere easytroniğe tercih ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Araca devamlı inen binen olduğu için kapılar kapalı bir pozunu yakalamak cidden zordu:

    2012-15 Honda Civic Sedan İlk Mesajı Okuyunuz

    arka stoplar USA'ya göre modifiye olmuş...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: remote control

    Çok beğendim lastik sesi almıyorsa Vw gibi çok kollu arka aksı varsa Vw almanın manası kalmaz.

    Lastik sesini bilmiyorum henüz test ettirmiyorlar ama arkada çok kollu dediğiniz çift salıncaklı (double wishbone) bağımsız süspansiyon var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    2012-15 Honda Civic Sedan İlk Mesajı Okuyunuz


    Abi yapma etme, şu Accord'un resimlerini koyma ya... Bir de makyajlı kasa...

    Offfff of...
  • Yol bilgisayarı ekranı fotolarına devam:

    2012-15 Honda Civic Sedan İlk Mesajı Okuyunuz
  • 10-11 Lt benzin tüketen bir arac almak akıl karı değil her nekadar tasarımını da beğensem kimse beğenmemiş :))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: remote control

    Çok beğendim lastik sesi almıyorsa Vw gibi çok kollu arka aksı varsa Vw almanın manası kalmaz.

    Lastik sesini bilmiyorum henüz test ettirmiyorlar ama arkada çok kollu dediğiniz çift salıncaklı (double wishbone) bağımsız süspansiyon var.


    O zaman Vw 'in işi zor avrupanın da tercih edeceği bir civic olmuş. Bilgiler için teşekkürler.
  • Bence arka tip mercedes c180 , yan profil Yeni hyundai Elantra :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Marmarali

    10-11 Lt benzin tüketen bir arac almak akıl karı değil her nekadar tasarımını da beğensem kimse beğenmemiş :))

    Müstakbel aracın 2.4 Accord'un tüketim değerlerini biliyorsundur diye düşünüyorum arkadaşım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fadeout

    quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    @ fadeout,

    Dsg'nin artılarını yazmışsınız. Tam otomatiğe göre sorunsuzluğu tartışılan bir sistem Dsg.

    C sınıfı sedan dizel manuel olan ve donanımı Civic'ten daha düşük olan araçlar bile şu an için 50.000 tl'ye bulmak zor iken siz Full Dizel+Otomatik Civic'in 50.000'e satılmasından bahsetmişsiniz. Dediğiniz rakam keşke olsa ancak şu an için bu piyasada imkansız.

    Fark yaratma konusuna gelince. Yeni olması, Donanım olarak rakiplerinden önde olması, Lpg seçeneği (siz mantıklı görmesenizde garantisini umursamayıp lpg taktıran bir sürü insan var),Honda olması ve beğenmeseniz de tasarımının değişmesi fark yaratan nedenler.


    Yaman 06

    Hondanının Türkiyede dizel macerası hatırlarsınız honda accordun 2.2 motor ile başlamış kısa süre sonra yüksek vergi dilimi problemi ve ülkemizdeki dizel'in kalitesizliğinden kaynaklı olarak yaşanan motor problemlerinden dolayı, bu motor satılmamaya başlanmış ve honda benzinli araçlarla yoluna devam etmişti.

    Bu bakımdan öncelikle Honda Türkiyenin bu motoru ülkeye tanıtması ve kamuoyu yaratması gerek, Herkes TDİ, HDİ, DCİ'ın artı ve eksi yönlerini bilirken, kimse tanınmamış bir motoru gözü kapalı almaz. Bunun için ancak uygun fiyatlandırma gerekli, Çünkü bir aracın en iyi tanıtımı kullanıcıların görüşleri ile olur. Bilindiği üzere Hondanın dizel motor referansı, diğer rakiplerine oranla oldukça geride.

    Hondanın, Civic'in güncellenen kasasında donamım olarak zaten üst seviyelere çıkma zorunluğu vardır. Bunu bir fark olarak görmüyorum. Çünkü rakipleri motor konusunda hondanın atmosferik motoruna göre oldukça yol aldı. Hondanın 2012 yılında başka türlü atmosferik ve tork fakiri araç satmaya çalışmasının başka bir açıklaması olamaz.

    Atmosferik dezavantajını , xenon, sunroof ve arka görüş kamerası ile kapatmaya çalışmış.

    Bununla birlikte şahsi görüşüm güncellenen civic'in dış tasarımı eskisinden daha iyi olmuş...



    Honda'nın kamuoyu yaratması için zorlanacağını hiç zannetmiyorum. Marka güvenilirliği olarak üst sıralarda bir markadır. Ayrıca dizel alacak insanların motorlarının artı ve eksi yönlerini bilmesinden çok yakıt tüketimine baktığı da aşikardır.

    Honda'nın dizel motor referansını, küçük hacimli dizel motorlar üzerinden baz alarak değerlendirecekseniz bu konuda haklısınız. Rakipleri bu konuda Honda'ya göre önde. Ancak Honda global bir marka ve ülkemize uygun 1.6 dizel çıkarmadı diye bu alanda güçsüz olduğu sonucuna varmak çok doğru olmaz.

    Atmosferik motor size göre dezavantajdır bana göre de avantajdır. Devir çeviren motorlarla ünlü bir markanın 4000 d/d'dan sonra ölen motorları satmak istememesi gayet anlaşılabilir. Aynı Dsg'de yazdığım gibi bu motorların sorunsuzluğu da tartışılır.

    Atmosferiklerin Lpg'ye tam uyumu da ayrı bir avantaj yaratmış durumda :)

    Ayrıca çoğu markanın yaptığı gibi donanımdan da kısabilirdi.

    Dizel araç alacak insanların ilk kriter olarak yakıt tüketime bakacağını belirtmişsiniz. Bu durumda zaten hondanın şansı yok gibi... Mevcut olan tam otomatik şanzımanın teknik verilerine bakarsanız manuel vitese göre 0.5 - 0.6 lt civarında daha fazla yakıt tükettiğini görürsünüz. Rakip firmalar çift kavramalı şanzımanla, manuele göre daha az yakıt tüketirken, bu durumda hondanın dizel otomatiği bir değişiklik yapılmazsa fazla yakacak gibi görünüyor...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: derfgt

    Haluk ;
    Hocam tek bir operasyonda eski kasa Civic'i "gerçekten" eski kasa haline getirdin...

    Vallahi de billahi de ben masumum arkadaşım.

    Kasti bir davranışım olmamıştır.


    Selamlar.
  • Yeni civic'in en iyi tarafı sunduğu donanımlara nazaran uygun olan fiyatı.
    Tasarımı kesinlikle bana göre değil. İç tasarımda bir bütünlük yok. Her bir parçası birbirinden bağımsız tasarlanmış gibi. Motorlarda da malesef bir iyileştirme olmamış. Dizel seçeneği olmazsa önceki kasanın başarısını yakalamaları zor. Rakipleri sorunsuzluk konusunda olmazsa bile verimlilik noktasında daha iyi motor ve şanzıman kombinasyonlarına sahip.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: Marmarali

    10-11 Lt benzin tüketen bir arac almak akıl karı değil her nekadar tasarımını da beğensem kimse beğenmemiş :))

    Müstakbel aracın 2.4 Accord'un tüketim değerlerini biliyorsundur diye düşünüyorum arkadaşım.

    Tüpde kullanacam ben o yüzden 25-30 kuruş gözüme çok gelmiyor Mustekbali sabırsızlıkla bekliyorum.. Sıfır araca tüp mü takılırsmis :) 1.6 ve neredeyse 50 kuruş abime gülüyorum çipi 40 kuruş yakıyor diye dizel ama onun ki. yüzde 22 daha fazla yakacak birde 1.6 pehh :) dizel olsa Accord bulamıyorum delirecem bunu alırdım :)))

    Yakından görünüm nasıl bu arada abi ??




  • quote:

    Orijinalden alıntı: remote control

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: remote control

    Çok beğendim lastik sesi almıyorsa Vw gibi çok kollu arka aksı varsa Vw almanın manası kalmaz.

    Lastik sesini bilmiyorum henüz test ettirmiyorlar ama arkada çok kollu dediğiniz çift salıncaklı (double wishbone) bağımsız süspansiyon var.


    O zaman Vw 'in işi zor avrupanın da tercih edeceği bir civic olmuş. Bilgiler için teşekkürler.

    Avrupada sedan kasayı satmazlar arkadaşım.

    En azından birkaç ülkede satılır sadece.


    Onlarda küçük sınıfta hb, büyük sınıfta da sw muteber.


    Sadece business ve executive sınıfta sedanlar tercih ediliyor.


    Yeni gelecek olan hb versiyonun ilk izlenimleri de bu sınıfta çok güçlü bir aday ve satış lideri olan Golf'e ciddi bir rakip olmayacağı yönünde.


    Belki yeni gelecek 1.6 dizel motorun düşük emisyon değerleri sayesinde şansını zorlayabilir.




  • Hondanın tam otomatiğinin vites geçişleri çok hızlıdır diyenler için gelsin;

    2012 Honda Civic 0-100 Hızlanma: Dream: 9.7(Manuel) 12.0(Otomatik) Premium /Elegance: 9.9(Manuel) - 12.2 (Otomatik)
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.